quote:Ik ook.. Het is MIJN lijfOp donderdag 28 oktober 2010 00:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze je mening respecteren.
quote:Waarom eigenlijk?Op woensdag 27 oktober 2010 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook al heel lang donor.. Maar ik ben de enige in de (directe) familie..
quote:al denkt mijn moeder er na al die jaren ng steeds anders over
quote:Hij is dan ook geen goede politicus maar wel een gedegen bestuurderOp donderdag 28 oktober 2010 00:02 schreef RvLaak het volgende:
Mijn analyse van jouw analyse
[..]
Tot het hele dubbel paspoort verhaal. Daarna was hij echt een stuk slechter.
[..]
Gedeeltelijk eens. Cohen voert te correct het debat. Daardoor lijkt het alsof hij te slap is. Inhoudt is het enige dat telt bij hem. En tegenover (en naast) Wilders, Roemer, Rouvoet & Halsema komt het ook slap over.
quote:Misschien een einde? laten we het hopen[..]& wat mij ook opviel is dat zijn debat technieken zwaar te lijden hebben onder zijn nieuwe positie als bijna-regering
[..]
quote:Maar als fractievoorzitter vond ik hem toch wel fijn om naar te luisteren. Je zag dat hij soms moeite had met de standpunten en dat hij het echt lastig had mbt tot de 1/3e. Hij heeft dit naar mijn mening prima gedaan. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijkWeinig van gezien, vooral veel irritatie over zijn stem & uitspraak
[..]
Ik vond hem & het CDA juist opvallend vlak & laf overkomen. Maar dat kan nog komen.
[..]
quote:Zie mijn eerdere punt
[..]
Lijkt vooral. Zie mijn comment over de motie Pechtold -> donor.
[..]
ik sluit me helemaal aan bij die rij.
quote:Zij denken dat je heel moet blijven na de dood geloof ik (voor de zekerheid)
quote:Rare gedachte, maar goed. Hun keuze natuurlijk.Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij denken dat je heel moet blijven na de dood geloof ik (voor de zekerheid)
quote:Ook DAAR ben ik voor hoor..Op donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Baas in eigen buik!![]()
*ow wacht...*
quote:http://www.donorvoorlichting.nl/inc/pdf.cfm?pdf=Religieposter.pdfOp donderdag 28 oktober 2010 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zij denken dat je heel moet blijven na de dood geloof ik (voor de zekerheid)
quote:Ik kan me hier ook wel in vinden. Rutte is echt een verademing in vergelijking met Balkenende wat betreft het debat. Rutte reageert meer op de inhoud, waar Balkenende op de loop ging met de vraag en keer op keer met een antwoord kwam dat helemaal niets van doen had met de oorspronkelijke vraag.Op woensdag 27 oktober 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
Conclusie van het gehele debat:
-Rutte sterk begin als MP, zeker in verhouding tot Balkenende
-Oppositie ook sterk (Cohen laat het echter een beetje afweten)
-Wilders zit helemaal vast in een moeras van one-liners en is niet van plan zich beschaafd te gedragen
-Stef Blok is veel minder dan verwacht.
-Van Haersma Buma doet het goed
-Cohen afwezig en te 'soft'
-CDA fractie lijkt toch redelijk kritisch te gaan kijken.
Uitblinkers:
-Rutte
-Roemer
-Halsema
-Pechtold
-Rouvoet
quote:mietjeOp donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga binnen nu en een kwartier echt pitten.. Morgen vroeg op en werken en ben al "ziek"..
quote:Het moet dan denk ik ook een niet al te principiële kwestie zijn, omdat de discussie meestal niet in de hand werkt. Dan krijg je te gauw een welles niet discussie met te weinig argumentatie.Op donderdag 28 oktober 2010 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Da's idd het meest problematische deel: een goede stelling waar niet al tig topics over lopen én serieuze en geintresseerde users..
quote:Ik ga nu ook mijn nest in, wilde eigenlijk al voor twaalven er in liggen, maar door mails te beantwoorden is het nu alsnog kwart over.Op donderdag 28 oktober 2010 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ga binnen nu en een kwartier echt pitten.. Morgen vroeg op en werken en ben al "ziek"..
quote:Ik verwijs toch maar even naar Hoe gaan we [stelling] opzetten?Op donderdag 28 oktober 2010 00:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het moet dan denk ik ook een niet al te principiële kwestie zijn, omdat de discussie meestal niet in de hand werkt. Dan krijg je te gauw een welles niet discussie met te weinig argumentatie.
[..]
Ik ga nu ook mijn nest in, wilde eigenlijk al voor twaalven er in liggen, maar door mails te beantwoorden is het nu alsnog kwart over.
quote:Zo zo we worden strengOp donderdag 28 oktober 2010 00:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik verwijs toch maar even naar Hoe gaan we [stelling] opzetten?
quote:Dan ga ik nu maar pittenOp donderdag 28 oktober 2010 00:20 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zo zo we worden strengdat belooft veel goeds (je weet dat je nu vast zit aan deze reeks
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |