Hahaha ja, positief inzien maar helaas weer wachten tot 30 maartquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je tenminste een paar dagen minder wachttijd voordat je de volgende aflevering kunt kijken!
Mjah dat wel, maar normaal kijk ik de eps van mijn series zo snel mogelijk nadat ze uitgezonden / online gezet zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Heb je tenminste een paar dagen minder wachttijd voordat je de volgende aflevering kunt kijken!
Ik vind haar net cute enzoquote:Op woensdag 30 maart 2011 13:39 schreef Horchata het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering![]()
Ik ben erg benieuwd hoe ze dit seizoen gaan afsluiten, want na de laatste twee afleveringen is het vrijwel niet te doen om dat nog te overtreffen. Tenzij ze de nieuwe blonde chick dood laten gaan, daar ben ik best voor want ik vind haar totaal geen toegevoegde waarde hebben
Had een wat uitgebreider stuk al elders geplaatst, hier ook nog maar even ;quote:Op woensdag 13 april 2011 21:15 schreef diertjuh het volgende:
Er is een kans dat AJ en Paget terug komen volgend seizoen!
http://www.spoilertv.com/2011/04/criminal-minds-aj-cook-and-paget.html
Zal tof zijn A.J. weer terug te hebben en ik hoop ook dat Paget terugkomt maar ik reken er niet op. Ze mogen nu wel even stoppen met al die cast veranderen, word een beetje irritant imo. Nu weer Shemar Moore en Thomas Gibson die nog geen nieuw contract hebben...quote:Potential great news for Criminal Minds fans: A.J. Cook is in talks to return to the CBS crime drama next season as a full-time series regular. Meanwhile, executive producer Ed Bernero who has run the series since the beginning is leaving. Another Criminal Minds veteran, executive producer Erica Messer, is set to take over as sole showrunner.
Cook departed Criminal Minds at the end of last season when her option was not picked up, sparking a huge outcry among fans. She appeared in the first two episodes of this season to give closure to her character JJ, who was transferred from the BAU to a job at the Pentagon. Cook then returned briefly last month for costar Paget Brewsters final episode.
Speaking of Brewster, she is filming a comedy pilot for NBC, My Life As an Experiment, and will continue with that project if it goes to series. But if it doesnt, I hear CBS has an option on her for Criminal Minds and, if it exercises it as many expect, the network would bring the cast of the show back to the way it was at the end of last season.
The developments, especially Cooks potential return to Criminal Minds, do not bode well for newly-minted regular Rachel Nichols, who was brought in to fill the void left by Cooks departure.
While things look bright for the female portion of the Criminal Minds cast, things are still murky on the male side, with stars Thomas Gibson and Shemar Moore still not signed for next season. Talks are underway with the two actors whose deals are up at the end of this cycle.
As for Bernero, he informed the cast and crew of his departure on Tuesday night. There had been speculation that he would leave the series at the end of the season, especially after his script Partners got picked up to pilot at ABC in January.
Jupsquote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef Estolan het volgende:
Oftewel JJ komt terug
voor 2 seizoenen getekend
quote:Op zondag 29 mei 2011 12:15 schreef BasvB het volgende:
Ho eens http://www.tvguide.com/Ne(...)l-Minds-1033744.aspx
Ze komt inderdaad wel terug, hoe ze dat gaan uitleggen weet ik alleen ook niet![]()
Nu Gibson nog
Ze zal het wel overleefd hebben, en haar geveinsde dood was vast nodig om de bloedhonden het spoor op te laten geven. Hier gaan mensen (Garcia, oa) heel boos om worden, waarschijnlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 12:15 schreef BasvB het volgende:
Ho eens http://www.tvguide.com/Ne(...)l-Minds-1033744.aspx
Ze komt inderdaad wel terug, hoe ze dat gaan uitleggen weet ik alleen ook niet![]()
Nu Gibson nog
Nee, Garcia is leuk, die geeft tenminste kleur aan het geheel, zowel letterlijk als figuurlijk.quote:
quote:
Bij Suspect Behaviour vind ik haar een stuk minder leuk, maar ik vind SB sowieso niet zo leuk, ik ben er aan begonnen, maar na een paar afleveringen had ik het wel gezien.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, Garcia is leuk, die geeft tenminste kleur aan het geheel, zowel letterlijk als figuurlijk.
Ik denk dat een deel van haar charme is in CM dat ze zo om haar collega's geeft (vooral om Morganquote:Op woensdag 1 juni 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Suspect Behaviour vind ik haar een stuk minder leuk, maar ik vind SB sowieso niet zo leuk, ik ben er aan begonnen, maar na een paar afleveringen had ik het wel gezien.
Klopt, de chemie tussen haar en Morgan is leuk om te zien. Ik vind ook dat er in SB minder goed geacteerd wordt en de karakters hebben niet echt iets "eigens". Plus de zaken die ze behandelen zijn ook minder spannend.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van haar charme is in CM dat ze zo om haar collega's geeft (vooral om Morgan). Dat is in SB een stuk minder en daar is ze ook alleen maar de geek die met info komt, verder niet. In CM is ze echt een deel van het team.
Maar ik heb ook maar drie afleveringen SB gezien dus misschien is het inmiddels wel veranderd. Ik erger me echt kapot aan de dictie van Whitaker
Klopt als een bus. Suspect Behavior vond ik echt geen ene *** aan, terwijl de formule niet eens zoveel afwijkt als van de originele CM. Karakters klikken gewoon niet en er is totaal geen chemie. En dat haalden ze dit seizoen DOOR die spin-off bij de originele CM ook weg door JJ weg te sturen en Prentiss minder mee te laten spelen. Ben zo blij dat de orde is hersteld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
Ik vrees voor de Bones spin-off
Makers begrijpen nooit zo goed dat het succes van een serie meestal niet aan de formule ligt, maar aan de personages waar mensen van gaan houden. Na zoveel seizoenen hebben ze een soort band opgebouwd en met een nieuwe serie is die band er niet, dan heb je in het begin alleen nog maar de formule. En ik denk niet echt dat iemand na zeven seizoenen nog CM kijkt vanwege de toffe verhaallijn
Klopt, beetje off topic, maar The Mentalist bijvoorbeeld, geen heel interessante verhalen, maar de kracht ligt in de hoofdpersoon, Patrick Jane, zonder hem zou er geen moer aan zijn. Plus een rode draad in dit geval (Red John).quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:29 schreef wonderer het volgende:
Makers begrijpen nooit zo goed dat het succes van een serie meestal niet aan de formule ligt, maar aan de personages waar mensen van gaan houden.
Ik vind nog steeds het begin van "Open season" erg leuk. Als een man Prentiss probeerd te versieren door te doen alsof hij van de FBI is en dan door de meiden voor lul wordt gezet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:00 schreef BasvB het volgende:
Ik heb hoop dat het volgend seizoen wat meer op seizoen 1 en 2 gaat lijken, dat waren voor mij toch echt de beste:) Leuke scenes waren ook als de crew met elkaar omging, samen uit eten enz.
Geweldig ja ^^quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds het begin van "Open season" erg leuk. Als een man Prentiss probeerd te versieren door te doen alsof hij van de FBI is en dan door de meiden voor lul wordt gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |