Je ziet die kerel overal en ik persoonlijk begin 'm redelijk zat te worden. Verder.. wtf.. als je al de neus van je ontvoerder breekt waardoor hij met beide handen erop staat, voorover gebogen nota bene, in pain, dan ga je toch niet aan een gesloten deur staan trekken maar pak je iets hards/zwaars en sla je in op zijn hoofd tot hij dood is... tja..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een vaaaaage episode zeg![]()
"Kom laten we eens gek doen en het over een artistieke boeg gooien"![]()
Mar het was wel leuk om T-Bag weer eens terug te zien![]()
Lol, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef NotYou het volgende:
als je al de neus van je ontvoerder breekt waardoor hij met beide handen erop staat, voorover gebogen nota bene, in pain, dan ga je toch niet aan een gesloten deur staan trekken maar pak je iets hards/zwaars en sla je in op zijn hoofd tot hij dood is... tja..
Dat en T-Lipsquote:
Lolz, ik dacht al "heej een bekende gezicht".quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Anders vraag je Kenneth Mitchell om je moordenaar te spelen.
Gelukkig weet je het dan niet al na de eerste 5minuten
Nope, ze is maar gesigned voor 3 afleveringen volgens de Criminals Minds fanblog.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef DaMook het volgende:
Wat een ep, vond hem echt geweldig, denk dat we haar nog vaker gaan zien.
(Vond AJ wel leuker, maar toch)
"The brilliant Joe Mantegna"... mijn eerste reactie was, waarom zit ie dan in CM als ie zo briljant isquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit, ik zie net de dochter van Rossi (Joe Mantegna) @ Golden Globes
Benoemd tot Miss Golden Globe
In Joan of Arcadia vond ik hem flink baasquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
"The brilliant Joe Mantegna"... mijn eerste reactie was, waarom zit ie dan in CM als ie zo briljant is
Ok, maar toch komt de naam doyle me wel bekend voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nee dat was Foyet, The Reaper. Die kan het ook niet zijn want die is door Hotch gedood. Ik denk dat Doyle iemand is uit het verleden van Prentiss net als de man die het haar komt vertellen.
S01E17 "A real rain" had Marvin Doyle als moordenaar die achter vrijgesproken mensen aan ging die in zijn ogen wel criminelen waren. Misschien dat het je daar aan doet denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar toch komt de naam doyle me wel bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen benieuwd met welke gelegenheid..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen benieuwd met welke gelegenheid..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Orealo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Ik mag hopen dat Garcia blijft, zeg. Anders stop ik met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Moest ik wel om lachenquote:Morgan: "LA is over 500 square miles".
Reid: "Uh.. 498.3"![]()
Morgan:![]()
Ik moest sowieso wel een paar keer lachen om Reid. Als hij eruit gaat, stop ik met kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Moest ik wel om lachen.
Verder lijkt het verhaal met Emily ook wel interessant te gaan worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Nee, ik verwacht het niet. Maar het zal iets groots zijn, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso begrijp ik het gevaar voor Emily nog niet echt. Ze werkten eerst samen op een opdracht, toen zijn ze beiden gearresteerd, en toen?
Mjah, heb gisteren de laatste aflevering van CM gecheckt en toen meteen CM Suspect Behaviour, maar ik vond hem toch wel een beetje tegenvallen. Ik heb die aflevering waarin ze dit team voorstelde al gezien dus wist al van hoe en wat, maar toen ik die eerste spin off aflevering zag viel het toch wat tegen. Al die "grote acteurs" die zo plastic over kwamen, het verhaal was niet echt spannend en die scenes met Penelope waren ook zwak (zie de toegevoegde waarde niet echt).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:18 schreef wonderer het volgende:
Ze lieten bij het einde wel een paar steken vallen... brace was ineens van haar knie en het was plotseling donker?
Iemand de spin off gezien trouwens? Mick was wel leuk (en Penelope natuurlijk, hoewel dat zonder Morgan ook redelijk saai is), maar verder niet echt iets waar ik "zin" in heb. En Forest Whitaker is channeling William Shatner met z'n delivery
Mee eens, goede ep, ik haat alleen " to be continued"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Eindelijk weer eens een aflevering waar je helemaal in het verhaal werd gezogen.
Ik had zo mijn twijfels over de Prentiss verhaallijn, maar inmiddels begint het zich goed te ontwikkelen.
Suspect Behavior is niks en het is zonde dat een acteur als Forest Whitaker hier zijn tijd aan moet besteden.
Persoonlijk vind ik de spin-off best wel te doen al geef ik de originele serie wel de voorkeur. Jammer dat Prentiss er uit is, net als JJ, maar ze hebben tenminste wel een goede vaarwel aflevering gekregenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goede afleveringErg triest natuurlijk, maar het verhaal zat steen goed in elkaar en het was fijn om JJ weer een aflevering terug te zien. Die final scene tussen haar en Prentiss
![]()
Hebben ze alle twee een mooi afscheid in ieder geval met de deur die nog open staan voor een eventuele terugkeer. En arme Reid en Garcia
Jammer dat Prentiss het niet heeft laten weten aan het hele team...maar oke
Zo zonde dat ze de contracten van JJ en Prentiss hebben opgezegd zodat ze genoeg geld hadden voor de spin-off die imo erg saai en slecht geacteerd is. Geef mij het originele team maar.
Heb je tenminste een paar dagen minder wachttijd voordat je de volgende aflevering kunt kijken!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef DaMook het volgende:
Eerst blij dat JJ er weer was, toen onverwacht dat prentiss dood was
, toen totaal onverwacht dat Prentiss nog leeft en weggaat
. Wat een goede ep was dit zeg
.
Ik heb nu ook spijt dat ik deze ep niet meteen gekeken heb ipv nu pas.
Hahaha ja, positief inzien maar helaas weer wachten tot 30 maartquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je tenminste een paar dagen minder wachttijd voordat je de volgende aflevering kunt kijken!
Mjah dat wel, maar normaal kijk ik de eps van mijn series zo snel mogelijk nadat ze uitgezonden / online gezet zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je tenminste een paar dagen minder wachttijd voordat je de volgende aflevering kunt kijken!
Ik vind haar net cute enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef Horchata het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering![]()
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afsluiten, want na de laatste twee afleveringen is het vrijwel niet te doen om dat nog te overtreffen. Tenzij ze de nieuwe blonde chick dood laten gaan, daar ben ik best voor want ik vind haar totaal geen toegevoegde waarde hebben
Had een wat uitgebreider stuk al elders geplaatst, hier ook nog maar even ;quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef diertjuh het volgende:
Er is een kans dat AJ en Paget terug komen volgend seizoen!
http://www.spoilertv.com/2011/04/criminal-minds-aj-cook-and-paget.html
Zal tof zijn A.J. weer terug te hebben en ik hoop ook dat Paget terugkomt maar ik reken er niet op. Ze mogen nu wel even stoppen met al die cast veranderen, word een beetje irritant imo. Nu weer Shemar Moore en Thomas Gibson die nog geen nieuw contract hebben...quote:Potential great news for Criminal Minds fans: A.J. Cook is in talks to return to the CBS crime drama next season as a full-time series regular. Meanwhile, executive producer Ed Bernero who has run the series since the beginning is leaving. Another Criminal Minds veteran, executive producer Erica Messer, is set to take over as sole showrunner.
Cook departed Criminal Minds at the end of last season when her option was not picked up, sparking a huge outcry among fans. She appeared in the first two episodes of this season to give closure to her character JJ, who was transferred from the BAU to a job at the Pentagon. Cook then returned briefly last month for costar Paget Brewsters final episode.
Speaking of Brewster, she is filming a comedy pilot for NBC, My Life As an Experiment, and will continue with that project if it goes to series. But if it doesnt, I hear CBS has an option on her for Criminal Minds and, if it exercises it as many expect, the network would bring the cast of the show back to the way it was at the end of last season.
The developments, especially Cooks potential return to Criminal Minds, do not bode well for newly-minted regular Rachel Nichols, who was brought in to fill the void left by Cooks departure.
While things look bright for the female portion of the Criminal Minds cast, things are still murky on the male side, with stars Thomas Gibson and Shemar Moore still not signed for next season. Talks are underway with the two actors whose deals are up at the end of this cycle.
As for Bernero, he informed the cast and crew of his departure on Tuesday night. There had been speculation that he would leave the series at the end of the season, especially after his script Partners got picked up to pilot at ABC in January.
Jupsquote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef Estolan het volgende:
Oftewel JJ komt terug
voor 2 seizoenen getekend
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:15 schreef BasvB het volgende:
Ho eens http://www.tvguide.com/Ne(...)l-Minds-1033744.aspx
Ze komt inderdaad wel terug, hoe ze dat gaan uitleggen weet ik alleen ook niet![]()
Nu Gibson nog
Ze zal het wel overleefd hebben, en haar geveinsde dood was vast nodig om de bloedhonden het spoor op te laten geven. Hier gaan mensen (Garcia, oa) heel boos om worden, waarschijnlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 12:15 schreef BasvB het volgende:
Ho eens http://www.tvguide.com/Ne(...)l-Minds-1033744.aspx
Ze komt inderdaad wel terug, hoe ze dat gaan uitleggen weet ik alleen ook niet![]()
Nu Gibson nog
Nee, Garcia is leuk, die geeft tenminste kleur aan het geheel, zowel letterlijk als figuurlijk.quote:
quote:
Bij Suspect Behaviour vind ik haar een stuk minder leuk, maar ik vind SB sowieso niet zo leuk, ik ben er aan begonnen, maar na een paar afleveringen had ik het wel gezien.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Garcia is leuk, die geeft tenminste kleur aan het geheel, zowel letterlijk als figuurlijk.
Ik denk dat een deel van haar charme is in CM dat ze zo om haar collega's geeft (vooral om Morganquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Suspect Behaviour vind ik haar een stuk minder leuk, maar ik vind SB sowieso niet zo leuk, ik ben er aan begonnen, maar na een paar afleveringen had ik het wel gezien.
Klopt, de chemie tussen haar en Morgan is leuk om te zien. Ik vind ook dat er in SB minder goed geacteerd wordt en de karakters hebben niet echt iets "eigens". Plus de zaken die ze behandelen zijn ook minder spannend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van haar charme is in CM dat ze zo om haar collega's geeft (vooral om Morgan). Dat is in SB een stuk minder en daar is ze ook alleen maar de geek die met info komt, verder niet. In CM is ze echt een deel van het team.
Maar ik heb ook maar drie afleveringen SB gezien dus misschien is het inmiddels wel veranderd. Ik erger me echt kapot aan de dictie van Whitaker
Klopt als een bus. Suspect Behavior vond ik echt geen ene *** aan, terwijl de formule niet eens zoveel afwijkt als van de originele CM. Karakters klikken gewoon niet en er is totaal geen chemie. En dat haalden ze dit seizoen DOOR die spin-off bij de originele CM ook weg door JJ weg te sturen en Prentiss minder mee te laten spelen. Ben zo blij dat de orde is hersteld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
Ik vrees voor de Bones spin-off
Makers begrijpen nooit zo goed dat het succes van een serie meestal niet aan de formule ligt, maar aan de personages waar mensen van gaan houden. Na zoveel seizoenen hebben ze een soort band opgebouwd en met een nieuwe serie is die band er niet, dan heb je in het begin alleen nog maar de formule. En ik denk niet echt dat iemand na zeven seizoenen nog CM kijkt vanwege de toffe verhaallijn
Klopt, beetje off topic, maar The Mentalist bijvoorbeeld, geen heel interessante verhalen, maar de kracht ligt in de hoofdpersoon, Patrick Jane, zonder hem zou er geen moer aan zijn. Plus een rode draad in dit geval (Red John).quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
Makers begrijpen nooit zo goed dat het succes van een serie meestal niet aan de formule ligt, maar aan de personages waar mensen van gaan houden.
Ik vind nog steeds het begin van "Open season" erg leuk. Als een man Prentiss probeerd te versieren door te doen alsof hij van de FBI is en dan door de meiden voor lul wordt gezet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:00 schreef BasvB het volgende:
Ik heb hoop dat het volgend seizoen wat meer op seizoen 1 en 2 gaat lijken, dat waren voor mij toch echt de beste:) Leuke scenes waren ook als de crew met elkaar omging, samen uit eten enz.
Geweldig ja ^^quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds het begin van "Open season" erg leuk. Als een man Prentiss probeerd te versieren door te doen alsof hij van de FBI is en dan door de meiden voor lul wordt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien hij CM een van de grootste vergissingen uit zijn carière heeft genoemd denk ik niet dat we die nog een keer terug zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef BasvB het volgende:
Op het einde zag het er wel vet uit, met die foto's. Ik hoop eigenlijk dat Jason Gideon het is
Jupsquote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja, wacht, Will ging bijna dood toch?
Maar het zou wel een tof idee zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Aangezien hij CM een van de grootste vergissingen uit zijn carière heeft genoemd denk ik niet dat we die nog een keer terug zien.
Dat natuurlijk wel, al zijn er misschien ook genoeg kijkers die later de serie pas ondekt hebben en Gideon helemaal niet kennen. Dat probleem heeft Bones ook met de fans die Zach graag een keer terug willen zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar het zou wel een tof idee zijn
Is nog niet teruggekomen, het leek mij ook interessant, volgens mij wordt ze vastgehouden of zoiets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd wie de mysterieuze persoon is die foto's neemt..
Maar hoe zit het eigenlijk met die flirt van Spencer? Dacht dat dat een langlopende verhaallijn zou worden of heb ik ergens onderweg iets gemist?
Komt later nog terug las ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd wie de mysterieuze persoon is die foto's neemt..
Maar hoe zit het eigenlijk met die flirt van Spencer? Dacht dat dat een langlopende verhaallijn zou worden of heb ik ergens onderweg iets gemist?
Nice, zeer benieuwdquote:
????? Prentiss ???quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het echt hard achteruitgaan, die nieuwe afleveringen. Elke aflevering tot nu toe is eigenlijk totaal een verspilling van tijd geweest, jammer, vroeger vond ik het nog wel vermakelijk. En dat ligt niet aan de personages, die maken me niet zoveel uit hoewel ik Prentiss erg irritant vind, maar gewoon aan de slechte verhalen.
Dacht al, die zit er niet meer inquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef NoCigar het volgende:
Rustig met de? toets, maar ik bedoel García inderdaad.
Ik kijk ook nog steeds elke week. Aankomende nacht sluit seizoen 8 af met een dubbelafleveringquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef tattyteddymel het volgende:
Ik zit aan seizoen 6, loop ook wat achter dus. Zit nu aan dvd 5 dus ik schat dat we dit weekend of erna wel aan seizoen 7 beginnen. CM is één van mijn favoriete series ( net zoals Supernatural, Grimm en nog een paar andere, tja, serieverslaafd :-)).
Is er eigenlijk nog iemand naar CM aan te kijken hier? Ik heb geen idee waar ze op de tv zitten qua seizoen, ik kijk altijd naar de dvd's, anders moet ik te lang wachtten eer er weer een aflevering is.
Garcia wist het systeem wat die bom aanstuurde tijdelijk stil te leggen. Dat systeem stuurde ook die deur aan dus mijn gok is dat zij die deur ook open heeft gezet voor het team. Maar echt duidelijk werd dat niet in beeld gebracht inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
Op het einde hoe kwamen ze ineens uit de ruinte waat ze opgesloten zaten? Vriendinlief en ik konden beiden niet achterhalen hoe
Het is het Usa topic en in nederland lopen ze een aflevering of 2 achter dus dan moet je gewoon wegblijven uit de topics.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef tattyteddymel het volgende:
Ey, verrader :p. (ik had het wss toch opgezocht wat er gaat gebeuren in de verdere seizoenen, ik weet graag alles. Ja, het was geen cliff hanger finale had ik gelezen.
dat systeem was voor de bom zelf maar niet voor een deur die open of dicht zou gaan. de enige trigger daarvoor zat in de stoel. Het einde vond ik dan ook erg tegenvaller t.o.v. de hele opbouw naar deze finale toequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Garcia wist het systeem wat die bom aanstuurde tijdelijk stil te leggen. Dat systeem stuurde ook die deur aan dus mijn gok is dat zij die deur ook open heeft gezet voor het team. Maar echt duidelijk werd dat niet in beeld gebracht inderdaad.
Even het stukje terug gekeken, daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat de deur van de buitenkant blijkbaar wel open te maken is. Rossi was als enige niet mee die kamer in omdat hij later aan kwam. Dus hij kan ze bevrijd hebben. Waarschijnlijk had the replicator er niet op gerekend dat Rossi al weer terug zou zijn na zijn vergiftiging. Het had in ieder geval beter in beeld gebracht moeten worden wat er precies gebeurt was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat systeem was voor de bom zelf maar niet voor een deur die open of dicht zou gaan. de enige trigger daarvoor zat in de stoel. Het einde vond ik dan ook erg tegenvaller t.o.v. de hele opbouw naar deze finale toe
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef Amsel het volgende:
Ik had verwacht dat de Replicator echt een enorme psychopaat was, maar ik vond het maar een sukkel
Ik las in de recap dat hij ze bevrijdde met de soberheid munt van Erin.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Even het stukje terug gekeken, daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat de deur van de buitenkant blijkbaar wel open te maken is. Rossi was als enige niet mee die kamer in omdat hij later aan kwam. Dus hij kan ze bevrijd hebben. Waarschijnlijk had the replicator er niet op gerekend dat Rossi al weer terug zou zijn na zijn vergiftiging. Het had in ieder geval beter in beeld gebracht moeten worden wat er precies gebeurt was.
Ben het wel met je eens dat de ontknoping inderdaad tegen viel.
Die munt had hij tussen de deur en het slot gestoken om er zelf weer uit te kunnen. Daardoor viel de deur niet weer op slot. Maar met die munt zal de dichtgevallen deur de eerste keer niet open te maken zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik las in de recap dat hij ze bevrijdde met de soberheid munt van Erin.
Ik had niet verwacht dat ze er zo snel achter zouden komen. Maar het was een beetje slam dunk in de laatste aflevering...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef Amsel het volgende:
Ja ik weet wie het isMaar ik had de Replicator toch een stuk enger verwacht.
SPOILER: Leuk nieuwtje over de 200ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ondertussen ook weer begonnenNice!SPOILER: Leuk nieuwtje over de 200ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste nieuwe aflevering was prima trouwens en volgende week weer verder dus.
Zou zeker leuk zijn, maar gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef BasvB het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Jason Gideon een keer terug komt. De eerste twee seizoenen blijven toch mijn favoriet.
Zou dit Google glass 2.0 worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Max23 het volgende:
Het was in ieder geval een oogstrelende aflevering deze keer
Zou me niet eens verbazen, over 10 jaar of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zou dit Google glass 2.0 worden?
Hij is van mening dat het de meest domme carrière move was en hij spijt heeft van zijn rol en die tijd... Zal dus niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef BasvB het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Jason Gideon een keer terug komt. De eerste twee seizoenen blijven toch mijn favoriet.
quote:De Amerikaanse actrice Jennifer Love Hewitt keert terug op televisie. Ze krijgt een vaste rol in de politieserie Criminal Minds, dat in Nederland met succes wordt uitgezonden door Veronica. Dat is bekendgemaakt door tv-netwerk CBS. Hewitt speelde van 2005 tot 2010 de hoofdrol in The Ghost Whisperer, dat hier te zien was bij SBS 6, waarna ze twee seizoenen lang in de controversiële serie The Client List speelde. Op 1 oktober is ze te zien in de tiende seizoenspremière van Criminal Minds.
Hewitt krijgt een vaste rol in de serie. De actrice, ook bekend van films als I Know What You Did Last Summer, gaat een special agent spelen.
“We vinden het geweldig dat we een nieuwe special agent kunnen introduceren door de zeer getalenteerde Jennifer Love Hewitt toe te voegen aan de cast”, zegt producent Erica Messer.
“We hebben mooie verhaallijnen voor haar in petto in dit tiende seizoen.”
Bron
Veronica is gisteren begonnen met de 1e 2 afleveringen van seizoen 9. Ik vond ze overigens ietwat tegenvallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:14 schreef wonderer het volgende:
Damn, ik moet het hele vorige seizoen nog kijken...
Seizoen 9 staat al een half jaar op mijn harde schijf, ben er nog niet aan toegekomen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veronica is gisteren begonnen met de 1e 2 afleveringen van seizoen 9. Ik vond ze overigens ietwat tegenvallen.
Ah, dat is ook de reden waarom ik een aantal jaren terug gestopt ben met het kijken/volgen van series: de tijd die je eraan kwijt bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen 9 staat al een half jaar op mijn harde schijf, ben er nog niet aan toegekomen...
quote:'Criminal Minds' doing new spinoff
CBS is once again looking to spin off one of its major crime drama franchises: EW has learned that Criminal Minds will have a new planted spinoff episode later this season.
The as-yet-untitled project focuses on a “division of the FBI that helps American citizens who find themselves in trouble abroad.” We’re told the show is likely to have an entirely different cast than the original series, which is on its 10th year, but sources say that factor has yet to be determined.
Adding a more international angle to the series makes sense in light of the recent success NBC has had with global thriller The Blacklist, and Showtime with its acclaimed overseas-set current fourth season of Homeland.
CBS will shoot the spin-off pilot in February and will air the episode in the Criminal Minds slot later this season. Criminal Minds showrunner Erica Messer will write the pilot, with Messer, Mark Gordon, and Nick Pepper serving as executive producers.
Unlike the sprawling CSI and NCIS franchises, the FBI-based Minds has proved trickier to expand. In 2011, CBS launched another spinoff attempt, Criminal Minds: Suspect Behavior, which had a single short-lived season.
Bron
Ze houden die optie wel open inderdaad maar als de nieuwe aanvulling voor het team te goed bevalt neem ik aan dat ze die gewoon houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
En geen Jennifer Love Hewitt meer in seizoen 11Wegens zwangerschap. Wel waarschijnlijk dat ze terug komt in seizoen 12, mits het dan nog steeds loopt.
Ze willen geen vaste aanvullingen meer doen. Meer een roulerend systeem. Volgens een paar van de interviews die ik heb gelezen danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze houden die optie wel open inderdaad maar als de nieuwe aanvulling voor het team te goed bevalt neem ik aan dat ze die gewoon houden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze willen geen vaste aanvullingen meer doen. Meer een roulerend systeem. Volgens een paar van de interviews die ik heb gelezen danWat oude agenten terug laten komen en de nadruk leggen op de cast die er sinds dag 1 bij is geweest.
Het is dus maar de vraag of ze dat het hele seizoen vol blijven houden. We gaan het vanzelf zien. Voor het zelfde geld krijgt JLH een andere rol in iets wat ze graag wil tegen de tijd dat ze weer wil gaan werken.quote:Messer said the door is “definitely open” for Hewitt to reprise her role as Kate as desired/needed. As for filling the BAU vacancy, Messer indicated the series might go with a “revolving door” approach, before settling in on a new series regular. “This might be a good opportunity to bring in a fun guest star for a while,” she aid, “and maybe shake it up a little bit.”
Bron
Truequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
Het is dus maar de vraag of ze dat het hele seizoen vol blijven houden. We gaan het vanzelf zien. Voor het zelfde geld krijgt JLH een andere rol in iets wat ze graag wil tegen de tijd dat ze weer wil gaan werken.
Ik heb nooit zoveel met haar personage gehad, dus ik vind het niet zo'n ramp.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:30 schreef biertapper het volgende:
http://www.nu.nl/film/404(...)-criminal-minds.html
Ik vond haar wel wat beter in het team passen dan Blake deed maar echt missen zal ik haar ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met haar personage gehad, dus ik vind het niet zo'n ramp.
Van mij mag Emily Prentiss wel weer terug komen
quote:Criminal Minds Season 11: Aisha Tyler to Fill Jennifer Love Hewitt Vacancy
One Ghost Whisperer alum will succeed another as Aisha Tyler joins CBS’ Criminal Minds in the wake of Jennifer Love Hewitt’s one-and-done run.
Tyler will recur during Season 11 of the crime drama as Dr. Tara Lewis, a forensic psychologist who is determined by Hotch to be the best candidate for Kate Callahan’s vacated position, EW.com reports.
In addition to Kate leaving the BAU to focus on motherhood, Criminal Minds will also be temporarily down an agent due to longtime cast member A.J. Cook’s real-life maternity leave.
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Neil Degrasse Tyson
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zag het inderdaad. Woohoo! Thanks voor posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Criminal Minds: Aisha Tyler Promoted to Series Regular for Season 12
The doctor is in, more than ever.
Criminal Minds has promoted Aisha Tyler to series regular, as Dr. Tara Lewis, CBS announced on Thursday.
Things thus look to be more crowded than ever at the BAU, with CSI: Miami vet Adam Rodriguez joining the cast as a series regular, and [spoiler].
Tyler, whose days also include co-hosting The Talk, voicing Archer‘s Lana Kane and lording over Whose Line is It Anyway?, first appeared on the crime drama in the Season 11 premiere, to help fill the void left by the exit of Jennifer Love Hewitt’s Kate Callahan and maternity leave of A.J. Cook’s “J.J.” Jareau.
Bron
quote:Report: Thomas Gibson Suspended From Criminal Minds In Wake of Physical Altercation With Producer
Criminal Minds star Thomas Gibson has reportedly been suspended from the long-running CBS procedural for one, possibly two episodes in the wake of a physical altercation with one of the show’s producers.
According to a report by TMZ, and confirmed by our sister site Deadline, Gibson got into argument with an unnamed producer and kicked the individual in the leg.
In a statement to TMZ, Gibson said, “There were creative differences on the set and a disagreement. I regret that it occurred. We all want to work together as a team to make the best show possible. We always have and always will.”
Per Deadline, Gibson’s future with the show as a whole is under review following the incident.
Criminal Minds is currently in production on the fourth episode of Season 12.
Back in 2013, CBS dealt with a similar matter at CSI when co-star George Eads got into an on-set altercation with a writer. The actor was subsequently written off the series for several episodes.
Criminal Minds‘ 12th season is set to premiere on Wednesday, Sept. 28 at 9/8c.
Bron
Ik las het netquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://tvline.com/2016/08(...)nds-fired-season-12/
Nogal ja. Ben absoluut niet bij though. Pas bij seizoen 7. Al een paar jaar. Man wou het samen gaan kijken, maar andere series hadden even voorrang. Wel jammer, dit nieuws, al is hij niet echt een favoriet van me. Gok wel dat seizoen 12 dan het laatste gaat worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik las het netHoewel totaal begrijpelijk vanuit de studio blijft het jammer voor de serie.
Ze hebben ook niet echt iemand binnen het team om zijn plek te vervangen naast Rossi als de leiding van het team. Hoewel er natuurlijk altijd een nieuwe rol gecreëerd kan worden net als destijds bij het vertrek van Gideon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nogal ja. Ben absoluut niet bij though. Pas bij seizoen 7. Al een paar jaar. Man wou het samen gaan kijken, maar andere series hadden even voorrang. Wel jammer, dit nieuws, al is hij niet echt een favoriet van me. Gok wel dat seizoen 12 dan het laatste gaat worden eigenlijk.
Paget Brewsterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als ik even mag dromen, wie weet doen ze Paget Brewster een goed genoeg aanbod om full time terug te willen komen. Prentiss zou met haar Interpol ervaring en haar band met de rest goed in de leiding van het team passen.
Zal wel niet nodig zijn, met 2 acteurs die weg gaan is het wel einde oefening denk ik. Persoonlijk vond ik de toevoegingen van de laatste jaren niet alles met als dieptepunt die dikke van I know what you did last summer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als ik even mag dromen, wie weet doen ze Paget Brewster een goed genoeg aanbod om full time terug te willen komen. Prentiss zou met haar Interpol ervaring en haar band met de rest goed in de leiding van het team passen.
Het wordt er idd niet beter op. Zelf vond ik JLH beter dan Aisha Tyler, altijd al een slechte actrice gevonden. Wel grappig dat ze beiden in Ghost Whisperer hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 05:55 schreef vipergts het volgende:
[..]
Zal wel niet nodig zijn, met 2 acteurs die weg gaan is het wel einde oefening denk ik. Persoonlijk vond ik de toevoegingen van de laatste jaren niet alles met als dieptepunt die dikke van I know what you did last summer.
Ik dacht dat ze terug zou komen voor Morgan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nee voor Morgans plek is een andere acteur gevonden. Lees even mijn eerdere posts met spoilers als je precies wilt weten wat er aan gaat komen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze terug zou komen voor Morgan?
Ik heb het laatste seizoen nog niet eens uitgekeken, dat moet ik eerst doen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Nee voor Morgans plek is een andere acteur gevonden. Lees even mijn eerdere posts met spoilers als je precies wilt weten wat er aan gaat komen.
SPOILER: Casting nieuws na ontslag Thomas GibsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson
Neil Degrasse Tyson
quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 21:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Las het ook net. Erg gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |