quote:Nog geen bal geraakt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heeft het hele seizoen nog geen enkele voorzet gegeven
quote:Sommige mensen vinden leedvermaak ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een, een anti-supporter
quote:Kun je nog dieper in de reet van feyenoord-supporters zitten, de tyfus zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA hahahaha 3-0!!!!! super!
alle trollen hier weg inmiddels??
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Altijd die cokesnuiver weer is toch wel een van de spitsen die er rondloopt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV wint met 0-2. Reis en Doedelzak
quote:mensen die hier met ajax logo's lopen te smijten en zeggen ajax supporter te zijn maar ALTIJD online zijn als "hun" club een wedstrijd speelt, hahahaOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je als supporter altijd in het stadion moet zitten.
quote:watOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd die cokesnuiver weer is toch wel een van de spitsen die er rondloopt.
quote:Ik bedoel in de Eredivisie
quote:Ja ik ben ook ALTIJD online want ik heb een laptop en Eredivisie LiveOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mensen die hier met ajax logo's lopen te smijten en zeggen ajax supporter te zijn maar ALTIJD online zijn als "hun" club een wedstrijd speelt, hahaha![]()
![]()
quote:Aan het eind van het seizoen snapt hij pas waarom het legioen stil was in de twaalfde minuut.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Samael het volgende:
Wijnaldum is zo met zichzelf bezig dat ie na al die jaren nog steeds het legioen niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |