dat typte ik eerst ookquote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik moest hm ff een paar keer lezen, las steeds Dyon zwart
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Weet niet welke maat je zoekt, maar bij de kindersokken van de Hema hangen vaak wel effen sokken. De oudste heeft die iig van de Hema. Heb alleen geen idee vanaf welke maat die beginnen.
Jongens-afdeling!quote:Op maandag 1 november 2010 20:51 schreef miss_sly het volgende:
Wat me het meest tegenvalt zijn gewone, simpele effen sokken die niet roze zijn. Gewoon zwart, donkerblauw, donkergrijs en dan zonder antislip stippen eronder, want dat zit niet lekker in schoenen.
ja klopt, bij mij ook hoor (vooral de dingen met elastan erin)quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef huuphuup het volgende:
Lily bij mij wordt niet alles zwart met dylon. Sommige lichtgekleurde dingen worden meer donkerblauw dan zwart.
Zeeman.quote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet nog niet de 23/26 hebben, maar die eronder. En dat is er bij de Hema iig niet, voor zover ik gezien heb.
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te makenquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef SacreCoeur het volgende:
Meer strikken dus
Net als bij 't bruine shirtje, is een wat grotere strik.
Nog liever zie ik zoiets :
door 't zwart & de grote is het niet meer zo lief.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op maandag 1 november 2010 20:59 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Gelukkig, dat vind ik weer spuuglelijk. Ik begon me al zorgen te maken
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomtquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef miss_sly het volgende:
Senna mag zeker een eigen smaak en stijl ontwikkelen, maar sommige dingen komen er gewoon niet in voor ze kleedgeld krijgt en het zelf koopt.
houdt je dat aan?quote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
En dan heel hard zuchten en met je hoofd schudden als ze de woonkamer zo binnenkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |