quote:Mijn piemel weent bloed.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel niks heb je dan al verzameld?
[..]
Swellus Swellichaam!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaja, en hoeveel liggen er in je kelder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:ja maar ook meer iemand die het hield bij de mensen met wie hij al vaker werkte in het verleden.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Niet echt een prater ook natuurlijk.
quote:Hoi
quote:Ah zoOp vrijdag 29 oktober 2010 20:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar ook meer iemand die het hield bij de mensen met wie hij al vaker werkte in het verleden.
quote:SHHTTTT, verklap het nou nietOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is het toch een kut met een uitgerekte clit
quote:Het wordt kouder buiten... ben je niet gewendOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
hoe kan ik het nou zo koud hebben>????
quote:Of een lul waar te vaak mee gespeeld is.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan is het toch een kut met een uitgerekte clit
quote:ik vond het buiten helemaal niet zo koudOp vrijdag 29 oktober 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt kouder buiten... ben je niet gewend
quote:dat wil hij sowieso niet nu en op zich zou t altijd boeiend zijn omdat t bergkamp is. en zo iemand is altijd boeiend.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah zoEn als jeugdtrainer nog eens pakken of is dat niet boeiend (genoeg)?
quote:Is ook een optie.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:48 schreef Laysa het volgende:
Of een sproeier die vanavond bloed sproeit
quote:ik heb t ook koud.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het buiten helemaal niet zo koud
quote:Ja qua persoon vind je niet snel een tweede, zeker niet in deze tijd van de voetballers ook meer.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:50 schreef gomi het volgende:
[..]
dat wil hij sowieso niet nu en op zich zou t altijd boeiend zijn omdat t bergkamp is. en zo iemand is altijd boeiend.
zijn kijk op voetbal, zijn kijk op t trainersvak en al dat soort dingen. maar t blijft een aparte
frank de boer is nu ook wel iemand die wel boeit tbh. maar ik doe nu amper nog iets op voetbalgebied. af en toe een leuk verhaal, maar dan wil ik niet een standaard interview enzo. ik wil dan echt dieper gaan.
quote:als je gewoon naar de traing gaat kun je hem gewoon ontmoeten op de toekomst hoor.[
b]Op vrijdag 29 oktober 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:[/b]
[..]
Ja qua persoon vind je niet snel een tweede, zeker niet in deze tijd van de voetballers ook meer.
En ook een IcemanIk zou hem echt nog ooit eens willen ontmoeten, en dat als rasechte Feyenoorder
![]()
Zou wel eens interviews van je willen lezen, ben nieuwsgierig
quote:Ja wie weet een keer spiekenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
als je gewoon naar de traing gaat kun je hem gewoon ontmoeten op de toekomst hoor.
ook als feyenoorder
ms heb je al weleens wat van me gelezen
quote:op de toekomst zitten ze allemaal altijd wel.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja wie weet een keer spieken![]()
En ja dat laatste bedacht ik me al toen ik er van de week over nadacht of je hem ontmoet misschien had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |