Ja, zo'n zogenaamd ruimdenkende ouder die dan toch niet kan laten om te laten merken dat het niet mooi is, maar niet gewoon hardop kan zeggen: nou meid, als jij het mooi vindt, is het goed, ik ben er niet zo kapt vanquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt
Vast van Wim Sonneveld geleerdquote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn moeder prees mijn vreselijkste creaties juist de hemel in. Was zeer effectief. Deed ze ook met kansloze vriendjes trouwens. "Wat is ie leuuuuuk! Wanneer komt ie eten? Bel z'n ouders even, dan kunnen we ze snel ontmoeten!" Als ze zo deed, kon ze de klok erop gelijk zetten dat het binnen een week uit was.
wacht maar met kopen dan, ik heb bijna alles in de grotere maatjes, dus dan kan je ze over een jaar mooi overnemenquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb daar vooralsnog juist geen enkele moeite mee, Aoraki! Dingen die ik leuk vind van de Hema bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind roze ook heel leuk. Over strikjes hoef ik niks meer te zeggen.
Niet eens! Hoewel ik wel meteen deze maillot in gedachten had vanwege het donkergroene motiefjequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: overslagjurkje uitgezocht bij maillot?
lol!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
SC, dat vind ik alleen raar als het dezelfde maat is.
Dat rokje gaat nog wel! Stoere maillot eronder en leuk donker shirtje er boven. Duurt nog wel ff voordat ze dat aan kan dus ik hoop dat ze dan kan staan (doet ze stiekem nu ook al, tegen de leuning van de bank).quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Becky, zie ik bij de 'niet zo leuk' stapel een rood rokje? Ik vind rokjes zó lief staan zodra je kindje goed kan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |