Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo geweldig hoor (het is ook echt pyjamastof zeg maar, echt iets voor lekker in huis) maar het mierzoete kan ze wel hebben, zoals anderen ook al zeggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Claudia_x het volgende:
En ik vind het jurkje/tuniekje van Leah niet zo leuk maar Leah is dés te leuker! Echt, wat een schatje!
Welke jas wordt het?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:12 schreef happyme28 het volgende:
Vanaf 4 november komt de Zara webshop online![]()
![]()
![]()
Eindelijk kan ik dan die jas voor Daan bestellen, want het komt er gewoon niet van om naar Rotterdam te rijden.
Meimeltje, even vraagje: welke maat heb jij voor Dyon gekocht? Valt het een beetje normaal? Ik denk dat het 9-12 maanden wordt, maar geen idee hoe het valt.
Dankje! eerstvolgende keer samen proberen te gaan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:20 schreef Twinkly het volgende:
Poppejans ik vind al die kleertjes die je gevonden hebt super leuk!!![]()
Dat jasje en monstershirt vooral!
Ik vrees dezelfde als Dyonquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Welke jas wordt het?
Ik heb die van 12-18 maanden genomen, kan hij hm iig de hele winter wel aanHij valt ook als een 86 denk ik. Die van 9-12 maanden zal dan als een 80 vallen, maar is misschien afhankelijk van de jas.
houtje-touuuuuwtjequote:Op zondag 31 oktober 2010 12:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vrees dezelfde als Dyon(zelfde smaak hè
) maar dan in donkerblauw.
Ik twijfel tussen deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik heb bij de HEMA die leuke (vind ik) set van muts, sjaal, wanten gekocht in het grijs gebreid (ja handig hè voor je een jas koopt), dus eigenlijk wil ik geen grijze jas, want dan wordt het zo helemaal grijs, maar vind ze alledrie erg leuk.
En ongeluk.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:16 schreef Ssserpente het volgende:
Noortje.![]()
Die zijn zeker leuk, Huup! Niet op tafel zetten, dat brengt armoede. Zeggen ze...
Ik ook niet. Maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En ongeluk.
Ach. meer armoede dan dit...![]()
ik ben niet zo bijgelovig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |