Ik kijk ook nog steeds elke week. Aankomende nacht sluit seizoen 8 af met een dubbelafleveringquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:39 schreef tattyteddymel het volgende:
Ik zit aan seizoen 6, loop ook wat achter dus. Zit nu aan dvd 5 dus ik schat dat we dit weekend of erna wel aan seizoen 7 beginnen. CM is één van mijn favoriete series ( net zoals Supernatural, Grimm en nog een paar andere, tja, serieverslaafd :-)).
Is er eigenlijk nog iemand naar CM aan te kijken hier? Ik heb geen idee waar ze op de tv zitten qua seizoen, ik kijk altijd naar de dvd's, anders moet ik te lang wachtten eer er weer een aflevering is.
Garcia wist het systeem wat die bom aanstuurde tijdelijk stil te leggen. Dat systeem stuurde ook die deur aan dus mijn gok is dat zij die deur ook open heeft gezet voor het team. Maar echt duidelijk werd dat niet in beeld gebracht inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
Op het einde hoe kwamen ze ineens uit de ruinte waat ze opgesloten zaten? Vriendinlief en ik konden beiden niet achterhalen hoe
Het is het Usa topic en in nederland lopen ze een aflevering of 2 achter dus dan moet je gewoon wegblijven uit de topics.quote:Op donderdag 23 mei 2013 12:33 schreef tattyteddymel het volgende:
Ey, verrader :p. (ik had het wss toch opgezocht wat er gaat gebeuren in de verdere seizoenen, ik weet graag alles. Ja, het was geen cliff hanger finale had ik gelezen.
dat systeem was voor de bom zelf maar niet voor een deur die open of dicht zou gaan. de enige trigger daarvoor zat in de stoel. Het einde vond ik dan ook erg tegenvaller t.o.v. de hele opbouw naar deze finale toequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Garcia wist het systeem wat die bom aanstuurde tijdelijk stil te leggen. Dat systeem stuurde ook die deur aan dus mijn gok is dat zij die deur ook open heeft gezet voor het team. Maar echt duidelijk werd dat niet in beeld gebracht inderdaad.
Even het stukje terug gekeken, daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat de deur van de buitenkant blijkbaar wel open te maken is. Rossi was als enige niet mee die kamer in omdat hij later aan kwam. Dus hij kan ze bevrijd hebben. Waarschijnlijk had the replicator er niet op gerekend dat Rossi al weer terug zou zijn na zijn vergiftiging. Het had in ieder geval beter in beeld gebracht moeten worden wat er precies gebeurt was.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:15 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat systeem was voor de bom zelf maar niet voor een deur die open of dicht zou gaan. de enige trigger daarvoor zat in de stoel. Het einde vond ik dan ook erg tegenvaller t.o.v. de hele opbouw naar deze finale toe
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:05 schreef Amsel het volgende:
Ik had verwacht dat de Replicator echt een enorme psychopaat was, maar ik vond het maar een sukkel
Ik las in de recap dat hij ze bevrijdde met de soberheid munt van Erin.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Even het stukje terug gekeken, daar heb je inderdaad gelijk in. Het enige wat ik me dan kan bedenken is dat de deur van de buitenkant blijkbaar wel open te maken is. Rossi was als enige niet mee die kamer in omdat hij later aan kwam. Dus hij kan ze bevrijd hebben. Waarschijnlijk had the replicator er niet op gerekend dat Rossi al weer terug zou zijn na zijn vergiftiging. Het had in ieder geval beter in beeld gebracht moeten worden wat er precies gebeurt was.
Ben het wel met je eens dat de ontknoping inderdaad tegen viel.
Die munt had hij tussen de deur en het slot gestoken om er zelf weer uit te kunnen. Daardoor viel de deur niet weer op slot. Maar met die munt zal de dichtgevallen deur de eerste keer niet open te maken zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik las in de recap dat hij ze bevrijdde met de soberheid munt van Erin.
Ik had niet verwacht dat ze er zo snel achter zouden komen. Maar het was een beetje slam dunk in de laatste aflevering...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef Amsel het volgende:
Ja ik weet wie het isMaar ik had de Replicator toch een stuk enger verwacht.
SPOILER: Leuk nieuwtje over de 200ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ondertussen ook weer begonnenNice!SPOILER: Leuk nieuwtje over de 200ste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste nieuwe aflevering was prima trouwens en volgende week weer verder dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |