quote:Hij verstopt zich.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leuke plant heeft die beer in je UI
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, beter brandstof kan ik me niet wensen.
quote:We praten niet met volle mond.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en niet eens een speculaasje in return?
quote:Lekker die Specu's uit het Oosten, weer eens wat anders
quote:De plaatselijke specialiteit zijn (en ik maak geen grapje) de speculaashartjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker die Specu's uit het Oosten, weer eens wat anders
quote:wie?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Grrr ik wil naar huis
Maar hij blijft maar doorlullen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De plaatselijke specialiteit zijn (en ik maak geen grapje) de speculaashartjes.
quote:Wel eerst een mintje nemen na het eten
quote:Nom nom nom
quote:Veel plezier Duz en succes met pokeren
quote:Of Griekse Yoghurt met honing
quote:Als je dat hebt gegeten dan kan je nog beter door je kont gaan spreken! Wat een meurmeuk is dat zeg!
quote:maar wel lekker heOp vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat hebt gegeten dan kan je nog beter door je kont gaan spreken! Wat een meurmeuk is dat zeg!
quote:WTF?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat hebt gegeten dan kan je nog beter door je kont gaan spreken! Wat een meurmeuk is dat zeg!
quote:En met een bak kapsalon en knoflooksaus niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Bah!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En met een bak kapsalon en knoflooksaus niet?Of een broodje kruidenkaas?
quote:Voor de kapsalon zeg ik ja, voor het broodje kruidenkaas zeg ik nom nom nom
quote:yeah de echte zelfgemaakte is de besteOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Tzatziki is er g lekker, maar dat moet dan wel van de griek zijn. Die van de AH is ook best wel okee, maar bij lange na niet zo goed als je die bij een griek krijgt.
quote:Precies... Grieks moet je gewoon eten bij de GriekOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Tzatziki is er g lekker, maar dat moet dan wel van de griek zijn. Die van de AH is ook best wel okee, maar bij lange na niet zo goed als je die bij een griek krijgt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
quote:Hey hallotjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |