quote:Wie? die nwe?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat 'ie uit de kast komen binnenkort!!!
quote:Jaaaaaaaaaahaa dat denk ik welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Ik had je dat in vertrouwen toegestuurd in een lieve PM gestuurd!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Dan heeft ze pech... of juist nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
hmmm, ik heb vandaag een cadeautje voor mijn vriendin gekocht. gewoon zomaar.
maar ze vroeg me ook om chocoladekruidnoten mee te nemen. die ben ik vergeten.
quote:Oke en toen? Werd ze boos?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef gomi het volgende:
hmmm, ik heb vandaag een cadeautje voor mijn vriendin gekocht. gewoon zomaar.
maar ze vroeg me ook om chocoladekruidnoten mee te nemen. die ben ik vergeten.
quote:yeah vind ik ook. en ze als ze klaar is met werken, gaat ze die kruidnoten toch niet meer eten. mag ze morgen hakenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan heeft ze pech... of juist niet
quote:ze is nog aan t werk. dus ze weet nog nergens van
quote:kom nou maar eerst eens hier bij mij in bed liggen, dan praten we verder!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had je dat in vertrouwen toegestuurd in een lieve PM gestuurd!
quote:Die nootjes kun je altijd halen, dat "gewoon zomaar" cadeau'tje haalt je niet elke dag, dat is toch leukerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is nog aan t werk. dus ze weet nog nergens van
maar vind t zelf beetje klojo om iets te vergeten als iemand specifiek ergens om vraagt
quote:Hoest?
quote:precies vind ik ook eigenlijk ook welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die nootjes kun je altijd halen, dat "gewoon zomaar" cadeau'tje haalt je niet elke dag, dat is toch leuker
quote:Ja hij is echt zo leuk!!! En die met het lange haar is ook wel een leuke gozer verder hoor.. maar not that sexy as the tall one!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaahaa dat denk ik wel
Ik heb ze trouwens in een interview gezien... en dan is die lange wel leuk
Naamtopic
quote:Pics van je ruzie dan maar?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
nee man. als ik ruzie wil moet ik dat doen
quote:Ik heb eh Buzz geloof ik en eh een rond meisje
quote:Jesse?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb eh Buzz geloof ik en eh een rond meisje
quote:ik heb buzz ook nog ergens op de plank liggenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:ik had er ook een paar, maar mijn neefje heeft ze nu. weet bij god niets eens welkeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Uitstekend, zoals altijd.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik weet hoe stomend gomi er uit ziet in het echt
quote:Ik wist niet eens dat ze die dingen hadden. Ik kom nooit bij AppieOp vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil ook het varkentje
...en Alien
Ik heb dat raceautotje en het paard
quote:Ja ik denk het
quote:Hallotjes
quote:Ik vind ze geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze die dingen hadden. Ik kom nooit bij Appie
quote:Ik zit alweer in het keukenkastje!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kom nou maar eerst eens hier bij mij in bed liggen, dan praten we verder!
quote:niet geil, die andere wel!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit al klaar op 4, die met dat lange haar is eh... nou ja... ja.
quote:maar de voetbalplaatjses zijn t leukstOp vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig
Veel beter dan welpies of wuppies/sneeuwwitje, ed.
quote:Ik had deze week iemand die voor +- 160 euro af ging rekenen, die wilde ze niet. Staat er weer zo'n haasje huisvrouw achter die ze graag wilde hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig
Veel beter dan welpies of wuppies/sneeuwwitje, ed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |