quote:opa zou ook tof zijn ja!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:15 schreef Ploertendoder het volgende:
o.us of Opa.Bakkebaard als ONZ mod lijkt me op zich wel kinky
quote:Ik hoop stiekem Opa.B want dat vind ik een van de tofste mods, maar o.us eigenlijk ook wel. Ben benieuwd.
quote:ik maak het uit!
Heb ik enkele jaren geleden al gedaan met ONZ.quote:
Om FOK! te helpen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:25 schreef kitao het volgende:
ik ga misschien maar eens een nieuw topic openen :
Waarom wil iemand mod worden ?
met een multiple-choice kadertje eronder.
(antwoord op die vraag krijg ik hier toch niet)
Jawel, ik zal antwoord geven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:25 schreef kitao het volgende:
ik ga misschien maar eens een nieuw topic openen :
Waarom wil iemand mod worden ?
met een multiple-choice kadertje eronder.
(antwoord op die vraag krijg ik hier toch niet)
nee, want op mijn nood-account heb ik niet gebaggerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:22 schreef kitao het volgende:
newbee.
nu krijg je weer een ban wegens klonen.
![]()
Maar wel gepost dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:27 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
nee, want op mijn nood-account heb ik niet gebaggerd
ik gun het je ook niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:27 schreef idiot---boy het volgende:
nee, want op mijn nood-account heb ik niet gebaggerd
man dat was mijn eerste ban, ik wist niet eens hoe dat ging, ik d8 dat je op andere accounts wel mochtquote:
Nee. Dus krijg je nu op beide een week.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
man dat was mijn eerste ban, ik wist niet eens hoe dat ging, ik d8 dat je op andere accounts wel mocht
Je bent nieuw, dus ik vergeef je deze belachelijke uitspraak.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem Opa.B want dat vind ik een van de tofste mods, maar o.us eigenlijk ook wel. Ben benieuwd.
quote:Het is maar de vraag of je in dat ruitje wilt thuis horen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Dus krijg je nu op beide een week.
Het ban ruitje?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of je in dat ruitje wilt thuis horen.
quote:een baggeraar is sowieso al een piratennaam.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, ik zal antwoord geven.
Omdat ik oprecht kuttopics wil sluiten en baggeraars in bedwang wil houden.
quote:Voor- of achtertuinen, het maakt ze niets uit. We kunnen hier wel spreken van echte vakmannen. Een zeldzaam talent dat gelukkig niet verloren is gegaan. De familie Matsoe Hupt, zo zie je ze nog maar zelden.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Van A tot Z he! Hij maakt ze allemaal!
quote:En ook al zulke hossels skills. Het kan gewoon niet missen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor- of achtertuinen, het maakt ze niets uit. We kunnen hier wel spreken van echte vakmannen. Een zeldzaam talent dat gelukkig niet verloren is gegaan. De familie Matsoe Hupt, zo zie je ze nog maar zelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |