quote:Ik las dat iemand als tip de Puckabag gaf waar een soort handschoentjes aan vastzitten. Ik weet niet of het wat voor jullie is, maar wij hebben die slaapzak en ik vind het zo'n ontzettend fijn ding! Echt het geld waard (en het gaat hopelijk een tijd mee).Op donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, 'jouw' leidster ís gewoon zelf een stomme jurk. Een soepjurk!
En ja, Isabeau heeft een hernieuwde interesse voor haren uit haar hoofd rukken. Doet ze als ze moe is en als ze in bed ligt. Schijnt net zoiets te zijn als duimen of het gebruik van een speen. Ik kan bij iedere pluk wel janken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogen accesoires hier ook?
Kijk eens wat ik voor Huup tegenkwam
quote:Deze?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Er staan hele leuke paarse laarsjes op de H&M site
En ik zie nu pas dat je de kleertjes echt beter kunt zien als je kiest voor "laat alles zien"
quote:Ik heb ze er al tussengezet! Die vind zelfs ik leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet die, even kijken of ik ene plaatje kan plakken.s
quote:Huup & Sandous. Ik vond ze te licht van kleur, wordt zo snel vies.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind deze dan leuker (ik geloof dat SC ze had gekocht?):
[ afbeelding ]
quote:dat was ik en ik wil het wel heel graag maar maat 98-104 gaat me echt te ver nu..Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef SacreCoeur het volgende:
En wie liet gister nou dat jurkje zien? bruin enzo, van Pimp Your Kids.
Ik heb kortingscode.
quote:Geen idee welke maat je nodig hebt maar 't valt niet heel groot.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef lily het volgende:
[..]
dat was ik en ik wil het wel heel graag maar maat 98-104 gaat me echt te ver nu..
quote:Ze zit nu in 74 dus toch maar niet (mijn middelste droeg 92 met 3/4 jaar). Deze jurk is 98-104 en zelfs bij klein vallen zal ik daar nog lang op moeten wachtenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee welke maat je nodig hebt maar 't valt niet heel groot.
Bij een 86 zou 't al makkelijk gaan.
quote:Emil!
quote:Iets van lodger?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef wickie het volgende:
Oh wat erg die kleertjes. Dat pakje![]()
Misschien hebben jullie ideeen. Ik ben op zoek naar een slaapzak die ook in het autostoeltje kan, zodat je niet helemaal hoeft aan en uit te kleden als 's avonds naar huis gaat. Niet echt kleding maar ja.. maar ik wist niet waar ik het anders het beste kon vragen.
Ik kom wel dingen tegen maar dat is allemaal intens duur...
quote:Oh, wat grappig. Ik zit er net op te googlen en in de boeken heet hij wel Michiel maar in de serie Emil!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef lily het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het Michiel van de Hazelhoeve was
quote:ah, vandaar (ik ken alleen de boeken)Op vrijdag 29 oktober 2010 10:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, wat grappig. Ik zit er net op te googlen en in de boeken heet hij wel Michiel maar in de serie Emil!
quote:Die is cute <3Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef wickie het volgende:
Ik zoek eigenlijk zoiets:
[ afbeelding ]
Met mouwtjes en met de rits aan de zijkant en dan een gat erin. Deze gaan volgens mij maar tot maat 74, dus eigenlijk al te klein, jammergenoeg.
quote:*proest* die had ik voor Wolf vorig jaar kerst in de allerkleinste maat
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, die beurs is in een wijkgebouw in Bennekom.Kleertjes tot mt92 en ook speelgoed.
Maar ik vind het eng om op de gok wat voor een ander mee te nemenmaar wie weet zie ik nog wel wat wat ik passend vind bij Niels,vindt je het niks dan hou ik het zelf want we hebben best wel dezelfde smaak
quote:In de krant heeft het gestaan maar ik had zelf de site van die beurs (er is er eentje in het voor- en najaar)via google gevonden op ''kinderkledingbeurs gelderland''Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jij hebt een goede smaak, dus ik vertrouw jou wel
![]()
Hoe komt het toch dat jij altijd weet wanneer er evenementen in de buurt zijn, snuffel je altijd door de huis-aan-huis bladen of hoor je het via via?
quote:Jup hier heb ik ze pas nog zien hangen.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef wickie het volgende:
Gewoon bij de Hans Textiel joh? Dat zou fijn zijn. Ik fiets er straks even heen denk ik.
quote:Oh nee, ze zwemt er in.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:45 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik vond hem ook enorm lijken, maar eenmaal aan viel het reuze mee.Alleen de pijpen bleken wat te lang,verder al helemaal goed passend.
quote:http://www.anykid.nl/producten_bedtijd_slapen.htmOp vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef wickie het volgende:
Ik zoek eigenlijk zoiets:
[ afbeelding ]
Met mouwtjes en met de rits aan de zijkant en dan een gat erin. Deze gaan volgens mij maar tot maat 74, dus eigenlijk al te klein, jammergenoeg.
quote:Maar wel stom
quote:Dat zegt de man dus ook de hele tijd: ik weet toch niet voor tiep het is, hoe kan ik dan wat voor haar kopen?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
Niet schuldig voelen joh! Je wacht gewoon tot je weet wat voor kleurtype je dochter is zodat haar kleertjes goed bij haar aura staan. Niks mis mee
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat zegt de man dus ook de hele tijd: ik weet toch niet voor tiep het is, hoe kan ik dan wat voor haar kopen?
Ja, heb al een aurastaarster uitgenodigt bij de bevalling, zodat ik de man meteen op pad kan sturen. Komt hij vast weer terug met kerstkleertjes die afgeprijst waren (vind je het gek, in maart...)
Zegt ie dat ik goeikoop ben
quote:'t was wel lekker warm, dat moet ik hem nageven.... Maar kind lag er wel een beetje fok-onwaardig bij...Op vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
wat een heerlijk stel zijn jullie toch
quote:haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein
quote:Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef becky27 het volgende:
[..]
haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein
quote:Die heb ik toevallig vandaag binnen gekregenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
quote:Ik vind dat een heerlijk jeansbroekje voor kleintjesOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
quote:Ja, dat vind ik wel een goeieOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zeggen: zonder strikje, geen bloesje onder het giletje maar een basic shirtje en dan wat sportievere schoentjes eronder.
quote:Heeft hij hem morgen aan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
quote:Ja, dat vind ik ook geslaagd! Ik ga het gewoon eens proberen, denk ik. Het is ook wel een handige manier om hem snel een laagje meer of minder te geven. Ik houd zelf alleen niet van zo'n ruitjesmotief.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur!En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Over een shirt vind ik het ook ineens heel leuk staanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur!En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk
![]()
[ afbeelding ]
Ik had bedacht dat met de officiële gebeurtenis Rienk ook in vol ornaat gaat, maar later bij het restaurant gewoon de strik en het giletje uit doet. Heeft ie ook wat meer ruimte voor beweging.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef Vlindur het volgende:
Er zat een stom groot rond embleem op genaaid en die heb ik er de zelfde avond nog afgesloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo geweldig hoor (het is ook echt pyjamastof zeg maar, echt iets voor lekker in huis) maar het mierzoete kan ze wel hebben, zoals anderen ook al zeggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
En ik vind het jurkje/tuniekje van Leah niet zo leuk maar Leah is dés te leuker! Echt, wat een schatje!
Welke jas wordt het?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Vanaf 4 november komt de Zara webshop online![]()
![]()
![]()
Eindelijk kan ik dan die jas voor Daan bestellen, want het komt er gewoon niet van om naar Rotterdam te rijden.
Meimeltje, even vraagje: welke maat heb jij voor Dyon gekocht? Valt het een beetje normaal? Ik denk dat het 9-12 maanden wordt, maar geen idee hoe het valt.
Dankje! eerstvolgende keer samen proberen te gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans ik vind al die kleertjes die je gevonden hebt super leuk!!![]()
Dat jasje en monstershirt vooral!
Ik vrees dezelfde als Dyonquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Welke jas wordt het?
Ik heb die van 12-18 maanden genomen, kan hij hm iig de hele winter wel aanHij valt ook als een 86 denk ik. Die van 9-12 maanden zal dan als een 80 vallen, maar is misschien afhankelijk van de jas.
houtje-touuuuuwtjequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vrees dezelfde als Dyon(zelfde smaak hè
) maar dan in donkerblauw.
Ik twijfel tussen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik heb bij de HEMA die leuke (vind ik) set van muts, sjaal, wanten gekocht in het grijs gebreid (ja handig hè voor je een jas koopt), dus eigenlijk wil ik geen grijze jas, want dan wordt het zo helemaal grijs, maar vind ze alledrie erg leuk.
En ongeluk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Ssserpente het volgende:
Noortje.![]()
Die zijn zeker leuk, Huup! Niet op tafel zetten, dat brengt armoede. Zeggen ze...
Ik ook niet. Maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En ongeluk.
Ach. meer armoede dan dit...![]()
ik ben niet zo bijgelovig
It wasn't mequote:Op maandag 1 november 2010 11:52 schreef lily het volgende:
Ik vind die eerste jas die je laat zien ook leuk, meimeltje...die grijze
quote:Op maandag 1 november 2010 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, grappig dat je dat zegt, want ik heb hem gekocht voor Sinterklaas.
nee, vind ik zelf nietquote:Op maandag 1 november 2010 12:56 schreef oeke het volgende:
Kleertjes als sint-kado, is nog een goed idee ook!
och ja, klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef Meimeltje het volgende:
It wasn't meHappyme liet ze zien, maar ben het met je eens
ooooh die zijn lief zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef huuphuup het volgende:
ahw Noortje![]()
![]()
B. heeft nog een paar schoentjes gekocht in Beijing![]()
ik vind ze zo leuk!
[ afbeelding ]
Vind ik voor kinderen die beseffen wat er gebeurt ook niet hoor! Maar Isabeau zegt 't nog niets en haar broer en zussen geloven niet meer. Zodra ze enig idee heeft wat er gebeurt krijgt ze geen kleren meer van de Sint!quote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef lily het volgende:
[..]
[..]
nee, vind ik zelf niet![]()
maar Leah kan echt wat speelgoed gebruiken sowieso, maar de hoge sintkosten worden dan ook niet veroorzaakt door haar maar door haar broers
Wat heb ik hier gemistquote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef E.T. het volgende:
Het is heel erg offtopic en misschien ongepast enzo..
Maar mijn eerste reactie is eigenlijk alleen maar 'nu weet je ook eens hoe het voelt om je geld kwijt te zijn en geen spullen te ontvangen'
Karma...quote:Op maandag 1 november 2010 15:45 schreef E.T. het volgende:
Het is heel erg offtopic en misschien ongepast enzo..
Maar mijn eerste reactie is eigenlijk alleen maar 'nu weet je ook eens hoe het voelt om je geld kwijt te zijn en geen spullen te ontvangen'
Ha die jas heeft Esmee ookquote:Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Amber heeft een nieuwe jas.
Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
ET
Hannah had zaterdag de lelijk roze/paars versie aan.quote:Op maandag 1 november 2010 10:54 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedoel deze:
[ afbeelding ]
Hij is er ook in het grijs en lelijk roze/paars
Jaja ik schaam me al weer erg genoeg voor mijn grote mondquote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hannah had zaterdag de lelijk roze/paars versie aan.
Jaquote:Op maandag 1 november 2010 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Jaja ik schaam me al weer erg genoeg voor mijn grote mondMoet het nou écht op deze pagina herhaald worden?
Hou maar op, je maakt het alleen maar erger.quote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef Sorbootje het volgende:
Dat is ook zo Octo, en als ik zeg dat ik iets lelijk vind bedoel ik ook vooral dat ik het bij Isabeau lelijk vind. Maar ik vond juist dat Hannah er leuk uitzag, heb ik zelfs nog tegen B. gezegd. Maar dat het hetzelfde jurkje was bij de hema, dat kwartje viel gewoon niet
Het leek binnen wel paarser en ik vind paars wel mooier dan dat felroze.
die heeft Evie ookquote:Op maandag 1 november 2010 16:29 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Amber heeft een nieuwe jas.
Hmmm de kleuren komen neit helemaal goed uit... De jas is roze met blauwe strepen.
ET
Wil je me nooit meer zo laten schrikkenquote:Op maandag 1 november 2010 18:38 schreef Sorbootje het volgende:
Oh leuk! kunnen Isabeau en Senna samen op pad in het blauwe jurkje! Hier is ie ook binnen
SC, schrik niet, maar ik vind het bruine shirt leuk!
Ja via dat topic was het en had ik dus ook besteldquote:Op maandag 1 november 2010 20:28 schreef Poppejans het volgende:
Oh Meimeltje, daar heb ik over meegelezen op het zwforum geloof ik, daar waren een heleboel mensen de dupe van die site he? Die verkocht oa Woezel en pip dingen heel goedkoop geloof ik
heel vervelend jaquote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
Het enige wat echt opvallend is wat ik slecht te krijgen vind voor die hele kleintjes is zwart, maar dat was al eerder gezegd.
Ik vind hm juist wat van B van Rocka weghebben!quote:Op maandag 1 november 2010 20:49 schreef huuphuup het volgende:
ha poppejans wat leukstaat hem goed. Hij heeft wel wat weg zo va de jongste van Rocka. Komt vast door de hoek van de foto ofzo ik weet niet wat het is.
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwartquote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef lily het volgende:
[..]
ik heb vorige week alweer de tweede lading kleding met Dylon zwart behandeld (de eerste lading was t/m maat 68 dus te klein geworden)
dat typte ik eerst ookquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwart
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.
Jongens-afdeling!quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
ja klopt, bij mij ook hoor (vooral de dingen met elastan erin)quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Lily bij mij wordt niet alles zwart met dylon. Sommige lichtgekleurde dingen worden meer donkerblauw dan zwart.
Zeeman.quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te makenquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Meer strikken dus
Net als bij 't bruine shirtje, is een wat grotere strik.
Nog liever zie ik zoiets :
door 't zwart & de grote is het niet meer zo lief.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te maken
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomtquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
Senna mag zeker een eigen smaak en stijl ontwikkelen, maar sommige dingen komen er gewoon niet in voor ze kleedgeld krijgt en het zelf koopt.
houdt je dat aan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt
Ja, zo'n zogenaamd ruimdenkende ouder die dan toch niet kan laten om te laten merken dat het niet mooi is, maar niet gewoon hardop kan zeggen: nou meid, als jij het mooi vindt, is het goed, ik ben er niet zo kapt vanquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt
Vast van Wim Sonneveld geleerdquote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn moeder prees mijn vreselijkste creaties juist de hemel in. Was zeer effectief. Deed ze ook met kansloze vriendjes trouwens. "Wat is ie leuuuuuk! Wanneer komt ie eten? Bel z'n ouders even, dan kunnen we ze snel ontmoeten!" Als ze zo deed, kon ze de klok erop gelijk zetten dat het binnen een week uit was.
wacht maar met kopen dan, ik heb bijna alles in de grotere maatjes, dus dan kan je ze over een jaar mooi overnemenquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb daar vooralsnog juist geen enkele moeite mee, Aoraki! Dingen die ik leuk vind van de Hema bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind roze ook heel leuk. Over strikjes hoef ik niks meer te zeggen.
Niet eens! Hoewel ik wel meteen deze maillot in gedachten had vanwege het donkergroene motiefjequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: overslagjurkje uitgezocht bij maillot?
lol!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
SC, dat vind ik alleen raar als het dezelfde maat is.
Dat rokje gaat nog wel! Stoere maillot eronder en leuk donker shirtje er boven. Duurt nog wel ff voordat ze dat aan kan dus ik hoop dat ze dan kan staan (doet ze stiekem nu ook al, tegen de leuning van de bank).quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Becky, zie ik bij de 'niet zo leuk' stapel een rood rokje? Ik vind rokjes zó lief staan zodra je kindje goed kan staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |