WIE DE FOK!© BEN JIJ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:16 schreef Poemgirl het volgende:
Dezen topic is heul wel spamMij een beetje er niet inzetten.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou er wel een paar hervoeden totdat hun eigen ouders ze niet meer herkennen
De vrouw met de baard ?quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef 9611Niels het volgende:
Laat maar zitten dit, stevenmac26 wordt toch mod.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:28 schreef 9611Niels het volgende:
Laat maar zitten dit, stevenmac26 wordt toch mod.
Ehm... neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:29 schreef kitao het volgende:
Nectar maakt ook nog een kans, nog steeds niet gestemd.
Neequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:22 schreef kitao het volgende:
[..]
De vrouw met de baard ?
Dit herinnert me er ineens aan dat ik afgelopen nacht een hele tijd met iemand heb zitten sjanzen.
En ik weet haar naam niet eens meer.
![]()
echt, ik moet gaan spitten in mijn posthistorie om het weer boven water te halen.quote:
Ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
wat is dit nou, je kon je nergens aanmelden, en de poll is gemaakt door een niet mod dat kan gewoon niet godverdetering
Vanwaar die drive om zo graag mod te worden (als je het meent) ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
wat is dit nou, je kon je nergens aanmelden, en de poll is gemaakt door een niet mod dat kan gewoon niet godverdetering
dakramen zijn baasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:41 schreef Snaavel het volgende:
Nee, Alleen bazen werden gekozen door onze top photoshopper !!
wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:39 schreef DaanVanKeulen het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
kon je hiervoor aanmelden zoals bijvoorbeeld bij R&P wel, ik heb anders niks gezien
quote:Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze poll veel invloed heeft
quote:Snap ik wel, wat een bagger-topichistorie heb jij zeg, moest ff mijn neus dichtknijpen, je hebt ook zoveel kuttopics met slotjes whahahaha
quote:waar kan je je dan wel aanmeldenOp zaterdag 30 oktober 2010 14:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze poll veel invloed heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Aparte omschrijving voor wie jij bentOp zaterdag 30 oktober 2010 14:43 schreef DaanVanKeulen het volgende:
[..]
kon je hiervoor aanmelden zoals bijvoorbeeld bij R&P wel, ik heb anders niks gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |