SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangezien hij CM een van de grootste vergissingen uit zijn carière heeft genoemd denk ik niet dat we die nog een keer terug zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:59 schreef BasvB het volgende:
Op het einde zag het er wel vet uit, met die foto's. Ik hoop eigenlijk dat Jason Gideon het is
Jupsquote:Op donderdag 27 september 2012 12:42 schreef Karina het volgende:
Oh ja, wacht, Will ging bijna dood toch?
Maar het zou wel een tof idee zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Aangezien hij CM een van de grootste vergissingen uit zijn carière heeft genoemd denk ik niet dat we die nog een keer terug zien.
Dat natuurlijk wel, al zijn er misschien ook genoeg kijkers die later de serie pas ondekt hebben en Gideon helemaal niet kennen. Dat probleem heeft Bones ook met de fans die Zach graag een keer terug willen zien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar het zou wel een tof idee zijn
Is nog niet teruggekomen, het leek mij ook interessant, volgens mij wordt ze vastgehouden of zoiets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd wie de mysterieuze persoon is die foto's neemt..
Maar hoe zit het eigenlijk met die flirt van Spencer? Dacht dat dat een langlopende verhaallijn zou worden of heb ik ergens onderweg iets gemist?
Komt later nog terug las ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Benieuwd wie de mysterieuze persoon is die foto's neemt..
Maar hoe zit het eigenlijk met die flirt van Spencer? Dacht dat dat een langlopende verhaallijn zou worden of heb ik ergens onderweg iets gemist?
Nice, zeer benieuwdquote:
????? Prentiss ???quote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het echt hard achteruitgaan, die nieuwe afleveringen. Elke aflevering tot nu toe is eigenlijk totaal een verspilling van tijd geweest, jammer, vroeger vond ik het nog wel vermakelijk. En dat ligt niet aan de personages, die maken me niet zoveel uit hoewel ik Prentiss erg irritant vind, maar gewoon aan de slechte verhalen.
Dacht al, die zit er niet meer inquote:Op woensdag 28 november 2012 22:37 schreef NoCigar het volgende:
Rustig met de? toets, maar ik bedoel García inderdaad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |