quote:Ik voel me vereerdOp zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef Michhas het volgende:
What the.. 7 stemmen op honkey?alsjeblieft niet, toffe gast, maar zeer ongeschikt als mod
quote:9 zelfs. En ik heb niet op HT gestemd.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef Michhas het volgende:
What the.. 7 stemmen op honkey?alsjeblieft niet, toffe gast, maar zeer ongeschikt als mod
quote:Ik heb om mijzelf gestemd, maar dat telt dus niet, dus er moet 1 vanafOp zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
9 zelfs. En ik heb niet op HT gestemd.
quote:Nee echt, HT, je bent aardig man, maar jij als mod? Dat kan niet heOp zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb om mijzelf gestemd, maar dat telt dus niet, dus er moet 1 vanaf
quote:Ik heb op jou gestemd hihiOp zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
Paul of porsche als mod_!
Dat is net zoiets als een annorexia op een dieet van laxeermiddel.
quote:Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
quote:Heb een beetje vertrouwenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee echt, HT, je bent aardig man, maar jij als mod? Dat kan niet he
quote:de rest vd stemmen er ook af dan want stemt via proxiesOp zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb om mijzelf gestemd, maar dat telt dus niet, dus er moet 1 vanaf
quote:Zodra ik een 2e tablad erbij opent loopt hij vastOp zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Longcat. het volgende:
[..]Je weet absoluut niks van computers
.
quote:Ik ben diep teleurgesteld.
quote:Dat ligt niet aan je RAMOp zaterdag 30 oktober 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zodra ik een 2e tablad erbij opent loopt hij vast
quote:Ik trek de stekker er uit, en daar moet ik de helpdesk voor bellen.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zodra ik een 2e tablad erbij opent loopt hij vast
quote:Oké, maar weet ik veel. Ik weet amper van computers. Is dat erg dan? Mijn specialiteiten liggen dan weer ergens anders
quote:Dan moet je toch neit zeggen ddat het aan de ram ligt als je er toch niks van weet?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, maar weet ik veel. Ik weet amper van computers. Is dat erg dan? Mijn specialiteiten liggen dan weer ergens anders
quote:Dat zou ik ook hebben gedaan
quote:Wel als ik in de veronderstelling was dat het aan mijn RAM lag.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:06 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dan moet je toch neit zeggen ddat het aan de ram ligt als je er toch niks van weet?__!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:07 schreef RickoKun het volgende:
Oh dit ís ONZniks gezegd hoor matties
quote:Ik hield me in, maakt PD hem.
quote:Dat is gemeenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga gelijk mijn veto-recht inzetten hier.
quote:Je hebt geen vetorechtOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Technisch gezien zou dat kunnen, maar natuurkunde leraren hebben geen veto's om uit te sprekenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op wie?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jah, dat zal lekker goed werken joh. Alle topics dicht, behalve die van hem
quote:Ik zal haar wel missenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hield me in, maakt PD hem.
Maar Myraela is nog blauw hoor, misschien eerst eens wachten tot ze goed en wel weg is.
quote:Ploertendoder staat er ook niet bijOp zaterdag 30 oktober 2010 11:11 schreef 9611Niels het volgende:
Een stem op "Iemand anders..." is een stem op stevenmac.
quote:Gestemd.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:11 schreef 9611Niels het volgende:
Een stem op "Iemand anders..." is een stem op stevenmac.
quote:Ik wil en zal nooit blauw wordenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ploertendoder staat er ook niet bij
quote:Ja, ik heb een backstage-pasOp zaterdag 30 oktober 2010 11:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij denkt dat te weten, want je komt vaker 'achter de schermen'?
quote:En Lutte staat er ook niet bijOp zaterdag 30 oktober 2010 11:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil en zal nooit blauw worden
quote:Inderdaad, daarom heb ik op 'iemand anders' gestemd.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ploertendoder staat er ook niet bij
quote:JaOp zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje van tante vonne zeker?
quote:Ik heb zelfs een meet&greet gekregenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje van tante vonne zeker?
quote:Niet op mij?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik op 'iemand anders' gestemd.
quote:Met vonne? Arme jijOp zaterdag 30 oktober 2010 11:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een meet&greet gekregen
quote:BlijkbaarOp zaterdag 30 oktober 2010 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, sorry. Jij kreeg al genoeg stemmen.
quote:NiceOp zaterdag 30 oktober 2010 11:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
T was anders heel gezellig hoor
quote:Als ie alle posts van tong80 heeft gelezen
quote:Jouw naam staat er wel bij manOp zaterdag 30 oktober 2010 11:23 schreef HappyBob het volgende:
Mijn naam staat er bij man..wat is ditSowieso iedereen stemmen op Iemand anders -> Stevenmac
quote:Wees eens liefOp zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Wat een kutusersNou ja, een paar niet.
Maar geen van dat lijstje maakt ook maar enige kans.
Carry on
quote:Zie, yvonne zegt het ook! Go steven!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:Wat was gister eigenlijk de bedoeling? Iedereen bang maken met Kreator om daarna ons een beetje te pesten?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:Het spijt ons zeer...Op zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat was gister eigenlijk de bedoeling? Iedereen bang maken met Kreator om daarna ons een beetje te pesten?
quote:Hallo tante yvonne, ben ik niet een goede usert? Dan ben je niet meer mijn lievelingstanteOp zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:Niet zo likkenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hallo tante yvonne, ben ik niet een goede usert? Dan ben je niet meer mijn lievelingstante
quote:Nah, ik moest 10 minuten later gaanOp zaterdag 30 oktober 2010 11:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het spijt ons zeer...
En ging jij niet?
quote:Yvonne wanener ontsla je die worm nouOp zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:Lees mijn post nog een man..ja bent aan het falen
quote:echt heh, ondankbare taak en een eindelize stroom aan poep, pies en niet grappige woordgrap topicsOp zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef trolololo het volgende:
[..]
![]()
Ik ben bang dat het moeilijk zoeken wordt naar een goede ONZ mod...
quote:Hmm misschien word jij wel blauw?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heh, ondankbare taak en een eindelize stroom aan poep, pies en niet grappige woordgrap topics
quote:Onzin MOD is dus gewoon een toiletjuffrouw?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt heh, ondankbare taak en een eindelize stroom aan poep, pies en niet grappige woordgrap topics
quote:Zo ongeveer wel als je kijkt hoeveel slotjes SWJ op 1 dag zetOp zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Onzin MOD is dus gewoon een toiletjuffrouw?
quote:Ik plaats mijzelf buiten het hokje van de kutusersOp zaterdag 30 oktober 2010 11:26 schreef yvonne het volgende:
Carry on
quote:toilet juffrouw op een bijeenkomst voor patienten met chronische diarreeOp zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Onzin MOD is dus gewoon een toiletjuffrouw?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
toilet juffrouw op een bijeenkomst voor patienten met chronische diarree
quote:Ik
quote:DitOp zaterdag 30 oktober 2010 11:52 schreef appeltjap het volgende:
op honkeytonk stemmenkon je net zo goed AP erbij zetten
quote:jij.
quote:Alsof ONZ dat nodig heeft.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Poemgirl het volgende:
Ik beloof goede dingen te doen als ik mod word.
quote:Dat ga je doen met 8 posts per dag?
quote:Ik zal harder werkenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:57 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Dat ga je doen met 8 posts per dag?
quote:Ik heb je modje gemaakt
quote:DaaromOp zaterdag 30 oktober 2010 12:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele eervolle taak
quote:KUT!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een man..ja bent aan het falenGeef deze vroege ochtend maar gewoon de schuld..
quote:er wordt niet gekeken naar gewichtOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef DaanVanKeulen het volgende:
ik wil er ook bij godverdomme, ik ben de grootste ONZ gast die er bestaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Je weet wat vrouwelijke users moeten doen om mod te worden Poemgirl?
quote:Jij hebt Johan Derksen als UI, dan val je automatisch af bij ALLE wedstrijden/competitiesOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef DaanVanKeulen het volgende:
ik wil er ook bij godverdomme, ik ben de grootste ONZ gast die er bestaat![]()
![]()
quote:Mag ik vragen waarom je plaatjes van je moeder postOp zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
BEN JIJ DIT?
quote:ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvdOp zaterdag 30 oktober 2010 12:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt Johan Derksen als UI, dan val je automatisch af bij ALLE wedstrijden/competities
quote:Slim dat je dat even zegtOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvd
quote:tuurlijk, dan kan je me posthistorie zien en dan zie je bij idiot---boy dat ik wel vaak in ONZ zit
quote:Je liegt motherfuckerOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvd
quote:echt niet, zeg maar hoe ik het kan bewijzen
quote:Je kan het niet bewijzen, en jij hebt Johan Derksen als UI, dus deze is gewonnen door mij en nu afgelopen.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
echt niet, zeg maar hoe ik het kan bewijzen
trouwens ik moet al unban krijgen maar ze zijn nogal sloom, ik heb al gemaild
quote:als ik niet idiot---boy ben schijt ik op de koningin haar hoofdOp zaterdag 30 oktober 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan het niet bewijzen, en jij hebt Johan Derksen als UI, dus deze is gewonnen door mij en nu afgelopen.
quote:Leugenaar.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
Hoi. Ik ben jullie nieuwe mod. Gefeliciteerd!
quote:Je hebt nog steeds Johan Derksen als UI, zelfs al schijt je op Bea's tere hoofdje.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
als ik niet idiot---boy ben schijt ik op de koningin haar hoofd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
Hoi. Ik ben jullie nieuwe mod. Gefeliciteerd!
quote:De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Oke.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Doen alsof iemand anders dan stevenmac26 een kans maakt.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof iemand anders dan stevenmac26 een kans maakt.
quote:Mijn stem heb je.
quote:En wie mag jij dan wel niet zijn?
quote:Net stond er honkeytonk in plaats van Paul in je post?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef deepart het volgende:
paul gestemd, mijn gevoel zegt namelijk dat hij een goede moderator zou zijn. Waarom? Omdat mijn zwellichamen zich vullen tekens als ik zijn username voorbij zie komen.
quote:Net stond er tong80 in plaats van Paul in je post?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef deepart het volgende:
paul gestemd, mijn gevoel zegt namelijk dat hij een goede moderator zou zijn. Waarom? Omdat mijn zwellichamen zich vullen tekens als ik zijn username voorbij zie komen.
quote:Duidelijk een zwevende kiezer.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:15 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Net stond er tong80 in plaats van Paul in je post?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef ElmoFan het volgende:
Fuck ik word ingehaald, even op de andere pc stemmen
quote:Er was een ander topic dat Myraela zou stoppen..Op zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef kitao het volgende:
Welke huidige onz.-mod gaat eigenlijk aan zn/dr kuierlatten trekken ?
quote:MyraelaOp zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef kitao het volgende:
Welke huidige onz.-mod gaat eigenlijk aan zn/dr kuierlatten trekken ?
quote:Ik ben wel aardigOp zaterdag 30 oktober 2010 13:55 schreef kitao het volgende:
Ah, Myraela moet studeren neem ik aan ?
Ik weet niet of ik haar zal missen als mod., zo aardig was ze af en toe nu ook weer niet tegen mij.
(en zolang zit ik ook niet op ONZ dat ik haar dagelijks hier tegenkwam)
Nou, een appelgebakje is wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben wel aardigwil je een koekje?
Dan krijg je een Appelgebakjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou, een appelgebakje is wel mijn favoriet.
Het is net zulke onzin als de naam van dit forumquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef kitao het volgende:
Vraagje, is de stemming eigenlijk bindend of een advies ?
Dan is je computer dus te traag om MOD te zijn..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
Dat betekent einde voor ONZ.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dirkh het stokje over gaat nemen.
Goffer, mijn scherm zit nu vol koekspettersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dirkh het stokje over gaat nemen.
Vanwaar mod in hoofdletters?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan is je computer dus te traag om MOD te zijn..
Mod zijn is snel handelen
Slotjes zetten voordat iemand er nog maar in heeft gereageerd.
en met 512 mb ram ben je al trager.. HT valt al af
De mijne vol appelgebak spetters maar dat komt op het zelfde neer..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer, mijn scherm zit nu vol koekspetters![]()
![]()
Dan ziet het er belangrijker uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanwaar mod in hoofdletters?
Ik ben te koop zondermeer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:00 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan krijg je een Appelgebakje
Om het te vieren dat ik MOD wordt voor ONZ
Stem Snaavel
ja of remlof of bupa of een andere tofheidquote:
ik zou er wel een paar hervoeden totdat hun eigen ouders ze niet meer herkennenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:12 schreef kitao het volgende:
Als ik mod word dan vliegen er per direkt 30 uit.
WIE DE FOK!© BEN JIJ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:16 schreef Poemgirl het volgende:
Dezen topic is heul wel spamMij een beetje er niet inzetten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er wel een paar hervoeden totdat hun eigen ouders ze niet meer herkennen
De vrouw met de baard ?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef 9611Niels het volgende:
Laat maar zitten dit, stevenmac26 wordt toch mod.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef 9611Niels het volgende:
Laat maar zitten dit, stevenmac26 wordt toch mod.
Ehm... neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:29 schreef kitao het volgende:
Nectar maakt ook nog een kans, nog steeds niet gestemd.
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef kitao het volgende:
[..]
De vrouw met de baard ?
Dit herinnert me er ineens aan dat ik afgelopen nacht een hele tijd met iemand heb zitten sjanzen.
En ik weet haar naam niet eens meer.
![]()
echt, ik moet gaan spitten in mijn posthistorie om het weer boven water te halen.quote:
Ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
wat is dit nou, je kon je nergens aanmelden, en de poll is gemaakt door een niet mod dat kan gewoon niet godverdetering
Vanwaar die drive om zo graag mod te worden (als je het meent) ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
wat is dit nou, je kon je nergens aanmelden, en de poll is gemaakt door een niet mod dat kan gewoon niet godverdetering
dakramen zijn baasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef Snaavel het volgende:
Nee, Alleen bazen werden gekozen door onze top photoshopper !!
wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
kon je hiervoor aanmelden zoals bijvoorbeeld bij R&P wel, ik heb anders niks gezien
quote:Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze poll veel invloed heeft
quote:Snap ik wel, wat een bagger-topichistorie heb jij zeg, moest ff mijn neus dichtknijpen, je hebt ook zoveel kuttopics met slotjes whahahaha
quote:waar kan je je dan wel aanmeldenOp zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze poll veel invloed heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aparte omschrijving voor wie jij bentOp zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
kon je hiervoor aanmelden zoals bijvoorbeeld bij R&P wel, ik heb anders niks gezien
quote:Onze? spreek voor je zelf.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
echt wel, wrm is onze held SWJ er dan wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:geregistreerd op: donderdag 28 januari 2010 @ 16:43Op zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Snap ik wel, wat een bagger-topichistorie heb jij zeg, moest ff mijn neus dichtknijpen, je hebt ook zoveel kuttopics met slotjes whahahaha![]()
![]()
quote:Dit is godverdomme niet mijn echte account, op idiot---boy heb ik ban en die is al voorbij alleen niemand reageert op die mail en daar heb ik 10 posts per dag, lekker puhOp zaterdag 30 oktober 2010 14:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
aantal posts: 327 (gemiddeld 2 per dag)
quote:Rivalo, weet je nog dat ene legendarische topics, dat jij een keer had geopend.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
aantal posts: 327 (gemiddeld 2 per dag)
quote:Ben jij idiot---boy?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Dit is godverdomme niet mijn echte account, op idiot---boy heb ik ban en die is al voorbij alleen niemand reageert op die mail en daar heb ik 10 posts per dag, lekker puh
quote:ik ookOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Serieus waarom sta ik niet op 'the list' Ik ben verdomme heel populair onder de kinderen hier bij Fok!
quote:Sinterklaas is vermoord op 5 december en komende 5 december gaat hij je halen.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
nee sinterklaas wat denk jij
quote:Beter was je Sinterklaas en niet idiot---boy.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
nee sinterklaas wat denk jij
quote:HOE KAN HIJ ME NOU HALEN ALS HIJ DOOD ISSSS???? MWUHAHAHA DIE KWAM HARD AAN HE DIKKE DIKKE DISSSSS BLEEEEEH LEKKER PUHOp zaterdag 30 oktober 2010 14:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Sinterklaas is vermoord op 5 december en komende 5 december gaat hij je halen.
quote:Staat in de trailer...Op zaterdag 30 oktober 2010 14:55 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
HOE KAN HIJ ME NOU HALEN ALS HIJ DOOD ISSSS???? MWUHAHAHA DIE KWAM HARD AAN HE DIKKE DIKKE DISSSSS BLEEEEEH LEKKER PUH
quote:dat vind ik niet leuk je maakt me bang!!!Op zaterdag 30 oktober 2010 14:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Staat in de trailer...
EN JIJ BENT ZELF EEN DIKKE DISS!!!!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
dat vind ik niet leuk je maakt me bang!!!
quote:*scratch*Op zaterdag 30 oktober 2010 14:57 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
dat vind ik niet leuk je maakt me bang!!!
quote:Jammer dat je niet bovenaan staat en dat ik verplicht mod moet worden..Op zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Beach het volgende:
Tijd dat dit kuttopic dichtgaat.
zie je wel, ik zou een fantastische mod zijn
wie ben jij/quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bovenaan staat en dat ik verplicht mod moet worden..
Kun je wel vergeten met die notes van je.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:06 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bovenaan staat en dat ik verplicht mod moet worden..
ludo zeg me aub dat je onz erbij neemtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je wel vergeten met die notes van je.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:15 schreef Ploertendoder het volgende:
o.us of Opa.Bakkebaard als ONZ mod lijkt me op zich wel kinky
quote:Nein.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ludo zeg me aub dat je onz erbij neemt
quote:nie zo handigOp zaterdag 30 oktober 2010 15:21 schreef idiot---boy het volgende:
ik had per ongeluk met fokmail gemaild en niet met echte emaildrm duurde het zo lang
quote:opa zou ook tof zijn ja!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:15 schreef Ploertendoder het volgende:
o.us of Opa.Bakkebaard als ONZ mod lijkt me op zich wel kinky
quote:Ik hoop stiekem Opa.B want dat vind ik een van de tofste mods, maar o.us eigenlijk ook wel. Ben benieuwd.
quote:ik maak het uit!
Heb ik enkele jaren geleden al gedaan met ONZ.quote:
Om FOK! te helpen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:25 schreef kitao het volgende:
ik ga misschien maar eens een nieuw topic openen :
Waarom wil iemand mod worden ?
met een multiple-choice kadertje eronder.
(antwoord op die vraag krijg ik hier toch niet)
Jawel, ik zal antwoord geven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:25 schreef kitao het volgende:
ik ga misschien maar eens een nieuw topic openen :
Waarom wil iemand mod worden ?
met een multiple-choice kadertje eronder.
(antwoord op die vraag krijg ik hier toch niet)
nee, want op mijn nood-account heb ik niet gebaggerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:22 schreef kitao het volgende:
newbee.
nu krijg je weer een ban wegens klonen.
![]()
Maar wel gepost dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:27 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
nee, want op mijn nood-account heb ik niet gebaggerd
ik gun het je ook niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:27 schreef idiot---boy het volgende:
nee, want op mijn nood-account heb ik niet gebaggerd
man dat was mijn eerste ban, ik wist niet eens hoe dat ging, ik d8 dat je op andere accounts wel mochtquote:
Nee. Dus krijg je nu op beide een week.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
man dat was mijn eerste ban, ik wist niet eens hoe dat ging, ik d8 dat je op andere accounts wel mocht
Je bent nieuw, dus ik vergeef je deze belachelijke uitspraak.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem Opa.B want dat vind ik een van de tofste mods, maar o.us eigenlijk ook wel. Ben benieuwd.
quote:Het is maar de vraag of je in dat ruitje wilt thuis horen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Dus krijg je nu op beide een week.
Het ban ruitje?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of je in dat ruitje wilt thuis horen.
quote:een baggeraar is sowieso al een piratennaam.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, ik zal antwoord geven.
Omdat ik oprecht kuttopics wil sluiten en baggeraars in bedwang wil houden.
quote:Voor- of achtertuinen, het maakt ze niets uit. We kunnen hier wel spreken van echte vakmannen. Een zeldzaam talent dat gelukkig niet verloren is gegaan. De familie Matsoe Hupt, zo zie je ze nog maar zelden.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van A tot Z he! Hij maakt ze allemaal!
quote:En ook al zulke hossels skills. Het kan gewoon niet missen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor- of achtertuinen, het maakt ze niets uit. We kunnen hier wel spreken van echte vakmannen. Een zeldzaam talent dat gelukkig niet verloren is gegaan. De familie Matsoe Hupt, zo zie je ze nog maar zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |