quote:Zoiets iddOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gooi er nog 2 bij en maak er een boyband van. De pasjes hebben ze al.
quote:Ja, Aaron was jonger. Ik ben de naam ook kwijtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat was niet AARON!
dat waas die pauper van poepstars.. ff naam kwijt
quote:Hij heeft enge ogen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Robert is leuk
Eindelijk eens een leuke man
quote:Overdreven gegil
quote:Ze heet tenslotte ook Cheyenne he?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Cheyenne is ook wel goed, maar op één of andere manier ziet ze er een beetje als een SBS-tienermoeder uit... kan ze ook niks aan doen, maar toch...
quote:
quote:En ze kijkt SBS6
quote:
quote:My thoughts exactly.
quote:Ja idd.... ik vrees voor SarinaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt fan van Sarina Warrior Princess, maar die andere is hier beter
quote:Je blijft hangenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef yvonne het volgende:
Vals vals gegil, vals en vals, had ik gegil al gehad?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef yvonne het volgende:
quote:je heb het verkeerd gehoordOp vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef yvonne het volgende:
quote:Vind je?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef Joooo-pi het volgende:
Een van de slechtste battles tot nu toe
quote:Dat was een ander, dit was de SBS-kijkerOp vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef Burdie het volgende:
Was die Cheyenne nou dat autistische meisje, of heette die anders?
quote:Henk was autist, toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef Burdie het volgende:
quote:Je was vals nog vergeten.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:14 schreef yvonne het volgende:
quote:Stuur Roel ff een smsjeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van mij mogen ze alletwee weg
quote:Dat was Manon... dit is de tienermoederOp vrijdag 29 oktober 2010 21:15 schreef Burdie het volgende:
quote:Ja.. raarrrrrr...... IRL zeg ik Nick en Simon...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:16 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Wat leuk dat je Simon en Nick zegt!
quote:NeeOp vrijdag 29 oktober 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
Cheyenne vergeet je meteen
Die reus niet. Die heeft meer potentieel. Maar die was way over the top.
quote:Hij probeerde weg te duiken, maar er stond iemand op zijn tenen.
quote:Er staat iemand naast met een shotgun om enig commentaar meteen af te straffen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef Janetje het volgende:
Toch schijnt niemand in de studio een valse noot te horen.. Ik vraag me af hoe dat toch telkens komt.
quote:Ah, vandaar.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat iemand naast met een shotgun om enig commentaar meteen af te straffen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Poes bleef trouwens het hele optreden strak naar het scherm kijken. Misschien zat er een soort miauwcommunicatie in dat gegil.
quote:AwOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Poes bleef trouwens het hele optreden strak naar het scherm kijken. Misschien zat er een soort miauwcommunicatie in dat gegil.
quote:Is heel vaak in die talentenshows. Terwijl wij arme kijkers ineenkrimpen van de valse noten, vinden de juryleden het meestal van een ongekend hoog niveau.......Op vrijdag 29 oktober 2010 21:18 schreef Janetje het volgende:
Toch schijnt niemand in de studio een valse noot te horen.. Ik vraag me af hoe dat toch telkens komt.
quote:Die had ik al 2 zakken opOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Patatje Joppie chips zijn lekker
quote:wheheOp vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
quote:Hier ook. Lays paprikaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ik al 2 zakken op
Nu gewoon 'veilig' paprika
quote:Ik heb nog kaas ui... Maar ik moet eerst de Spareribs nog laten zakken...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die had ik al 2 zakken op
Nu gewoon 'veilig' paprika
quote:Dat is bij meer dan de helft toch al, alles is al praktisch beslist voor de battle.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat vind ik dan niet terecht. Dan hebben ze voor niks gebattled dus.
quote:Tja, daarmee geeft hij al aan dat hij in de liveshows meer van Sarina verwacht als ze dan weer op - volgens hem - haar eigen niveau zit.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Straks laat'ie Sarina door, terwijl hij net zei dat ze onder niveau was en Cheyenne boven haar niveau.
quote:Die heb ik allang niet meer gehadOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb nog kaas ui... Maar ik moet eerst de Spareribs nog laten zakken...
quote:Cheyenne was eigenlijk beter dan ik dachtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet het niet meer vielen allebei tegen
quote:Ja, snap ik, maar bewijst eens te meer dat het van te voren al vastligt wie er door gaan...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, daarmee geeft hij al aan dat hij in de liveshows meer van Sarina verwacht als ze dan weer op - volgens hem - haar eigen niveau zit.
quote:Helaas moeten we dan voor de derde keer van dat geschreeuw van haar aanhoren. Vond de auditie ook al verschrikkelijk om aan te horen.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, daarmee geeft hij al aan dat hij in de liveshows meer van Sarina verwacht als ze dan weer op - volgens hem - haar eigen niveau zit.
quote:Of je doet gewoon je rokje naar beneden.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Poes bleef trouwens het hele optreden strak naar het scherm kijken.
quote:ja dat was ze zeker.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cheyenne was eigenlijk beter dan ik dacht
quote:Terwijl je thuis toch heel wat gewend bent.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas moeten we dan voor de derde keer van dat geschreeuw van haar aanhoren. Vond de auditie ook al verschrikkelijk om aan te horen.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je doet gewoon je rokje naar beneden.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of je doet gewoon je rokje naar beneden.
quote:Ik vond het hele programma al weinig, en naar verwachting nu nog minder interessant nu de 'stoelen' er niet meer zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
weet je, eigenlijk vind ik t concept van the battles eigenlijk niet veel. de coaches weten toch al wie ze door willen hebben.
quote:Prettiger of minder verschrikkelijk?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat was ze zeker.
Hoewel ik het geluid van Sarina wel prettiger vind uiteindelijk
quote:Het zou alleen leuk zijn als gelijke niveaus tegen elkaar moesten... Zoals Ruben en Robert... En Shemsi tegen Sarina en Myrthe tegen Cheyenne... Dan weet je de uitkomst niet vantevoren...Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef gomi het volgende:
weet je, eigenlijk vind ik t concept van the battles eigenlijk niet veel. de coaches weten toch al wie ze door willen hebben.
quote:Nou ja, ze laten natuurlijk niet de besten tegen elkaar battlen. Daarom is het hele battle idee ook niet eerlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, snap ik, maar bewijst eens te meer dat het van te voren al vastligt wie er door gaan...
quote:Ik mijn herinnering was ze eerder ook al verrassend goedOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Cheyenne was eigenlijk beter dan ik dacht
quote:Ze heeft een typisch 'zwart' geluid... vind er eigenlijk niet zoveel aanOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat was ze zeker.
Hoewel ik het geluid van Sarina wel prettiger vind uiteindelijk
quote:dat blind kiezen in t begin vond ik wel leuk, maar nu is t weer gewoon dezelfde oude zooi imoOp vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond het hele programma al weinig, en naar verwachting nu nog minder interessant nu de 'stoelen' er niet meer zijn
quote:MuhuhahahaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Terwijl je thuis toch heel wat gewend bent.
Muhahahahaha
quote:Conclusie: Battles sucksOp vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja, ze laten natuurlijk niet de besten tegen elkaar battlen. Daarom is het hele battle idee ook niet eerlijk.
quote:En zonder oordopjes voor Sarina.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
Zo hey, ¤37.50 excl reserveringskosten.
quote:Dat concert?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
quote:Ik weet t niet, allebei matigOp vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Oh toch Sarina. Ik vond Cheyenne beter zingen.
quote:alsof het niets isOp vrijdag 29 oktober 2010 21:25 schreef Janetje het volgende:
quote:Yup. Ze kijken gewoon naar hun favoriet, dus ze hadden net zo goed een workshopronde kunnen doen, met uiteindelijk wat foto's op tafel.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef Zehra het volgende:
Dit maakt 'The battle' dus zinloos. Sarina was slechter en Roel zei dat zelfs ook en kiest toch voor haar. Dan heeft The Battle dus geen zin meer.
quote:Roel ookOp vrijdag 29 oktober 2010 21:26 schreef Karina het volgende:
Oh toch Sarina. Ik vond Cheyenne beter zingen.
quote:Ja mevrouwOp vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende keer niet meer Clarkson zeikmuziek, dat scheelt al.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik moet zeggen dat ik steeds afdwaal, het duurt zo lang en het is totaal niet spannend. En Robert is een opschepper.
quote:keelsnoepje??Op vrijdag 29 oktober 2010 21:28 schreef Lemming22 het volgende:
Neem een keelsnoepje vol in beeld! Of sponsoren die dit programma niet?
quote:Klopt iddOp vrijdag 29 oktober 2010 21:29 schreef Honeymooner het volgende:
Is die Kiki via de radio toen nog erbij gekozen?
quote:De show is gewoon teveel uitgerekt.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup. Ze kijken gewoon naar hun favoriet, dus ze hadden net zo goed een workshopronde kunnen doen, met uiteindelijk wat foto's op tafel.
quote:Als je dat niet doet, maar vol zelfvertrouwen gaat zeggen dat je beter bent, dan word je als arrogant gezien en ben je straks bij publieksstemmen meteen de lul.
quote:Ja, maar om die nou op te graven gaat zelfs RTL te ver,
quote:Lekker heOp vrijdag 29 oktober 2010 21:30 schreef D. het volgende:
De muziek tussendoor is veel beter dan de gezongen nummers
quote:hmm, ja.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, maar vol zelfvertrouwen gaat zeggen dat je beter bent, dan word je als arrogant gezien en ben je straks bij publieksstemmen meteen de lul.
quote:Zijn opnames ja! Ik sprak hem laatst, wat een dooie vent!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zijn opnames ja! Ik sprak hem laatst, wat een dooie vent!
quote:Ja leuke jongenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:31 schreef Injetta het volgende:
Ze hadden dan beter gewoon het publiek laten kiezen uit de battles.. Dan had het nog zin voor die kandidaten. Nu staat het toch al vast..
Oh.. die jongen ziet er leuk uit, maar zingt niet zo sterk...
quote:Beiden loeien wel zeg! Als een luchtalarm!Op vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef EilandjeOnline het volgende:
ken ze beiden niet en ze boeien beiden niet
quote:Ja iddOp vrijdag 29 oktober 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk helaas dat robert er uit ligt...\
doei eyecandy
quote:Waren zij dat in Weurt?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beiden loeien wel zeg! Als een luchtalarm!
quote:Nogal ja.
quote:Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |