quote:Ja, misschien wel, ik zit ook te overwegen om een cursus yoga te gaan doen..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je, ms is sporten wel iets voor je. overdag wat hardlopen ofzo.
quote:ja precies. ms gewoon eens een proeflesje meedraaien ofzo. kijken of t je ligt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, ik zit ook te overwegen om een cursus yoga te gaan doen..
quote:Dinsdag op het werk maar overwegen te vragen. Dat is een zalencentrum, waar dingen zoals yoga en zo worden gegeven..Op vrijdag 29 oktober 2010 18:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ja precies. ms gewoon eens een proeflesje meedraaien ofzo. kijken of t je ligt.
quote:Goed planOp vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinsdag op het werk maar overwegen te vragen. Dat is een zalencentrum, waar dingen zoals yoga en zo worden gegeven..
quote:PicsOp vrijdag 29 oktober 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
Wow er loopt een super lekkere griek bij de griek
quote:klinkt goed. en vind je t niets, kun je t altijd weer laten.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinsdag op het werk maar overwegen te vragen. Dat is een zalencentrum, waar dingen zoals yoga en zo worden gegeven..
quote:Yoga is ook best lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 18:29 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt goed. en vind je t niets, kun je t altijd weer laten.
maar ik denk echt dat zoiets je wel goed zal doen.
quote:BIj de AH hebben ze nu van die groenteideeen. Verschillende soorten, vandaag had ik sperziebonen met pindasaus en kokosschaafsel, smaakte goed. En daarbij gewoon een stuk vlees en wat aardappels (gebakken of gekookt of eventueel gewoon rijst).
quote:ik heb zelf geen ervaring met yoga tbh, maar t is wel iets wat me rustgevend lijkt ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yoga is ook best lekkerEn idd als het niks is weet je dat ook weer.
quote:
quote:Ja, toch maar echt proberen te vragen. Ik kreeg gisteren in een ander topic ook de tip over mindfullness, weet niet of jullie daar bekend mee zijn. ?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yoga is ook best lekkerEn idd als het niks is weet je dat ook weer.
quote:Dat is ook (een soort) yoga.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, toch maar echt proberen te vragen. Ik kreeg gisteren in een ander topic ook de tip over mindfullness, weet niet of jullie daar bekend mee zijn. ?
quote:Yep, dat is een soort van meditatie/gedachtentraining/oefening.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, toch maar echt proberen te vragen. Ik kreeg gisteren in een ander topic ook de tip over mindfullness, weet niet of jullie daar bekend mee zijn. ?
quote:Ja, volgens mij is dat een beetje Boeddhistisch, ook meditatie. Maar met sommige yoga-lessen doen ze ook al weer iets een beetje die richting op.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Ja en nee. Komt ook voor in de Christelijke mystiek, maar de Boeddhistische variant is bekender en iets toegankelijker voor een breder publiek.
quote:Hmm, okayOp vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en nee. Komt ook voor in de Christelijke mystiek, maar de Boeddhistische variant is bekender en iets toegankelijker voor een breder publiek.
quote:ah k. dat wist ik dan weer nietOp vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en nee. Komt ook voor in de Christelijke mystiek, maar de Boeddhistische variant is bekender en iets toegankelijker voor een breder publiek.
quote:precies. gewoon ff checken hoe of wat om een beeld te krijgen.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak kun je ook ergens gewoon een proefles bijwonen Bos, zie je meteen zonder verplichtingen of iets wat voor je zou kunnen zijn.
quote:Dat maakt veel duidelijk vaak inderdaadOp vrijdag 29 oktober 2010 18:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vaak kun je ook ergens gewoon een proefles bijwonen Bos, zie je meteen zonder verplichtingen of iets wat voor je zou kunnen zijn.
quote:Zal ik doen, ga toch even op de site van het centrum kijken. misschien dat daar ook al wat info staat.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Soms wordt het zelfs vergoed uit de aanvullende zorgverzekering. Dat kan je van te voren vragen bij je zorgverzekeraar. Probeer het eens Bos.
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen, ga toch even op de site van het centrum kijken. misschien dat daar ook al wat info staat.
Maar dinsdag toch ook gewoon vragen, volgens mij is er ook een reductieregeling voor vrijwilligers van dat centrum.
quote:GezelligOp vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Boh zo douchen en dan richting Gridlok
quote:greotjens aan stefan en lisa.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:49 schreef Patje1987 het volgende:
Boh zo douchen en dan richting Gridlok
quote:Zal ik doen
quote:Dag Patjenson!
quote:
quote:Mooi, ook een proefles
quote:Ja en anders slechts 9 euro per les, IK had het eigenlijk duurder verwacht..
quote:Volgens mij is een zus van mijn moeder daar ook ooit geweest en was die daarover wel te sprekenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en anders slechts 9 euro per les, IK had het eigenlijk duurder verwacht..
quote:Het kan ook veel duurder zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en anders slechts 9 euro per les, IK had het eigenlijk duurder verwacht..
quote:yups idd. is een hele goede prijs imo en zag ook al staan dat je er vrijblijvend een proefles kunt volgenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het kan ook veel duurder zijn, ik vind het ook best een goeie prijs
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 15:42 schreef crv het volgende:
BennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Zie je wat ik al zei, loopt vaak door elkaar heen.Hiervoor maak ik gebruik van de kennis en de ervaring uit de Hatha yoga, Pranayama ademoefeningen en Mindfulness yoga.
quote:Oh dat is leuk, drempel meteen wat lagerOp vrijdag 29 oktober 2010 19:11 schreef Bos81 het volgende:
En ook een voordeel is dat ik de lerares al een paar keer heb gezien enzo. Dat neemt toch wat spanning af..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |