quote:Wie? die nwe?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 'ie uit de kast komen binnenkort!!!
quote:Jaaaaaaaaaahaa dat denk ik welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Ik had je dat in vertrouwen toegestuurd in een lieve PM gestuurd!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Dan heeft ze pech... of juist nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
hmmm, ik heb vandaag een cadeautje voor mijn vriendin gekocht. gewoon zomaar.
maar ze vroeg me ook om chocoladekruidnoten mee te nemen. die ben ik vergeten.
quote:Oke en toen? Werd ze boos?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
hmmm, ik heb vandaag een cadeautje voor mijn vriendin gekocht. gewoon zomaar.
maar ze vroeg me ook om chocoladekruidnoten mee te nemen. die ben ik vergeten.
quote:yeah vind ik ook. en ze als ze klaar is met werken, gaat ze die kruidnoten toch niet meer eten. mag ze morgen hakenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech... of juist niet
quote:ze is nog aan t werk. dus ze weet nog nergens van
quote:kom nou maar eerst eens hier bij mij in bed liggen, dan praten we verder!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je dat in vertrouwen toegestuurd in een lieve PM gestuurd!
quote:Die nootjes kun je altijd halen, dat "gewoon zomaar" cadeau'tje haalt je niet elke dag, dat is toch leukerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is nog aan t werk. dus ze weet nog nergens van
maar vind t zelf beetje klojo om iets te vergeten als iemand specifiek ergens om vraagt
quote:Hoest?
quote:precies vind ik ook eigenlijk ook welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die nootjes kun je altijd halen, dat "gewoon zomaar" cadeau'tje haalt je niet elke dag, dat is toch leuker
quote:Ja hij is echt zo leuk!!! En die met het lange haar is ook wel een leuke gozer verder hoor.. maar not that sexy as the tall one!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahaa dat denk ik wel
Ik heb ze trouwens in een interview gezien... en dan is die lange wel leuk
Naamtopic
quote:Pics van je ruzie dan maar?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nee man. als ik ruzie wil moet ik dat doen
quote:Ik heb eh Buzz geloof ik en eh een rond meisje
quote:Jesse?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb eh Buzz geloof ik en eh een rond meisje
quote:ik heb buzz ook nog ergens op de plank liggenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:ik had er ook een paar, maar mijn neefje heeft ze nu. weet bij god niets eens welkeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Uitstekend, zoals altijd.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet hoe stomend gomi er uit ziet in het echt
quote:Ik wist niet eens dat ze die dingen hadden. Ik kom nooit bij AppieOp vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook het varkentje
...en Alien
Ik heb dat raceautotje en het paard
quote:Ja ik denk het
quote:Hallotjes
quote:Ik vind ze geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze die dingen hadden. Ik kom nooit bij Appie
quote:Ik zit alweer in het keukenkastje!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom nou maar eerst eens hier bij mij in bed liggen, dan praten we verder!
quote:niet geil, die andere wel!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit al klaar op 4, die met dat lange haar is eh... nou ja... ja.
quote:maar de voetbalplaatjses zijn t leukstOp vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig
Veel beter dan welpies of wuppies/sneeuwwitje, ed.
quote:Ik had deze week iemand die voor +- 160 euro af ging rekenen, die wilde ze niet. Staat er weer zo'n haasje huisvrouw achter die ze graag wilde hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig
quote:naakt?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit alweer in het keukenkastje!
quote:Nee, precies het beeld waarom ik niet van lang haar bij mannen houd.
quote:werk jij bij de ah?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had deze week iemand die voor +- 160 euro af ging rekenen, die wilde ze niet. Staat er weer zo'n haasje huisvrouw achter die ze graag wilde hebben.
quote:Nee, een kardinaal draagt altijd zijn kruis!
quote:Ik had op mn 9e m'n eerste Panini album, ik zou ze nog wel kunnen plakken, blijft leukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar de voetbalplaatjses zijn t leukst
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had deze week iemand die voor +- 160 euro af ging rekenen, die wilde ze niet. Staat er weer zo'n haasje huisvrouw achter die ze graag wilde hebben.
quote:Ik had waarschijnlijk nu ook wel gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Nee
quote:Wel leuk jaOp vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig
quote:yeah panini plaatjes. die spaarde ik ook altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had op mn 9e m'n eerste Panini album, ik zou ze nog wel kunnen plakken, blijft leuk
quote:mwohOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, precies het beeld waarom ik niet van lang haar bij mannen houd.
quote:Nee dat was het punt niet, dat begrijp ik welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
zo ben ik ook wel hoor. als ze er 10 heeft en ze wil ze niet, wil ik ze wel voor mijn neefje
quote:Gieren zijn het en jij het haasje!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeMaar ik stond achter de vrouw die ze perse wilde hebben. En het zijn altijd van die haasjes die dat dan vragen
quote:Damn, je maakt me geil!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een kardinaal draagt altijd zijn kruis!
quote:ah k. ik vraag t altijd heel beleefd en heel bedeesdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat was het punt niet, dat begrijp ik welMaar altijd de types die het dan vragen, echt zo'n graaiert
quote:Ik heb de voetbalalbums nog, wel leuk om af en toe eens te bladeren.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah panini plaatjes. die spaarde ik ook altijd
heb mijn albums nog ergens liggen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Damn, je maakt me geil!
WIj moeten elkaar maar nooit in t echt ontmoeten
quote:ohzo.. jaaa... ik ken het.. was bij super de boer ook altijd zo!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeMaar ik stond achter de vrouw die ze perse wilde hebben. En het zijn altijd van die haasjes die dat dan vragen
quote:Ja ik zie ook wel eens van die hele zachte verlegen types die het vragenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik vraag t altijd heel beleefd en heel bedeesd
quote:ik heb 86 nog liggen. deed nl niet eens mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de voetbalalbums nog, wel leuk om af en toe eens te bladeren.WK 1990 in Italië, toen Maldini er nog fantastisch uit zag
quote:Dan ben je spontaan genezen! Ik moet op een kratje gaan staan om van Velzen een kopstoot te geven, maar ik weeg twaalf keer meer!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Damn, je maakt me geil!
WIj moeten elkaar maar nooit in t echt ontmoeten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je spontaan genezen! Ik moet op een kratje gaan staan om van Velzen een kopstoot te geven, maar ik weeg twaalf keer meer!
quote:Nou hèOp vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gieren zijn het en jij het haasje!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je spontaan genezen! Ik moet op een kratje gaan staan om van Velzen een kopstoot te geven, maar ik weeg twaalf keer meer!
quote:Níet!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:LeukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb 86 nog liggen. deed nl niet eens mee.
maar ik spaarde wel. deed ik omdat ik de nl se competitie ook spaarde.
quote:Zwembandjes maak me gekOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Ik ben 1m03 en weeg 103 en daarom noemen mijn vrienden me ankertje!
quote:Tut tut tut, zegt hij die Maandag afwezig wasOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jongedame, we zijn al begonnen hoor
quote:Wat grappig!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 1m03 en weeg 103 en daarom noemen mijn vrienden me ankertje!![]()
Ik deed ook mee aan o o gerso maar de cameraman filmde steeds over me heen!
quote:in die tijd spaarde ik echt al die ongein
quote:Heb je iig de IPHOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 1m03 en weeg 103 en daarom noemen mijn vrienden me ankertje!![]()
Ik deed ook mee aan o o gerso maar de cameraman filmde steeds over me heen!
quote:Oh dát wilde ik je nog vragen laatst, bedacht ik me afgelopen week, of je met je werk Bergkamp wel eens ontmoet hebt?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
in die tijd spaarde ik echt al die ongein
ging ik ook naar training van ajax en had een hele collectie met kicksen van spelers, shirtjes, keepershandschoenen
quote:Ben een beetje zat van talentenjachten.
quote:Voor de leukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk ja
Al doe ik er toch niets mee
quote:Hoeveel niks heb je dan al verzameld?
quote:Swellus Swellichaam!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je iig de IPH
maar dan nog
NIETES NIETES NIETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:wel ontmoet, maar nooit echt verhaal meegemaaktOp vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dát wilde ik je nog vragen laatst, bedacht ik me afgelopen week, of je met je werk Bergkamp wel eens ontmoet hebt?
quote:2.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel niks heb je dan al verzameld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ah okeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
wel ontmoet, maar nooit echt verhaal meegemaakt
hij was eerder bij ajax weg dan ik begon en daarna was hij moeilijker qua verhalen
quote:Mijn piemel weent bloed.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel niks heb je dan al verzameld?
[..]
Swellus Swellichaam!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaja, en hoeveel liggen er in je kelder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:ja maar ook meer iemand die het hield bij de mensen met wie hij al vaker werkte in het verleden.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Niet echt een prater ook natuurlijk.
quote:Hoi
quote:Ah zoOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar ook meer iemand die het hield bij de mensen met wie hij al vaker werkte in het verleden.
quote:SHHTTTT, verklap het nou nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is het toch een kut met een uitgerekte clit
quote:Het wordt kouder buiten... ben je niet gewendOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
hoe kan ik het nou zo koud hebben>????
quote:Of een lul waar te vaak mee gespeeld is.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is het toch een kut met een uitgerekte clit
quote:ik vond het buiten helemaal niet zo koudOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt kouder buiten... ben je niet gewend
quote:dat wil hij sowieso niet nu en op zich zou t altijd boeiend zijn omdat t bergkamp is. en zo iemand is altijd boeiend.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah zoEn als jeugdtrainer nog eens pakken of is dat niet boeiend (genoeg)?
quote:Is ook een optie.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
Of een sproeier die vanavond bloed sproeit
quote:ik heb t ook koud.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het buiten helemaal niet zo koud
quote:Ja qua persoon vind je niet snel een tweede, zeker niet in deze tijd van de voetballers ook meer.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
dat wil hij sowieso niet nu en op zich zou t altijd boeiend zijn omdat t bergkamp is. en zo iemand is altijd boeiend.
zijn kijk op voetbal, zijn kijk op t trainersvak en al dat soort dingen. maar t blijft een aparte
frank de boer is nu ook wel iemand die wel boeit tbh. maar ik doe nu amper nog iets op voetbalgebied. af en toe een leuk verhaal, maar dan wil ik niet een standaard interview enzo. ik wil dan echt dieper gaan.
quote:als je gewoon naar de traing gaat kun je hem gewoon ontmoeten op de toekomst hoor.[
b]Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:[/b]
[..]
Ja qua persoon vind je niet snel een tweede, zeker niet in deze tijd van de voetballers ook meer.
En ook een IcemanIk zou hem echt nog ooit eens willen ontmoeten, en dat als rasechte Feyenoorder
![]()
Zou wel eens interviews van je willen lezen, ben nieuwsgierig
quote:Ja wie weet een keer spiekenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
als je gewoon naar de traing gaat kun je hem gewoon ontmoeten op de toekomst hoor.
ook als feyenoorder
ms heb je al weleens wat van me gelezen
quote:op de toekomst zitten ze allemaal altijd wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wie weet een keer spieken![]()
En ja dat laatste bedacht ik me al toen ik er van de week over nadacht of je hem ontmoet misschien had.
quote:Welk blad is het Gomi?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
op de toekomst zitten ze allemaal altijd wel.
dat is wel leuk vind ik. is steeds meer t idee van de voorland van de meer.
ons blad heeft best een hoge oplage en we zitten ook vaak in de leesmap. dus ms heb je t weleens gezien bij de kapper ofzo als je t nooit gekocht hebt.
1x heb ik in mijn begintijd een giga verhaal gemaakt. in de tijd van davids en de kabel. hij sprak niet meer met de pers. en dat echt een hele tijd. en ik kwam hem tegen in amsterdam, sprak hem, en hij wilde zijn verhaal wel doen.
alles was geregeld. tot hij vroeg wel blad t eigenlijk was. en toen hij de titel hoorde was t meteen gedaan met t verhaal
quote:Donald Duck, een vrolijk weekblad?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
alles was geregeld. tot hij vroeg wel blad t eigenlijk was. en toen hij de titel hoorde was t meteen gedaan met t verhaal
quote:dat wil ik dus expres nooit zeggen. anders krijg ik commentaar op verhalen enzo. en dat wil ik juist vermijden.
quote:Via pm? ik lees nooit bladen en ga dan al helemaal geen commentaar erop leverenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
dat wil ik dus expres nooit zeggen. anders krijg ik commentaar op verhalen enzo. en dat wil ik juist vermijden.
quote:Als het een voetbalblad is heb ik het vast wel eens gelezen, als het een specifiek Ajax blad is uiteraard nietOp vrijdag 29 oktober 2010 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
op de toekomst zitten ze allemaal altijd wel.
dat is wel leuk vind ik. is steeds meer t idee van de voorland van de meer.
ons blad heeft best een hoge oplage en we zitten ook vaak in de leesmap. dus ms heb je t weleens gezien bij de kapper ofzo als je t nooit gekocht hebt.
1x heb ik in mijn begintijd een giga verhaal gemaakt. in de tijd van davids en de kabel. hij sprak niet meer met de pers. en dat echt een hele tijd. en ik kwam hem tegen in amsterdam, sprak hem, en hij wilde zijn verhaal wel doen.
quote:Aktueel SportiefOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
dat wil ik dus expres nooit zeggen. anders krijg ik commentaar op verhalen enzo. en dat wil ik juist vermijden.
quote:hehehe, yeah, ik doe er de brievenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Donald Duck, een vrolijk weekblad?![]()
Die lees ik altijd uit de leesmap bij de lokale frituurchefchinees!
quote:Ik vind het best een leuk blad die Donald Duck!
quote:Heel begrijpelijkOp vrijdag 29 oktober 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:is niet specifiek sportgerichtOp vrijdag 29 oktober 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een voetbalblad is heb ik het vast wel eens gelezen, als het een specifiek Ajax blad is uiteraard niet
Nu ben ik benieuwd...
Oh ja de kabel, god ik moet er nog om lachen
quote:Ah oke
quote:De Brei-rubriek! Breien met Gomi! Insteken, doorsteken, oversteken, aansteken aflaten gaan of was dat nu de cursus hoe maak ik een bom?
quote:Daar is JJH toch?@TheVReporter Onderweg naar het Megapiraten festijn voor een interview met Nick en Simon. Hebben jullie leuke vragen?
quote:Gekruimeld met mayoOp vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
c_a, 1x raden hoe ik de naturel chips voor mijn neus eet?
quote:hebben ze je nog chips laten eten op die meet btw?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
c_a, 1x raden hoe ik de naturel chips voor mijn neus eet?
quote:Doen weOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef charmed_angel het volgende:
Benny... bij Kally moet je maar eens laten zien hoe je dat eet hoor
Lijkt me fascinerend
quote:Nope... c_a was het vergeten mee te nemenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hebben ze je nog chips laten eten op die meet btw?
quote:nee.... helemaal vergeten... 13 november komt het goedOp vrijdag 29 oktober 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hebben ze je nog chips laten eten op die meet btw?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Erik.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... c_a was het vergeten mee te nemen
quote:ah k dan. filmpje?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee.... helemaal vergeten... 13 november komt het goed
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel... ik voer je dronken en laat je chips eten
quote:Ik heb Private Spice! Is dat hetzelfde?
quote:BijnaOp vrijdag 29 oktober 2010 21:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb Private Spice! Is dat hetzelfde?
quote:ow ok
quote:BaguetteOp vrijdag 29 oktober 2010 21:51 schreef crv het volgende:
[ afbeelding ]![]()
redden jullie het een beetje zonder mij ?
quote:
quote:Pisces
quote:Want?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:57 schreef crv het volgende:
ik zit de hele avond al te kloten met mijn aaifoon en gmail
quote:lukt het niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 21:57 schreef crv het volgende:
ik zit de hele avond al te kloten met mijn aaifoon en gmail
quote:ik wil via exchange syncen, maar ik krijg mijn mailadres niet gechecked
quote:nee,
quote:Heb geen problemen gehad vandaagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
nee,
standaard gmail natuurlijk wel, maar er is een mogelijkheid via de google exchange server te gaan en dat lukt dus niet.
nu heb ik ook de indruk dat gmail sowieso raar doet vandaag
quote:kijk naar die smileyOp vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Al je Vrijdagavond happy hour geopend crv?
quote:op 2 adressen flikkerde die me er meerdere keren uitOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb geen problemen gehad vandaag.
quote:met een baguette zwaaîen, waar dacht jij dan aanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
kijk naar die smiley
en dan vraag je je dat af? ik zou me afvragen wat hij daar precies doet he
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Al je Vrijdagavond happy hour geopend crv?
quote:Mag ik een goudgele rakker zonder schuim, puur, geen ijs wel gekoeld?
quote:ik dacht nietsOp vrijdag 29 oktober 2010 22:04 schreef crv het volgende:
[..]
met een baguette zwaaîen, waar dacht jij dan aan
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag ik een goudgele rakker zonder schuim, puur, geen ijs wel gekoeld?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
check Symp
Symphonie112 Peter
Dit kunnen jullie echt niet maken. Jen. was gewoon totally niks in de battle. Zusje van wint boven talent. Schande #tvoh
Symphonie112 Peter
#tvoh Dit kunnen jullie echt niet maken. Jen. was gewoon totally niks in de battle. Zusje van wint boven talent.
Symphonie112 Peter
Dit kunnen jullie echt niet maken. Jen. was gewoon totally niks in de battle. Zusje van wint boven talent. Schande
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je misschien ook wat kleine hapjes?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
check Symp
Symphonie112 Peter
Dit kunnen jullie echt niet maken. Jen. was gewoon totally niks in de battle. Zusje van wint boven talent. Schande #tvoh
Symphonie112 Peter
#tvoh Dit kunnen jullie echt niet maken. Jen. was gewoon totally niks in de battle. Zusje van wint boven talent.
Symphonie112 Peter
Dit kunnen jullie echt niet maken. Jen. was gewoon totally niks in de battle. Zusje van wint boven talent. Schande
quote:kunnen we nu weer gewoon fokken
quote:INderdaad nu kan er weer een cd=tje op..
quote:Nu eerst een bavaria.
quote:rood wijntje
quote:Is het ooit anders
quote:[insert random homo-grap]
quote:Dat is voor mij te zwaar. Heb al een herfstbockje op en na dit flesje houd ik het qua alcohol voor gezien.
quote:Moet ik weer de senseo aan gaan zetten?
quote:ik dronk in t weekend weleens een kanon. en ja zwaar. maar meestal drink ik rustig, dant tikt t niet zwaar aan. maar ben in t verleden ook weleens echt bezopen geraakt van dat spul.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor mij te zwaar. Heb al een herfstbockje op en na dit flesje houd ik het qua alcohol voor gezien.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet ik weer de senseo aan gaan zetten?
quote:ok dan ga jij fucken, blijven wij fokken
quote:I'm on my way.
quote:en smaakt dat ?
quote:net als die ui van je
quote:Nee hoor om de dag weetje... is beter voor het spermaOp vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
ok dan ga jij fucken, blijven wij fokken
quote:
quote:misschien doe je het wel steeds op de verkeerde dagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor om de dag weetje... is beter voor het sperma
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bij ons verkopen ze ze nog..
zit ook niet meer een enorm lange datum op zie ik..
18 december
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
misschien doe je het wel steeds op de verkeerde dag
quote:Op de een af andere manier kan ik moelijkl rustig drinken, misschien omdat ik niet zo;n prater ben en veel in mezelf zit te denken en zo. Dat je dan sneller iets drinkt (ook met thee en fris is dat zo).Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dronk in t weekend weleens een kanon. en ja zwaar. maar meestal drink ik rustig, dant tikt t niet zwaar aan. maar ben in t verleden ook weleens echt bezopen geraakt van dat spul.
nu hou ik t bij die 2e. en thats it
quote:je zit al in de overgang
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een war stroperige afdronk
quote:Als snelle drinker heb je dat probleem toch niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook een snelle drinker.... probleem is, als je bier lauw wordt, dan is het niet meer te zuipen
quote:"snelle drinker" synoniem voor alcoholistOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook een snelle drinker.... probleem is, als je bier lauw wordt, dan is het niet meer te zuipen
quote:daarom dat zeg ik tochOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Als snelle drinker heb je dat probleem toch niet?
quote:D_K bottled proberen? Ik heb nog een flesje in de vriezer liggen!
quote:LekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen weer lekkere verse tomatensoep eten
quote:Morgen weer lekker wokken met geilen sletjensOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen weer lekkere verse tomatensoep eten
quote:ah dat heb ik sneller met normaal bier tbh.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op de een af andere manier kan ik moelijkl rustig drinken, misschien omdat ik niet zo;n prater ben en veel in mezelf zit te denken en zo. Dat je dan sneller iets drinkt (ook met thee en fris is dat zo).
quote:he bahOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
D_K bottled proberen? Ik heb nog een flesje in de vriezer liggen!
quote:wokkenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Morgen weer lekker wokken met geilen sletjens
quote:ik lees glee, dus ik klik nie
quote:Je snapt het al aardig....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Vannacht drromde ik dat ik Twitter snapte
quote:wheheheheOp vrijdag 29 oktober 2010 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je snapt het al aardig....
3 berichten over Jennifer achter elkaar
quote:
quote:
quote:Ja, ik heb zelfs een oranje smiley versie er vanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik herkende je neit
Had je dit vroeger?
quote:ja maar jij gaat richting moOp vrijdag 29 oktober 2010 22:47 schreef crv het volgende:
ah explosieve pakketjes met emirates![]()
vlieg ik over een paar dagen ook mee
quote:*kuch* dat zijn juist vaak de mietjes *kuch*Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ik daar te...eh....man voor ben
quote:en verre oosten en ik hoop ook een keer terug te komen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelfs een oranje smiley versie er van. Zag ze toevallig staan, toen ik per ongeluk op mijn ui klikte.
quote:Jij kijkt toch ook Glee?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*kuch* dat zijn juist vaak de mietjes *kuch*
quote:Jij zal het weten?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
*kuch* dat zijn juist vaak de mietjes *kuch*
quote:Wat een kut argumentOp vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat ik daar te...eh....man voor ben
quote:dan is de storm weer overgewaaidOp vrijdag 29 oktober 2010 22:50 schreef crv het volgende:
[..]
en verre oosten en ik hoop ook een keer terug te komen
quote:nou ik ga me er absoluut niet druk over maken. hoop alleen dat ik er geen overlast door krijg
quote:VerstandigOp vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ok... ik ga echt zo slapen.,... heb pijn in me rug.... en ben moe
quote:Dat zal ze nu zelf wel komen vertellen denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Laysa al wat van Kally gehoord? Of is ze met die lekkere Griek mee naar huis gegaan
quote:in before KallyOp vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Laysa al wat van Kally gehoord? Of is ze met die lekkere Griek mee naar huis gegaan
quote:Hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |