Ik heb het altijd geroepen. Maar ik werd steeds voor dorpsgek uitgemaakt. Voor de duidelijkheid: El Hamdaoui scoort meer dan Zlatan deed bij Ajax.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk was El Hamdaoui al te goed voor de Nederlandse competitie toen Ajax hem kocht. En ze hebben er ¤4 miljoen voor betaald ofzo?Werelddeal.
issie alquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef DaggerOne het volgende:
El Hamdaoui scoort meer dan Suarez op dit moment. Die gaat dadelijk jaloers worden
Zlatan sprak wel beter Nederlands.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het altijd geroepen. Maar ik werd steeds voor dorpsgek uitgemaakt. Voor de duidelijkheid: El Hamdaoui scoort meer dan Zlatan deed bij Ajax.²
Mario Captein. TD.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:13 schreef DaggerOne het volgende:
Wie moet oprotten volgens de VVV fans?
is die nivea actie voorbij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef DaggerOne het volgende:
Verdomme, ik wil De Graafschap zien. Kut Nivea
Die pagina werkt niet meer. En volgens mij ben ik niet de enige die een error krijgt. Of zijn er mensen bij wie de Nivea site wel werkt?quote:
Is altijd op vakantie en heeft geen goede spelers gehaald. Tevens past hij gewoon niet bij VVV.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:15 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wat heeft hij verkeerd gedaan dan?
Ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:12 schreef DaggerOne het volgende:
VVV moet niet zeuren, ze hadden de scheids juist mee.
Welke match?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:19 schreef muzas het volgende:
wtf is dit? komen ze er ook koffie serveren of waT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |