Hey wat leuk Piet de Visser op Fok!.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
8 jaar terug reed ik met wat vrienden naar Kralingen, daar zagen we een pleintje en gingen we meevoetballen. En wie was daar nog meer? Een 18 jarige El Hamdaoui. We gaven hem voetballend gezien een lesje, maar toen schakelde hij naar 100%. Toen hebben we het geweten, zelden zo'n explosieve voetballer gezien. Wat een spelert.˛
Wat ik dachtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hey wat leuk Piet de Visser op Fok!.
Volgens de heren van VI bedoelt Rutten altijd het tegenovergestelde van wat hij zegt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef Paul-89 het volgende:
Nou Rutten heeft de wedstrijd al dood gemaakt voordat ie begonnenis.
Verkapte ik kan Spaansquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:44 schreef truedestiny het volgende:
aan een spandoek te zien gaat coacīne snuiven heel populair worden in Eindhoven.
Reis our hero (in het spaans)![]()
Het stond er zķ Spaans dat het wel in het Engels vertaalt moest worden?quote:
dat is een juiste constateringquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Spel ziet er niet uit, maar de goals mogen er zijn!
van mij mag hij dat doen, als hij maar niks doorlaat. Maar aanvallend doet hij het ook redelijk hoor, vorige week een lekkere goal en vandaag ook een paar mooie aanvallende acties.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Anita echt een ontzettend slechte verdediger. Hij speelt vrijwel elke bal terug (op de keeper).˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |