quote:haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein
quote:Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 18:12 schreef becky27 het volgende:
[..]
haha, daar kan ik pas over oordelen als ik ze in het echt heb gezien. Noortje heeft een fantastisch bfc jeansje, een betere heb ik nog niet gehad. Maar hij wordt te klein
quote:Die heb ik toevallig vandaag binnen gekregenOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
quote:Ik vind dat een heerlijk jeansbroekje voor kleintjesOp vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik hou niet van spijkerbroekjes in spijkerkleur, maar dit is 1 van mn favoriete broekjes voor Wolf op het moment, sommigen zullen het een vreselijk ding vinden maar zoiets zit zooo lekker denk ik[ afbeelding ]
quote:Ja, dat vind ik wel een goeieOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou zeggen: zonder strikje, geen bloesje onder het giletje maar een basic shirtje en dan wat sportievere schoentjes eronder.
quote:Heeft hij hem morgen aan?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
quote:Ja, dat vind ik ook geslaagd! Ik ga het gewoon eens proberen, denk ik. Het is ook wel een handige manier om hem snel een laagje meer of minder te geven. Ik houd zelf alleen niet van zo'n ruitjesmotief.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur!En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk
![]()
[ afbeelding ]
quote:Over een shirt vind ik het ook ineens heel leuk staanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef Vlindur het volgende:
Hihi, Rienk heeft nu een trui waar dat logo ook instaat en echt hinderlijk is het niet. Het heeft de zelfde kleur!En ik dacht ook dat spencertjes stom waren, over een bloesje vind ik het minder tof, maar rienk heeft ze gewoon over een romper of shirt. Ik vind het echt heel leuk
![]()
[ afbeelding ]
Ik had bedacht dat met de officiële gebeurtenis Rienk ook in vol ornaat gaat, maar later bij het restaurant gewoon de strik en het giletje uit doet. Heeft ie ook wat meer ruimte voor beweging.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:37 schreef Vlindur het volgende:
Er zat een stom groot rond embleem op genaaid en die heb ik er de zelfde avond nog afgesloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |