quote:ja en, je bent gewoon ruim een uur bezig geweest ook met al je tussendoortjesOp vrijdag 29 oktober 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zou even op skype kunnen kijken naar mijn tussenpost, jammer joh maar daar kun je zien dat ik niet de hele tijd weg was
quote:Ja dus ik hoef pas 10 voor 6 de deur uit, beter relax alles doen dan stressOp vrijdag 29 oktober 2010 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
ja en, je bent gewoon ruim een uur bezig geweest ook met al je tussendoortjes![]()
quote:Ik ook
quote:Ah, met een hele groep. Leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
En we hebben buffet ivm het aantal mensen dus van alles wat
quote:Nog meer eten?Op vrijdag 29 oktober 2010 17:42 schreef Kally het volgende:
En voor thuis heb ik ook lekkers vanavond
quote:Met werk, kweenie of dat leuk wordtOp vrijdag 29 oktober 2010 17:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, met een hele groep. Leuk!
Ik had 3 weken geleden een mixed grill, dat waren 6 soorten vlees, en het was allemaal heerlijk
quote:Neuh, drinken en rookwaar
quote:Hoi Bos
quote:Zolang je gfewoon bij het leuke groepje zit zal dat wel loslopenOp vrijdag 29 oktober 2010 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Met werk, kweenie of dat leuk wordt
[..]
quote:Neuh, drinken en rookwaar
quote:Hey Bos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:*geeft Mentosje aan*
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:57 schreef Fir3fly het volgende:HallotjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Graag gedaan D.
quote:Hey Gomi
quote:Dat ik uit het niets weer somber wordt
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat ik uit het niets weer somber wordt
quote:Rustig, weer veel op bed gelegen, maar op het werk ging het al niet zo goed, om eerlijk te zijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heb je een drukke dag gehad of juist rustig?
quote:Misschien moet je ook weer even opladen na een werkweek?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rustig, weer veel op bed gelegen, maar op het werk ging het al niet zo goed, om eerlijk te zijn.
quote:Nog VOH kieken vanaaf?
quote:Ben je in de buurt dan?
quote:Ik heb deze week maar 4 uur gewerkt, dus echt leeg zal die batterij niet zijn,, Maar ja er malen soms allerlei dingen in mijn hoofd overdag en snachts waardoor ik dus een verstrooid dag en nachtritme heb ofzoiets.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook weer even opladen na een werkweek?
quote:Malen is zo vervelend en slaap is ook zo belangrijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb deze week maar 4 uur gewerkt, dus echt leeg zal die batterij niet zijn,, Maar ja er malen soms allerlei dingen in mijn hoofd overdag en snachts waardoor ik dus een verstrooid dag en nachtritme heb ofzoiets.
quote:Ik ben daar
quote:Ja, ik slaap op een dag wel genoeg meestal, alleen dan overdag, omdat ik dus gewoon moe wordt van dat gevoel in mijn lichaam, waardoor ik ga slapen en dus snachts soms gewoon niet kan slapen. Lig ook veel onrustiger in bed dan overdag, dat oook weer.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Malen is zo vervelend en slaap is ook zo belangrijk.
quote:Ik post meeOp vrijdag 29 oktober 2010 18:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben daar, post je mee of hang je aan de lijn?
quote:hehehe idd. doden moeten stil zijn heOp vrijdag 29 oktober 2010 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag het
Het is dat ik er nog niet over mag praten, anders zou ik er over praten
quote:Oke
quote:weet je, ms is sporten wel iets voor je. overdag wat hardlopen ofzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik slaap op een dag wel genoeg meestal, alleen dan overdag, omdat ik dus gewoon moe wordt van dat gevoel in mijn lichaam, waardoor ik ga slapen en dus snachts soms gewoon niet kan slapen. Lig ook veel onrustiger in bed dan overdag, dat oook weer.
quote:Overdag zijn tukjes voor velen makkelijker of meer ontspannen dan 's nachts, vreemd is dat eikOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik slaap op een dag wel genoeg meestal, alleen dan overdag, omdat ik dus gewoon moe wordt van dat gevoel in mijn lichaam, waardoor ik ga slapen en dus snachts soms gewoon niet kan slapen. Lig ook veel onrustiger in bed dan overdag, dat oook weer.
quote:Ik zat ook te denken aan iets qua sport jaOp vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef gomi het volgende:
[..]
weet je, ms is sporten wel iets voor je. overdag wat hardlopen ofzo.
quote:t geeft je een leuke bezigheid imo en ws slaap je daardoor ook beter 's nachts.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan iets qua sport ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |