quote:Volgens mij geeft die middelste het beste aan wat de regering van de oppositie vindtOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Jojoke het volgende:
Wat plaatjes uit de zaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Live hoeft alleen te worden vervangen door napraattopic imo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef RvLaak het volgende:
damn, open ik een nieuw topic, is het afgelopen
quote:du_ke?Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Live hoeft alleen te worden vervangen door napraattopic imo.
quote:Precies!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Live hoeft alleen te worden vervangen door napraattopic imo.
quote:Lijkt me niet, interrupties duurden bij hem altijd erg lang dankzij zijn warrige, ontwijkende antwoorden.
quote:Hij voelt zich behoorlijk verheven, of niet?Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
vanHijum We hebben vanavond zeven moties van de oppositie gesteund #handreiking
Gut...
quote:Ja nou, ik heb niet zo snel meegekregen wat dat was, ff neuzen, brb!Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
vanHijum We hebben vanavond zeven moties van de oppositie gesteund #handreiking
Gut...
quote:aardige file staat er nuOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
Haha zie die rijZe willen allemaal feliciteren
Wordt nog een lange nacht daar.
quote:Deze wordt overigens van harte ondersteund door mijn fractieOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Zolcon het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal discussie topic openenwaar we een bepaalde stelling behandelen. Elke zoveel dagen weer een andere stelling. Gewoon gefundeerd, geen geschreeuw. Kan iedereen dingen van leren en dan hoeft niet elke discussie een links/rechts schreeuwpartij te worden.
Mensen die zich niet netjes kunnen gedragen worden gewoon netjes weggewerkt uit het topic.
het is maar een plannetje, schiet er aub op als het niet bevalt
quote:Het blijft Brabants, te laat, lange nacht, suspicious.....Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
Haha zie die rijZe willen allemaal feliciteren
Wordt nog een lange nacht daar.
quote:CDAOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij voelt zich behoorlijk verheven, of niet?
Welke partij?
quote:Mijn fractie ook, de Centrum Democraten. Goed toch al voor 31 zetels.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien we toch aan het napraten zijn.... Doe ik het idee van Zolcon nog maar eens invoeren als motie:
[..]
Deze wordt overigens van harte ondersteund door mijn fractie
quote:En de mijneOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien we toch aan het napraten zijn.... Doe ik het idee van Zolcon nog maar eens invoeren als motie:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef lyolyrc het volgende:
Van der Staaij krijgt nog extra complimenten van Rutte zo te zien. Toch een verborgen gedoogakkoord?
quote:Moet Rutte even een nieuwe weg aanleggen en de maximumsnelheid verhogenOp woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef StephanL het volgende:
Als iedereen blijft staan, komen ze nooit buiten.
quote:Zo veel geld heeft hij ook weer nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet Rutte even een nieuwe weg aanleggen en de maximumsnelheid verhogen
quote:Lijkt mij ook een goed idee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Goed plan. Ik wil graag een motie indienen tegen het spugen op straat.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Mijn fractie, tevens gedoogpartij van Vak K, raadt dit addendum op de motie Zolcon cs sterk af.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil graag een motie indienen tegen het spugen op straat.
Overtreders dienen ook met terugwerkende kracht gestraft te worden.
Dit behept uiteraard wel het opzetten van een DNA-database van de voltallige bevolking.
quote:Van mij krijg je gedoogsteun!Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
ik wil er nog even op wijzen dat ik in
[POL FIETBEK]
het plan uit het vorige topic heb gedeponeerd
quote:Zou ook vreemd zijn als ze dit niet deden, het had al een meerderheid doordat het ook al door de CDA fractie werd gesteund. Maar toch goed dat er weer aandacht voor is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef kahaarin het volgende:
Boris van der Ham
Vandaag om 22:35
Voorstel van d66 orgaandonatie krijgt steun kabinet #goednieuws
quote:dode mus, aangezien de motie (volgens mij) enkel ging over de verspreiding van donorregistratie formulieren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef kahaarin het volgende:
Boris van der Ham
Vandaag om 22:35
Voorstel van d66 orgaandonatie krijgt steun kabinet #goednieuws
quote:Een uitstekend plan. Dan komen onze gekleurde medelanders er slecht van afOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil graag een motie indienen tegen het spugen op straat.
Overtreders dienen ook met terugwerkende kracht gestraft te worden.
Dit behept uiteraard wel het opzetten van een DNA-database van de voltallige bevolking.
quote:Waar hoopte je op?Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie enorme filevorming in de kamer. En Melanie Schultz van Haegen doet niks, teleurstellend
quote:Ik zou het helemaal niet verkeerd vinden om iedereen donor te laten zijn tenzij ze bezwaar indienen, als mensen net zo laks zouden zijn met bezwaar aantekenen dan zouden er veel meer donoren zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dode mus, aangezien de motie (volgens mij) enkel ging over de verspreiding van donorregistratie formulieren.
quote:minuut of 10 denk ik nogOp woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hoelang gaat dit handen schudden nog door?
quote:Eens, maar dat zullen de christenen nooit accepteren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet verkeerd vinden om iedereen donor te laten zijn tenzij ze bezwaar indienen, als mensen net zo laks zouden zijn met bezwaar aantekenen dan zouden er veel meer donoren zijn.
*Heb zelf 3e graads brandwonden gehad maar helaas was er geen geschikte donorhuid-->infectie*
quote:Ik vrees met name voor de chinezen. Maar ik vind het echt goor en niet passen binnen onze cultuur. Ik draag het dan ook graag voor als stelling in de nieuwe stelling-topicreeks binnen POL.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Een uitstekend plan. Dan komen onze gekleurde medelanders er slecht van af
quote:De VVD ook niet, uit liberaal oogpunt.Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar dat zullen de christenen nooit accepteren.
quote:Dat ze zorgt voor extra spitsstroken en snellere doorstroming, maar het is nog steeds langzaam rijdend tot stilstaand verkeer.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
De VVD ook niet, uit liberaal oogpunt.
quote:& hoe stemde de rest van het CDA?Op woensdag 27 oktober 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
adkoppejan Aantal moties van oppositie gesteund waaronder motie-Halsema c.s. dat tegengaan van islamisering geen doelstelling van regeringsbeleid is
quote:Nee, meer vanuit het principe dat het je eigen keuze zou moeten zijn. Dat de overheid die keuze je niet mag opleggen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, ja stel je voor... Misschien worden er wel mensen mee geholpen die geen bankier zijn... Of dat mensen gedwongen worden na te denken... Straks krijgen ze nog kennis ook... Eng hoor...
quote:Vrije keuze is ook een groot goed natuurlijk. Maar ik ben zelf meer voor de Ja, tenzij optie.Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, ja stel je voor... Misschien worden er wel mensen mee geholpen die geen bankier zijn... Of dat mensen gedwongen worden na te denken... Straks krijgen ze nog kennis ook... Eng hoor...
quote:geef mij maar weer de schuld....Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry ff afgeleid door plan Zolcon in FIETBACK..
quote:Waarom niet? Alleen mensen die geen bezwaar aantekenen worden toch donor? Als je fundamenteel bezwaar hebt dan stuur je dat toch onmiddelijk in? Het gaat me vooral om de mensen die eigenlijk geen bezwaar hebben maar te lam zijn om een formuliertje in te vullen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eens, maar dat zullen de christenen nooit accepteren.
quote:Dat hebben ze niet getweet (of ik heb het gemist)Op woensdag 27 oktober 2010 23:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
& hoe stemde de rest van het CDA?
quote:Het probleem met de christenen in de politiek is niet zozeer dat mensen geen andere mening mogen hebben, maar meer dat hun geloof wet moet zijn. Zie bijvoorbeeld ook de hele discussie over de winkeltijdenwet. Mag van hun niet, omdat zij per se de zondag voor god willen houden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen mensen die geen bezwaar aantekenen worden toch donor? Als je fundamenteel bezwaar hebt dan stuur je dat toch onmiddelijk in? Het gaat me vooral om de mensen die eigenlijk geen bezwaar hebben maar te lam zijn om een formuliertje in te vullen.
En ja, ik heb zo'n donorregistratie dinges in mijn portemonnee en mijn familie weet hoe ik er over denk. (zij hebben zelf ook zo'n ding.)
quote:Je blijft de keuze houden, je kan immers bezwaar maken.Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vrije keuze is ook een groot goed natuurlijk. Maar ik ben zelf meer voor de Ja, tenzij optie.
quote:Ik ben ook al heel lang donor.. Maar ik ben de enige in de (directe) familie..Op woensdag 27 oktober 2010 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom niet? Alleen mensen die geen bezwaar aantekenen worden toch donor? Als je fundamenteel bezwaar hebt dan stuur je dat toch onmiddelijk in? Het gaat me vooral om de mensen die eigenlijk geen bezwaar hebben maar te lam zijn om een formuliertje in te vullen.
En ja, ik heb zo'n donorregistratie dinges in mijn portemonnee en mijn familie weet hoe ik er over denk. (zij hebben zelf ook zo'n ding.)
quote:Ja, 7 aangenomen de rest verworpen.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef humberto.tan het volgende:
Ik was voetbal kijken, heeft het stemmen over de moties nog wat opgeleverd?
quote:Ja, wat dan wel weer een onderwerp voor discissie is, wat zouden zij doen als ze een orgaan nodig hebben....?Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef RvLaak het volgende:
Het probleem met de christenen in de politiek is niet zozeer dat mensen geen andere mening mogen hebben, maar meer dat hun geloof wet moet zijn. Zie bijvoorbeeld ook de hele discussie over de winkeltijdenwet. Mag van hun niet, omdat zij per se de zondag voor god willen houden.
quote:Ook tegen het EPD is bezwaar mogelijk, dus als je het gelijk trekt dan zouden zij hier ook voor kunnen zijn toch?Je blijft de keuze houden, je kan immers bezwaar maken.
Daarbij was de vrije keuze voor de VVD dan weer totaal geen argument mbt het hele EPD verhaal.
quote:Zij weten er wel van? Dat is wel belangrijk, als zij namelijk bezwaar hebben dan laten ze je mooi dicht.Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang donor.. Maar ik ben de enige in de (directe) familie..
quote:Tot het hele dubbel paspoort verhaal. Daarna was hij echt een stuk slechter.Op woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
Conclusie van het gehele debat:
-Rutte sterk begin als MP, zeker in verhouding tot Balkenende
quote:Gedeeltelijk eens. Cohen voert te correct het debat. Daardoor lijkt het alsof hij te slap is. Inhoudt is het enige dat telt bij hem. En tegenover (en naast) Wilders, Roemer, Rouvoet & Halsema komt het ook slap over.-Oppositie ook sterk (Cohen laat het echter een beetje afweten)
quote:-Wilders zit helemaal vast in een moeras van one-liners en is niet van plan zich beschaafd te gedragen
quote:Weinig van gezien, vooral veel irritatie over zijn stem & uitspraak-Stef Blok is veel minder dan verwacht.
quote:Ik vond hem & het CDA juist opvallend vlak & laf overkomen. Maar dat kan nog komen.-Van Haersma Buma doet het goed
quote:Zie mijn eerdere punt-Cohen afwezig en te 'soft'
quote:Lijkt vooral. Zie mijn comment over de motie Pechtold -> donor.-CDA fractie lijkt toch redelijk kritisch te gaan kijken.
quote:ik sluit me helemaal aan bij die rij.Uitblinkers:
-Rutte
-Roemer
-Halsema
-Pechtold
-Rouvoet
quote:Ze weten er wel van ja..Op woensdag 27 oktober 2010 23:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zij weten er wel van? Dat is wel belangrijk, als zij namelijk bezwaar hebben dan laten ze je mooi dicht.
quote:Ik kan me hier aardig in vinden.Op woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
-Oppositie ook sterk (Cohen laat het echter een beetje afweten)
-Wilders zit helemaal vast in een moeras van one-liners en is niet van plan zich beschaafd te gedragen
-Stef Blok is veel minder dan verwacht.
-Van Haersma Buma doet het goed
-Cohen afwezig en te 'soft'
-CDA fractie lijkt toch redelijk kritisch te gaan kijken.
Uitblinkers:
-Rutte
-Roemer
-Halsema
-Pechtold
-Rouvoet
quote:Ik ook.. Het is MIJN lijfOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze je mening respecteren.
quote:Waarom eigenlijk?Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang donor.. Maar ik ben de enige in de (directe) familie..
quote:al denkt mijn moeder er na al die jaren ng steeds anders over
quote:Hij is dan ook geen goede politicus maar wel een gedegen bestuurderOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef RvLaak het volgende:
Mijn analyse van jouw analyse
[..]
Tot het hele dubbel paspoort verhaal. Daarna was hij echt een stuk slechter.
[..]
Gedeeltelijk eens. Cohen voert te correct het debat. Daardoor lijkt het alsof hij te slap is. Inhoudt is het enige dat telt bij hem. En tegenover (en naast) Wilders, Roemer, Rouvoet & Halsema komt het ook slap over.
quote:Misschien een einde? laten we het hopen[..]& wat mij ook opviel is dat zijn debat technieken zwaar te lijden hebben onder zijn nieuwe positie als bijna-regering
[..]
quote:Maar als fractievoorzitter vond ik hem toch wel fijn om naar te luisteren. Je zag dat hij soms moeite had met de standpunten en dat hij het echt lastig had mbt tot de 1/3e. Hij heeft dit naar mijn mening prima gedaan. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijkWeinig van gezien, vooral veel irritatie over zijn stem & uitspraak
[..]
Ik vond hem & het CDA juist opvallend vlak & laf overkomen. Maar dat kan nog komen.
[..]
quote:Zie mijn eerdere punt
[..]
Lijkt vooral. Zie mijn comment over de motie Pechtold -> donor.
[..]
ik sluit me helemaal aan bij die rij.
quote:Zij denken dat je heel moet blijven na de dood geloof ik (voor de zekerheid)
quote:Rare gedachte, maar goed. Hun keuze natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij denken dat je heel moet blijven na de dood geloof ik (voor de zekerheid)
quote:Ook DAAR ben ik voor hoor..Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Baas in eigen buik!![]()
*ow wacht...*
quote:http://www.donorvoorlichting.nl/inc/pdf.cfm?pdf=Religieposter.pdfOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij denken dat je heel moet blijven na de dood geloof ik (voor de zekerheid)
quote:Ik kan me hier ook wel in vinden. Rutte is echt een verademing in vergelijking met Balkenende wat betreft het debat. Rutte reageert meer op de inhoud, waar Balkenende op de loop ging met de vraag en keer op keer met een antwoord kwam dat helemaal niets van doen had met de oorspronkelijke vraag.Op woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
-Wilders zit helemaal vast in een moeras van one-liners en is niet van plan zich beschaafd te gedragen
Uitblinkers:
-Rutte
-Roemer
-Halsema
-Pechtold
-Rouvoet
quote:mietjeOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga binnen nu en een kwartier echt pitten.. Morgen vroeg op en werken en ben al "ziek"..
quote:Het moet dan denk ik ook een niet al te principiële kwestie zijn, omdat de discussie meestal niet in de hand werkt. Dan krijg je te gauw een welles niet discussie met te weinig argumentatie.Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Da's idd het meest problematische deel: een goede stelling waar niet al tig topics over lopen én serieuze en geintresseerde users..
quote:Ik ga nu ook mijn nest in, wilde eigenlijk al voor twaalven er in liggen, maar door mails te beantwoorden is het nu alsnog kwart over.Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga binnen nu en een kwartier echt pitten.. Morgen vroeg op en werken en ben al "ziek"..
quote:Ik verwijs toch maar even naar Hoe gaan we [stelling] opzetten?Op donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het moet dan denk ik ook een niet al te principiële kwestie zijn, omdat de discussie meestal niet in de hand werkt. Dan krijg je te gauw een welles niet discussie met te weinig argumentatie.
[..]
Ik ga nu ook mijn nest in, wilde eigenlijk al voor twaalven er in liggen, maar door mails te beantwoorden is het nu alsnog kwart over.
quote:Zo zo we worden strengOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik verwijs toch maar even naar Hoe gaan we [stelling] opzetten?
quote:Dan ga ik nu maar pittenOp donderdag 28 oktober 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zo zo we worden strengdat belooft veel goeds (je weet dat je nu vast zit aan deze reeks
)
quote:suc6 & jij ook bedankt voor de inbreng.Op donderdag 28 oktober 2010 00:27 schreef Zolcon het volgende:
Bedankt voor de afgelopen 2 dagen. Veel geleerd e.d.
Tot snel in het stellingen topic hoop ik
Nu studeren![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
suc6 & jij ook bedankt voor de inbreng.
Ook ik heb genoten van dit debat... Op naar het volgende (waarin Rutte 1 definitief wordt afgeserveerd)
quote:We zitten hier: Hoe gaan we [stelling] opzetten?Op donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef rubbereend het volgende:
Met Balkenende had dit nog uren geduurd, die had nooit die vragen zo kunnen beantwoorden
quote:Rutte heeft ook niet veel beantwoord, maar was iig wel duidelijk over het niet beantwoordenOp donderdag 28 oktober 2010 00:31 schreef rubbereend het volgende:
Met Balkenende had dit nog uren geduurd, die had nooit die vragen zo kunnen beantwoorden
quote:Eens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
Uitblinkers:
-Rutte
-Roemer
-Halsema
-Pechtold
-Rouvoet
quote:Beller heeft aangifte gedaan tegen Mark Rutte wegens discriminatie #dubbelpaspoort-kwestie #BNR
quote:Hoe snel zal Cort van der Linden aan bod komenOp donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond een van de favorieten hier uit het debat bij P&W: Stef Blok
http://goo.gl/Gs1o
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hoe snel zal Cort van der Linden aan bod komen?
quote:Ik kan die man echt niet aanhoren...Op donderdag 28 oktober 2010 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond een van de favorieten hier uit het debat bij P&W: Stef Blok
http://goo.gl/Gs1o
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |