abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88098691
Z'n slaapzakje zoek ik ook nog :)
Het al altijd z'n gepruts in de auto stoel nu.
Niet dat het vaak hoeft, maar voor de 2 keer per maand ofzo is het toch wel handig.
pi_88098918
Wat een horror die ijsbeer-dikke glimjas van Hema
Die truien zijn ook stom, ik haat cijfers! Bij jongetjes staat bijv bij Wibra echt overal een rugnummer op.Bah!
Oooh wat een vreselijke kerstoutfits Twinkly! echt te kitsch

Twinkly, die beurs is in een wijkgebouw in Bennekom.Kleertjes tot mt92 en ook speelgoed.
Maar ik vind het eng om op de gok wat voor een ander mee te nemen :D maar wie weet zie ik nog wel wat wat ik passend vind bij Niels,vindt je het niks dan hou ik het zelf want we hebben best wel dezelfde smaak
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_88099284
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef Claudia_x het volgende:
Die lakschoentjes ook.
*proest* die had ik voor Wolf vorig jaar kerst in de allerkleinste maat

De blouse met stropdas van de H&M feestdingen vind ik dan wel weer erg leuk, al zou ik die stropdas er dan afhalen.Vind ik stom staan bij iedere man, klein en groot
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 11:31:54 #54
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88099355
Weetje wat ik stom vind, overhemden bij jongetjes als ze nog niet kunnen lopen.
Dan gaat 't kraagje zo omhoog zitten, net alsof ze geen nek hebben. :')
pi_88099851
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Poppejans het volgende:
Twinkly, die beurs is in een wijkgebouw in Bennekom.Kleertjes tot mt92 en ook speelgoed.
Maar ik vind het eng om op de gok wat voor een ander mee te nemen :D maar wie weet zie ik nog wel wat wat ik passend vind bij Niels,vindt je het niks dan hou ik het zelf want we hebben best wel dezelfde smaak
*O* Jij hebt een goede smaak, dus ik vertrouw jou wel :D
Hoe komt het toch dat jij altijd weet wanneer er evenementen in de buurt zijn, snuffel je altijd door de huis-aan-huis bladen of hoor je het via via?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88100085
Mijn dochter heeft een rose-ijsbeer-dikke-glimjas van de hema O+ . Was twee jaar geleden 5 euro :7 .
pi_88100921
Ik houd echt niet van dikke ijsbeer jassen. En al helemaal niet als ze glimmen, brr.

Jassen met capuchon van slaapzakstof, beh...
Of fleece...ook beh

Leah draagt nog steeds haar gekregen jas (die ik niet mooi vind). Ik heb er nu eindelijk een naar mijn smaak gescoord via mp, vorig weekend al betaald maar nog steeds niet ontvangen helaas.

Ik kreeg net wel de gratis gmk jumpsuit in maat 86....groooot :o

[ Bericht 22% gewijzigd door lily op 29-10-2010 12:28:22 ]
pi_88101783
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:46 schreef Twinkly het volgende:

[..]

*O* Jij hebt een goede smaak, dus ik vertrouw jou wel :D
Hoe komt het toch dat jij altijd weet wanneer er evenementen in de buurt zijn, snuffel je altijd door de huis-aan-huis bladen of hoor je het via via?
In de krant heeft het gestaan maar ik had zelf de site van die beurs (er is er eentje in het voor- en najaar)via google gevonden op ''kinderkledingbeurs gelderland''

Lily, ik vond hem ook enorm lijken, maar eenmaal aan viel het reuze mee.Alleen de pijpen bleken wat te lang,verder al helemaal goed passend.
pi_88101880
Oh lily dat verschil is enórm hè ineens in die maten bij GMK? Fijn dat het zo opgelost is nu!

@Wickie, bij Hans Textiel hebben ze zo'n slaapzak met gaten erin voor in de autostoel, kost iets van 25 euro dacht ik uit mn hoofd. Niet heel schattig of boeiend verder ofzo maar wel dik en redelijk okay geprijsd.

@Sly die schoentjes hebben we hier in het bruin staan ik vond ze zo leuk O+ het model enzo, lekker stoere stappers! Ik vind het alleen zo jammer dat die maten dan zijn van 18/19 naar 20/21 wij hebben dus de 20/21 staan, mooi voor straks, maar nu zit ze in maat 19 dus t duurt nog wel eventjes en die 18/19 zullen wel nét te klein zijn. Jammer is dat.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:54:49 #60
5428 crew  miss_sly
pi_88102061
huup, als ze echt aan het lopen is, worden de voetjes wat sneller wat groter (of iig lijkt dat zo) omdat ze wat platter worden, zeg maar. En met dikke sokken, of ene maillot met sokken erover, passen grotere schoentjes ook al sneller (zo doe ik het wel eens met die leuke zilveren laarsjes die nog te groot zijn :D ).
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88102089
Gewoon bij de Hans Textiel joh? Dat zou fijn zijn. Ik fiets er straks even heen denk ik.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88102291
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:55 schreef wickie het volgende:
Gewoon bij de Hans Textiel joh? Dat zou fijn zijn. Ik fiets er straks even heen denk ik.
Jup hier heb ik ze pas nog zien hangen. :Y maar ze hangen er nog maar net denk ik, ze waren het winterspul aan het inruimen.

@Sly ah ok, nouja we wachten af. t heeft ook geen haast, ze heeft schoenen voor nu, en die laarsjes kunnen ook met gemak nog in t voorjaar vind ik. Maar ze zijn erg leuk, ook in paars! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88105728
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:45 schreef Poppejans het volgende:
Lily, ik vond hem ook enorm lijken, maar eenmaal aan viel het reuze mee.Alleen de pijpen bleken wat te lang,verder al helemaal goed passend.
Oh nee, ze zwemt er in.
Veel te wijd, flubbert om haar heen, mouwen veel te lang en de pijpen al helemaal.

Maar ze heeft de 74 nog. Die past perfect en zit nog heel mooi :) Juist handig...heeft ze straks ook nog een
pi_88106543
Hebben jullie ook het probleem met de jassen.

Als ik Mart z'n jas aan doe en in de wandelwagen of in de autostoel zet, verdwijnt zijn hoofd er bijna in. De jas kruipt dan helemaal op. Zo vervelend :(

Is dit een bekend probleem of hoort dat zo.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:21:23 #65
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88107389
bekend probleem, hier gebeurt dat bij Noortje ook nog wel eens en dan zakt ook nog eens d'r muts over d'r ogen en zie je mijn kind n iet meer.
pi_88107760
Gevonden wickie!
Oh, dat is geen webwinkel :{
Maar dit wel! Wel duur, maar gaat wel lang mee.

Lily, super dat je nu toch nog een gratis jumpsuitje gekregen hebt, ondanks dat je deze niet teruggestuurd hebt. Dat maakt het toch nog een klein beetje goed.

[ Bericht 31% gewijzigd door Twinkly op 29-10-2010 15:46:14 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:26:04 #67
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88109962
Altijd 8 euro!

Is toch niet duur
pi_88112177
@Wickie: Je kunt er ook zelf een maken door ahw pijpen van de slaapzak te maken.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:38:05 #69
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88112667
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 11:02 schreef wickie het volgende:
Ik zoek eigenlijk zoiets:

[ afbeelding ]

Met mouwtjes en met de rits aan de zijkant en dan een gat erin. Deze gaan volgens mij maar tot maat 74, dus eigenlijk al te klein, jammergenoeg.
http://www.anykid.nl/producten_bedtijd_slapen.htm

Eindje naar beneden scrollen, de Easy-move slaapzak, ook wel elders te verkrijgen online. Alleen geen rits aan de zijkant.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:50:44 #70
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113104
Ik heb nog steeds niets voor de ongeboren vrucht gekocht. Ik voel me daar best een beetje schuldig over, niet dat het meteen nodig zou zijn (ja rompertjes wel eigenlijk), maar ik bedoel met niets ook helemaal niets. Geen kleertjes, of speeltjes of whatever. Als ik naar winkels ga vind ik het of te duur of niet praktisch, of het is het verkeerde seizoen. Durf ook niet zo goed al iets te halen ofzo, alsof ik niet zeker weet dat het wel een meissie is ofzo. (Weet ikk ook niet zeker, er is geen piemel gespot ofzo)

Met Beisan had ik dat wel meer.... Al sjop ik daar ook niet echt voor....

Geen idee waarom, wilde het even melden ofzo ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88113480
Oh maar basboussa ik troost je, zelfs ik, koopziek dat ik ben, heb echt nog niet zoveel gekocht voor deze baby. Ik heb nog geen 5% van wat ik voor Amélie had gekocht rond deze termijn.

Niet schuldig voelen joh! Je wacht gewoon tot je weet wat voor kleurtype je dochter is zodat haar kleertjes goed bij haar aura staan. Niks mis mee :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88113507
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 16:26 schreef becky27 het volgende:
Altijd 8 euro!

Is toch niet duur
Maar wel stom
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:06:19 #73
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113641
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:00 schreef huuphuup het volgende:
Niet schuldig voelen joh! Je wacht gewoon tot je weet wat voor kleurtype je dochter is zodat haar kleertjes goed bij haar aura staan. Niks mis mee :7
Dat zegt de man dus ook de hele tijd: ik weet toch niet voor tiep het is, hoe kan ik dan wat voor haar kopen?

Ja, heb al een aurastaarster uitgenodigt bij de bevalling, zodat ik de man meteen op pad kan sturen. Komt hij vast weer terug met kerstkleertjes die afgeprijst waren (vind je het gek, in maart...)

Zegt ie dat ik goeikoop ben :D
pi_88113683
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:06 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Dat zegt de man dus ook de hele tijd: ik weet toch niet voor tiep het is, hoe kan ik dan wat voor haar kopen?

Ja, heb al een aurastaarster uitgenodigt bij de bevalling, zodat ik de man meteen op pad kan sturen. Komt hij vast weer terug met kerstkleertjes die afgeprijst waren (vind je het gek, in maart...)

Zegt ie dat ik goeikoop ben :D
:D

wat een heerlijk stel zijn jullie toch O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 18:10:35 #75
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88113766
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 18:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

:D

wat een heerlijk stel zijn jullie toch O+
't was wel lekker warm, dat moet ik hem nageven.... Maar kind lag er wel een beetje fok-onwaardig bij...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')