Bitterkoekjesquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
Ik houd ook van jullie!!!!!!
En ik eet bitterkoekjes.
inderdaad nu je het zegtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Later homieHet is trouwens wel erg vroeg
ik heb heul geen seksquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en plaatjes.
Je hebt niks gemist op drie pagina's seksueel getinte posts na.
Heb het nagelezenquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en plaatjes.
Dat plaatje van vanmiddag was trouwens echt epischquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas en plaatjes.
die heb ik gemistquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat plaatje van vanmiddag was trouwens echt episch
Welluk? Die je twee keer postte?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat plaatje van vanmiddag was trouwens echt episch
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cracksletjes de max.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
die past wel goed in het onderwerp ja
Vertel!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cracksletjes de max.
Maar ik moet iets belangrijks vertellen.
Dit is nummer 722. Alleen wij posten te snel dus een moddiewoddie heeft het nog niet aan kunnen passen. Dus de lapo moet er 723 van maken.quote:
was ik al achter schatjequote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is nummer 722. Alleen wij posten te snel dus een moddiewoddie heeft het nog niet aan kunnen passen. Dus de lapo moet er 723 van maken.
Shit Lutte! Ik dacht dat het écht belangrijk was!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is nummer 722. Alleen wij posten te snel dus een moddiewoddie heeft het nog niet aan kunnen passen. Dus de lapo moet er 723 van maken.
Het is toch ook echt belangrijk?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Shit Lutte! Ik dacht dat het écht belangrijk was!
Ik heb nu al zo'n 4 topicreeksen verneukt door het verkeerde cijfertje erin te zetten
Het Arnhem topic (die heeft remlof gelukkig gefixt)
Het MW2 topic, het ADHD topic en nog 1
Ken je de gemaskere Muchacho niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat de hele tijd, ik snap hem niet
nee waar gaat het heen man, ik weet het niet, jij weet het niet, michhas weet het niet ,PD weet het niet , HT weet het niet, we leven in een grote onzekerheid,quote:
Vroeger, nu niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
shin chan is wel een baas ja![]()
Ja hoor, dankje babequote:
Ik ook van jou lekkertje.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vroeger, nu niet meer
[..]
Ja hoor, dankje babe
Iedereen vergeet NBT de hele tijdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee waar gaat het heen man, ik weet het niet, jij weet het niet, michhas weet het niet ,PD weet het niet , HT weet het niet, we leven in een grote onzekerheid,
niet goed dit
jeeh eindelijk weer.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Iedereen vergeet NBT de hele tijdMorgen post ze weer
Potverdeurie ik moet kotsen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha kijk eens in mn fobo![]()
dan zie je het vanzelf wat ik bedoel
HAHAHA ROFL EINZ!!11!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
Mr. M heeft vast een huh-momentje.
En als je niet weet wat 'huh' betekent, dat heb ik een paar posts geleden uitgelegd.
Hea wat? Ik volg je even niet meer?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA ROFL EINZ!!11!!!!
is het erg dat ik niet weet wat seks is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |