SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien hij CM een van de grootste vergissingen uit zijn carière heeft genoemd denk ik niet dat we die nog een keer terug zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef BasvB het volgende:
Op het einde zag het er wel vet uit, met die foto's. Ik hoop eigenlijk dat Jason Gideon het is
Jupsquote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja, wacht, Will ging bijna dood toch?
Maar het zou wel een tof idee zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Aangezien hij CM een van de grootste vergissingen uit zijn carière heeft genoemd denk ik niet dat we die nog een keer terug zien.
Dat natuurlijk wel, al zijn er misschien ook genoeg kijkers die later de serie pas ondekt hebben en Gideon helemaal niet kennen. Dat probleem heeft Bones ook met de fans die Zach graag een keer terug willen zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar het zou wel een tof idee zijn
Is nog niet teruggekomen, het leek mij ook interessant, volgens mij wordt ze vastgehouden of zoiets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd wie de mysterieuze persoon is die foto's neemt..
Maar hoe zit het eigenlijk met die flirt van Spencer? Dacht dat dat een langlopende verhaallijn zou worden of heb ik ergens onderweg iets gemist?
Komt later nog terug las ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd wie de mysterieuze persoon is die foto's neemt..
Maar hoe zit het eigenlijk met die flirt van Spencer? Dacht dat dat een langlopende verhaallijn zou worden of heb ik ergens onderweg iets gemist?
Nice, zeer benieuwdquote:
????? Prentiss ???quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het echt hard achteruitgaan, die nieuwe afleveringen. Elke aflevering tot nu toe is eigenlijk totaal een verspilling van tijd geweest, jammer, vroeger vond ik het nog wel vermakelijk. En dat ligt niet aan de personages, die maken me niet zoveel uit hoewel ik Prentiss erg irritant vind, maar gewoon aan de slechte verhalen.
Dacht al, die zit er niet meer inquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef NoCigar het volgende:
Rustig met de? toets, maar ik bedoel García inderdaad.
Ik kijk ook nog steeds elke week. Aankomende nacht sluit seizoen 8 af met een dubbelafleveringquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef tattyteddymel het volgende:
Ik zit aan seizoen 6, loop ook wat achter dus. Zit nu aan dvd 5 dus ik schat dat we dit weekend of erna wel aan seizoen 7 beginnen. CM is één van mijn favoriete series ( net zoals Supernatural, Grimm en nog een paar andere, tja, serieverslaafd :-)).
Is er eigenlijk nog iemand naar CM aan te kijken hier? Ik heb geen idee waar ze op de tv zitten qua seizoen, ik kijk altijd naar de dvd's, anders moet ik te lang wachtten eer er weer een aflevering is.
Garcia wist het systeem wat die bom aanstuurde tijdelijk stil te leggen. Dat systeem stuurde ook die deur aan dus mijn gok is dat zij die deur ook open heeft gezet voor het team. Maar echt duidelijk werd dat niet in beeld gebracht inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
Op het einde hoe kwamen ze ineens uit de ruinte waat ze opgesloten zaten? Vriendinlief en ik konden beiden niet achterhalen hoe
Het is het Usa topic en in nederland lopen ze een aflevering of 2 achter dus dan moet je gewoon wegblijven uit de topics.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef tattyteddymel het volgende:
Ey, verrader :p. (ik had het wss toch opgezocht wat er gaat gebeuren in de verdere seizoenen, ik weet graag alles. Ja, het was geen cliff hanger finale had ik gelezen.
dat systeem was voor de bom zelf maar niet voor een deur die open of dicht zou gaan. de enige trigger daarvoor zat in de stoel. Het einde vond ik dan ook erg tegenvaller t.o.v. de hele opbouw naar deze finale toequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Garcia wist het systeem wat die bom aanstuurde tijdelijk stil te leggen. Dat systeem stuurde ook die deur aan dus mijn gok is dat zij die deur ook open heeft gezet voor het team. Maar echt duidelijk werd dat niet in beeld gebracht inderdaad.
Even het stukje terug gekeken, daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat de deur van de buitenkant blijkbaar wel open te maken is. Rossi was als enige niet mee die kamer in omdat hij later aan kwam. Dus hij kan ze bevrijd hebben. Waarschijnlijk had the replicator er niet op gerekend dat Rossi al weer terug zou zijn na zijn vergiftiging. Het had in ieder geval beter in beeld gebracht moeten worden wat er precies gebeurt was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat systeem was voor de bom zelf maar niet voor een deur die open of dicht zou gaan. de enige trigger daarvoor zat in de stoel. Het einde vond ik dan ook erg tegenvaller t.o.v. de hele opbouw naar deze finale toe
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef Amsel het volgende:
Ik had verwacht dat de Replicator echt een enorme psychopaat was, maar ik vond het maar een sukkel
Ik las in de recap dat hij ze bevrijdde met de soberheid munt van Erin.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Even het stukje terug gekeken, daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat de deur van de buitenkant blijkbaar wel open te maken is. Rossi was als enige niet mee die kamer in omdat hij later aan kwam. Dus hij kan ze bevrijd hebben. Waarschijnlijk had the replicator er niet op gerekend dat Rossi al weer terug zou zijn na zijn vergiftiging. Het had in ieder geval beter in beeld gebracht moeten worden wat er precies gebeurt was.
Ben het wel met je eens dat de ontknoping inderdaad tegen viel.
Die munt had hij tussen de deur en het slot gestoken om er zelf weer uit te kunnen. Daardoor viel de deur niet weer op slot. Maar met die munt zal de dichtgevallen deur de eerste keer niet open te maken zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik las in de recap dat hij ze bevrijdde met de soberheid munt van Erin.
Ik had niet verwacht dat ze er zo snel achter zouden komen. Maar het was een beetje slam dunk in de laatste aflevering...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef Amsel het volgende:
Ja ik weet wie het isMaar ik had de Replicator toch een stuk enger verwacht.
SPOILER: Leuk nieuwtje over de 200ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ondertussen ook weer begonnenNice!SPOILER: Leuk nieuwtje over de 200ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste nieuwe aflevering was prima trouwens en volgende week weer verder dus.
Zou zeker leuk zijn, maar gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef BasvB het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Jason Gideon een keer terug komt. De eerste twee seizoenen blijven toch mijn favoriet.
Zou dit Google glass 2.0 worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Max23 het volgende:
Het was in ieder geval een oogstrelende aflevering deze keer
Zou me niet eens verbazen, over 10 jaar of zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Zou dit Google glass 2.0 worden?
Hij is van mening dat het de meest domme carrière move was en hij spijt heeft van zijn rol en die tijd... Zal dus niet gebeuren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:54 schreef BasvB het volgende:
Ik wil eigenlijk dat Jason Gideon een keer terug komt. De eerste twee seizoenen blijven toch mijn favoriet.
quote:De Amerikaanse actrice Jennifer Love Hewitt keert terug op televisie. Ze krijgt een vaste rol in de politieserie Criminal Minds, dat in Nederland met succes wordt uitgezonden door Veronica. Dat is bekendgemaakt door tv-netwerk CBS. Hewitt speelde van 2005 tot 2010 de hoofdrol in The Ghost Whisperer, dat hier te zien was bij SBS 6, waarna ze twee seizoenen lang in de controversiële serie The Client List speelde. Op 1 oktober is ze te zien in de tiende seizoenspremière van Criminal Minds.
Hewitt krijgt een vaste rol in de serie. De actrice, ook bekend van films als I Know What You Did Last Summer, gaat een special agent spelen.
“We vinden het geweldig dat we een nieuwe special agent kunnen introduceren door de zeer getalenteerde Jennifer Love Hewitt toe te voegen aan de cast”, zegt producent Erica Messer.
“We hebben mooie verhaallijnen voor haar in petto in dit tiende seizoen.”
Bron
Veronica is gisteren begonnen met de 1e 2 afleveringen van seizoen 9. Ik vond ze overigens ietwat tegenvallen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:14 schreef wonderer het volgende:
Damn, ik moet het hele vorige seizoen nog kijken...
Seizoen 9 staat al een half jaar op mijn harde schijf, ben er nog niet aan toegekomen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Veronica is gisteren begonnen met de 1e 2 afleveringen van seizoen 9. Ik vond ze overigens ietwat tegenvallen.
Ah, dat is ook de reden waarom ik een aantal jaren terug gestopt ben met het kijken/volgen van series: de tijd die je eraan kwijt bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen 9 staat al een half jaar op mijn harde schijf, ben er nog niet aan toegekomen...
quote:'Criminal Minds' doing new spinoff
CBS is once again looking to spin off one of its major crime drama franchises: EW has learned that Criminal Minds will have a new planted spinoff episode later this season.
The as-yet-untitled project focuses on a “division of the FBI that helps American citizens who find themselves in trouble abroad.” We’re told the show is likely to have an entirely different cast than the original series, which is on its 10th year, but sources say that factor has yet to be determined.
Adding a more international angle to the series makes sense in light of the recent success NBC has had with global thriller The Blacklist, and Showtime with its acclaimed overseas-set current fourth season of Homeland.
CBS will shoot the spin-off pilot in February and will air the episode in the Criminal Minds slot later this season. Criminal Minds showrunner Erica Messer will write the pilot, with Messer, Mark Gordon, and Nick Pepper serving as executive producers.
Unlike the sprawling CSI and NCIS franchises, the FBI-based Minds has proved trickier to expand. In 2011, CBS launched another spinoff attempt, Criminal Minds: Suspect Behavior, which had a single short-lived season.
Bron
Ze houden die optie wel open inderdaad maar als de nieuwe aanvulling voor het team te goed bevalt neem ik aan dat ze die gewoon houden.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
En geen Jennifer Love Hewitt meer in seizoen 11Wegens zwangerschap. Wel waarschijnlijk dat ze terug komt in seizoen 12, mits het dan nog steeds loopt.
Ze willen geen vaste aanvullingen meer doen. Meer een roulerend systeem. Volgens een paar van de interviews die ik heb gelezen danquote:Op vrijdag 8 mei 2015 22:11 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ze houden die optie wel open inderdaad maar als de nieuwe aanvulling voor het team te goed bevalt neem ik aan dat ze die gewoon houden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze willen geen vaste aanvullingen meer doen. Meer een roulerend systeem. Volgens een paar van de interviews die ik heb gelezen danWat oude agenten terug laten komen en de nadruk leggen op de cast die er sinds dag 1 bij is geweest.
Het is dus maar de vraag of ze dat het hele seizoen vol blijven houden. We gaan het vanzelf zien. Voor het zelfde geld krijgt JLH een andere rol in iets wat ze graag wil tegen de tijd dat ze weer wil gaan werken.quote:Messer said the door is “definitely open” for Hewitt to reprise her role as Kate as desired/needed. As for filling the BAU vacancy, Messer indicated the series might go with a “revolving door” approach, before settling in on a new series regular. “This might be a good opportunity to bring in a fun guest star for a while,” she aid, “and maybe shake it up a little bit.”
Bron
Truequote:Op vrijdag 8 mei 2015 23:34 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[..]
Het is dus maar de vraag of ze dat het hele seizoen vol blijven houden. We gaan het vanzelf zien. Voor het zelfde geld krijgt JLH een andere rol in iets wat ze graag wil tegen de tijd dat ze weer wil gaan werken.
Ik heb nooit zoveel met haar personage gehad, dus ik vind het niet zo'n ramp.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:30 schreef biertapper het volgende:
http://www.nu.nl/film/404(...)-criminal-minds.html
Ik vond haar wel wat beter in het team passen dan Blake deed maar echt missen zal ik haar ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2015 08:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel met haar personage gehad, dus ik vind het niet zo'n ramp.
Van mij mag Emily Prentiss wel weer terug komen
quote:Criminal Minds Season 11: Aisha Tyler to Fill Jennifer Love Hewitt Vacancy
One Ghost Whisperer alum will succeed another as Aisha Tyler joins CBS’ Criminal Minds in the wake of Jennifer Love Hewitt’s one-and-done run.
Tyler will recur during Season 11 of the crime drama as Dr. Tara Lewis, a forensic psychologist who is determined by Hotch to be the best candidate for Kate Callahan’s vacated position, EW.com reports.
In addition to Kate leaving the BAU to focus on motherhood, Criminal Minds will also be temporarily down an agent due to longtime cast member A.J. Cook’s real-life maternity leave.
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 01:09 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zag het inderdaad. Woohoo! Thanks voor posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Criminal Minds: Aisha Tyler Promoted to Series Regular for Season 12
The doctor is in, more than ever.
Criminal Minds has promoted Aisha Tyler to series regular, as Dr. Tara Lewis, CBS announced on Thursday.
Things thus look to be more crowded than ever at the BAU, with CSI: Miami vet Adam Rodriguez joining the cast as a series regular, and [spoiler].
Tyler, whose days also include co-hosting The Talk, voicing Archer‘s Lana Kane and lording over Whose Line is It Anyway?, first appeared on the crime drama in the Season 11 premiere, to help fill the void left by the exit of Jennifer Love Hewitt’s Kate Callahan and maternity leave of A.J. Cook’s “J.J.” Jareau.
Bron
quote:Report: Thomas Gibson Suspended From Criminal Minds In Wake of Physical Altercation With Producer
Criminal Minds star Thomas Gibson has reportedly been suspended from the long-running CBS procedural for one, possibly two episodes in the wake of a physical altercation with one of the show’s producers.
According to a report by TMZ, and confirmed by our sister site Deadline, Gibson got into argument with an unnamed producer and kicked the individual in the leg.
In a statement to TMZ, Gibson said, “There were creative differences on the set and a disagreement. I regret that it occurred. We all want to work together as a team to make the best show possible. We always have and always will.”
Per Deadline, Gibson’s future with the show as a whole is under review following the incident.
Criminal Minds is currently in production on the fourth episode of Season 12.
Back in 2013, CBS dealt with a similar matter at CSI when co-star George Eads got into an on-set altercation with a writer. The actor was subsequently written off the series for several episodes.
Criminal Minds‘ 12th season is set to premiere on Wednesday, Sept. 28 at 9/8c.
Bron
Ik las het netquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://tvline.com/2016/08(...)nds-fired-season-12/
Nogal ja. Ben absoluut niet bij though. Pas bij seizoen 7. Al een paar jaar. Man wou het samen gaan kijken, maar andere series hadden even voorrang. Wel jammer, dit nieuws, al is hij niet echt een favoriet van me. Gok wel dat seizoen 12 dan het laatste gaat worden eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik las het netHoewel totaal begrijpelijk vanuit de studio blijft het jammer voor de serie.
Ze hebben ook niet echt iemand binnen het team om zijn plek te vervangen naast Rossi als de leiding van het team. Hoewel er natuurlijk altijd een nieuwe rol gecreëerd kan worden net als destijds bij het vertrek van Gideon.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nogal ja. Ben absoluut niet bij though. Pas bij seizoen 7. Al een paar jaar. Man wou het samen gaan kijken, maar andere series hadden even voorrang. Wel jammer, dit nieuws, al is hij niet echt een favoriet van me. Gok wel dat seizoen 12 dan het laatste gaat worden eigenlijk.
Paget Brewsterquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als ik even mag dromen, wie weet doen ze Paget Brewster een goed genoeg aanbod om full time terug te willen komen. Prentiss zou met haar Interpol ervaring en haar band met de rest goed in de leiding van het team passen.
Zal wel niet nodig zijn, met 2 acteurs die weg gaan is het wel einde oefening denk ik. Persoonlijk vond ik de toevoegingen van de laatste jaren niet alles met als dieptepunt die dikke van I know what you did last summer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:47 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als ik even mag dromen, wie weet doen ze Paget Brewster een goed genoeg aanbod om full time terug te willen komen. Prentiss zou met haar Interpol ervaring en haar band met de rest goed in de leiding van het team passen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |