quote:Je hebt nog steeds Johan Derksen als UI, zelfs al schijt je op Bea's tere hoofdje.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:48 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
als ik niet idiot---boy ben schijt ik op de koningin haar hoofd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
Hoi. Ik ben jullie nieuwe mod. Gefeliciteerd!
quote:De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Oke.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Doen alsof iemand anders dan stevenmac26 een kans maakt.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
De pics kunnen eerst naar mij, ik beoordeel of ze het doorsturen naar de FA's waard zijn.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doen alsof iemand anders dan stevenmac26 een kans maakt.
quote:Mijn stem heb je.
quote:En wie mag jij dan wel niet zijn?
quote:Net stond er honkeytonk in plaats van Paul in je post?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef deepart het volgende:
paul gestemd, mijn gevoel zegt namelijk dat hij een goede moderator zou zijn. Waarom? Omdat mijn zwellichamen zich vullen tekens als ik zijn username voorbij zie komen.
quote:Net stond er tong80 in plaats van Paul in je post?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef deepart het volgende:
paul gestemd, mijn gevoel zegt namelijk dat hij een goede moderator zou zijn. Waarom? Omdat mijn zwellichamen zich vullen tekens als ik zijn username voorbij zie komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |