quote:kunnen we nu weer gewoon fokken
quote:INderdaad nu kan er weer een cd=tje op..
quote:Nu eerst een bavaria.
quote:rood wijntje
quote:Is het ooit anders
quote:[insert random homo-grap]
quote:Dat is voor mij te zwaar. Heb al een herfstbockje op en na dit flesje houd ik het qua alcohol voor gezien.
quote:Moet ik weer de senseo aan gaan zetten?
quote:ik dronk in t weekend weleens een kanon. en ja zwaar. maar meestal drink ik rustig, dant tikt t niet zwaar aan. maar ben in t verleden ook weleens echt bezopen geraakt van dat spul.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is voor mij te zwaar. Heb al een herfstbockje op en na dit flesje houd ik het qua alcohol voor gezien.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Moet ik weer de senseo aan gaan zetten?
quote:ok dan ga jij fucken, blijven wij fokken
quote:I'm on my way.
quote:en smaakt dat ?
quote:net als die ui van je
quote:Nee hoor om de dag weetje... is beter voor het spermaOp vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef crv het volgende:
[..]
ok dan ga jij fucken, blijven wij fokken
quote:
quote:misschien doe je het wel steeds op de verkeerde dagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor om de dag weetje... is beter voor het sperma
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
bij ons verkopen ze ze nog..
zit ook niet meer een enorm lange datum op zie ik..
18 december
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
misschien doe je het wel steeds op de verkeerde dag
quote:Op de een af andere manier kan ik moelijkl rustig drinken, misschien omdat ik niet zo;n prater ben en veel in mezelf zit te denken en zo. Dat je dan sneller iets drinkt (ook met thee en fris is dat zo).Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dronk in t weekend weleens een kanon. en ja zwaar. maar meestal drink ik rustig, dant tikt t niet zwaar aan. maar ben in t verleden ook weleens echt bezopen geraakt van dat spul.
nu hou ik t bij die 2e. en thats it
quote:je zit al in de overgang
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een war stroperige afdronk
quote:Als snelle drinker heb je dat probleem toch niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook een snelle drinker.... probleem is, als je bier lauw wordt, dan is het niet meer te zuipen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |