quote:DitOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
zaterdag gaat feyenoord weer keihard onderuit.
quote:hmmmmmmm, lekker warm.....lekker behaaglijk, met dit gure herfstweer....Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kun je nog dieper in de reet van feyenoord-supporters zitten, de tyfus zeg.nep-Hagenees.
quote:Waar moeten ze heen dan?
quote:zaterdag wint Feyenoord gewoon.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
quote:2-0 voor AZ.
quote:Houden we elk weekend rekening mee, ook na vanavond.Op woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
quote:DitOp woensdag 27 oktober 2010 22:58 schreef filano het volgende:
zaterdagzondag gaat feyenoord weer keihard onderuit.
quote:Of terug naar VVV.Op woensdag 27 oktober 2010 23:01 schreef Cunani het volgende:
Feyenoord gaat voortaan gewoon op woensdagavond spelen en alleen nog maar in De Kuip. En Schaken moet thuisblijven.
quote:Kerkrade toch? tegen Roda?
quote:Met een beetje geluk 1 hoogstens.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
ach dit was nog een laatste stuiptrekkinf van feyenoord
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Je weet het nooitOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Hoezo niet, Twente en Ajax werden ook slechts met één doelpunt verschil verloren.Op woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Ik zou eerder zeggen: genoeg kansen voor heldendaden dusOp woensdag 27 oktober 2010 23:03 schreef filano het volgende:
komende wedstrijden:
az
roda
heerenveen
weer geen puntjes dus
quote:Das waar maar als je vandaag weer kijkt het veldspel toch voor het grootste gedeelte vrij matig.Op woensdag 27 oktober 2010 23:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoezo niet, Twente en Ajax werden ook slechts met één doelpunt verschil verloren.
Suarez is niet echt in vorm.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:59 schreef Saekerhett het volgende:
Tering wat begint Ajax weer des Ajax', kansen verneuken, een gefrustreerde Suarez en verdedigen als een G-elftal.
Ik heb het altijd geroepen. Maar ik werd steeds voor dorpsgek uitgemaakt. Voor de duidelijkheid: El Hamdaoui scoort meer dan Zlatan deed bij Ajax.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk was El Hamdaoui al te goed voor de Nederlandse competitie toen Ajax hem kocht. En ze hebben er ¤4 miljoen voor betaald ofzo?Werelddeal.
issie alquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef DaggerOne het volgende:
El Hamdaoui scoort meer dan Suarez op dit moment. Die gaat dadelijk jaloers worden
Zlatan sprak wel beter Nederlands.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd geroepen. Maar ik werd steeds voor dorpsgek uitgemaakt. Voor de duidelijkheid: El Hamdaoui scoort meer dan Zlatan deed bij Ajax.²
Mario Captein. TD.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:13 schreef DaggerOne het volgende:
Wie moet oprotten volgens de VVV fans?
is die nivea actie voorbij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef DaggerOne het volgende:
Verdomme, ik wil De Graafschap zien. Kut Nivea
Die pagina werkt niet meer. En volgens mij ben ik niet de enige die een error krijgt. Of zijn er mensen bij wie de Nivea site wel werkt?quote:
Is altijd op vakantie en heeft geen goede spelers gehaald. Tevens past hij gewoon niet bij VVV.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
Ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:12 schreef DaggerOne het volgende:
VVV moet niet zeuren, ze hadden de scheids juist mee.
Welke match?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:19 schreef muzas het volgende:
wtf is dit? komen ze er ook koffie serveren of waT?
Ja inderdaad. Het lijkt of VVV nog wat gepresteerd heeft maar het waren weggevers van de scheids.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:21 schreef Kingside het volgende:
[..]
Mwa als je ziet dat VVV de 2 goals kado krijgt van de scheids is het zeker niet geflatteerd.
Vind ik te makkelijk, bij de 4e goal van Grunn vlagde in eerste instantie de grens waardoor er verwarring was en net gaf die van Grunn ook nog eens een harde elleboog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:21 schreef Kingside het volgende:
[..]
Mwa als je ziet dat VVV de 2 goals kado krijgt van de scheids is het zeker niet geflatteerd.
Die heeft VVV ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:23 schreef DaggerOne het volgende:
Groningen gooit er nog even een Nigeriaans international bij.
Mooi wel. eerlijk? nee. ze hadden al rood moeten hebben en een penalty tegen..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef TheVulture het volgende:
mooie goal van Heracles, eerlijk is eerlijk
dit dus. Die jongen moet er in de CL wel staan ws. en dan niet eens tegen Heracles mogen spelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:25 schreef truedestiny het volgende:
DOE die OOIJER eruit en ONZE BELG TERUG
Idd. Nooit gedacht dat ik graag een Belg terug wil hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:25 schreef truedestiny het volgende:
DOE die OOIJER eruit en ONZE BELG TERUG
heb je sopcast?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft er iemand geen stream van PSV Twente? Omdat dat verboden is zou ik het leuk vinden als niemand die naar mij zou willen PM'en!
*veelbetekenende knipoog*
thanx!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef dalindo het volgende:
[..]
heb je sopcast?
anders dat ff downloaden en dan op rojadirecta zoeken op fc twente en dan kan je kiezen uit 4 kanalen
één tegengoal? Kijk even naar het doelsaldo vorig seizoen.. en nuquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef DaggerOne het volgende:
Ajax fans die na een tegengoal gelijk roepen dat alles verkeerd is
Niet heel dramatisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
één tegengoal? Kijk even naar het doelsaldo vorig seizoen.. en nu
Gaat niet om het tegendoelpuntquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef DaggerOne het volgende:
Ajax fans die na een tegengoal gelijk roepen dat alles verkeerd is
Ik moest al naar het doelsaldo kijken, en dat is niet heel dramatisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk naar wedstrijden van Ajax en geef dan pas je oordeel.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik moest al naar het doelsaldo kijken, en dat is niet heel dramatisch.
Ooijer heeft hem gwn gepasseerd denk ik. volgens Jol danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Bolter het volgende:
Wat heeft Toby trouwens verkeerd gedaan in de ogen van Jol?..
Als hij momenteel slechter dan Ooijer wordt bevonden dan ben ik bang dat hij beide benen heeft gebrokenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Bolter het volgende:
Wat heeft Toby trouwens verkeerd gedaan in de ogen van Jol?..
ach, geen zorgen, ze moeten nog een keer tegen feyenoord spelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
één tegengoal? Kijk even naar het doelsaldo vorig seizoen.. en nu
Hey wat leuk Piet de Visser op Fok!.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
8 jaar terug reed ik met wat vrienden naar Kralingen, daar zagen we een pleintje en gingen we meevoetballen. En wie was daar nog meer? Een 18 jarige El Hamdaoui. We gaven hem voetballend gezien een lesje, maar toen schakelde hij naar 100%. Toen hebben we het geweten, zelden zo'n explosieve voetballer gezien. Wat een spelert.²
Wat ik dachtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hey wat leuk Piet de Visser op Fok!.
Volgens de heren van VI bedoelt Rutten altijd het tegenovergestelde van wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
Nou Rutten heeft de wedstrijd al dood gemaakt voordat ie begonnenis.
Verkapte ik kan Spaansquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef truedestiny het volgende:
aan een spandoek te zien gaat coacïne snuiven heel populair worden in Eindhoven.
Reis our hero (in het spaans)![]()
Het stond er zó Spaans dat het wel in het Engels vertaalt moest worden?quote:
dat is een juiste constateringquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Spel ziet er niet uit, maar de goals mogen er zijn!
van mij mag hij dat doen, als hij maar niks doorlaat. Maar aanvallend doet hij het ook redelijk hoor, vorige week een lekkere goal en vandaag ook een paar mooie aanvallende acties.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Anita echt een ontzettend slechte verdediger. Hij speelt vrijwel elke bal terug (op de keeper).²
2x zelfs.. enoh en lindgrenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh maar Ajax heeft wel al geel gekregen
Ik vind zijn gefrustreerde blik richting grensrechters echt heerlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Hier nog eens, Suarez breekt z'n been .. niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus man, dat commentaar is echt zo pro-Ajax.Echt triest gewoon.
Niet overdrijven Ajax heeft hem ook vaak genoeg in het voordeel gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef truedestiny het volgende:
Ajax en arbitrage gaat gwn niet met elkaar. ghehe even de zieligerd spelen.
Volgens mij kijk je niet naar de juiste wedstrijd. Commentaar is juist onpartijdig. Maar iedereen kan dit toch zien?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
jij bent zo anti ajax dat je niet meer inziet dat de presentator gelijk heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je niet naar de juiste wedstrijd. Commentaar is juist onpartijdig. Maar iedereen kan dit toch zien?
Calimero.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
jij bent zo anti ajax dat je niet meer inziet dat de presentator gelijk heeft
Waar is hij partijdig dan? Hij geeft meerdere malen aan dat het een leuke pot is om te zien, dat Heracles het overwicht heeft enz. Maar dat de goals mooi zijn. Alleen omdat Ajax hier wordt benadeeld door de arbitrage.. als je zelf onpartijdig was zou je dat ook zien.quote:
Ga is ergens anders trollen, hij zegt een keer dat de scheids het fout doet. Wat ook zo is gezien het feit dat er 2 pingels en 3 rode kaarten voor heracles "vergeten" zijn. En jij vindt hem pro ajax?quote:
niet overdrijven met je 3 rode kaartenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga is ergens anders trollen, hij zegt een keer dat de scheids het fout doet. Wat ook zo is gezien het feit dat er 2 pingels en 3 rode kaarten voor heracles "vergeten" zijn. En jij vindt hem pro ajax?
-edit-quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, hij is pro-Ajax. Het is gewoon zo makkelijk de hele tijd, dat gezeik over de arbitrage. Feyenoord werd bij de 10-0 tegen PSV ook anaal verkracht door de scheids en dat hoor je ook niet de hele tijd. De Graafschap werd in het begin telkens genaaid in de eerste paar minuten maar daar hoor je ook niets over. Suarez haalt ook nog vrije trappen en penalties uit schwalbes maar dan zijn jullie stil. De enige die hier trollt is de commentator met z'n gehuil. Hij blijft er ook over doorgaan...
Gast, jij bent gewoon een zo'n anti ajax mongool.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, hij is pro-Ajax. Het is gewoon zo makkelijk de hele tijd, dat gezeik over de arbitrage. Feyenoord werd bij de 10-0 tegen PSV ook anaal verkracht door de scheids en dat hoor je ook niet de hele tijd. De Graafschap werd in het begin telkens genaaid in de eerste paar minuten maar daar hoor je ook niets over. Suarez haalt ook nog vrije trappen en penalties uit schwalbes maar dan zijn jullie stil. De enige die hier trollt is de commentator met z'n gehuil. Hij blijft er ook over doorgaan...
Nee oké, maar er zijn scheidsrechters die ze alle 3 gegeven haddenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
niet overdrijven met je 3 rode kaarten
HAHAHAquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geen buitenspel. Ajax gematst. Echt die arbitrage is zo pro-Ajax.
jmutrquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
doe het geluid uit en verzorg zelf je commentaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
grappigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
eensch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is wel zo maar nu hoor je jullie niet he. Ik geef alleen maar aan hoe irritant het is als jullie het andersom doen. Nu voel je 't ook even.
Wat moet ik voelen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het is wel zo maar nu hoor je jullie niet he. Ik geef alleen maar aan hoe irritant het is als jullie het andersom doen. Nu voel je 't ook even.
de verhouding is alleen een beetje zoek hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja want het is echt vergelijkbaar zo. Het verschil tussen zo trollen of subjectief zijn en wat wij doen omdat het ook echt zo is, is toch redelijk groot.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
mooi, kan het helaas niet volgen.. Hou dit topic wel bij!quote:
Toby moet er idd weer in .. opbouwend veel beter.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:23 schreef truedestiny het volgende:
[..]
lekker dan! maar daarmee verdient die zijn basisplek niet
Niet zo groot als je denkt, maar dat hangt er dus ook vanaf welk team je supportert, hè.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want het is echt vergelijkbaar zo. Het verschil tussen zo trollen of subjectief zijn en wat wij doen omdat het ook echt zo is, is toch redelijk groot.
ik als Ajacied zeg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef dieselnoi het volgende:
Het is wel vrij irritant dat zowat elke scheids altijd in het nadeel van Ajax fluit. Dit is al ruim 5 seizoen gaande en het is gewoon vervelend. Ajax mist iedere keer het kampioenschap op een punt of een goal na maar als alle dubieuze beslissingen in het voordeel van ajax waren gevallen dan waren ze al een stuk of 3-4 kampioen geweest.
Jammer!quote:
Ach, zelfs zonder dat we landskampioen worden blijven we de mooiste club van Nederland.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:38 schreef dieselnoi het volgende:
Het is wel vrij irritant dat zowat elke scheids altijd in het nadeel van Ajax fluit. Dit is al ruim 5 seizoen gaande en het is gewoon vervelend. Ajax mist iedere keer het kampioenschap op een punt of een goal na maar als alle dubieuze beslissingen in het voordeel van ajax waren gevallen dan waren ze al een stuk of 3-4 kampioen geweest.
goals bedoel jequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez bewaart zijn goal voor Auxerre denk ik.
Ik ben al blij met een bewaarde assist op El hamdioui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez bewaart zijn goal voor Auxerre denk ik.
Verdommequote:
Wat een klote smiley is dat zeg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, die Marokkaanse voetballers zijn een genot om naar te kijken. Ze geven de eredivisie echt kleur. El Hamdaoui, Afellay, Chadli, en misschien Diba waar ik al heel lang een groot fan van ben.²
Zijn altijd leuke spelers om naar te kijken ja, jammer dat er 9 van de 10 keer zo'n misplaatst ego'tje aanzit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, die Marokkaanse voetballers zijn een genot om naar te kijken. Ze geven de eredivisie echt kleur. El Hamdaoui, Afellay, Chadli, en misschien Diba waar ik al heel lang een groot fan van ben.²
Vind het trouwens wel jammer dat ze allemaal voor een andere nationaliteit kiezen. Anders zou marokko toch een leuke team hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja enquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[Wedstrijd van de Week] PSV - FC Twente
Ja dat had ik al door, jij ook?quote:
Ik ben overal. Daar ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door, jij ook?
Juist! NECquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ja, ik was ook onder de indruk. Gewoon alle spelers van Feyenoord omcirkelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha die analyse van Van Bronckhorst was wel hoogstaand.
quote:
Vraag het aan Been.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:40 schreef Cunani het volgende:
Feyenoord gaat deze week heel veel trainen op het nemen van vrije trappen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |