dat typte ik eerst ookquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwart
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.
Jongens-afdeling!quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
ja klopt, bij mij ook hoor (vooral de dingen met elastan erin)quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Lily bij mij wordt niet alles zwart met dylon. Sommige lichtgekleurde dingen worden meer donkerblauw dan zwart.
Zeeman.quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te makenquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Meer strikken dus
Net als bij 't bruine shirtje, is een wat grotere strik.
Nog liever zie ik zoiets :
door 't zwart & de grote is het niet meer zo lief.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te maken
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomtquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
Senna mag zeker een eigen smaak en stijl ontwikkelen, maar sommige dingen komen er gewoon niet in voor ze kleedgeld krijgt en het zelf koopt.
houdt je dat aan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt
Ja, zo'n zogenaamd ruimdenkende ouder die dan toch niet kan laten om te laten merken dat het niet mooi is, maar niet gewoon hardop kan zeggen: nou meid, als jij het mooi vindt, is het goed, ik ben er niet zo kapt vanquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt
Vast van Wim Sonneveld geleerdquote:Op maandag 1 november 2010 21:21 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn moeder prees mijn vreselijkste creaties juist de hemel in. Was zeer effectief. Deed ze ook met kansloze vriendjes trouwens. "Wat is ie leuuuuuk! Wanneer komt ie eten? Bel z'n ouders even, dan kunnen we ze snel ontmoeten!" Als ze zo deed, kon ze de klok erop gelijk zetten dat het binnen een week uit was.
wacht maar met kopen dan, ik heb bijna alles in de grotere maatjes, dus dan kan je ze over een jaar mooi overnemenquote:Op maandag 1 november 2010 20:04 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik heb daar vooralsnog juist geen enkele moeite mee, Aoraki! Dingen die ik leuk vind van de Hema bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik vind roze ook heel leuk. Over strikjes hoef ik niks meer te zeggen.
Niet eens! Hoewel ik wel meteen deze maillot in gedachten had vanwege het donkergroene motiefjequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:23 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: overslagjurkje uitgezocht bij maillot?
lol!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:56 schreef Sorbootje het volgende:
SC, dat vind ik alleen raar als het dezelfde maat is.
Dat rokje gaat nog wel! Stoere maillot eronder en leuk donker shirtje er boven. Duurt nog wel ff voordat ze dat aan kan dus ik hoop dat ze dan kan staan (doet ze stiekem nu ook al, tegen de leuning van de bank).quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:55 schreef Sorbootje het volgende:
Becky, zie ik bij de 'niet zo leuk' stapel een rood rokje? Ik vind rokjes zó lief staan zodra je kindje goed kan staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |