Ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
wat is dit nou, je kon je nergens aanmelden, en de poll is gemaakt door een niet mod dat kan gewoon niet godverdetering
Vanwaar die drive om zo graag mod te worden (als je het meent) ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
wat is dit nou, je kon je nergens aanmelden, en de poll is gemaakt door een niet mod dat kan gewoon niet godverdetering
dakramen zijn baasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef Snaavel het volgende:
Nee, Alleen bazen werden gekozen door onze top photoshopper !!
wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
kon je hiervoor aanmelden zoals bijvoorbeeld bij R&P wel, ik heb anders niks gezien
quote:Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze poll veel invloed heeft
quote:Snap ik wel, wat een bagger-topichistorie heb jij zeg, moest ff mijn neus dichtknijpen, je hebt ook zoveel kuttopics met slotjes whahahaha
quote:waar kan je je dan wel aanmeldenOp zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze poll veel invloed heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aparte omschrijving voor wie jij bentOp zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
kon je hiervoor aanmelden zoals bijvoorbeeld bij R&P wel, ik heb anders niks gezien
quote:Onze? spreek voor je zelf.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
echt wel, wrm is onze held SWJ er dan wel niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:geregistreerd op: donderdag 28 januari 2010 @ 16:43Op zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Snap ik wel, wat een bagger-topichistorie heb jij zeg, moest ff mijn neus dichtknijpen, je hebt ook zoveel kuttopics met slotjes whahahaha![]()
![]()
quote:Dit is godverdomme niet mijn echte account, op idiot---boy heb ik ban en die is al voorbij alleen niemand reageert op die mail en daar heb ik 10 posts per dag, lekker puhOp zaterdag 30 oktober 2010 14:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
aantal posts: 327 (gemiddeld 2 per dag)
quote:Rivalo, weet je nog dat ene legendarische topics, dat jij een keer had geopend.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
aantal posts: 327 (gemiddeld 2 per dag)
quote:Ben jij idiot---boy?Op zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
Dit is godverdomme niet mijn echte account, op idiot---boy heb ik ban en die is al voorbij alleen niemand reageert op die mail en daar heb ik 10 posts per dag, lekker puh
quote:ik ookOp zaterdag 30 oktober 2010 14:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Serieus waarom sta ik niet op 'the list' Ik ben verdomme heel populair onder de kinderen hier bij Fok!
quote:Sinterklaas is vermoord op 5 december en komende 5 december gaat hij je halen.Op zaterdag 30 oktober 2010 14:53 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
nee sinterklaas wat denk jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |