abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88067540
Weer een nieuw topic voor alle kleuren & smaken *O*
pi_88067977
Héérlijk!

Isabeau had vanmorgen een lila GMK jumpsuit aan met een lichtgrijze romper. Stond heel leuk. Maar ja, toen moest ze poepen en zat de helft aan haar romper en een beetje aan haar jumpsuit.

Toen een lastminutebijelkaargeraaptzooitje uit de kast gerukt. Toch jammer :')
pi_88068081
Lily, 'jouw' leidster ís gewoon zelf een stomme jurk. Een soepjurk!

En ja, Isabeau heeft een hernieuwde interesse voor haren uit haar hoofd rukken. Doet ze als ze moe is en als ze in bed ligt. Schijnt net zoiets te zijn als duimen of het gebruik van een speen. Ik kan bij iedere pluk wel janken.
pi_88068319
Ja, dat kan ik me voorstellen. Gek kind.
Leah lijkt een beetje op een jood. Achter kort (tot in de nek althans) en aan de zijkanten lange plukken :D

[ Bericht 5% gewijzigd door lily op 28-10-2010 15:30:38 ]
pi_88068490
oh trouwens, over goodmoodkid gesproken; weten jullie mijn kapotte jumpsuit verhaaltje nog?

Ik heb dus net vanmiddag besloten om een stukje in het gastenboek te schrijven O-)
kreeg ik net een telefoontje van gmk. Excuses en ik kreeg of mijn geld terug of een nieuwe.
Ik heb een nieuwe gevraagd en dan meteen in een maat groter, dan heb ik er straks ook nog wat aan. Ze zou hem persoonlijk helemaal nakijken!

goed heh!

(de kapotte heb ik zelf al gerepareerd, met de hand niet met een machine)
pi_88068660
Zo, dat hadden ze meteen moeten aanbieden, maar toch fijn!!
pi_88068693
Ja, das waar. Als ik niks in het gastenboek had geschreven...
pi_88068825
Nou ja, beter alsnog, maar dit had natuurlijk idd spontaan gedaan moeten worden.

Ik weet niet wat Senna aan heeft, die heb ik in pyjama achtergelaten bij omi en paapo, dus ik ben benieuwd. Mijn moeder maakt ook wel altijd leuke combi's; ook nog wel combi's die ik nog niet had bedacht :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88069170
Leuke nepp ugss huuphuup!
pi_88069467
Ik heb de kast van Mart opgeruimd.
En hij heeft gewoon echt veels te veel kleding :D

Ik moet alleen nog wat leuke truien in maat 80 hebben.
En dan is het klaar.

Kan ik wel vast kijken naar leuk spul in 86 toch :D
pi_88071182
Ik moet de kast van Iris ook maar eens uitmesten, want daar ligt volgens mij ook eea te klein spul in ;).
Fake it till you make it...
pi_88073375
Ik baaaal.

Ik had het hoogste bod op een Barbara Farber jurkje voor Leah op mp en ik dacht; fuck it, ik moet het hebben dus ik mail er direct achteraan wat ze er voor wil hebben, heeft ze het via mail aan iemand anders verkocht ;(
pi_88077259
Jammer lily -O-
pi_88079615
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, 'jouw' leidster ís gewoon zelf een stomme jurk. Een soepjurk!

En ja, Isabeau heeft een hernieuwde interesse voor haren uit haar hoofd rukken. Doet ze als ze moe is en als ze in bed ligt. Schijnt net zoiets te zijn als duimen of het gebruik van een speen. Ik kan bij iedere pluk wel janken.
Ik las dat iemand als tip de Puckabag gaf waar een soort handschoentjes aan vastzitten. Ik weet niet of het wat voor jullie is, maar wij hebben die slaapzak en ik vind het zo'n ontzettend fijn ding! Echt het geld waard (en het gaat hopelijk een tijd mee).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 21:42:03 #15
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88082683
Mogen accesoires hier ook? O-)
Kijk eens wat ik voor Huup tegenkwam O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88082848
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogen accesoires hier ook? O-)
Kijk eens wat ik voor Huup tegenkwam O+
:D!

leuk! O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88096774
Tip van Flip: op www.nordiccotton.nl hebben ze kleertjes van o.a. Katvig met 40-75% korting.

Deze pakjes vind ik wel wat voor de kleine van DML (maat 62, 12,75 euro en maat 68, 16,50 en 16,77 euro):

Dit shirtje vind ik leuk voor mijn spruit (maat 68, 12,30 euro; ga ik niet kopen want ik heb al genoeg):

En voor de grotere jongens (maat 86, 19,95 en 16 euro; niet echt mijn smaak):

Gewoon zoet en mooi afgeprijsd (maat 56, 8,63 euro):

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 29-10-2010 10:15:16 ]
pi_88097030
Oeh dat gele Ej sikke lei streepjesshirt is ERG leuk zeg en is er ook nog in mt86 O+ O+ O+
Het zou zo uit eenzelfde collectie kunnen komen als dat ene groene truitje van Wolf wat vintage is wat ik hier laatst liet zien.
Maar ik ga er dan nog echt die 16 euro niet voor neertellen, dat betaal ik voor een broekje zelfs bij hoge uitzondering.

Ik ga vanavond naar een kinderkledingbeurs hier in de buurt, ben benieuwd of er voor een paar euro nog wat leuks te vinden valt.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88097160
Ja, zelfs afgeprijsd zijn de kleertjes nog duur (naar Hema- en H&M-maatstaven :P). Maar 20 euro voor zo'n broekpakje valt op zich nog wel mee.

Ik merk dat ik voor broekjes eigenlijk onder de 10 euro klaar wil zijn en shirtjes moeten zo dicht mogelijk bij de 5 euro zitten. Truitjes mogen iets duurder zijn, maar niet duurder dan broekjes. Ik ben bereid hiervan af te wijken als ik denk dat hij ergens heel lang mee gaat doen en we er veel plezier van zullen hebben.

Ik ben benieuwd of je op de kledingbeurs iets vindt!
pi_88097234
Dat heb ik dus ook met broekjes! Maar eigenlijk is het soms nog best zoeken dan, Hema heeft zelfs broekjes van 15 euro.Dat vind ik dus echt veel geld
Dan valt de prijs van zo'n merk broekpakje inderdaad wel erg mee. Leuke site trouwens, ik zie leuke dingen bij de nieuwe collectie

Als ik wat gekocht heb vanavond zet ik het even op de foto!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88097333
Maar de Hema heeft ook spijkerbroekjes die een vaste, lage prijs hebben (7-8 euro). Ik vind het prima broekjes. Voor de afwisseling wil ik nog wel eens naar 12 euro gaan voor een andersoortig broekje. 15 euro vind ik eigenlijk alweer duur.

Hey, ik zie dat de H&M nieuwe dingen heeft! c_/
pi_88097370

_O-
pi_88097412
En de Hema heeft gehoor gegeven aan mijn verzoek om meer rode kleding aan te bieden:

Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:33:31 #24
5428 crew  miss_sly
pi_88097493
Er staan hele leuke paarse laarsjes op de H&M site O+
En ik zie nu pas dat je de kleertjes echt beter kunt zien als je kiest voor "laat alles zien" :')
pi_88097563
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Er staan hele leuke paarse laarsjes op de H&M site O+
En ik zie nu pas dat je de kleertjes echt beter kunt zien als je kiest voor "laat alles zien" :')
Deze?

Ik vind deze dan leuker (ik geloof dat SC ze had gekocht?):

Of bedoel je deze?

pi_88097628
Mijn voorland:

pi_88097679
oe, wat een lelijke truien
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:40:40 #28
5428 crew  miss_sly
pi_88097702
Nee, niet die, even kijken of ik ene plaatje kan plakken.s

Deze!
pi_88097725
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet die, even kijken of ik ene plaatje kan plakken.s
Ik heb ze er al tussengezet! Die vind zelfs ik leuk!
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:42:35 #30
5428 crew  miss_sly
pi_88097759
Ja, die! Ik wil ze, ik ga ze bestellen/kopen,whatever, ik wil ze O+
pi_88097778
Die laarsjes staan er al een tijdje ja.
Ik vind ze ook leuk (maar Leah heeft er nog niks aan)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:43:37 #32
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88097793
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind deze dan leuker (ik geloof dat SC ze had gekocht?):

[ afbeelding ]

Huup & Sandous. Ik vond ze te licht van kleur, wordt zo snel vies.

En wie liet gister nou dat jurkje zien? bruin enzo, van Pimp Your Kids.
Ik heb kortingscode.
pi_88097799
Ze zien er lekker warm uit. En stevig. En schattig en stoer.
pi_88097817
Die kleertjes van Nordic Cotton O+ Ik word er heel erg hebberig van!!

Wat vreselijk, die glimjas van de Hema :D
En die truien, wat een verschrikking! Erg jaren 90, volgens mij liepen alle kinderen toen in zulk soort truien.

Kindermishandeling! _O-

Poppejans, wat is dat voor beurs? Ik kan niet helaas, mijn man is er niet en Niels slaapt dan natuurlijk. Maar als je nog wat leuks tegenkomt waarvan je denkt dat het bij Niels past O-)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:45:26 #35
298315 SacreCoeur
pi_88097843
Ik blijf de tweede jumpsuit leuk vinden. O+
pi_88097846
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef SacreCoeur het volgende:
En wie liet gister nou dat jurkje zien? bruin enzo, van Pimp Your Kids.
Ik heb kortingscode.
dat was ik en ik wil het wel heel graag maar maat 98-104 gaat me echt te ver nu..
pi_88097862
Die lakschoentjes ook.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:47:09 #38
298315 SacreCoeur
pi_88097904
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef lily het volgende:

[..]

dat was ik en ik wil het wel heel graag maar maat 98-104 gaat me echt te ver nu..
Geen idee welke maat je nodig hebt maar 't valt niet heel groot.
Bij een 86 zou 't al makkelijk gaan.
pi_88098037
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee welke maat je nodig hebt maar 't valt niet heel groot.
Bij een 86 zou 't al makkelijk gaan.
Ze zit nu in 74 dus toch maar niet (mijn middelste droeg 92 met 3/4 jaar). Deze jurk is 98-104 en zelfs bij klein vallen zal ik daar nog lang op moeten wachten
pi_88098059
Kijk O+

<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88098098
hee, michiel
pi_88098120
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:52 schreef lily het volgende:
hee, michiel
Emil!
pi_88098136
Oh wat erg die kleertjes. Dat pakje :X

Misschien hebben jullie ideeen. Ik ben op zoek naar een slaapzak die ook in het autostoeltje kan, zodat je niet helemaal hoeft aan en uit te kleden als 's avonds naar huis gaat. Niet echt kleding maar ja.. maar ik wist niet waar ik het anders het beste kon vragen.

Ik kom wel dingen tegen maar dat is allemaal intens duur...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88098201
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:53 schreef Twinkly het volgende:

Emil!
oh, ik dacht dat het Michiel van de Hazelhoeve was
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:57:14 #45
298315 SacreCoeur
pi_88098237
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef wickie het volgende:
Oh wat erg die kleertjes. Dat pakje :X

Misschien hebben jullie ideeen. Ik ben op zoek naar een slaapzak die ook in het autostoeltje kan, zodat je niet helemaal hoeft aan en uit te kleden als 's avonds naar huis gaat. Niet echt kleding maar ja.. maar ik wist niet waar ik het anders het beste kon vragen.

Ik kom wel dingen tegen maar dat is allemaal intens duur...
Iets van lodger?
Als je dan gewoon katoen koopt valt de prijs mee, fleece is duurder.
pi_88098323
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef lily het volgende:

[..]

oh, ik dacht dat het Michiel van de Hazelhoeve was
Oh, wat grappig. Ik zit er net op te googlen en in de boeken heet hij wel Michiel maar in de serie Emil! :D
pi_88098368
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:59 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, wat grappig. Ik zit er net op te googlen en in de boeken heet hij wel Michiel maar in de serie Emil! :D
ah, vandaar (ik ken alleen de boeken)
pi_88098425
Ik zoek eigenlijk zoiets:

Met mouwtjes en met de rits aan de zijkant en dan een gat erin. Deze gaan volgens mij maar tot maat 74, dus eigenlijk al te klein, jammergenoeg.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:04:42 #49
298315 SacreCoeur
pi_88098484
In dat geval heb ik echt geen idee. :P
pi_88098525
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef wickie het volgende:

[ afbeelding ]

Met mouwtjes en met de rits aan de zijkant en dan een gat erin. Deze gaan volgens mij maar tot maat 74, dus eigenlijk al te klein, jammergenoeg.
Die is cute <3
Ik weet wel een website, maar die moet ik eerst zoeken. Later meer!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88098691
Z'n slaapzakje zoek ik ook nog :)
Het al altijd z'n gepruts in de auto stoel nu.
Niet dat het vaak hoeft, maar voor de 2 keer per maand ofzo is het toch wel handig.
pi_88098918
Wat een horror die ijsbeer-dikke glimjas van Hema
Die truien zijn ook stom, ik haat cijfers! Bij jongetjes staat bijv bij Wibra echt overal een rugnummer op.Bah!
Oooh wat een vreselijke kerstoutfits Twinkly! echt te kitsch

Twinkly, die beurs is in een wijkgebouw in Bennekom.Kleertjes tot mt92 en ook speelgoed.
Maar ik vind het eng om op de gok wat voor een ander mee te nemen :D maar wie weet zie ik nog wel wat wat ik passend vind bij Niels,vindt je het niks dan hou ik het zelf want we hebben best wel dezelfde smaak
pi_88099284
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef Claudia_x het volgende:
Die lakschoentjes ook.
*proest* die had ik voor Wolf vorig jaar kerst in de allerkleinste maat

De blouse met stropdas van de H&M feestdingen vind ik dan wel weer erg leuk, al zou ik die stropdas er dan afhalen.Vind ik stom staan bij iedere man, klein en groot
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:31:54 #54
298315 SacreCoeur
pi_88099355
Weetje wat ik stom vind, overhemden bij jongetjes als ze nog niet kunnen lopen.
Dan gaat 't kraagje zo omhoog zitten, net alsof ze geen nek hebben. :')
pi_88099851
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, die beurs is in een wijkgebouw in Bennekom.Kleertjes tot mt92 en ook speelgoed.
Maar ik vind het eng om op de gok wat voor een ander mee te nemen :D maar wie weet zie ik nog wel wat wat ik passend vind bij Niels,vindt je het niks dan hou ik het zelf want we hebben best wel dezelfde smaak
*O* Jij hebt een goede smaak, dus ik vertrouw jou wel :D
Hoe komt het toch dat jij altijd weet wanneer er evenementen in de buurt zijn, snuffel je altijd door de huis-aan-huis bladen of hoor je het via via?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_88100085
Mijn dochter heeft een rose-ijsbeer-dikke-glimjas van de hema O+ . Was twee jaar geleden 5 euro :7 .
pi_88100921
Ik houd echt niet van dikke ijsbeer jassen. En al helemaal niet als ze glimmen, brr.

Jassen met capuchon van slaapzakstof, beh...
Of fleece...ook beh

Leah draagt nog steeds haar gekregen jas (die ik niet mooi vind). Ik heb er nu eindelijk een naar mijn smaak gescoord via mp, vorig weekend al betaald maar nog steeds niet ontvangen helaas.

Ik kreeg net wel de gratis gmk jumpsuit in maat 86....groooot :o

[ Bericht 22% gewijzigd door lily op 29-10-2010 12:28:22 ]
pi_88101783
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Twinkly het volgende:

[..]

*O* Jij hebt een goede smaak, dus ik vertrouw jou wel :D
Hoe komt het toch dat jij altijd weet wanneer er evenementen in de buurt zijn, snuffel je altijd door de huis-aan-huis bladen of hoor je het via via?
In de krant heeft het gestaan maar ik had zelf de site van die beurs (er is er eentje in het voor- en najaar)via google gevonden op ''kinderkledingbeurs gelderland''

Lily, ik vond hem ook enorm lijken, maar eenmaal aan viel het reuze mee.Alleen de pijpen bleken wat te lang,verder al helemaal goed passend.
pi_88101880
Oh lily dat verschil is enórm hè ineens in die maten bij GMK? Fijn dat het zo opgelost is nu!

@Wickie, bij Hans Textiel hebben ze zo'n slaapzak met gaten erin voor in de autostoel, kost iets van 25 euro dacht ik uit mn hoofd. Niet heel schattig of boeiend verder ofzo maar wel dik en redelijk okay geprijsd.

@Sly die schoentjes hebben we hier in het bruin staan ik vond ze zo leuk O+ het model enzo, lekker stoere stappers! Ik vind het alleen zo jammer dat die maten dan zijn van 18/19 naar 20/21 wij hebben dus de 20/21 staan, mooi voor straks, maar nu zit ze in maat 19 dus t duurt nog wel eventjes en die 18/19 zullen wel nét te klein zijn. Jammer is dat.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:54:49 #60
5428 crew  miss_sly
pi_88102061
huup, als ze echt aan het lopen is, worden de voetjes wat sneller wat groter (of iig lijkt dat zo) omdat ze wat platter worden, zeg maar. En met dikke sokken, of ene maillot met sokken erover, passen grotere schoentjes ook al sneller (zo doe ik het wel eens met die leuke zilveren laarsjes die nog te groot zijn :D ).
pi_88102089
Gewoon bij de Hans Textiel joh? Dat zou fijn zijn. Ik fiets er straks even heen denk ik.
pi_88102291
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef wickie het volgende:
Gewoon bij de Hans Textiel joh? Dat zou fijn zijn. Ik fiets er straks even heen denk ik.
Jup hier heb ik ze pas nog zien hangen. :Y maar ze hangen er nog maar net denk ik, ze waren het winterspul aan het inruimen.

@Sly ah ok, nouja we wachten af. t heeft ook geen haast, ze heeft schoenen voor nu, en die laarsjes kunnen ook met gemak nog in t voorjaar vind ik. Maar ze zijn erg leuk, ook in paars! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88105728
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:45 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik vond hem ook enorm lijken, maar eenmaal aan viel het reuze mee.Alleen de pijpen bleken wat te lang,verder al helemaal goed passend.
Oh nee, ze zwemt er in.
Veel te wijd, flubbert om haar heen, mouwen veel te lang en de pijpen al helemaal.

Maar ze heeft de 74 nog. Die past perfect en zit nog heel mooi :) Juist handig...heeft ze straks ook nog een
pi_88106543
Hebben jullie ook het probleem met de jassen.

Als ik Mart z'n jas aan doe en in de wandelwagen of in de autostoel zet, verdwijnt zijn hoofd er bijna in. De jas kruipt dan helemaal op. Zo vervelend :(

Is dit een bekend probleem of hoort dat zo.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:21:23 #65
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88107389
bekend probleem, hier gebeurt dat bij Noortje ook nog wel eens en dan zakt ook nog eens d'r muts over d'r ogen en zie je mijn kind n iet meer.
pi_88107760
Gevonden wickie!
Oh, dat is geen webwinkel :{
Maar dit wel! Wel duur, maar gaat wel lang mee.

Lily, super dat je nu toch nog een gratis jumpsuitje gekregen hebt, ondanks dat je deze niet teruggestuurd hebt. Dat maakt het toch nog een klein beetje goed.

[ Bericht 31% gewijzigd door Twinkly op 29-10-2010 15:46:14 ]
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:26:04 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88109962
Altijd 8 euro!

Is toch niet duur
pi_88112177
@Wickie: Je kunt er ook zelf een maken door ahw pijpen van de slaapzak te maken.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:38:05 #69
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88112667
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef wickie het volgende:

[ afbeelding ]

http://www.anykid.nl/producten_bedtijd_slapen.htm

Eindje naar beneden scrollen, de Easy-move slaapzak, ook wel elders te verkrijgen online. Alleen geen rits aan de zijkant.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:50:44 #70
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113104
Ik heb nog steeds niets voor de ongeboren vrucht gekocht. Ik voel me daar best een beetje schuldig over, niet dat het meteen nodig zou zijn (ja rompertjes wel eigenlijk), maar ik bedoel met niets ook helemaal niets. Geen kleertjes, of speeltjes of whatever. Als ik naar winkels ga vind ik het of te duur of niet praktisch, of het is het verkeerde seizoen. Durf ook niet zo goed al iets te halen ofzo, alsof ik niet zeker weet dat het wel een meissie is ofzo. (Weet ikk ook niet zeker, er is geen piemel gespot ofzo)

Met Beisan had ik dat wel meer.... Al sjop ik daar ook niet echt voor....

Geen idee waarom, wilde het even melden ofzo ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88113480
Oh maar basboussa ik troost je, zelfs ik, koopziek dat ik ben, heb echt nog niet zoveel gekocht voor deze baby. Ik heb nog geen 5% van wat ik voor Amélie had gekocht rond deze termijn.

Niet schuldig voelen joh! Je wacht gewoon tot je weet wat voor kleurtype je dochter is zodat haar kleertjes goed bij haar aura staan. Niks mis mee :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88113507
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:26 schreef becky27 het volgende:
Altijd 8 euro!

Is toch niet duur
Maar wel stom
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:06:19 #73
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113641
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
Niet schuldig voelen joh! Je wacht gewoon tot je weet wat voor kleurtype je dochter is zodat haar kleertjes goed bij haar aura staan. Niks mis mee :7
Dat zegt de man dus ook de hele tijd: ik weet toch niet voor tiep het is, hoe kan ik dan wat voor haar kopen?

Ja, heb al een aurastaarster uitgenodigt bij de bevalling, zodat ik de man meteen op pad kan sturen. Komt hij vast weer terug met kerstkleertjes die afgeprijst waren (vind je het gek, in maart...)

Zegt ie dat ik goeikoop ben :D
pi_88113683
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Dat zegt de man dus ook de hele tijd: ik weet toch niet voor tiep het is, hoe kan ik dan wat voor haar kopen?

Ja, heb al een aurastaarster uitgenodigt bij de bevalling, zodat ik de man meteen op pad kan sturen. Komt hij vast weer terug met kerstkleertjes die afgeprijst waren (vind je het gek, in maart...)

Zegt ie dat ik goeikoop ben :D
:D

wat een heerlijk stel zijn jullie toch O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:10:35 #75
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113766
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D

wat een heerlijk stel zijn jullie toch O+
't was wel lekker warm, dat moet ik hem nageven.... Maar kind lag er wel een beetje fok-onwaardig bij...
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:12:18 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88113821
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar wel stom
haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein :(
pi_88114094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef becky27 het volgende:

[..]

haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein :(
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik
pi_88114103
edit
pi_88114725
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
Die heb ik toevallig vandaag binnen gekregen :P Ben wat broekjes in maat 80 aan het verzamelen. Ik vond het voor 6,36 (met korting eraf) wel een leuk broekje voor erbij.
pi_88114937
De H&M heeft de party kleding online! *O*

Kijk dit dan :o
_O-

Ik denk dat ik dit ga bestellen;

Voor de bruiloft dus he :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88115066
Twinkly poste ze ook Vlindur, echt verschrikkelijk dat pakje :D
Die blouse vind ik dus heel leuk O+ , alleen de stropdas net TE ofzo.
pi_88115238
Oh, sorry, had ik niet gezien!

Die stropdas kan af 8-)
pi_88115382
We hebben die kleertjes net zitten dissen, Vlindur. :P Ik vind het bloesje wel heel leuk! Ik kwam ook nog een leuk spencertje tegen, maar dat wordt alleen in een set verkocht.

[ Bericht 21% gewijzigd door Claudia_x op 29-10-2010 19:18:23 ]
pi_88115932
Claudia;
Die? Hij is er ook in deze;

Ik vind het pakjeset wel echt leuk. Ik haal dat rare rooie zakdoekje er sowieso uit, die kleurt niet bij mijn jurk ;) De binnenkant zie je toch niet. Het hangt eigenlijk van J's pak af.. Lastig hoor
pi_88115966
Ah, beetje je post aanpassen he o|O

Maar idd, dies ook wel leuk. Denk dat ik er zaterdag maar ff langs ga ;)
pi_88116073
Ik vind het broekje van dat setje wel leuk, maar het giletje weet ik niet. Als ik jou was zou ik het denk ik gewoon bestellen en kijken hoe het staat. Misschien is het broekje wel leuker met alleen een bloesje of zo.

Ik heb nooit van spencers en bloesjes gehouden maar ik vind dat ene bloesje dus echt heel geweldig! Misschien ga ik het voor de kerstdagen kopen. En ik zit ook te twijfelen over het spencertje. Misschien toch maar eens proberen. Het bloesje onder het bruine spencertje vind ik ook nog wel meevallen. Misschien samen net iets te 'tuttig', maar in combinatie met een spijkerbroekje zoals dat kindje gekleed is valt het ook wel weer mee.

-Edit- Ik zie nu dat dat stomme logoding in het spencertje is genaaid. Bah.
pi_88116281
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
Ik vind dat een heerlijk jeansbroekje voor kleintjes :Y

feestkleding/bloesjes en spencers...brr
pi_88116308
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur! ^O^ En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk :Y

Ik had bedacht dat met de officiële gebeurtenis Rienk ook in vol ornaat gaat, maar later bij het restaurant gewoon de strik en het giletje uit doet. Heeft ie ook wat meer ruimte voor beweging.
pi_88116311
Even een plaatje erbij van een kindje in het pakje:

Ik zou zeggen: zonder strikje, dat rode ding eruit, geen bloesje onder het giletje maar een basic shirtje en dan wat sportievere schoentjes eronder.
pi_88116378
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zeggen: zonder strikje, geen bloesje onder het giletje maar een basic shirtje en dan wat sportievere schoentjes eronder.
Ja, dat vind ik wel een goeie
pi_88116386

Die heeft het kindje aan :P

Wel leuk, maar ik denk dat ik het bloesje 'losser' vind :Y
pi_88116403

Dat dus
pi_88116455
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heeft hij hem morgen aan?

Ik begin er ook steeds meer van te houden. Maar nog meer houd ik van een bruin broekje (ook H&M) in bijna hetzelfde model O+ .
pi_88116476
Maar jij bedoelt gewoon een effen romper he..

Ook wel leuk. En Rienk heeft inmiddels zwarte schoenen die hem passen, dus die gaan sowieso aan :Y
pi_88116499
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur! ^O^ En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk :Y
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook geslaagd! Ik ga het gewoon eens proberen, denk ik. Het is ook wel een handige manier om hem snel een laagje meer of minder te geven. Ik houd zelf alleen niet van zo'n ruitjesmotief.
pi_88116593
Hebben jullie wel door dat ik een heuse ontwikkeling aan het doormaken ben? Vandaag zag ik dit plaatje en vond ik de knoopjes warempel niet foeilelijk!

pi_88116603
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had bedacht dat met de officiële gebeurtenis Rienk ook in vol ornaat gaat, maar later bij het restaurant gewoon de strik en het giletje uit doet. Heeft ie ook wat meer ruimte voor beweging.
Over een shirt vind ik het ook ineens heel leuk staan O+ .
pi_88116618
Ik vind basic spijkerbroekjes trouwens geweldig, vooral bij slanke kindjes!
pi_88116691
Deze zag ik liggen bij de Henk Ten Hoor en ik vond hem wel leuk. Er zat een stom groot rond embleem op genaaid en die heb ik er de zelfde avond nog afgesloopt. Nu vind ik hem super! De effen spencers zijn ook tof, vind ze echt steeds leuker worden _O-

Claudia :D Ik moet echt lachen om je, nog ff en Ivan loopt met letters >:)

Het eten is klaar (ja, was vergeten dat het een uur in de oven moest :@ ) Ik wens u allen een fijne avond en weekend! Tijd om de bank op te zoeken en bank te gaan hangen!

:{w
pi_88116773
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef Vlindur het volgende:
Er zat een stom groot rond embleem op genaaid en die heb ik er de zelfde avond nog afgesloopt.
*;

Fijne avond, Vlindur!
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:41:43 #101
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88116852
oh jeetje, ik heb de feestcollectie van de H&M voor meisjes bekeken. :N

pi_88117727
Daarmee moet je niet in de buurt van een kaarsje komen zo te zien :X
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_88117830
Ja jammer hè becky? Ik vind het boleroding van de eerste wel leuk maar het jurkje echt heel erg niet, vooral dankzij de stof en die tweede vind ik te plastic en de kleur niet mooi. -O-

nouja goed gelukkig hebben we nog wel wat geschikte jurkjes liggen dus ik koop niets bijzonders voor kerst dit jaar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88118109
Maar het kan erger :+

kijk es wat name-it heeft?
Speciaal voor Claudia, mét strikjes :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88118470
Was vanmorgen even bij de H&M kijken of ze nog skibroekjes hadden. Er hing er 1 maat 92. Hoog water voor de oudste, dus laten hangen, maar wel even gevraagd of ze nog meer binnen zouden krijgen. Kreeg het volgende antwoord (nog net niet met een zucht):"Nee mevrouw, die hingen in augustus al in de winkel ze zijn nu uitverkocht, misschien staat er online nog wat".
Ik dacht dat ik bijtijds was, maar blijkbaar niet...
En ze waren juist wel leuk geprijst (10 euro). Ach ja, misschien ga ik maar gewoon duimen voor een sneeuwloze winter ofzo ;).
Ga nog wel verder kijken als ik weer zin heb, maar voel er ook niet zoveel voor om een vermogen uit te geven voor die paar keer dat het gedragen wordt...
pi_88118609
oh volgens mij heb ik die gekocht Nijna!
Een zwarte heb ik, in maat 86. Nog veel te groot maar dat geeft niet, het plan hier was om als het sneeuwt het ding over een gewone broek heen aan te doen. Hij was inderdaad maar een tientje, daarmo heb ik hem toen meegenomen toen ik er tegenaan liep, onder het mom van die run op die sneeuwspullen vorig jaar toen...

nu alleen binnenkort eens zien of ik nog ergens snowboots kan vinden voor een leuke prijs.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88118707
Die zwarte skibroek van de H&M heb ik vandaag ook binnen gekregen voor de oudste.
In het roze in maat 104 is hij nog wel online te krijgen Nijna. Maar je hebt zeker 98 nodig?

Het skipak wat ik voor Dyon had besteld in maat 86 is echt veel te groot, denk dat ik die maar in de winkel ga ruilen voor iets anders. Lastig hoor om een skipakje in maat 80/86 te vinden.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:37:52 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88118867
Nijna, das jammer...... Lekker sarcastisch die dame van de H&M, maar ze zal vast die vraag al veeel vaker hebben gehoord.

Dit vind ik wel leuk, qua kleur sowieso, vind alleen het gerimpelde niet zo

Dit is echt niet mijn ding....

[ Bericht 4% gewijzigd door becky27 op 29-10-2010 20:39:32 (heb hem al gevonden) ]
pi_88118969
Die bruine zag ik ook ja, die vind k wel leuk :Y

het jurkje staat bij de iets grotere maten. Geloof vanaf 68 ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:42:10 #110
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88119067

Dit is leuk voor de Kerst (ahum)
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:43:21 #111
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88119115

voor een meisje! haha
pi_88119821
Oeh at bruine jurkje wat Becky hierboven laat zien is een schatje zeg O+

He grappig, dat bruine H&M spencertje wat blijkbaar bij een (lelijk) blousje hoort, heb ik tweedehands ooit eens gekocht

Ik ben weer terug van dik een half uur kleertjes graaien.Veel te kleine ruimte met overvolle zeer kleine tafeltjes en erg druk, dus letterlijk overal graaien haha
Was wel leuk, wel veel verwassen en mijn conclusie is dat opvallend VEEL mensen inslaan bij Hema.
Twinkly, niks Niels-achtig gevonden, had nog wel v beide jongens gekeken naar tuinbroekjes maar helemaal niks gevonden.
Oh er waren wel heel veel Groofsken streepjes truitjes in alle kleuren
Dit is de buit

2x wintersloffen, hopelijk passen diegene die nog op het kaartje zitten nog, de andere iig wel.
Vestje,H&M trui met monster en 2 broekjes (die met die blauwe omslag wil ik net zo'n blauw basic shirt op doen Twinkly en ik waren het erover eens dat het best een kleur voor Wolf is)
pi_88123036
Ik ga toch nog ff online kijken... 104 zal wel te lang zijn nog, maar ik denk dat ik het toch maar bestel dan... had nog niet gekeken.
Meimel, bij C&A hingen wel skipakjes maat 80 en 86 volgens mij, ik heb alleen meidenspul gekeken, maar ze hebben vast ook jongetjesvarianten. Wel 25 euro en bij H&M hebben ze skibroekjes, althans hier hing nog wel eea, maar dat zat er zo lomp uit...
Ik weet nog niet of ik voor Iris wat ga halen, maar volgens mij zit er hier ook nog een 2e hands winkeltje, denk dat ik daar ook nog even ga kijken...

Oh H&M staat ie nu niet, ik zal morgen wel weer ff kijken... wie weet.
pi_88123930
Nijna er werken nog een paar kortingscodes bij de H&M he, altijd meegenomen ;)

7848 10 euro korting
1304 5 euro korting
8909 25% korting op 1 artikel

De bovenste twee zouden iig nog moeten werken. De 10,- korting heb ik net ook weer gebruikt. Dat blousje met spencer die claudia had gepost heb ik dus nu voor 4,95 erbij aangezien er nog 2 dingen in bestelling waren (nalevering) :)

C&A is niet helemaal mijn winkel, bijna overal staan afbeeldingen op, maar ik zal eens binnen kijken als ik er langs loop :)
pi_88134407
Broek stond er nu wel weer in 104, dus maar besteld... Ben benieuwd...
pi_88134469
Toch een leuke score poppejans! :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88137696
Thanks Nijna! Die onderste code doet het ook nog.
pi_88138246
Vanaf 4 november komt de Zara webshop online *O* *O* *O*

Eindelijk kan ik dan die jas voor Daan bestellen, want het komt er gewoon niet van om naar Rotterdam te rijden.

Meimeltje, even vraagje: welke maat heb jij voor Dyon gekocht? Valt het een beetje normaal? Ik denk dat het 9-12 maanden wordt, maar geen idee hoe het valt.
pi_88142510
Leuk Poppejans :)

vooral de laarsjes, gestreepte broek en geel/bruin vest.

En een ZARA online *O*

Ik kreeg gisteren 2 plastic zakken vol kleding van een moeder op school ^O^ . Lief heh!
Buiten wat slaapzakjes en rompers en andere basic dingen zaten er 2 jurkjes in die ik erg leuk vond en bijpassende maillots. Ook een jeans tuinbroekje maat 80 (nog te groot nu)
En een roze jurkje met paddestoelen en strikje. Mierzoet en te kort voor Leah (bij haar is het een tuniekje)

pi_88142632
Maar je poppetje kan het wel hebben Lily! :D
Wat worden haar haartjes lang O+ en wat lief van die moeder!

Ooooh Zara online O+ *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 15:55:54 #121
298315 SacreCoeur
pi_88142911
Ik hoop dat ze er dan wel per acceptgiro of op z'n minst ideal van maken.
Want anders bestel ik niets, ik doe niet aan creditcard etc.

Hopen dat 't net zo makkelijk wordt als bij de H&M, incl. af en toe een kortingscode :P
pi_88143092
thx huup :)

en nee, aan creditcard doe ik ook niet :N
het liefste met acceptgiro en kortingscode inderdaad, haha
pi_88143481
't Staat Leah echt mega schattig.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:32:38 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88145697
haha Lily het staat Leah ook nog leuk O+

ik heb ook een 2ehandje BIJ Evie aangedaan; van mijn nichtje O+
Noorse trui :o
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_88145730
Ze kan het inderdaad goed hebben, Lily! O+

Ik heb vorige week een skinny jeans voor Willow gekocht, bij de Hema :o En het staat haar nog leuk ook :D _O-
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 17:35:19 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88145764
[ afbeelding ]
kijk tan
pi_88146901
oh, leuk BJ! Die broek ook :Y
alleen de capuchon vind ik minder leuk
pi_88150544
Staat haar goed, BJ!

En ik vind het jurkje/tuniekje van Leah niet zo leuk maar Leah is dés te leuker! Echt, wat een schatje! O+

Poppejans, toch een mooie Wolfscore! Het valt helemaal niet op dat je van bruin houdt. :P
pi_88153473
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
En ik vind het jurkje/tuniekje van Leah niet zo leuk maar Leah is dés te leuker! Echt, wat een schatje! O+
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo geweldig hoor (het is ook echt pyjamastof zeg maar, echt iets voor lekker in huis) maar het mierzoete kan ze wel hebben, zoals anderen ook al zeggen.
Maar er zijn leukere kledingstukken ;)
pi_88153528
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Vanaf 4 november komt de Zara webshop online *O* *O* *O*

Eindelijk kan ik dan die jas voor Daan bestellen, want het komt er gewoon niet van om naar Rotterdam te rijden.

Meimeltje, even vraagje: welke maat heb jij voor Dyon gekocht? Valt het een beetje normaal? Ik denk dat het 9-12 maanden wordt, maar geen idee hoe het valt.
Welke jas wordt het?
Ik heb die van 12-18 maanden genomen, kan hij hm iig de hele winter wel aan :) Hij valt ook als een 86 denk ik. Die van 9-12 maanden zal dan als een 80 vallen, maar is misschien afhankelijk van de jas.
pi_88153568
Leah wat ben je een mooi poppetje!!
pi_88168785
Oh geweldig BJ _O_ , die hele outfit zou ik Wolf zo aantrekken

Wat een leuke kleertjes heeft Leah daar aan, het is echt een dotje! De vrouwelijk versie van David O+ O+
Leuk om van die graai tassen te krijgen!

Happy, thanks voor de Zara mededeling!! Oh dat wist ik helemaal nog niet
Erg slecht voor de portomonee want erg verleidelijk en makkelijk bestellen!
Een creditcard heb ik trouwens ook niet, H&M doe ik alles met acceptgiro bij de bestelling.
Ooooh Zara is zo leuk!
pi_88169053
Poppejans ik vind al die kleertjes die je gevonden hebt super leuk!! O+ O+ Dat jasje en monstershirt vooral!

Ubercute Leah met haar overdetopcute outfit en knipje O+
pi_88169264
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans ik vind al die kleertjes die je gevonden hebt super leuk!! O+ O+ Dat jasje en monstershirt vooral!

Dankje! eerstvolgende keer samen proberen te gaan?
Er is er in het voorjaar weer eentje, dan zitten ze allebei misschien in 86/92?
Sowieso is er ook een kinderkledingbeurs ook 2x per jaar
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:29:49 #135
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88169331
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Welke jas wordt het?
Ik heb die van 12-18 maanden genomen, kan hij hm iig de hele winter wel aan :) Hij valt ook als een 86 denk ik. Die van 9-12 maanden zal dan als een 80 vallen, maar is misschien afhankelijk van de jas.
Ik vrees dezelfde als Dyon :@ (zelfde smaak hè ;)) maar dan in donkerblauw.

Ik twijfel tussen deze:

Maar ik heb bij de HEMA die leuke (vind ik) set van muts, sjaal, wanten gekocht in het grijs gebreid (ja handig hè voor je een jas koopt), dus eigenlijk wil ik geen grijze jas, want dan wordt het zo helemaal grijs, maar vind ze alledrie erg leuk.
pi_88169546
Happy, die muts, shawl en wanten van de Hema heeft Dyon ook :D
Ik vind het juist wel leuk staan bij die lichtgrijze jas aangezien het setje donkergrijs is.
De jas in het blauw vond ik ook leuk, maar aangezien ik de grijze accesoires al had ;)
Die bovenste jas heb ik ook bij Dyon gepast, maar ik vond die laatste leuker staan. De middelste vond ik persoonlijk wat te dun aanvoelen.

pi_88169844
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 12:29 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ik vrees dezelfde als Dyon :@ (zelfde smaak hè ;)) maar dan in donkerblauw.

Ik twijfel tussen deze:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar ik heb bij de HEMA die leuke (vind ik) set van muts, sjaal, wanten gekocht in het grijs gebreid (ja handig hè voor je een jas koopt), dus eigenlijk wil ik geen grijze jas, want dan wordt het zo helemaal grijs, maar vind ze alledrie erg leuk.
houtje-touuuuuwtje O+ O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88169945
A.s. donderdag is dan eindelijk mn Primark dagje! Ben benieuwd en hoop niet dan het dan uiteindelijk tegenvalt ;)
  zondag 31 oktober 2010 @ 12:59:26 #139
57497 happyme28
I'm so happy
pi_88170262
Oh ja, Meimeltje veel plezier! Ben heel benieuwd. Donderdag had ik trouwens toch geen vrij kunnen krijgen (mijn collega bleek al vrij) dus nu ben ik vrijdag vrij. Ga dan dus denk naar Utrecht met mijn moeder en Daan.

Staat inderdaad leuk dat licht met donker grijs (ook weer toevallig zeg haha). Was even vergeten hoe licht die grijze jas was. Dat die middelste dunner is, is wel een goede tip (da's het lastige van kopen van een plaatje dus). Maar net even met mijn man over gehad, we gaan nu waarschijnlijk toch volgende week zaterdag naar Rotterdam, want ineens wil ik de jas toch wel even aan zien :D

Anyway, volgende week beslis ik dus denk pas.
pi_88170400
Ben benieuwd Meimel :D veel plezier alvast.

Ik heb een nieuwe liefde <3 O+ O+
dit shirt/jurkje was van lishe's meisjes, ik vind hem zo leuk O+

Amélie kijkt er wat moeilijk bij, t valt ook nie mee, lopend eten en dan om de halve seconde die flits in je gezicht. :P

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:29:12 #141
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_88178367
Huup, het kon ook niet anders dan naar je meisje! Ik ben blij dat je er zo blij mee bent. Hopelijk staat het andere setje babyzusje net zo goed!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:05:54 #142
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88179607
Noortje met d'r poncho!

Ik vind 'm echt heel leuk

Bijpassende muts
pi_88181551
ahw Noortje O+ O+

B. heeft nog een paar schoentjes gekocht in Beijing :D O+ ik vind ze zo leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88181860
Noortje. O+

Die zijn zeker leuk, Huup! Niet op tafel zetten, dat brengt armoede. Zeggen ze...
pi_88181961
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Ssserpente het volgende:
Noortje. O+

Die zijn zeker leuk, Huup! Niet op tafel zetten, dat brengt armoede. Zeggen ze...
En ongeluk.

Ach. meer armoede dan dit... :')
ik ben niet zo bijgelovig :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88182054
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En ongeluk.

Ach. meer armoede dan dit... :')
ik ben niet zo bijgelovig :P
Ik ook niet. Maar je weet maar nooit. :P
  Moderator zondag 31 oktober 2010 @ 19:26:50 #147
5428 crew  miss_sly
pi_88182163
Ow Lishe, ik heb ook lang geleden iets van je gekocht, en toevallig heeft Senna dat ook afgelopen week voor het eerst aan gehad. Ik heb foto's gemaakt, weet niet of ze een beetje gelukt zijn. Zal straks eens kijken als ze slaapt.

die laarsjes zijn leuk, huup O+

en noortje met de poncho O+
  maandag 1 november 2010 @ 10:14:27 #148
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88201447
Vlindur!

Voor Rienk, om te dragen op jullie bruiloft. *)
Van H&M.

Zo, nu even bijlezen. c_/
A grand adventure has begun.
pi_88201650
Die poncho staat lief bij Noortje!

En het jurkje staat ook geweldig bij Améliefje.

En wat wordt Leah groot en mooi zeg. Als ik die foto zie vind ik het zo jammer dat Isabeau echt helemaal niets meer in haar haren laat zitten...
  maandag 1 november 2010 @ 10:22:30 #150
265732 Keshet
pi_88201665
Goed, dat bijlezen doe ik in het vervolg wel vóór ik iets post. :D

Spuit 11 is my middle name. ;(
pi_88201709
Ik heb bij de hema zo''n leuk donkerblauw gebreid jurkje gezien. Lekker dik en warm. Dat moet ik Isabeau hebben!

Eerlijk gezegd weer uitgezocht bij een maillot. :D
  maandag 1 november 2010 @ 10:28:35 #152
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88201816
ooooh als schoonmama vandaag op tijd thuis is mogen we de 'buit' op gaan halen! Anders pas woensdag....
pi_88202525
Ik bedoel deze:

Hij is er ook in het grijs en lelijk roze/paars
pi_88202607
Leuk, Sorbo! Lijkt op Lente d'r vestje in het turqoise. Is alleen een stukje korter, maar verder hetzelfde.
pi_88202629
Ik ga het zometeen even kopen. Moet toch wat in mijn pauze
pi_88202649
Erg leuk Sorbootje! Zo'n zelfde model had Twinkly aan op de meet

Oh schattig dat poncho ding van Noortje, wat een dametje zo! Die leuke muts maakt het helemaal af! Wolf heeft die muts ook, echt online veel moeite voor moeten doen om hem te bemachtigen

Erg leuk die schoentjes Huup, deze zien er nog vrij stevig uit en heeel schattig
pi_88204177
Ik vind die eerste jas die je laat zien ook leuk, meimeltje...die grijze

Wat een leuke laarsjes, huup :)
En het jurkje dat ze aan heeft op de foto heeft Leah vandaag aan (zat in die zak die ik vorige week kreeg). Alleen in het paars met beige bloemetjes maar verder hetzelfde. Er zat zelfs een beige maillot bij.
Staat echt heel leuk!

Het gebreide jurkje dat Sorbo laat zien heb ik ook in mijn handen gehad. Ook erg leuk :Y (maar toch maar weer teruggehangen...tis al zo'n dure maand ivm sinterklaas)
pi_88205297
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef lily het volgende:
Ik vind die eerste jas die je laat zien ook leuk, meimeltje...die grijze
It wasn't me ;) Happyme liet ze zien, maar ben het met je eens :P

Sorboo, leuk jurkje!!
pi_88205692
Lily, grappig dat je dat zegt, want ik heb hem gekocht voor Sinterklaas.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:41:40 #160
5428 crew  miss_sly
pi_88205792
Leuk jurkje, Sorbootje O+
Ik moet dadelijk ook nog naar de Hema voor een rookworst...en ik kan er niet heen zonder even te spieken bij de kinderkleertjes :D
  maandag 1 november 2010 @ 12:43:53 #161
298315 SacreCoeur
pi_88205872
Isa is vandaag gewoon basic :P
Zal zo eens een foto maken.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:45:52 #162
5428 crew  miss_sly
pi_88205938
Senna was ook erg basic, alleen had ik bij het roze jasje een schattig sjaaltje aan gedaan toen we gingen fietsen en dat zag er zoo schetig uit O+
  maandag 1 november 2010 @ 12:47:30 #163
298315 SacreCoeur
pi_88205993
Wel een ketting & kniekousen anders vond ik het té saai.
En een basic shirtje met pof.

Oh en 't rokje blijft maar omkrullen, 't is spijker.
Iemand die weet hoe ik het recht krijg?
Strijken helpt niet, hij's ook al vaak gewassen & het blijft krullen.

Ze wilde er trouwens op als een fotomodel vandaar die handjes zo. :7
pi_88206157
Miss, voor een rookworst....wat een rotsmoes! :P

En SC, maar gewoon accepteren dat het krult? Ze ziet er leuk uit!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 12:52:28 #165
5428 crew  miss_sly
pi_88206182
Ik vond het best een goede smoes :D en de hema zit hier op 3 minuten lopen, dus eigenlijk heb ik neit eens een smoes nodig, ik ga gewoon wandelen met Senna :P
pi_88206210
Veel plezier! (en ze hebben een paar erg leuke nieuwe dingen en ik ben niet eens erg hema-minded, want niet zo van de knalkleuren)
pi_88206241
Wat is Isa een schatje O+

krullen geen idee, het is op het dikste gedeelte denk k zo te zien. Misschien met de stoomstand flink tekeer gaan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 november 2010 @ 12:54:32 #168
298315 SacreCoeur
pi_88206256
't Irriteert me :P

Oh! ze heeft trouwens korte haren, lange lokken in geruild voor een bob.
Ze wilde dat & had zelf al een beginnetje gemaakt :D
En gelukkig groeit het heel snel :P
pi_88206332
Wat een liefje, die Isa! O+

Happy, die blauwe jas lijkt me ook heel mooi met grijze accessoires. :Y

Leuk jurkje Sorbo. Kleertjes als sint-kado, is nog een goed idee ook! *)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88206365
Wat leuk om Isa eens te zien!! En ik hou van basic!! Leuke combi juist met die kniekousen.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 13:03:35 #171
5428 crew  miss_sly
pi_88206558
Leuk basic, SC :Y

Onze hema hier is niet veel bijzonders, maar ik kijk er toch altijd eventjes. Als ike cht iets specifieks wil, zal ik toch vaak naar de stad moeten. Misschien doe ik dat vanmiddag nog wel, want ik wil die laarsjes van de H&M.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 november 2010 @ 13:05:08 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_88206604
Dat krullen hoort bij het model van het rokje ;) Ik ben nog op zoek naar een nieuwe voor mijn Isa...

Gisteren deze gekocht, het arme kind was uit haar broeken gegroeid :P

en deze in het antraciet

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_88208118
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, grappig dat je dat zegt, want ik heb hem gekocht voor Sinterklaas.
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef oeke het volgende:
Kleertjes als sint-kado, is nog een goed idee ook! *)
nee, vind ik zelf niet :N
maar Leah kan echt wat speelgoed gebruiken sowieso, maar de hoge sintkosten worden dan ook niet veroorzaakt door haar maar door haar broers ;)
pi_88208161
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef Meimeltje het volgende:
It wasn't me ;) Happyme liet ze zien, maar ben het met je eens :P
och ja, klopt.
Jij postte de foto van Dyon in Jas. Prachtige kleur trouwens, dat muisgrijs!
pi_88208600
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
ahw Noortje O+ O+

B. heeft nog een paar schoentjes gekocht in Beijing :D O+ ik vind ze zo leuk!
[ afbeelding ]
ooooh die zijn lief zeg O+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_88208705
Misschien dat jullie weten wat ik moet doen.
Heb voor dik 200 euro aan kleding besteld via kakketula.nl. Dit is betaald.
Maar heb nooit wat ontvangen.

Volgens hun is het pakket geleverd hier en is hiervoor getekend. Nou niet dus!
Heb de handtekening ook gezien. En het is gewoon van niemand van ons. Ook niet van de buren.

Nu ben ik maar mails aan het sturen. Maar hoor niets meer terug van ze! Helemaal niets.
Kan ik nu fluiten naar die dikke 200 euro? Weten ze wel hoe hard je daarvoor moet werken en het geld groeit niet op mijn rug verdomme. Oh wat ben ik boos.

Heb zojuist ook een bericht achtergelaten op hun website.

www.kakketula.nl

Kan ik hiervan aangifte doen?
pi_88208803
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef lily het volgende:

[..]

[..]

nee, vind ik zelf niet :N
maar Leah kan echt wat speelgoed gebruiken sowieso, maar de hoge sintkosten worden dan ook niet veroorzaakt door haar maar door haar broers ;)
Vind ik voor kinderen die beseffen wat er gebeurt ook niet hoor! Maar Isabeau zegt 't nog niets en haar broer en zussen geloven niet meer. Zodra ze enig idee heeft wat er gebeurt krijgt ze geen kleren meer van de Sint!
pi_88208879
Geen idee Ymme, maar wel ontzettend balen!
pi_88208960
Ymme, hebben ze geen track&trace nummer?
Ik heb zoiets 1 x gehad met een stoeltje wat ik gekocht had, ook nooit aangekomen maar ze stuurden netjes een nieuwe op.
Verder ben ik begin dit jaar opgelicht met babyspeelgoed.Veel heen en weer gemail en steeds weer een ander excuus totdat ik niets meer hoorde. Heb af en toe hele kleine bedragen teruggestort gekregen, maar de overige 50,- nooit meer gezien. De site bestaat niet meer, dus heeft weinig zin die te noemen ;) Daarvan weet ik zeker dat ik opgelicht ben aangezien er veel meer zijn die opgelicht zijn. Je kunt het hier ook melden: www.opgelichtopinternet.nl
Aangifte kun je doen, maar waarschijnlijk zal er weinig mee gebeuren behalve als ze meer aangiftes krijgen.
pi_88209328
Aangifte heeft dus geen nut? Het gaat hier om meer dan 200 euro!
Jeetje zeg. Ja ze haddne track en trace. En deze zet dat het geleverd is op ons adres.
Alleen ik en mijn man zijn hier en Mart. En geen van ons heeft zn handtekening. Echt niet gewoon! Het is ook net dat het een handtekening is van een kind van 2 jaar ofzo.
Wij vermoeden dus vervalst ofzo.

Eerst kreeg ik steeds emails terug. Dat ze contact hadden gezocht met de TNT en dat er een onderzoek werd ingesteld. Maar hierna niets meer! En is nu al wel 3 weken geleden!

En we hebben het geld zo hard nodig! Of de kleding. Vooral nu de Dec maand eraan komt.
Oh wat ben ik boos hierover bah bah.
pi_88209475
Ik zeg niet dat aangifte geen nut heeft hoor, maar dat hangt echt van de motivatie van degene bij wie je aangifte doen af ben ik bang. In kleine plaatsen zul je misschien meer kans maken. In Utrecht zullen ze de aangifte wel aannemen, maar weinig doen omdat ze voor hun belangrijkere dingen te doen hebben denk ik.
Het is wel flink balen zeg 200,-.....
Ik zou zelf denk ik echt wel aangifte doen als het niet opgelost wordt.
Je moet ze wel gewaarschuwd hebben en de kans hebben gegeven om het op te lossen anders nemen ze geen aangifte aan. Alle mailwisselingen wel bewaren voor de aangifte.
pi_88209483
oh wat erg, ymme
  maandag 1 november 2010 @ 14:36:33 #183
265732 Keshet
pi_88209543
Wat rot Ymme. Kijk anders eens in het WGR subforum, daar lopen wel meer van zulke topics geloof ik. Misschien kun je daar nog tips uithalen.

SC, wat leuk om Isa eens te zien. Wat een leukerd!

Oeke, ik zag zaterdag op de meet Ko's broekje. Ik vind 'm echt superleuk!! Op de foto's van H&M zelf vond ik 'm echt lelijk, maar zo met die andere knoopjes en op een kindje is het een heel ander broekje. Echt superleuk!

Sorbo, Isabeau's plooirokje was ook erg cute! O+

Enne, Becky! Lever je SecretSanta lootje eens in. O-) Ben benieuwd wat je schoonmoeder heeft geshopt voor je Noortje!
  maandag 1 november 2010 @ 14:37:04 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_88209555
Ymme en als je zelf eens contact opneemt met TNT misschien dat hun nog wel wat kunnen vertellen, neem aan dat dat wel ergens geregistreerd staat waar hun en wie pakketten afleverd.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88209591
Het blijft natuurlijk lastig omdat je niet weet waar het fout gegaan is. Wie weet hebben ze het ook echt wel opgestuurd, maar is er iets anders 'fout' gegaan.
pi_88210399
Daar ging ik eerst ook van uit Meimeltje. Maar waarom reageren ze nu dan ineens niet meer op mijn emails? Dat ik zo 'raar' ineens. Nou ja, ik heb ergens nog een sprankje hoop dat het goed komt :)
pi_88210579
Ymme, wat beroerd zeg...
En zo'n programma als kassa kan die daar niks mee of een consumentenbond?
pi_88211193
Ik zou ze bellen, tot vervelens toe. :Y

Succes
  maandag 1 november 2010 @ 15:36:47 #189
298315 SacreCoeur
pi_88211419
Wat ik raar vind hé..
ALS het vervalst zou zijn dan moet het op een ander adres zijn afgeleverd?
Het is zo dat als ze op een ander adres leveren ze ten alle tijden een briefje in de bus moeten doen.
Met 'bij buren afgeleverd' en dan het huisnummer (want 't kan ook 2 huizen verderop zijn) of als 't terug gaat naar het postkantoor vinken ze dat aan etc..
In dit geval is het dus de schuld van de postbode, niet meer en niet minder.

Ik zou eens nagaan welke man bij jullie pakjes levert (bij ons is het altijd dezelfde man dus misschien bij jullie ook) vooral omdat track & trace afgeleverd bij jullie adres staat verdenk ik de postbode.
Als hij het namelijk bij de buren af had geleverd stond dat ook bij de track & trace.

Ik zou naar het postkantoor gaan en je verhaal uitleggen en wie welke route dus doet & om opheldering vragen.
En niet al te vriendelijk zijn, en als het nodig mocht zijn hogerop zoeken.
pi_88211521
Ik kon met googlen niets vreemds over die site vinden en die site bestaat volgens mij al een hele tijd want ik ben hm wel vaker tegen gekomen.
Dan zou ik eerder denken dat er toch iets met het verzenden is misgegaan, dus wat SC zegt eens bij TNT proberen te achterhalen.
pi_88211532
Pcies, een brutaal mens heeft de halve wereld.

Toch vind ik dat de winkel al deze moeite moet doen.
Klant is koning (mits die zich als een keizer gedraagt)
pi_88211651
Ik lees nu net dat het gaat om de Kakatula in Franeker.
Die is failliet,
De site is overgenomen door Pimpe in Bolsward en dat is een zeer betrouwbare winkel. :Y
Hier moet je uit kunnen komen, Ymme.
  maandag 1 november 2010 @ 15:45:04 #193
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_88211712
Het is heel erg offtopic en misschien ongepast enzo..
Maar mijn eerste reactie is eigenlijk alleen maar 'nu weet je ook eens hoe het voelt om je geld kwijt te zijn en geen spullen te ontvangen'

:{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 1 november 2010 @ 15:45:57 #194
298315 SacreCoeur
pi_88211742
Ik ken de site wel & heb 't ook weleens in een blad zien staan.
Dus ik denk dat de schuld bij tnt ligt, overduidelijk.

En ik denk dat de webwinkel er in dit geval niet veel aan kan doen.

Wat ook kan is dat het misschien verkeerd is gegaan via de site en/of apparaatje van tnt bezorger.
En ligt 't wel bij 't tnt kantoor.
Oh en als je iets bij tnt wilt bereiken moet je altijd even je id meenemen anders nemen ze je niet serieus.
Ik spreek uit ervaring :')

quote:
15s.gif Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef E.T. het volgende:
Maar mijn eerste reactie is eigenlijk alleen maar 'nu weet je ook eens hoe het voelt om je geld kwijt te zijn en geen spullen te ontvangen'

Wat heb ik hier gemist :D
pi_88212333
We gaan het nu dan inderdaad bij de TNT verder zoeken. Daar moet de fout zitten.
Bedankt voor de tips. Bedankt.

En nu weer on-topic :)
pi_88213033
quote:
Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef E.T. het volgende:

Karma...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88213091
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Karma...
mja dat dus. Karma is a bitch.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 1 november 2010 @ 16:28:16 #198
298315 SacreCoeur
pi_88213345
Ik snap er echt geen drol meer van maargoed :P

Deze is het leuk!! de kleur.

pi_88213389

Amber heeft een nieuwe jas.
Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
ET :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 17:12:14 #200
5428 crew  miss_sly
pi_88215132
Jurkje is binnen :D
Leuk ding, de roze/paarse variant vond ik ook neit mooi. De grijze op zich wel, maar ik denk dat met dit donkerblauwe de combiantiemogelijkheden beter zijn. En dat d ekleur Senna beter staat.
pi_88218042
Oh leuk! kunnen Isabeau en Senna samen op pad in het blauwe jurkje! Hier is ie ook binnen :D

SC, schrik niet, maar ik vind het bruine shirt leuk!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 18:53:40 #202
5428 crew  miss_sly
pi_88218712
Schaap zei al dat we maar goed moesten afstemmen wat de dames aandoen als we meeten :D
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 18:55:53 #203
5428 crew  miss_sly
pi_88218816
En vandaag had ze het vestje aan dat ik van Sserpente had gekocht. De foto is wazig, maar zo leuk en het vestje staat haar erg leuk en zit volgens mij ook erg fijn.

[ Bericht 27% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:12:12 (op verzoek) ]
pi_88218851
Oh Sly dat staat haar echt heel leuk! O+

En welk jurkje hebben jullie het over? :o
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 19:02:37 #205
5428 crew  miss_sly
pi_88219133
Deze:
pi_88219197
Doetutnie :+
pi_88219248
Oh wacht even teruggelezen. :P
Die heb ik heeft Willow ook. In het grijs, vond ik beter bij haar passen.
En op de meet was er ook een kindje (Hannah dacht ik?) die 'm aanhad :D
pi_88219550
Staat leuk en lief, Miss! O+
pi_88219752
Oh ja, dat is ook zo. Hannah had ook zo'n jurkje aan! Dat kwartje was bij mij nog niet gevallen (anders had ik die kleur vast diplomatieker omschreven :P )
pi_88219993
Haha Sorbo :D Muts O+
pi_88220198
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
Ha die jas heeft Esmee ook O+ Fijn jasje is het. En dat blauwe hema-jurkje wil ik ook voor mijn kleine meisje O+
  maandag 1 november 2010 @ 19:28:05 #212
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88220224
hoi hoi
leuke en ook wat minder leuke dingen gehad uit de VS.
Minder leuk
http://www.gap.com/Asset_(...)p786093-01p01v01.jpg

En een roze GAP joggingpak :X

Wel veel leuke dingen, zal ze vanavond op de foto zetten en morgen uploaden denk ik.
pi_88220247
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedoel deze:

[ afbeelding ]

Hij is er ook in het grijs en lelijk roze/paars
Hannah had zaterdag de lelijk roze/paars versie aan.
pi_88220253
foto doet het niet Becky, en ik ben nog wel zo nieuwsgierig!
pi_88220309
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef octopussy het volgende:

[..]

Hannah had zaterdag de lelijk roze/paars versie aan.
Jaja ik schaam me al weer erg genoeg voor mijn grote mond :D Moet het nou écht op deze pagina herhaald worden? :P
  maandag 1 november 2010 @ 19:30:15 #216
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88220319
hmm
linkie doet het wel, moet jullie daar maar even mee doen. Alles wat ik als leuke dingen heb opgegeven heeft ze niet gevonden. Helaas.....
pi_88220330
Oeh Becky, ... leuke romper :')
pi_88220365
Oeh die romper :{ Ik las eerst verkeerd en dacht dat het een linkje was naar iets dat je juist wel leuk vond :P
pi_88220374
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Jaja ik schaam me al weer erg genoeg voor mijn grote mond :D Moet het nou écht op deze pagina herhaald worden? :P
Ja O-)

Ach weet je, Isabeau is een ander kleurtype dan Hannah. Ik vind de kleur bij Hannah wel mooi, maar ik denk dat het Isabeau niet zo zou staan.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 19:32:18 #220
5428 crew  miss_sly
pi_88220421
Ik vind die romper helemaal zo lelijk nog niet :@ shirtje met korte mouwen erover en op een leuk rokje of broekje kan prima!
pi_88220502
Dat is ook zo Octo, en als ik zeg dat ik iets lelijk vind bedoel ik ook vooral dat ik het bij Isabeau lelijk vind. Maar ik vond juist dat Hannah er leuk uitzag, heb ik zelfs nog tegen B. gezegd. Maar dat het hetzelfde jurkje was bij de hema, dat kwartje viel gewoon niet :D

Het leek binnen wel paarser en ik vind paars wel mooier dan dat felroze.
  maandag 1 november 2010 @ 19:34:49 #222
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88220525

Dit vestje is wel skeetig!
Morgen pica's, superleuk bruin met bloemen ribrokje, een zwart jurkje, paar legglngs, hysterisch roze gebloemd shirtje, spijkerbroekje.
pi_88220574
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is ook zo Octo, en als ik zeg dat ik iets lelijk vind bedoel ik ook vooral dat ik het bij Isabeau lelijk vind. Maar ik vond juist dat Hannah er leuk uitzag, heb ik zelfs nog tegen B. gezegd. Maar dat het hetzelfde jurkje was bij de hema, dat kwartje viel gewoon niet :D

Het leek binnen wel paarser en ik vind paars wel mooier dan dat felroze.
Hou maar op, je maakt het alleen maar erger. :P
  maandag 1 november 2010 @ 19:39:12 #224
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88220722

Deze ook, die vond ik wel leuk. Die met die bloemen is een soort zijde, heel gladjes zeg maar.
pi_88220876
Weet je, ik vind bij Lente (en mezelf trouwens ook) van die ronde, open halsjes niet zo leuk staan. Gewoon van die halsjes zoals de meeste truitjes die hebben dus, zoals bij het zijden truitje hierboven bijvoorbeeld. Komt denk ik omdat ze nog kort haar heeft, dan komt er zo'n bloot kippennekkie bovenuit en dat staat snel armoedig. Een colletje of kraagje vind ik meteen een stuk aangekleder staan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ssserpente op 01-11-2010 19:58:27 ]
pi_88220910
Ik vind het allemaal leuk spul Becky. En lief dat je ouders zo aan het shoppen zijn geweest voor hun kleinkind.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 1 november 2010 @ 19:50:03 #227
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88221171
Jaaa lief he, is trouwens mijn schoonmama. Had van te voren wel een lijstje met foto's meegegeven wat ik mooi vond, maar daar zie ik niet echt iets van terug. Das best jammer. Mijn schoonmoeder heeft nou eenmaal een andere smaak, qua kleur, hysterie en vorm, en dat is helemaal niet erg.

Sssserpente, zo ver ga ik niet eens met kleding eigenlijk. Vind ik de kleur en de vorm belangrijk. Ze is een lang dun meisje dus de wat smallere broekjes staan haar erg leuk vind ik.

En nu ga ik sporten, geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen zin.
pi_88221500
Sorbo. _O-

Ik vind heel vaak de blauwe dingen van de Hema voor meisjes leuker dan de roze/paarse kledingstukken, maar dat komt denk ik vooral doordat ik op een bepaald moment roze-moe word. Er treedt dan een soort verzadiging in, of zo.

En Hannah is fab. O+
  maandag 1 november 2010 @ 20:00:30 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_88221672
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]

die heeft Evie ook ;)
heeft ze vandaag ook aan gehad O+
pi_88221686
Mij lijkt het heel moeilijk als ik in de winkels kijk om roze te omzeilen voor een meisje. Bijna alles is roze en de strikjes-factor ligt ook erg hoog.
pi_88221879
Oh, ik heb daar vooralsnog juist geen enkele moeite mee, Aoraki! Dingen die ik leuk vind van de Hema bijvoorbeeld:

Maar ik vind roze ook heel leuk. Over strikjes hoef ik niks meer te zeggen.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:07:48 #232
5428 crew  miss_sly
pi_88222040
Ik heb best wat kleertjes waar niets roze aan is, hoor. En strikjes hou ik niet van, dus die heb ik ook vrijwel geen. Ik heb zelfs een zwart gebreid jurkje (ook hema) voor Senna.
pi_88222173
Dat zwarte jurkje vond ik ook leuk Miss, maar ik durfde het er niet op te wagen met vier katten, waarvan 3 perzen. Er zaten in de hema al pluisjes en haren op, hier zou het dan in een soort ragebol veranderen.
pi_88222328
Misschien zou ik dan toch beter moeten kijken.... Het is dan toch een indruk die ik heb. Als je zo over de rekken heenkijkt, springt het roze je tegemoet. Maargoed, wat weet ik van meisjes-kleding? :P
pi_88222476
Ah toe Claudia, houdt nog even een speech over strikjes :P
The way you rock'n'roll
pi_88222599
Ze zijn zo infantiel! Maarja, da's op zich nog niet zo gek voor kinderkleding.
pi_88222775
Ben ook geen fan van strikjes eigenlijk. Ik houd wel van roze, maar ik zorg er wel voor dat er genoeg variatie is met kleur.
pi_88222873
Ik vind strikjes eigenlijk wel prima als ze niet té prominent aanwezig zijn, maar ik merk gewoon dat ik een soort hoofdschuddende Claudia voor me zie als ik iets met strikjes aantrek bij Isabeau.

Niet dat het me ervan weerhoudt... ;)
pi_88223050
Dat vestje met gekleurde knoopjes is een schatje Becky!

Ymme wat verschrikkelijk balen zeg, wat een enorm bedrag :o
Dat is mij gelukkig nog helemaal nooit overkomen, ook via marktplaats tot nu toe altijd goed gegaan

Oh Meimeltje, daar heb ik over meegelezen op het zwforum geloof ik, daar waren een heleboel mensen de dupe van die site he? Die verkocht oa Woezel en pip dingen heel goedkoop geloof ik

Wolf had vandaag zn trui aan die ik op de tweedehands beurs kocht. Ik vind hem zo leuk dat ik hem als hij niet meer past bewaren ga voor een tweede ooit.
De mouwen zijn trouwens heel donkerblauw in het echt, lijken lichter door flits
pi_88223173
Oh, dat staat hem erg leuk, Poppejans!
pi_88223528
Oh zo aan vind ik 'm veel leuker dan op die andere foto Poppejans. Heb je goed ingeschat.
The way you rock'n'roll
  maandag 1 november 2010 @ 20:39:41 #242
298315 SacreCoeur
pi_88223656
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
Oh leuk! kunnen Isabeau en Senna samen op pad in het blauwe jurkje! Hier is ie ook binnen :D

SC, schrik niet, maar ik vind het bruine shirt leuk!
Wil je me nooit meer zo laten schrikken :{w :P

Ik vind dat blauwe vogeltjes truitje + stippen broekje ook onwijs gaaf.
Ook de kleur.

Oh en ik heb gemerkt dat ik nogal val op jongens shirts met van die elleboog stukken.
Dat is stoer.
pi_88224065
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje, daar heb ik over meegelezen op het zwforum geloof ik, daar waren een heleboel mensen de dupe van die site he? Die verkocht oa Woezel en pip dingen heel goedkoop geloof ik
Ja via dat topic was het en had ik dus ook besteld :D Zit/zat jij ook op dat forum?? :D

Wolf met zn mooie blauwe ogen en de trui die hm heel goed staat!
pi_88224186
ha poppejans wat leuk :D staat hem goed. Hij heeft wel wat weg zo va de jongste van Rocka. Komt vast door de hoek van de foto ofzo ik weet niet wat het is.

Roze en strikjes is wel heel erg oververtegenwoordigd voor meisjes ja, het is the obvious choice lijkt wel. Maar er is gelukkig wel heel erg veel anders te krijgen. Zelfs bij Hema of H&M :Y
Het enige wat echt opvallend is wat ik slecht te krijgen vind voor die hele kleintjes is zwart, maar dat was al eerder gezegd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88224195
Ik vind dat bruine shirt wat SC liet zien ook leuk. Ik vind strikjes dus wel oke :Y

En becky; wat een leuk spul zeg!

en de ogen van Wolf valt me het meeste op hierboven O+
pi_88224216
oh en Becky leuk zeg!
Het rompertje vind ik ook niet zo, ik hou niet per se an zulke kraagjes. Maar wie weet kun je er wat mee met kerst ofzo :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88224271
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Het enige wat echt opvallend is wat ik slecht te krijgen vind voor die hele kleintjes is zwart, maar dat was al eerder gezegd.
heel vervelend ja :{

ik heb vorige week alweer de tweede lading kleding met Dylon zwart behandeld (de eerste lading was t/m maat 68 dus te klein geworden)
pi_88224280
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
ha poppejans wat leuk :D staat hem goed. Hij heeft wel wat weg zo va de jongste van Rocka. Komt vast door de hoek van de foto ofzo ik weet niet wat het is.
Ik vind hm juist wat van B van Rocka weghebben!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:51:37 #249
5428 crew  miss_sly
pi_88224296
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
pi_88224319
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef lily het volgende:

[..]

ik heb vorige week alweer de tweede lading kleding met Dylon zwart behandeld (de eerste lading was t/m maat 68 dus te klein geworden)
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwart :D
pi_88224375
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwart :D
dat typte ik eerst ook :P
pi_88224398
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 20:54:14 #253
5428 crew  miss_sly
pi_88224446
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.
pi_88224451
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef lily het volgende:

[..]

dat typte ik eerst ook :P
Oww pfff ik dacht al dat ik gek werd :P
  maandag 1 november 2010 @ 20:54:48 #255
298315 SacreCoeur
pi_88224473
Strikjes heb ik graag overdreven.
Meer strikken dus :P
Net als bij 't bruine shirtje, is een wat grotere strik.
Nog liever zie ik zoiets :

door 't zwart & de grote is het niet meer zo lief.
pi_88224500
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Jongens-afdeling! *O*
maar idd. lastig zulke dingen in kleine maten.

Lily bij mij wordt niet alles zwart met dylon. Sommige lichtgekleurde dingen worden meer donkerblauw dan zwart. }:|
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88224560
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Lily bij mij wordt niet alles zwart met dylon. Sommige lichtgekleurde dingen worden meer donkerblauw dan zwart. }:|
ja klopt, bij mij ook hoor (vooral de dingen met elastan erin)

het zou beter zijn als je het gewoon kon kopen (ik zie een gat in de markt)
  maandag 1 november 2010 @ 20:56:27 #258
298315 SacreCoeur
pi_88224581
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.
Zeeman.
3 pack wit/grijs/zwart & van licht naar donkerblauw.
pi_88224771
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Meer strikken dus :P
Net als bij 't bruine shirtje, is een wat grotere strik.
Nog liever zie ik zoiets :

door 't zwart & de grote is het niet meer zo lief.
[ afbeelding ]
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te maken :P
  maandag 1 november 2010 @ 21:06:56 #260
298315 SacreCoeur
pi_88225259
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te maken :P
Hehe

die dan? :7

pi_88225313
Haha dat is een strikvraag!
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 21:08:08 #262
5428 crew  miss_sly
pi_88225329
Nee, echt niet, en zeker niet voor een jong grietje.
pi_88225367
tenzij je Veerkamp heet :Y
pi_88225382
quote:
Op maandag 1 november 2010 21:06 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Hehe

die dan? :7

[ afbeelding ]
Tweedehandsje van Nel Veerkamp? :P

Zoiets hebben ze ook bij de Wibra hangen.
  maandag 1 november 2010 @ 21:10:43 #265
298315 SacreCoeur
pi_88225486
Haha!
Isa heeft gewoon zo'n jasje, ze wilde 'm zo graag hebben.
Want dan leek ze op 'baby jaguar' ofzoiets (ze kijkt te veel Diego)
En daar loopt ze weleens mee + chihuahua in tasje. (8>
pi_88225536
:'( Soms moet je je kind tegen zichzelf in bescherming nemen

:P
pi_88225562
Mn kids mogen best een eigen smaak hebben, maar mama bepaalt uiteindelijk toch echt wel wat er wel en niet gekocht wordt :D
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 21:13:08 #268
5428 crew  miss_sly
pi_88225628
Senna mag zeker een eigen smaak en stijl ontwikkelen, maar sommige dingen komen er gewoon niet in voor ze kleedgeld krijgt en het zelf koopt.
  maandag 1 november 2010 @ 21:13:50 #269
298315 SacreCoeur
pi_88225670
Elke keer weer een uitdaging om 't ding leuk te combineren. :P

http://static.zara.net/ph(...)estamp=1288195031209

Dit vind ik trouwens wel gaan.
pi_88225831
Och...mijn zonen hebben ook wel spul dat ik best lelijk vind. Omdat ze het gewoon zo graag willen hebben (spiderman schoenen bijvoorbeeld, vreselijk, maar hij is er zo gelukkig mee, of shirtjes met opdruk van stripfiguren).

Maar die jas hierboven :D ;(
pi_88225906
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
Senna mag zeker een eigen smaak en stijl ontwikkelen, maar sommige dingen komen er gewoon niet in voor ze kleedgeld krijgt en het zelf koopt.
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88225937
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt :+
houdt je dat aan?
  maandag 1 november 2010 @ 21:19:07 #273
298315 SacreCoeur
pi_88226008
Dan dragen ze 't juist.
En als je dan niets meer zegt nemen ze een piercing. :')
pi_88226014
Mijn vader had altijd de dodelijke opmerking: Met dat rokje kom je de deur niet uit, tenzij er spontaan tien centimeter stof aangroeit. Maar toen was ik 14 ofzo.
pi_88226074
reminds me

ik had in 1986 (ik was toen 15) een stretch panterbroek (en ik heb hem nog steeds in de kast liggen als aandenken)
  Moderator maandag 1 november 2010 @ 21:20:10 #276
5428 crew  miss_sly
pi_88226077
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja, zo'n zogenaamd ruimdenkende ouder die dan toch niet kan laten om te laten merken dat het niet mooi is, maar niet gewoon hardop kan zeggen: nou meid, als jij het mooi vindt, is het goed, ik ben er niet zo kapt van :D
pi_88226178
Mijn moeder prees mijn vreselijkste creaties juist de hemel in. Was zeer effectief. Deed ze ook met kansloze vriendjes trouwens. "Wat is ie leuuuuuk! Wanneer komt ie eten? Bel z'n ouders even, dan kunnen we ze snel ontmoeten!" Als ze zo deed, kon ze de klok erop gelijk zetten dat het binnen een week uit was. :')
  maandag 1 november 2010 @ 21:23:22 #278
298315 SacreCoeur
pi_88226284
Mijn moeder vond alles leuk & best.
Ik was gothic/alternatief/iets & ze was allang blij dat ik niet thuis kwam met tattoo of piercing :')
pi_88226392
Ik had ook de meest waanzinnige creaties aan, maar dat was wel op de middelbare school. In het jaarboek stond ik zelf vermeld als meest opvallend geklede meisje van de school. Maar persoonlijk vind ik dat wat anders dan wanneer kinderen nog echt klein zijn.
pi_88226543
Miss, effen sokken zou je ook nog bij wibra ofzo kunnen kijken, die hebben soms ineens vanalles hangen. En anders van rainbowbabies...? ik weet niet of simply colors of goodmoodkid ook sokken heeft. Ook geen ervaring met die van RBB overigens.
pi_88226800
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn moeder prees mijn vreselijkste creaties juist de hemel in. Was zeer effectief. Deed ze ook met kansloze vriendjes trouwens. "Wat is ie leuuuuuk! Wanneer komt ie eten? Bel z'n ouders even, dan kunnen we ze snel ontmoeten!" Als ze zo deed, kon ze de klok erop gelijk zetten dat het binnen een week uit was. :')
Vast van Wim Sonneveld geleerd ;)

The way you rock'n'roll
pi_88236651
Isabeau is in a good mood!

Ik vind het zo lief staan O+
pi_88237139
Laat me raden: overslagjurkje uitgezocht bij maillot?
pi_88237349
leuk Sorbo :)

Duimen jullie mee dat Leah's winterjasje vandaag komt?
Ik had er eindelijk een gevonden via mp. Twee weken geleden al betaald maar nog steeds niet binnen ;(
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:43:18 #285
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237428
Even wat showen uit de vs
Minder leuk:
Hoewel het hysterisch roze dingetje met bloemen nog wel zou gaan op een heel neutraal broekje.

Wel leuk!!

Mijn schoonmoeder: "ik heb maar veel met kleur meegenomen want daar hou jij zo van".
Ze kent me zo goed...... ;(
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:50:41 #286
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237561
Is leuk Sorbootje! Ik hou wel van dat soort kleuren.
Moet zeggen dat ik van het bovenstaande de modelletjes niet zo mooi vind bij sommige stukken.
pi_88237572
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb daar vooralsnog juist geen enkele moeite mee, Aoraki! Dingen die ik leuk vind van de Hema bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar ik vind roze ook heel leuk. Over strikjes hoef ik niks meer te zeggen.
wacht maar met kopen dan, ik heb bijna alles in de grotere maatjes, dus dan kan je ze over een jaar mooi overnemen :P
pi_88237634
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: overslagjurkje uitgezocht bij maillot?
Niet eens! Hoewel ik wel meteen deze maillot in gedachten had vanwege het donkergroene motiefje :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:55:14 #289
298315 SacreCoeur
pi_88237641
Ik vind alles wel leuk eigenlijk.
Dat GAP pakje lijkt me vooral handig.
Als je uit 't zwembad komt of snel weg moet.

En ik heb ook zo'n overslagrokje bij een maillot maar ze draagt 't echt nooit.
De kleur spicy orange, 't staat best goed enzo.
Pak 't gewoon niet zo snel, vandaag is ze bijna all black.
Shirt is paars met zwarte poes, de rest van jas tot enkellaars is zwart incl. ondergoed zwart met print. :P

En we hebben dezelfde broek aan vandaag, is dat raar? :')
pi_88237654
Becky, zie ik bij de 'niet zo leuk' stapel een rood rokje? Ik vind rokjes zó lief staan zodra je kindje goed kan staan O+
pi_88237668
SC, dat vind ik alleen raar als het dezelfde maat is.
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:58:21 #292
298315 SacreCoeur
pi_88237697
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
SC, dat vind ik alleen raar als het dezelfde maat is.
lol!

ik bracht 'r vanmorgen naar school en iedereen zei 'leuk hé dezelfde broek als mama' en 't was me nog niet eens opgevallen :')
  dinsdag 2 november 2010 @ 08:58:29 #293
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88237699
Sorbo: ik vind de kleur niet mooi, maar je kind daarentegen is een plaatje! O+

Becky: ik hou juist wel van dat rompertje en dat GAP pakje en dat rokje O+ :P
Grappig dat ieder zn smaak zo anders is :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_88237769
Marlinde, het is ook best een ongebruikelijke kleur hè, dat donkergroen? Maar ik heb besloten dat ik het toch wel mooi vind bij Isabeau d'r herfstkleurtjes (ogen en haar)
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:03:47 #295
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237788
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Becky, zie ik bij de 'niet zo leuk' stapel een rood rokje? Ik vind rokjes zó lief staan zodra je kindje goed kan staan O+
Dat rokje gaat nog wel! Stoere maillot eronder en leuk donker shirtje er boven. Duurt nog wel ff voordat ze dat aan kan dus ik hoop dat ze dan kan staan (doet ze stiekem nu ook al, tegen de leuning van de bank).
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:03:55 #296
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_88237790
Het is een aparte kleur, maar een kleur waar ik niet van hou
Zolang jij het leuk vind O+ gewoon doen! Daar gaat het toch om! :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:05:22 #297
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237814
Sorbootje, wat voor slofjes heeft Isabeau aan? Zijn dat ook 'aapies'? Zoiets zoek ik voor onze stuntkoninging.
pi_88237829
Ja tuurlijk Marlinde! :)

En Becky, dan zet je haar gewoon de hele dag tegen de bank :P
pi_88237837
Oh Sorbo, ik vind dat groen haar ook heel goed staan. Alleen is het maillot-motiefje op mijn scherm echt blauw. :?

Leuke vangst, Becky. Erg kleurrijk inderdaad. :P Noortje draagt vaker wat rustiger kleuren toch?

Ik vond Ko zo stoer in zijn pyjama en zijn schapenleren sloffen.

Lekker ouderwets. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88237842
Ja dat zijn witte Aapies. Of liever gezegd; ze waren wit... maar dat vind ik niet zo erg. Ze zijn erg fijn!
pi_88237865
Oeke, de bloemetjes op de maillot zijn blauw en de steeltjes en blaadjes donkergroen!

Die laarsjes staan Ko geweldig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')