quote:Volgens mij geeft die middelste het beste aan wat de regering van de oppositie vindtOp woensdag 27 oktober 2010 23:33 schreef Jojoke het volgende:
Wat plaatjes uit de zaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Live hoeft alleen te worden vervangen door napraattopic imo.Op woensdag 27 oktober 2010 23:32 schreef RvLaak het volgende:
damn, open ik een nieuw topic, is het afgelopen
quote:du_ke?Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Live hoeft alleen te worden vervangen door napraattopic imo.
quote:Precies!!Op woensdag 27 oktober 2010 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Live hoeft alleen te worden vervangen door napraattopic imo.
quote:Lijkt me niet, interrupties duurden bij hem altijd erg lang dankzij zijn warrige, ontwijkende antwoorden.
quote:Hij voelt zich behoorlijk verheven, of niet?Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
vanHijum We hebben vanavond zeven moties van de oppositie gesteund #handreiking
Gut...
quote:Ja nou, ik heb niet zo snel meegekregen wat dat was, ff neuzen, brb!Op woensdag 27 oktober 2010 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
vanHijum We hebben vanavond zeven moties van de oppositie gesteund #handreiking
Gut...
quote:aardige file staat er nuOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
Haha zie die rijZe willen allemaal feliciteren
Wordt nog een lange nacht daar.
quote:Deze wordt overigens van harte ondersteund door mijn fractieOp woensdag 27 oktober 2010 23:07 schreef Zolcon het volgende:
Misschien kunnen we gewoon een centraal discussie topic openenwaar we een bepaalde stelling behandelen. Elke zoveel dagen weer een andere stelling. Gewoon gefundeerd, geen geschreeuw. Kan iedereen dingen van leren en dan hoeft niet elke discussie een links/rechts schreeuwpartij te worden.
Mensen die zich niet netjes kunnen gedragen worden gewoon netjes weggewerkt uit het topic.
het is maar een plannetje, schiet er aub op als het niet bevalt
quote:Het blijft Brabants, te laat, lange nacht, suspicious.....Op woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef StephanL het volgende:
Haha zie die rijZe willen allemaal feliciteren
Wordt nog een lange nacht daar.
quote:CDAOp woensdag 27 oktober 2010 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij voelt zich behoorlijk verheven, of niet?
Welke partij?
quote:Mijn fractie ook, de Centrum Democraten. Goed toch al voor 31 zetels.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien we toch aan het napraten zijn.... Doe ik het idee van Zolcon nog maar eens invoeren als motie:
[..]
Deze wordt overigens van harte ondersteund door mijn fractie
quote:En de mijneOp woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
Aangezien we toch aan het napraten zijn.... Doe ik het idee van Zolcon nog maar eens invoeren als motie:
[..]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef lyolyrc het volgende:
Van der Staaij krijgt nog extra complimenten van Rutte zo te zien. Toch een verborgen gedoogakkoord?
quote:Moet Rutte even een nieuwe weg aanleggen en de maximumsnelheid verhogenOp woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef StephanL het volgende:
Als iedereen blijft staan, komen ze nooit buiten.
quote:Zo veel geld heeft hij ook weer nietOp woensdag 27 oktober 2010 23:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Moet Rutte even een nieuwe weg aanleggen en de maximumsnelheid verhogen
quote:Lijkt mij ook een goed idee.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Goed plan. Ik wil graag een motie indienen tegen het spugen op straat.Op woensdag 27 oktober 2010 23:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Mijn fractie, tevens gedoogpartij van Vak K, raadt dit addendum op de motie Zolcon cs sterk af.Op woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil graag een motie indienen tegen het spugen op straat.
Overtreders dienen ook met terugwerkende kracht gestraft te worden.
Dit behept uiteraard wel het opzetten van een DNA-database van de voltallige bevolking.
quote:Van mij krijg je gedoogsteun!Op woensdag 27 oktober 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
ik wil er nog even op wijzen dat ik in
[POL FIETBEK]
het plan uit het vorige topic heb gedeponeerd
quote:Zou ook vreemd zijn als ze dit niet deden, het had al een meerderheid doordat het ook al door de CDA fractie werd gesteund. Maar toch goed dat er weer aandacht voor is.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef kahaarin het volgende:
Boris van der Ham
Vandaag om 22:35
Voorstel van d66 orgaandonatie krijgt steun kabinet #goednieuws
quote:dode mus, aangezien de motie (volgens mij) enkel ging over de verspreiding van donorregistratie formulieren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:42 schreef kahaarin het volgende:
Boris van der Ham
Vandaag om 22:35
Voorstel van d66 orgaandonatie krijgt steun kabinet #goednieuws
quote:Een uitstekend plan. Dan komen onze gekleurde medelanders er slecht van afOp woensdag 27 oktober 2010 23:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed plan. Ik wil graag een motie indienen tegen het spugen op straat.
Overtreders dienen ook met terugwerkende kracht gestraft te worden.
Dit behept uiteraard wel het opzetten van een DNA-database van de voltallige bevolking.
quote:Waar hoopte je op?Op woensdag 27 oktober 2010 23:46 schreef Jojoke het volgende:
Ik zie enorme filevorming in de kamer. En Melanie Schultz van Haegen doet niks, teleurstellend
quote:Ik zou het helemaal niet verkeerd vinden om iedereen donor te laten zijn tenzij ze bezwaar indienen, als mensen net zo laks zouden zijn met bezwaar aantekenen dan zouden er veel meer donoren zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 23:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
dode mus, aangezien de motie (volgens mij) enkel ging over de verspreiding van donorregistratie formulieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |