heb je sopcast?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Heeft er iemand geen stream van PSV Twente? Omdat dat verboden is zou ik het leuk vinden als niemand die naar mij zou willen PM'en!
*veelbetekenende knipoog*
thanx!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:32 schreef dalindo het volgende:
[..]
heb je sopcast?
anders dat ff downloaden en dan op rojadirecta zoeken op fc twente en dan kan je kiezen uit 4 kanalen
één tegengoal? Kijk even naar het doelsaldo vorig seizoen.. en nuquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef DaggerOne het volgende:
Ajax fans die na een tegengoal gelijk roepen dat alles verkeerd is
Niet heel dramatisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
één tegengoal? Kijk even naar het doelsaldo vorig seizoen.. en nu
Gaat niet om het tegendoelpuntquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:34 schreef DaggerOne het volgende:
Ajax fans die na een tegengoal gelijk roepen dat alles verkeerd is
Ik moest al naar het doelsaldo kijken, en dat is niet heel dramatisch.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gast kijk naar wedstrijden van Ajax en geef dan pas je oordeel.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik moest al naar het doelsaldo kijken, en dat is niet heel dramatisch.
Ooijer heeft hem gwn gepasseerd denk ik. volgens Jol danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Bolter het volgende:
Wat heeft Toby trouwens verkeerd gedaan in de ogen van Jol?..
Als hij momenteel slechter dan Ooijer wordt bevonden dan ben ik bang dat hij beide benen heeft gebrokenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:38 schreef Bolter het volgende:
Wat heeft Toby trouwens verkeerd gedaan in de ogen van Jol?..
ach, geen zorgen, ze moeten nog een keer tegen feyenoord spelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:35 schreef Bolter het volgende:
[..]
één tegengoal? Kijk even naar het doelsaldo vorig seizoen.. en nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |