quote:Hallotjes
quote:Heeeeeeeeerlijk
quote:Ja haal eik zelden tot nooit chips of ijs, dus ik vergeet zoiets absoluutOp vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joppie chips en ijskoekie... gaat lekker
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeerlijk
Ik ben weer schoonWenkbrauwtjes bijgewerkt, ienieminie-mee-etertjes uitgeknepen, lekker stomen, maskertjes op
Heeeeeeeeeerlijk
quote:Je bent niet zo'n snoepert?Op vrijdag 29 oktober 2010 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja haal eik zelden tot nooit chips of ijs, dus ik vergeet zoiets absoluut
quote:Nee niet echt
quote:Kijk... dat is natuurlijk ook erg lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet echtMaar als ik iets haal dan eerder bv vers gebrande pistachenootjes bv. Of nu een klein stukje marsepein
quote:JoahOp vrijdag 29 oktober 2010 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kijk... dat is natuurlijk ook erg lekker
quote:Dit zijn ook mijn eerste zakken. Ben altijd te laat. Gisteren echter heb ik er 4 gehaald bij de AH en 4 bij de superOp vrijdag 29 oktober 2010 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
hebbert...
Dus jij zorgt ervoor dat het telkens is uitverkocht
quote:Dan gaat het snel iddOp vrijdag 29 oktober 2010 15:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit zijn ook mijn eerste zakken. Ben altijd te laat. Gisteren echter heb ik er 4 gehaald bij de AH en 4 bij de super
quote:Yup...Op vrijdag 29 oktober 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
Benny is je Vis nu al gedoopt tot Kruimeltje?
quote:
quote:GeweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 15:24 schreef JJH het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ke_pwnt_jackass.html
Hoorde ik net op de radio, de heer Knoxville schijnt ook nog met een haring in zijn gezicht geslagen te zijn.
quote:Dan vergeten we het beiden.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik jou help herinneren, help jij mij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Veel plezier.Op vrijdag 29 oktober 2010 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er vandoor... eten bij schonemams.... ben wel op tijd terug voor GTST
Adios
quote:als wat was je weg dan ?
quote:Als zombie
quote:Ah das wel een hele vooruitgang dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |