Je ziet die kerel overal en ik persoonlijk begin 'm redelijk zat te worden. Verder.. wtf.. als je al de neus van je ontvoerder breekt waardoor hij met beide handen erop staat, voorover gebogen nota bene, in pain, dan ga je toch niet aan een gesloten deur staan trekken maar pak je iets hards/zwaars en sla je in op zijn hoofd tot hij dood is... tja..quote:Op donderdag 11 november 2010 13:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een vaaaaage episode zeg![]()
"Kom laten we eens gek doen en het over een artistieke boeg gooien"![]()
Mar het was wel leuk om T-Bag weer eens terug te zien![]()
Lol, ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 11 november 2010 13:35 schreef NotYou het volgende:
als je al de neus van je ontvoerder breekt waardoor hij met beide handen erop staat, voorover gebogen nota bene, in pain, dan ga je toch niet aan een gesloten deur staan trekken maar pak je iets hards/zwaars en sla je in op zijn hoofd tot hij dood is... tja..
Dat en T-Lipsquote:
Lolz, ik dacht al "heej een bekende gezicht".quote:Op donderdag 9 december 2010 22:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Anders vraag je Kenneth Mitchell om je moordenaar te spelen.
Gelukkig weet je het dan niet al na de eerste 5minuten
Nope, ze is maar gesigned voor 3 afleveringen volgens de Criminals Minds fanblog.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef DaMook het volgende:
Wat een ep, vond hem echt geweldig, denk dat we haar nog vaker gaan zien.
(Vond AJ wel leuker, maar toch)
"The brilliant Joe Mantegna"... mijn eerste reactie was, waarom zit ie dan in CM als ie zo briljant isquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit, ik zie net de dochter van Rossi (Joe Mantegna) @ Golden Globes
Benoemd tot Miss Golden Globe
In Joan of Arcadia vond ik hem flink baasquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
"The brilliant Joe Mantegna"... mijn eerste reactie was, waarom zit ie dan in CM als ie zo briljant is
Ok, maar toch komt de naam doyle me wel bekend voorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:22 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nee dat was Foyet, The Reaper. Die kan het ook niet zijn want die is door Hotch gedood. Ik denk dat Doyle iemand is uit het verleden van Prentiss net als de man die het haar komt vertellen.
S01E17 "A real rain" had Marvin Doyle als moordenaar die achter vrijgesproken mensen aan ging die in zijn ogen wel criminelen waren. Misschien dat het je daar aan doet denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok, maar toch komt de naam doyle me wel bekend voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen benieuwd met welke gelegenheid..
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen benieuwd met welke gelegenheid..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Orealo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Ik mag hopen dat Garcia blijft, zeg. Anders stop ik met kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Moest ik wel om lachenquote:Morgan: "LA is over 500 square miles".
Reid: "Uh.. 498.3"![]()
Morgan:![]()
Ik moest sowieso wel een paar keer lachen om Reid. Als hij eruit gaat, stop ik met kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Moest ik wel om lachen.
Verder lijkt het verhaal met Emily ook wel interessant te gaan worden.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Nee, ik verwacht het niet. Maar het zal iets groots zijn, gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso begrijp ik het gevaar voor Emily nog niet echt. Ze werkten eerst samen op een opdracht, toen zijn ze beiden gearresteerd, en toen?
Mjah, heb gisteren de laatste aflevering van CM gecheckt en toen meteen CM Suspect Behaviour, maar ik vond hem toch wel een beetje tegenvallen. Ik heb die aflevering waarin ze dit team voorstelde al gezien dus wist al van hoe en wat, maar toen ik die eerste spin off aflevering zag viel het toch wat tegen. Al die "grote acteurs" die zo plastic over kwamen, het verhaal was niet echt spannend en die scenes met Penelope waren ook zwak (zie de toegevoegde waarde niet echt).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 03:18 schreef wonderer het volgende:
Ze lieten bij het einde wel een paar steken vallen... brace was ineens van haar knie en het was plotseling donker?
Iemand de spin off gezien trouwens? Mick was wel leuk (en Penelope natuurlijk, hoewel dat zonder Morgan ook redelijk saai is), maar verder niet echt iets waar ik "zin" in heb. En Forest Whitaker is channeling William Shatner met z'n delivery
Mee eens, goede ep, ik haat alleen " to be continued"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Eindelijk weer eens een aflevering waar je helemaal in het verhaal werd gezogen.
Ik had zo mijn twijfels over de Prentiss verhaallijn, maar inmiddels begint het zich goed te ontwikkelen.
Suspect Behavior is niks en het is zonde dat een acteur als Forest Whitaker hier zijn tijd aan moet besteden.
Persoonlijk vind ik de spin-off best wel te doen al geef ik de originele serie wel de voorkeur. Jammer dat Prentiss er uit is, net als JJ, maar ze hebben tenminste wel een goede vaarwel aflevering gekregenquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goede afleveringErg triest natuurlijk, maar het verhaal zat steen goed in elkaar en het was fijn om JJ weer een aflevering terug te zien. Die final scene tussen haar en Prentiss
![]()
Hebben ze alle twee een mooi afscheid in ieder geval met de deur die nog open staan voor een eventuele terugkeer. En arme Reid en Garcia
Jammer dat Prentiss het niet heeft laten weten aan het hele team...maar oke
Zo zonde dat ze de contracten van JJ en Prentiss hebben opgezegd zodat ze genoeg geld hadden voor de spin-off die imo erg saai en slecht geacteerd is. Geef mij het originele team maar.
Heb je tenminste een paar dagen minder wachttijd voordat je de volgende aflevering kunt kijken!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef DaMook het volgende:
Eerst blij dat JJ er weer was, toen onverwacht dat prentiss dood was
, toen totaal onverwacht dat Prentiss nog leeft en weggaat
. Wat een goede ep was dit zeg
.
Ik heb nu ook spijt dat ik deze ep niet meteen gekeken heb ipv nu pas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |