abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:12:18 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88113821
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Maar wel stom
haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein :(
pi_88114094
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef becky27 het volgende:

[..]

haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein :(
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88114103
edit
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88114725
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
Die heb ik toevallig vandaag binnen gekregen :P Ben wat broekjes in maat 80 aan het verzamelen. Ik vond het voor 6,36 (met korting eraf) wel een leuk broekje voor erbij.
pi_88114937
De H&M heeft de party kleding online! *O*

Kijk dit dan :o
_O-

Ik denk dat ik dit ga bestellen;

Voor de bruiloft dus he :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_88115066
Twinkly poste ze ook Vlindur, echt verschrikkelijk dat pakje :D
Die blouse vind ik dus heel leuk O+ , alleen de stropdas net TE ofzo.
pi_88115238
Oh, sorry, had ik niet gezien!

Die stropdas kan af 8-)
pi_88115382
We hebben die kleertjes net zitten dissen, Vlindur. :P Ik vind het bloesje wel heel leuk! Ik kwam ook nog een leuk spencertje tegen, maar dat wordt alleen in een set verkocht.

[ Bericht 21% gewijzigd door Claudia_x op 29-10-2010 19:18:23 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88115932
Claudia;
Die? Hij is er ook in deze;

Ik vind het pakjeset wel echt leuk. Ik haal dat rare rooie zakdoekje er sowieso uit, die kleurt niet bij mijn jurk ;) De binnenkant zie je toch niet. Het hangt eigenlijk van J's pak af.. Lastig hoor
pi_88115966
Ah, beetje je post aanpassen he o|O

Maar idd, dies ook wel leuk. Denk dat ik er zaterdag maar ff langs ga ;)
pi_88116073
Ik vind het broekje van dat setje wel leuk, maar het giletje weet ik niet. Als ik jou was zou ik het denk ik gewoon bestellen en kijken hoe het staat. Misschien is het broekje wel leuker met alleen een bloesje of zo.

Ik heb nooit van spencers en bloesjes gehouden maar ik vind dat ene bloesje dus echt heel geweldig! Misschien ga ik het voor de kerstdagen kopen. En ik zit ook te twijfelen over het spencertje. Misschien toch maar eens proberen. Het bloesje onder het bruine spencertje vind ik ook nog wel meevallen. Misschien samen net iets te 'tuttig', maar in combinatie met een spijkerbroekje zoals dat kindje gekleed is valt het ook wel weer mee.

-Edit- Ik zie nu dat dat stomme logoding in het spencertje is genaaid. Bah.
pi_88116281
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
Ik vind dat een heerlijk jeansbroekje voor kleintjes :Y

feestkleding/bloesjes en spencers...brr
pi_88116308
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur! ^O^ En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk :Y

Ik had bedacht dat met de officiële gebeurtenis Rienk ook in vol ornaat gaat, maar later bij het restaurant gewoon de strik en het giletje uit doet. Heeft ie ook wat meer ruimte voor beweging.
pi_88116311
Even een plaatje erbij van een kindje in het pakje:

Ik zou zeggen: zonder strikje, dat rode ding eruit, geen bloesje onder het giletje maar een basic shirtje en dan wat sportievere schoentjes eronder.
pi_88116378
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zeggen: zonder strikje, geen bloesje onder het giletje maar een basic shirtje en dan wat sportievere schoentjes eronder.
Ja, dat vind ik wel een goeie
pi_88116386

Die heeft het kindje aan :P

Wel leuk, maar ik denk dat ik het bloesje 'losser' vind :Y
pi_88116403

Dat dus
pi_88116455
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heeft hij hem morgen aan?

Ik begin er ook steeds meer van te houden. Maar nog meer houd ik van een bruin broekje (ook H&M) in bijna hetzelfde model O+ .
pi_88116476
Maar jij bedoelt gewoon een effen romper he..

Ook wel leuk. En Rienk heeft inmiddels zwarte schoenen die hem passen, dus die gaan sowieso aan :Y
pi_88116499
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur! ^O^ En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk :Y
[ afbeelding ]
Ja, dat vind ik ook geslaagd! Ik ga het gewoon eens proberen, denk ik. Het is ook wel een handige manier om hem snel een laagje meer of minder te geven. Ik houd zelf alleen niet van zo'n ruitjesmotief.
pi_88116593
Hebben jullie wel door dat ik een heuse ontwikkeling aan het doormaken ben? Vandaag zag ik dit plaatje en vond ik de knoopjes warempel niet foeilelijk!

pi_88116603
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had bedacht dat met de officiële gebeurtenis Rienk ook in vol ornaat gaat, maar later bij het restaurant gewoon de strik en het giletje uit doet. Heeft ie ook wat meer ruimte voor beweging.
Over een shirt vind ik het ook ineens heel leuk staan O+ .
pi_88116618
Ik vind basic spijkerbroekjes trouwens geweldig, vooral bij slanke kindjes!
pi_88116691
Deze zag ik liggen bij de Henk Ten Hoor en ik vond hem wel leuk. Er zat een stom groot rond embleem op genaaid en die heb ik er de zelfde avond nog afgesloopt. Nu vind ik hem super! De effen spencers zijn ook tof, vind ze echt steeds leuker worden _O-

Claudia :D Ik moet echt lachen om je, nog ff en Ivan loopt met letters >:)

Het eten is klaar (ja, was vergeten dat het een uur in de oven moest :@ ) Ik wens u allen een fijne avond en weekend! Tijd om de bank op te zoeken en bank te gaan hangen!

:{w
pi_88116773
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef Vlindur het volgende:
Er zat een stom groot rond embleem op genaaid en die heb ik er de zelfde avond nog afgesloopt.
*;

Fijne avond, Vlindur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')