Nee hoor.. ik leer t je welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag is het erg dat ik niet weet wat seks is
Dat valt best meequote:
Ik snap nu je 'ik hoop niet alleen dat' post pas.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vraag is het erg dat ik niet weet wat seks is
Ik snap het nietquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
Mr. M heeft vast een huh-momentje.
En als je niet weet wat 'huh' betekent, dat heb ik een paar posts geleden uitgelegd.
ja ik snapte het niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap nu je 'ik hoop niet alleen dat' post pas.
En ik zei dus huh, omdat ik het niet snapte. En nou heeft Michhas een huh-momentje omdat jij iets zei over je FoBo dat hij waarschijnlijk niet snapte. En nou zeg ik, als je niet snapt wat ik met huh bedoel tegen Michhas, heb het net gezegd.
En jij begint over seks?
Okay. Ik geloof dat ik je nog steeds niet helemaal volg maar dat schuif ik even af op de tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik snapte het niet meer![]()
ik wou duidelijke uitleg en alleen zo kon ik het krijgen
okee we laten het voor wat het is, tuurlijk weet ik wat seks is en tuurlijk heeft Mr.M een huh moment, maar dat hebben alle mannen als 2 vrouwen eenmaal met elkaar pratenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Ik geloof dat ik je nog steeds niet helemaal volg maar dat schuif ik even af op de tijd.
Prima en klopt!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee we laten het voor wat het is, tuurlijk weet ik wat seks is en tuurlijk heeft Mr.M een huh moment, maar dat hebben alle mannen als 2 vrouwen eenmaal met elkaar praten
HOIquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tuurlijk weet ik wat seks is
ja het gaat allemaal te snel voor ze, de simpele zielenquote:
LOOP DOOR JIJquote:
Ja hoor.. waar en hoe laat?quote:
Schmink je als clown!quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor.. waar en hoe laat?Moet ik luchtballonnen meenemen?
over 32 dagen Amsterdam ArenA op de middenstip, Jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor.. waar en hoe laat?Moet ik luchtballonnen meenemen?
Hoeft niet.. dat ben ik van nature al.quote:
Liever de Kuipquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over 32 dagen Amsterdam ArenA op de middenstip, Ja
Ik heb het niet zo met de Kuip, toch maar liever de arenaquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoeft niet.. dat ben ik van nature al.
[..]
Liever de Kuip
Ok afgesprokenquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja in de ArenA op de middenstip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |