quote:DaaromOp zaterdag 30 oktober 2010 12:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele eervolle taak
quote:KUT!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een man..ja bent aan het falenGeef deze vroege ochtend maar gewoon de schuld..
quote:er wordt niet gekeken naar gewichtOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef DaanVanKeulen het volgende:
ik wil er ook bij godverdomme, ik ben de grootste ONZ gast die er bestaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Je weet wat vrouwelijke users moeten doen om mod te worden Poemgirl?
quote:Jij hebt Johan Derksen als UI, dan val je automatisch af bij ALLE wedstrijden/competitiesOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef DaanVanKeulen het volgende:
ik wil er ook bij godverdomme, ik ben de grootste ONZ gast die er bestaat![]()
![]()
quote:Mag ik vragen waarom je plaatjes van je moeder postOp zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
BEN JIJ DIT?
quote:ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvdOp zaterdag 30 oktober 2010 12:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt Johan Derksen als UI, dan val je automatisch af bij ALLE wedstrijden/competities
quote:Slim dat je dat even zegtOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvd
quote:tuurlijk, dan kan je me posthistorie zien en dan zie je bij idiot---boy dat ik wel vaak in ONZ zit
quote:Je liegt motherfuckerOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvd
quote:echt niet, zeg maar hoe ik het kan bewijzen
quote:Je kan het niet bewijzen, en jij hebt Johan Derksen als UI, dus deze is gewonnen door mij en nu afgelopen.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
echt niet, zeg maar hoe ik het kan bewijzen
trouwens ik moet al unban krijgen maar ze zijn nogal sloom, ik heb al gemaild
quote:als ik niet idiot---boy ben schijt ik op de koningin haar hoofdOp zaterdag 30 oktober 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan het niet bewijzen, en jij hebt Johan Derksen als UI, dus deze is gewonnen door mij en nu afgelopen.
quote:Leugenaar.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
Hoi. Ik ben jullie nieuwe mod. Gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |