quote:Hallotjes
quote:Heeeeeeeeerlijk
quote:Ja haal eik zelden tot nooit chips of ijs, dus ik vergeet zoiets absoluutOp vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joppie chips en ijskoekie... gaat lekker
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeerlijk
Ik ben weer schoonWenkbrauwtjes bijgewerkt, ienieminie-mee-etertjes uitgeknepen, lekker stomen, maskertjes op
Heeeeeeeeeerlijk
quote:Je bent niet zo'n snoepert?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja haal eik zelden tot nooit chips of ijs, dus ik vergeet zoiets absoluut
quote:Nee niet echt
quote:Kijk... dat is natuurlijk ook erg lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet echtMaar als ik iets haal dan eerder bv vers gebrande pistachenootjes bv. Of nu een klein stukje marsepein
quote:JoahOp vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk... dat is natuurlijk ook erg lekker
quote:Dit zijn ook mijn eerste zakken. Ben altijd te laat. Gisteren echter heb ik er 4 gehaald bij de AH en 4 bij de superOp vrijdag 29 oktober 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
hebbert...
Dus jij zorgt ervoor dat het telkens is uitverkocht
quote:Dan gaat het snel iddOp vrijdag 29 oktober 2010 15:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit zijn ook mijn eerste zakken. Ben altijd te laat. Gisteren echter heb ik er 4 gehaald bij de AH en 4 bij de super
quote:Yup...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Benny is je Vis nu al gedoopt tot Kruimeltje?
quote:
quote:GeweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef JJH het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ke_pwnt_jackass.html
Hoorde ik net op de radio, de heer Knoxville schijnt ook nog met een haring in zijn gezicht geslagen te zijn.
quote:Dan vergeten we het beiden.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik jou help herinneren, help jij mij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Veel plezier.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er vandoor... eten bij schonemams.... ben wel op tijd terug voor GTST
Adios
quote:als wat was je weg dan ?
quote:Als zombie
quote:Ah das wel een hele vooruitgang dan
quote:Ja, zeker voor mijn gevoel en aangezien ik straks nog weg moet wel zo lekker
quote:Whaha you gonna die like a foolOp vrijdag 29 oktober 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
http://skoften.net/index/video/bijbel_tv
lol
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ga rijden richting Sweet Lake
laterssss(of tot in de file
)
quote:zal dat laatste wel zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 15:57 schreef Koen66 het volgende:
ik ga rijden richting Sweet Lake
laterssss(of tot in de file
)
quote:ja iedereen slaapt denk ik
quote:
quote:Moet ik ook nog doenOp vrijdag 29 oktober 2010 16:04 schreef crv het volgende:
Heb mijn vakantiedollars gehaald
stapeltje van 5 cm hoog
quote:ik moest kleine coupures hebben dus heb alleen al 300 1 dollar biljetten
quote:HahaOp vrijdag 29 oktober 2010 16:09 schreef crv het volgende:
[..]
ik moest kleine coupures hebben dus heb alleen al 300 1 dollar biljetten
quote:nog leuker, de tel machien was kapot
quote:Als je schoon wilt worden misschien wel handig
quote:Schoon ben ik sowieso, maar gewoon lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef crv het volgende:
[..]
Als je schoon wilt worden misschien wel handig
quote:Lekker ben je toch ook sowieso?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Schoon ben ik sowieso, maar gewoon lekker
quote:
quote:Lekker warm ja
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 16:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker warm ja![]()
Grieks eten, Nom Nom Nom Nom
quote:dat toch ookOp vrijdag 29 oktober 2010 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Schoon ben ik sowieso, maar gewoon lekker
quote:doei en eet ze
quote:Voor welke gelegenheid ?Op vrijdag 29 oktober 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
Twijfel tussen rokje of gewoon spijkerbroek
quote:Etentje, maar doe wel spijkerbroek, zijn mijn collega's maar
quote:Bewaar rokje maar voor meet met onsOp vrijdag 29 oktober 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Etentje, maar doe wel spijkerbroek, zijn mijn collega's maar
quote:Ik heb het vorige week ook niet echt meegekregen met Miranda hier
quote:
quote:en wat heb je nu aan, tuinbroek en gebreide trui
quote:Ja en geitenwollen sokkenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef crv het volgende:
[..]
en wat heb je nu aan, tuinbroek en gebreide trui?
quote:Ja jij welOp vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had ook een spijkerbroek geadviseerd.
quote:Ik zou het rokje nemen (kort wel te verstaan)Op vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had ook een spijkerbroek geadviseerd.
quote:Ja volgende keer weerOp vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou het rokje nemen (kort wel te verstaan)
quote:17:31 Eind
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij wel
O en crv, make-up en alles ook klaar, zie je wel dat vrouwen best snel zijn
quote:Ouwe snoeperd ben je ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ik zou het rokje nemen (kort wel te verstaan)
quote:Je zou even op skype kunnen kijken naar mijn tussenpost, jammer joh maar daar kun je zien dat ik niet de hele tijd weg was
quote:ja en, je bent gewoon ruim een uur bezig geweest ook met al je tussendoortjesOp vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zou even op skype kunnen kijken naar mijn tussenpost, jammer joh maar daar kun je zien dat ik niet de hele tijd weg was
quote:Ja dus ik hoef pas 10 voor 6 de deur uit, beter relax alles doen dan stressOp vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
ja en, je bent gewoon ruim een uur bezig geweest ook met al je tussendoortjes![]()
quote:Ik ook
quote:Ah, met een hele groep. Leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
En we hebben buffet ivm het aantal mensen dus van alles wat
quote:Nog meer eten?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
En voor thuis heb ik ook lekkers vanavond
quote:Met werk, kweenie of dat leuk wordtOp vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, met een hele groep. Leuk!
Ik had 3 weken geleden een mixed grill, dat waren 6 soorten vlees, en het was allemaal heerlijk
quote:Neuh, drinken en rookwaar
quote:Hoi Bos
quote:Zolang je gfewoon bij het leuke groepje zit zal dat wel loslopenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Met werk, kweenie of dat leuk wordt
[..]
quote:Neuh, drinken en rookwaar
quote:Hey Bos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:*geeft Mentosje aan*
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:HallotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Graag gedaan D.
quote:Hey Gomi
quote:Dat ik uit het niets weer somber wordt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik uit het niets weer somber wordt
quote:Rustig, weer veel op bed gelegen, maar op het werk ging het al niet zo goed, om eerlijk te zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heb je een drukke dag gehad of juist rustig?
quote:Misschien moet je ook weer even opladen na een werkweek?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, weer veel op bed gelegen, maar op het werk ging het al niet zo goed, om eerlijk te zijn.
quote:Nog VOH kieken vanaaf?
quote:Ben je in de buurt dan?
quote:Ik heb deze week maar 4 uur gewerkt, dus echt leeg zal die batterij niet zijn,, Maar ja er malen soms allerlei dingen in mijn hoofd overdag en snachts waardoor ik dus een verstrooid dag en nachtritme heb ofzoiets.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook weer even opladen na een werkweek?
quote:Malen is zo vervelend en slaap is ook zo belangrijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb deze week maar 4 uur gewerkt, dus echt leeg zal die batterij niet zijn,, Maar ja er malen soms allerlei dingen in mijn hoofd overdag en snachts waardoor ik dus een verstrooid dag en nachtritme heb ofzoiets.
quote:Ik ben daar
quote:Ja, ik slaap op een dag wel genoeg meestal, alleen dan overdag, omdat ik dus gewoon moe wordt van dat gevoel in mijn lichaam, waardoor ik ga slapen en dus snachts soms gewoon niet kan slapen. Lig ook veel onrustiger in bed dan overdag, dat oook weer.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Malen is zo vervelend en slaap is ook zo belangrijk.
quote:Ik post meeOp vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben daar, post je mee of hang je aan de lijn?
quote:hehehe idd. doden moeten stil zijn heOp vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het
Het is dat ik er nog niet over mag praten, anders zou ik er over praten
quote:Oke
quote:weet je, ms is sporten wel iets voor je. overdag wat hardlopen ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik slaap op een dag wel genoeg meestal, alleen dan overdag, omdat ik dus gewoon moe wordt van dat gevoel in mijn lichaam, waardoor ik ga slapen en dus snachts soms gewoon niet kan slapen. Lig ook veel onrustiger in bed dan overdag, dat oook weer.
quote:Overdag zijn tukjes voor velen makkelijker of meer ontspannen dan 's nachts, vreemd is dat eikOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik slaap op een dag wel genoeg meestal, alleen dan overdag, omdat ik dus gewoon moe wordt van dat gevoel in mijn lichaam, waardoor ik ga slapen en dus snachts soms gewoon niet kan slapen. Lig ook veel onrustiger in bed dan overdag, dat oook weer.
quote:Ik zat ook te denken aan iets qua sport jaOp vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je, ms is sporten wel iets voor je. overdag wat hardlopen ofzo.
quote:t geeft je een leuke bezigheid imo en ws slaap je daardoor ook beter 's nachts.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan iets qua sport ja
quote:Ja, misschien wel, ik zit ook te overwegen om een cursus yoga te gaan doen..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je, ms is sporten wel iets voor je. overdag wat hardlopen ofzo.
quote:ja precies. ms gewoon eens een proeflesje meedraaien ofzo. kijken of t je ligt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, ik zit ook te overwegen om een cursus yoga te gaan doen..
quote:Dinsdag op het werk maar overwegen te vragen. Dat is een zalencentrum, waar dingen zoals yoga en zo worden gegeven..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ja precies. ms gewoon eens een proeflesje meedraaien ofzo. kijken of t je ligt.
quote:Goed planOp vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinsdag op het werk maar overwegen te vragen. Dat is een zalencentrum, waar dingen zoals yoga en zo worden gegeven..
quote:PicsOp vrijdag 29 oktober 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Wow er loopt een super lekkere griek bij de griek
quote:klinkt goed. en vind je t niets, kun je t altijd weer laten.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinsdag op het werk maar overwegen te vragen. Dat is een zalencentrum, waar dingen zoals yoga en zo worden gegeven..
quote:Yoga is ook best lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt goed. en vind je t niets, kun je t altijd weer laten.
maar ik denk echt dat zoiets je wel goed zal doen.
quote:BIj de AH hebben ze nu van die groenteideeen. Verschillende soorten, vandaag had ik sperziebonen met pindasaus en kokosschaafsel, smaakte goed. En daarbij gewoon een stuk vlees en wat aardappels (gebakken of gekookt of eventueel gewoon rijst).
quote:ik heb zelf geen ervaring met yoga tbh, maar t is wel iets wat me rustgevend lijkt ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yoga is ook best lekkerEn idd als het niks is weet je dat ook weer.
quote:
quote:Ja, toch maar echt proberen te vragen. Ik kreeg gisteren in een ander topic ook de tip over mindfullness, weet niet of jullie daar bekend mee zijn. ?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yoga is ook best lekkerEn idd als het niks is weet je dat ook weer.
quote:Dat is ook (een soort) yoga.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, toch maar echt proberen te vragen. Ik kreeg gisteren in een ander topic ook de tip over mindfullness, weet niet of jullie daar bekend mee zijn. ?
quote:Yep, dat is een soort van meditatie/gedachtentraining/oefening.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, toch maar echt proberen te vragen. Ik kreeg gisteren in een ander topic ook de tip over mindfullness, weet niet of jullie daar bekend mee zijn. ?
quote:Ja, volgens mij is dat een beetje Boeddhistisch, ook meditatie. Maar met sommige yoga-lessen doen ze ook al weer iets een beetje die richting op.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Ja en nee. Komt ook voor in de Christelijke mystiek, maar de Boeddhistische variant is bekender en iets toegankelijker voor een breder publiek.
quote:Hmm, okayOp vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en nee. Komt ook voor in de Christelijke mystiek, maar de Boeddhistische variant is bekender en iets toegankelijker voor een breder publiek.
quote:ah k. dat wist ik dan weer nietOp vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en nee. Komt ook voor in de Christelijke mystiek, maar de Boeddhistische variant is bekender en iets toegankelijker voor een breder publiek.
quote:precies. gewoon ff checken hoe of wat om een beeld te krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak kun je ook ergens gewoon een proefles bijwonen Bos, zie je meteen zonder verplichtingen of iets wat voor je zou kunnen zijn.
quote:Dat maakt veel duidelijk vaak inderdaadOp vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak kun je ook ergens gewoon een proefles bijwonen Bos, zie je meteen zonder verplichtingen of iets wat voor je zou kunnen zijn.
quote:Zal ik doen, ga toch even op de site van het centrum kijken. misschien dat daar ook al wat info staat.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Soms wordt het zelfs vergoed uit de aanvullende zorgverzekering. Dat kan je van te voren vragen bij je zorgverzekeraar. Probeer het eens Bos.
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen, ga toch even op de site van het centrum kijken. misschien dat daar ook al wat info staat.
Maar dinsdag toch ook gewoon vragen, volgens mij is er ook een reductieregeling voor vrijwilligers van dat centrum.
quote:GezelligOp vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Boh zo douchen en dan richting Gridlok
quote:greotjens aan stefan en lisa.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Boh zo douchen en dan richting Gridlok
quote:Zal ik doen
quote:Dag Patjenson!
quote:
quote:Mooi, ook een proefles
quote:Ja en anders slechts 9 euro per les, IK had het eigenlijk duurder verwacht..
quote:Volgens mij is een zus van mijn moeder daar ook ooit geweest en was die daarover wel te sprekenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en anders slechts 9 euro per les, IK had het eigenlijk duurder verwacht..
quote:Het kan ook veel duurder zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en anders slechts 9 euro per les, IK had het eigenlijk duurder verwacht..
quote:yups idd. is een hele goede prijs imo en zag ook al staan dat je er vrijblijvend een proefles kunt volgenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan ook veel duurder zijn, ik vind het ook best een goeie prijs
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef crv het volgende:
BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Zie je wat ik al zei, loopt vaak door elkaar heen.Hiervoor maak ik gebruik van de kennis en de ervaring uit de Hatha yoga, Pranayama ademoefeningen en Mindfulness yoga.
quote:Oh dat is leuk, drempel meteen wat lagerOp vrijdag 29 oktober 2010 19:11 schreef Bos81 het volgende:
En ook een voordeel is dat ik de lerares al een paar keer heb gezien enzo. Dat neemt toch wat spanning af..
quote:
quote:En dan? Dan vergaat de wereld?
quote:Joah... Ik ren in paniek rondjes om de tafel, doe je mee?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan? Dan vergaat de wereld?
quote:Nee, was het nut ervan?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah... Ik ren in paniek rondjes om de tafel, doe je mee?
quote:Paniek zaaien, water er over en een paar maandjes wachten?
quote:Fijn BosOp vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel nu overigens weer een stuk opgewekter.. BedanktAlleen nu nog wat langer dan normaal vol zien te houden
quote:FijnOp vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel nu overigens weer een stuk opgewekter.. BedanktAlleen nu nog wat langer dan normaal vol zien te houden
quote:Water is niet meer nodig...Op vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Paniek zaaien, water er over en een paar maandjes wachten?
quote:Gelukkig maar... hoop dat het volhouden ook luktOp vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
quote:komt ook wel goed heOp vrijdag 29 oktober 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
quote:Klontje boter dan? Scheutje melk?
quote:Beetje zonlichtOp vrijdag 29 oktober 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klontje boter dan? Scheutje melk?
quote:Ik zit op fok! Dus bij dezen:
quote:zonlicht? een hoaxOp vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit op fok! Dus bij dezen:
Wasda?
quote:google op 'zon', klik op afbeeldingen en houd je scherm bij paniekOp vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit op fok! Dus bij dezen:
Wasda?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
google op 'zon', klik op afbeeldingen en houd je scherm bij paniek
quote:Iets in de lucht, buiten de deur ofzo...Op vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dat dan?
quote:Jij bent er ook niet bij vanavond?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker gebadderd, straks pokeren en Grolsch.
quote:Ik volg je voor geen meter! Heb je weer te veel alcohol gesnoven?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets in de lucht, buiten de deur ofzo...
quote:koffie met scheutje melk is een afrodisiac?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef Laysa het volgende:
ik zal dr zo ff een kopje koffie met een scheutje melk ingooien...kijken wat er dan gaat groeien
quote:Waarom denk je anders dat die bejaarden altijd gratis koffie willen drinken?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
koffie met scheutje melk is een afrodisiac?
quote:Dank. En verder is dat wel standaard.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij bent er ook niet bij vanavond?
Veel pret iig
quote:Als zonlicht het al is...wat zal koffie dan wel nie zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 19:27 schreef gomi het volgende:
[..]
koffie met scheutje melk is een afrodisiac?
quote:Joah...Op vrijdag 29 oktober 2010 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik volg je voor geen meter! Heb je weer te veel alcohol gesnoven?
quote:Vorige week wel toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank. En verder is dat wel standaard.
quote:bejaarden en een afrodisiac? nee ik wil t niet wetenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat die bejaarden altijd gratis koffie willen drinken?
quote:Nja, wel tofOp vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat was de uitzondering op de regel.
quote:hmm good point.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als zonlicht het al is...wat zal koffie dan wel nie zijn
quote:Ik doe niet aan drank, maar aan drugs en mengen is niet zo goed!
quote:Jij begint over snuivenOp vrijdag 29 oktober 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe niet aan drank, maar aan drugs en mengen is niet zo goed!
quote:
quote:Om dat zonnetje te blijven heb ik koffie nodigOp vrijdag 29 oktober 2010 19:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm good point.
maar jij bent toch gewoon t zonnetje in jullie huis? dan heb je geen koffie meer nodig he
quote:Leuke plant heeft die beer in je UIOp vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga zo eerst eens eten. Dan Herfstthee zetten.
quote:Nu 'al' eten?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga zo eerst eens eten. Dan Herfstthee zetten.
quote:Dat is vast een graspokemon!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leuke beer heeft die plant in je UI
quote:Ff snel een bakkie voor het pokeren?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is vast een graspokemon!
quote:Jaaaaaaaaaa, beter brandstof kan ik me niet wensen.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff snel een bakkie voor het pokeren?
quote:Hij verstopt zich.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Leuke plant heeft die beer in je UI
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, beter brandstof kan ik me niet wensen.
quote:We praten niet met volle mond.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en niet eens een speculaasje in return?
quote:Lekker die Specu's uit het Oosten, weer eens wat anders
quote:De plaatselijke specialiteit zijn (en ik maak geen grapje) de speculaashartjes.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker die Specu's uit het Oosten, weer eens wat anders
quote:wie?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
Grrr ik wil naar huis
Maar hij blijft maar doorlullen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De plaatselijke specialiteit zijn (en ik maak geen grapje) de speculaashartjes.
quote:Wel eerst een mintje nemen na het eten
quote:Nom nom nom
quote:Veel plezier Duz en succes met pokeren
quote:Of Griekse Yoghurt met honing
quote:Als je dat hebt gegeten dan kan je nog beter door je kont gaan spreken! Wat een meurmeuk is dat zeg!
quote:maar wel lekker heOp vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat hebt gegeten dan kan je nog beter door je kont gaan spreken! Wat een meurmeuk is dat zeg!
quote:WTF?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je dat hebt gegeten dan kan je nog beter door je kont gaan spreken! Wat een meurmeuk is dat zeg!
quote:En met een bak kapsalon en knoflooksaus niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Bah!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En met een bak kapsalon en knoflooksaus niet?Of een broodje kruidenkaas?
quote:Voor de kapsalon zeg ik ja, voor het broodje kruidenkaas zeg ik nom nom nom
quote:yeah de echte zelfgemaakte is de besteOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Tzatziki is er g lekker, maar dat moet dan wel van de griek zijn. Die van de AH is ook best wel okee, maar bij lange na niet zo goed als je die bij een griek krijgt.
quote:Precies... Grieks moet je gewoon eten bij de GriekOp vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
Tzatziki is er g lekker, maar dat moet dan wel van de griek zijn. Die van de AH is ook best wel okee, maar bij lange na niet zo goed als je die bij een griek krijgt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:00 schreef Bos81 het volgende:
quote:Hey hallotjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |