Verdommequote:
Wat een klote smiley is dat zeg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, die Marokkaanse voetballers zijn een genot om naar te kijken. Ze geven de eredivisie echt kleur. El Hamdaoui, Afellay, Chadli, en misschien Diba waar ik al heel lang een groot fan van ben.²
Zijn altijd leuke spelers om naar te kijken ja, jammer dat er 9 van de 10 keer zo'n misplaatst ego'tje aanzit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Echt, die Marokkaanse voetballers zijn een genot om naar te kijken. Ze geven de eredivisie echt kleur. El Hamdaoui, Afellay, Chadli, en misschien Diba waar ik al heel lang een groot fan van ben.²
Vind het trouwens wel jammer dat ze allemaal voor een andere nationaliteit kiezen. Anders zou marokko toch een leuke team hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja enquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[Wedstrijd van de Week] PSV - FC Twente
Ja dat had ik al door, jij ook?quote:
Ik ben overal. Daar ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door, jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |