quote:naakt?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit alweer in het keukenkastje!
quote:Nee, precies het beeld waarom ik niet van lang haar bij mannen houd.
quote:werk jij bij de ah?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had deze week iemand die voor +- 160 euro af ging rekenen, die wilde ze niet. Staat er weer zo'n haasje huisvrouw achter die ze graag wilde hebben.
quote:Nee, een kardinaal draagt altijd zijn kruis!
quote:Ik had op mn 9e m'n eerste Panini album, ik zou ze nog wel kunnen plakken, blijft leukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
maar de voetbalplaatjses zijn t leukst
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had deze week iemand die voor +- 160 euro af ging rekenen, die wilde ze niet. Staat er weer zo'n haasje huisvrouw achter die ze graag wilde hebben.
quote:Ik had waarschijnlijk nu ook wel gedaanOp vrijdag 29 oktober 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Nee
quote:Wel leuk jaOp vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig
Veel beter dan welpies of wuppies/sneeuwwitje, ed.
quote:yeah panini plaatjes. die spaarde ik ook altijdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had op mn 9e m'n eerste Panini album, ik zou ze nog wel kunnen plakken, blijft leuk
quote:mwohOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, precies het beeld waarom ik niet van lang haar bij mannen houd.
quote:Nee dat was het punt niet, dat begrijp ik welOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef gomi het volgende:
[..]
![]()
zo ben ik ook wel hoor. als ze er 10 heeft en ze wil ze niet, wil ik ze wel voor mijn neefje
quote:Gieren zijn het en jij het haasje!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeMaar ik stond achter de vrouw die ze perse wilde hebben. En het zijn altijd van die haasjes die dat dan vragen
quote:Damn, je maakt me geil!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een kardinaal draagt altijd zijn kruis!
quote:ah k. ik vraag t altijd heel beleefd en heel bedeesdOp vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat was het punt niet, dat begrijp ik welMaar altijd de types die het dan vragen, echt zo'n graaiert
quote:Ik heb de voetbalalbums nog, wel leuk om af en toe eens te bladeren.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah panini plaatjes. die spaarde ik ook altijd
heb mijn albums nog ergens liggen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Damn, je maakt me geil!
WIj moeten elkaar maar nooit in t echt ontmoeten
quote:ohzo.. jaaa... ik ken het.. was bij super de boer ook altijd zo!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeMaar ik stond achter de vrouw die ze perse wilde hebben. En het zijn altijd van die haasjes die dat dan vragen
quote:Ja ik zie ook wel eens van die hele zachte verlegen types die het vragenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik vraag t altijd heel beleefd en heel bedeesd
quote:ik heb 86 nog liggen. deed nl niet eens mee.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb de voetbalalbums nog, wel leuk om af en toe eens te bladeren.WK 1990 in Italië, toen Maldini er nog fantastisch uit zag
quote:Dan ben je spontaan genezen! Ik moet op een kratje gaan staan om van Velzen een kopstoot te geven, maar ik weeg twaalf keer meer!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Damn, je maakt me geil!
WIj moeten elkaar maar nooit in t echt ontmoeten
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je spontaan genezen! Ik moet op een kratje gaan staan om van Velzen een kopstoot te geven, maar ik weeg twaalf keer meer!
quote:Nou hèOp vrijdag 29 oktober 2010 20:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gieren zijn het en jij het haasje!
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je spontaan genezen! Ik moet op een kratje gaan staan om van Velzen een kopstoot te geven, maar ik weeg twaalf keer meer!
quote:Níet!!!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:LeukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb 86 nog liggen. deed nl niet eens mee.
maar ik spaarde wel. deed ik omdat ik de nl se competitie ook spaarde.
quote:Zwembandjes maak me gekOp vrijdag 29 oktober 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Ik ben 1m03 en weeg 103 en daarom noemen mijn vrienden me ankertje!
quote:Tut tut tut, zegt hij die Maandag afwezig wasOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, jongedame, we zijn al begonnen hoor
quote:Wat grappig!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 1m03 en weeg 103 en daarom noemen mijn vrienden me ankertje!![]()
Ik deed ook mee aan o o gerso maar de cameraman filmde steeds over me heen!
quote:in die tijd spaarde ik echt al die ongein
quote:Heb je iig de IPHOp vrijdag 29 oktober 2010 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben 1m03 en weeg 103 en daarom noemen mijn vrienden me ankertje!![]()
Ik deed ook mee aan o o gerso maar de cameraman filmde steeds over me heen!
quote:Oh dát wilde ik je nog vragen laatst, bedacht ik me afgelopen week, of je met je werk Bergkamp wel eens ontmoet hebt?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef gomi het volgende:
[..]
in die tijd spaarde ik echt al die ongein
ging ik ook naar training van ajax en had een hele collectie met kicksen van spelers, shirtjes, keepershandschoenen
quote:Ben een beetje zat van talentenjachten.
quote:Voor de leukOp vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk ja
Al doe ik er toch niets mee
quote:Hoeveel niks heb je dan al verzameld?
quote:Swellus Swellichaam!Op vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je iig de IPH
maar dan nog
NIETES NIETES NIETES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:wel ontmoet, maar nooit echt verhaal meegemaaktOp vrijdag 29 oktober 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dát wilde ik je nog vragen laatst, bedacht ik me afgelopen week, of je met je werk Bergkamp wel eens ontmoet hebt?
quote:2.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoeveel niks heb je dan al verzameld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ah okeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:41 schreef gomi het volgende:
[..]
wel ontmoet, maar nooit echt verhaal meegemaakt
hij was eerder bij ajax weg dan ik begon en daarna was hij moeilijker qua verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |