quote:toilet juffrouw op een bijeenkomst voor patienten met chronische diarreeOp zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Onzin MOD is dus gewoon een toiletjuffrouw?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
toilet juffrouw op een bijeenkomst voor patienten met chronische diarree
quote:Ik
quote:DitOp zaterdag 30 oktober 2010 11:52 schreef appeltjap het volgende:
op honkeytonk stemmenkon je net zo goed AP erbij zetten
quote:jij.
quote:Alsof ONZ dat nodig heeft.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:55 schreef Poemgirl het volgende:
Ik beloof goede dingen te doen als ik mod word.
quote:Dat ga je doen met 8 posts per dag?
quote:Ik zal harder werkenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:57 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Dat ga je doen met 8 posts per dag?
quote:Ik heb je modje gemaakt
quote:DaaromOp zaterdag 30 oktober 2010 12:02 schreef trolololo het volgende:
[..]
Het lijkt me een hele eervolle taak
quote:KUT!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lees mijn post nog een man..ja bent aan het falenGeef deze vroege ochtend maar gewoon de schuld..
quote:er wordt niet gekeken naar gewichtOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef DaanVanKeulen het volgende:
ik wil er ook bij godverdomme, ik ben de grootste ONZ gast die er bestaat![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:20 schreef 9611Niels het volgende:
Je weet wat vrouwelijke users moeten doen om mod te worden Poemgirl?
quote:Jij hebt Johan Derksen als UI, dan val je automatisch af bij ALLE wedstrijden/competitiesOp zaterdag 30 oktober 2010 12:41 schreef DaanVanKeulen het volgende:
ik wil er ook bij godverdomme, ik ben de grootste ONZ gast die er bestaat![]()
![]()
quote:Mag ik vragen waarom je plaatjes van je moeder postOp zaterdag 30 oktober 2010 12:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
BEN JIJ DIT?
quote:ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvdOp zaterdag 30 oktober 2010 12:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij hebt Johan Derksen als UI, dan val je automatisch af bij ALLE wedstrijden/competities
quote:Slim dat je dat even zegtOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvd
quote:tuurlijk, dan kan je me posthistorie zien en dan zie je bij idiot---boy dat ik wel vaak in ONZ zit
quote:Je liegt motherfuckerOp zaterdag 30 oktober 2010 12:45 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
ik ben idiot---boy maar ik heb ban gvd
quote:echt niet, zeg maar hoe ik het kan bewijzen
quote:Je kan het niet bewijzen, en jij hebt Johan Derksen als UI, dus deze is gewonnen door mij en nu afgelopen.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:46 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
echt niet, zeg maar hoe ik het kan bewijzen
trouwens ik moet al unban krijgen maar ze zijn nogal sloom, ik heb al gemaild
quote:als ik niet idiot---boy ben schijt ik op de koningin haar hoofdOp zaterdag 30 oktober 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je kan het niet bewijzen, en jij hebt Johan Derksen als UI, dus deze is gewonnen door mij en nu afgelopen.
quote:Leugenaar.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
Hoi. Ik ben jullie nieuwe mod. Gefeliciteerd!
quote:Je hebt nog steeds Johan Derksen als UI, zelfs al schijt je op Bea's tere hoofdje.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
als ik niet idiot---boy ben schijt ik op de koningin haar hoofd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
Hoi. Ik ben jullie nieuwe mod. Gefeliciteerd!
quote:De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Oke.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Doen alsof iemand anders dan stevenmac26 een kans maakt.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof iemand anders dan stevenmac26 een kans maakt.
quote:Mijn stem heb je.
quote:En wie mag jij dan wel niet zijn?
quote:Net stond er honkeytonk in plaats van Paul in je post?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef deepart het volgende:
paul gestemd, mijn gevoel zegt namelijk dat hij een goede moderator zou zijn. Waarom? Omdat mijn zwellichamen zich vullen tekens als ik zijn username voorbij zie komen.
quote:Net stond er tong80 in plaats van Paul in je post?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef deepart het volgende:
paul gestemd, mijn gevoel zegt namelijk dat hij een goede moderator zou zijn. Waarom? Omdat mijn zwellichamen zich vullen tekens als ik zijn username voorbij zie komen.
quote:Duidelijk een zwevende kiezer.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:15 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Net stond er tong80 in plaats van Paul in je post?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef ElmoFan het volgende:
Fuck ik word ingehaald, even op de andere pc stemmen
quote:Er was een ander topic dat Myraela zou stoppen..Op zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef kitao het volgende:
Welke huidige onz.-mod gaat eigenlijk aan zn/dr kuierlatten trekken ?
quote:MyraelaOp zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef kitao het volgende:
Welke huidige onz.-mod gaat eigenlijk aan zn/dr kuierlatten trekken ?
quote:Ik ben wel aardigOp zaterdag 30 oktober 2010 13:55 schreef kitao het volgende:
Ah, Myraela moet studeren neem ik aan ?
Ik weet niet of ik haar zal missen als mod., zo aardig was ze af en toe nu ook weer niet tegen mij.
(en zolang zit ik ook niet op ONZ dat ik haar dagelijks hier tegenkwam)
Nou, een appelgebakje is wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben wel aardigwil je een koekje?
Dan krijg je een Appelgebakjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou, een appelgebakje is wel mijn favoriet.
Het is net zulke onzin als de naam van dit forumquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef kitao het volgende:
Vraagje, is de stemming eigenlijk bindend of een advies ?
Dan is je computer dus te traag om MOD te zijn..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
Dat betekent einde voor ONZ.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dirkh het stokje over gaat nemen.
Goffer, mijn scherm zit nu vol koekspettersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dirkh het stokje over gaat nemen.
Vanwaar mod in hoofdletters?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan is je computer dus te traag om MOD te zijn..
Mod zijn is snel handelen
Slotjes zetten voordat iemand er nog maar in heeft gereageerd.
en met 512 mb ram ben je al trager.. HT valt al af
De mijne vol appelgebak spetters maar dat komt op het zelfde neer..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer, mijn scherm zit nu vol koekspetters![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |