quote:Duidelijk een zwevende kiezer.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:15 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Net stond er tong80 in plaats van Paul in je post?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef ElmoFan het volgende:
Fuck ik word ingehaald, even op de andere pc stemmen
quote:Er was een ander topic dat Myraela zou stoppen..Op zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef kitao het volgende:
Welke huidige onz.-mod gaat eigenlijk aan zn/dr kuierlatten trekken ?
quote:MyraelaOp zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef kitao het volgende:
Welke huidige onz.-mod gaat eigenlijk aan zn/dr kuierlatten trekken ?
quote:Ik ben wel aardigOp zaterdag 30 oktober 2010 13:55 schreef kitao het volgende:
Ah, Myraela moet studeren neem ik aan ?
Ik weet niet of ik haar zal missen als mod., zo aardig was ze af en toe nu ook weer niet tegen mij.
(en zolang zit ik ook niet op ONZ dat ik haar dagelijks hier tegenkwam)
Nou, een appelgebakje is wel mijn favoriet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:56 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben wel aardigwil je een koekje?
Dan krijg je een Appelgebakjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Nou, een appelgebakje is wel mijn favoriet.
Het is net zulke onzin als de naam van dit forumquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:01 schreef kitao het volgende:
Vraagje, is de stemming eigenlijk bindend of een advies ?
Dan is je computer dus te traag om MOD te zijn..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
Dat betekent einde voor ONZ.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dirkh het stokje over gaat nemen.
Goffer, mijn scherm zit nu vol koekspettersquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dirkh het stokje over gaat nemen.
Vanwaar mod in hoofdletters?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dan is je computer dus te traag om MOD te zijn..
Mod zijn is snel handelen
Slotjes zetten voordat iemand er nog maar in heeft gereageerd.
en met 512 mb ram ben je al trager.. HT valt al af
De mijne vol appelgebak spetters maar dat komt op het zelfde neer..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer, mijn scherm zit nu vol koekspetters![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |