quote:Ik las dat iemand als tip de Puckabag gaf waar een soort handschoentjes aan vastzitten. Ik weet niet of het wat voor jullie is, maar wij hebben die slaapzak en ik vind het zo'n ontzettend fijn ding! Echt het geld waard (en het gaat hopelijk een tijd mee).Op donderdag 28 oktober 2010 15:17 schreef Sorbootje het volgende:
Lily, 'jouw' leidster ís gewoon zelf een stomme jurk. Een soepjurk!
En ja, Isabeau heeft een hernieuwde interesse voor haren uit haar hoofd rukken. Doet ze als ze moe is en als ze in bed ligt. Schijnt net zoiets te zijn als duimen of het gebruik van een speen. Ik kan bij iedere pluk wel janken.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogen accesoires hier ook?
Kijk eens wat ik voor Huup tegenkwam
quote:Deze?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:33 schreef miss_sly het volgende:
Er staan hele leuke paarse laarsjes op de H&M site
En ik zie nu pas dat je de kleertjes echt beter kunt zien als je kiest voor "laat alles zien"
quote:Ik heb ze er al tussengezet! Die vind zelfs ik leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Nee, niet die, even kijken of ik ene plaatje kan plakken.s
quote:Huup & Sandous. Ik vond ze te licht van kleur, wordt zo snel vies.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind deze dan leuker (ik geloof dat SC ze had gekocht?):
[ afbeelding ]
quote:dat was ik en ik wil het wel heel graag maar maat 98-104 gaat me echt te ver nu..Op vrijdag 29 oktober 2010 10:43 schreef SacreCoeur het volgende:
En wie liet gister nou dat jurkje zien? bruin enzo, van Pimp Your Kids.
Ik heb kortingscode.
quote:Geen idee welke maat je nodig hebt maar 't valt niet heel groot.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef lily het volgende:
[..]
dat was ik en ik wil het wel heel graag maar maat 98-104 gaat me echt te ver nu..
quote:Ze zit nu in 74 dus toch maar niet (mijn middelste droeg 92 met 3/4 jaar). Deze jurk is 98-104 en zelfs bij klein vallen zal ik daar nog lang op moeten wachtenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:47 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee welke maat je nodig hebt maar 't valt niet heel groot.
Bij een 86 zou 't al makkelijk gaan.
quote:Emil!
quote:Iets van lodger?Op vrijdag 29 oktober 2010 10:54 schreef wickie het volgende:
Oh wat erg die kleertjes. Dat pakje![]()
Misschien hebben jullie ideeen. Ik ben op zoek naar een slaapzak die ook in het autostoeltje kan, zodat je niet helemaal hoeft aan en uit te kleden als 's avonds naar huis gaat. Niet echt kleding maar ja.. maar ik wist niet waar ik het anders het beste kon vragen.
Ik kom wel dingen tegen maar dat is allemaal intens duur...
quote:Oh, wat grappig. Ik zit er net op te googlen en in de boeken heet hij wel Michiel maar in de serie Emil!Op vrijdag 29 oktober 2010 10:56 schreef lily het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat het Michiel van de Hazelhoeve was
quote:ah, vandaar (ik ken alleen de boeken)Op vrijdag 29 oktober 2010 10:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, wat grappig. Ik zit er net op te googlen en in de boeken heet hij wel Michiel maar in de serie Emil!
quote:Die is cute <3Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef wickie het volgende:
Ik zoek eigenlijk zoiets:
[ afbeelding ]
Met mouwtjes en met de rits aan de zijkant en dan een gat erin. Deze gaan volgens mij maar tot maat 74, dus eigenlijk al te klein, jammergenoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |