quote:Het is Luuk de Jong dat een Ajacied dat aan jou moet vertellen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Plasterk het volgende:
Luc de Jong, de groeten aan je broer, de groeten aan je broer, de groeten aan je broer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA hahahaha 3-0!!!!! super!
alle trollen hier weg inmiddels??
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Wow, je zegt iets zinnings, ben het volledig met je eens!Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk ziet Been nu ook dat je zonder Schaken veel beter bent
quote:Biseswar deed het aardig.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Moet jij zeggen, met je 'is'Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Toilutpaper het volgende:
Moet wel zeggen dat er weer eens drama commentaar is.. hou je bek gewoon is!
quote:Schaken is bij ver de meest waardeloze speler van Feyenoord. Wat Been in 'm ziet is een compleet raadsel voor me. Maar goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Gast, doe niet alsof ik dom ben ofzo. Ging om het foenetische.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is Luuk de Jong dat een Ajacied dat aan jou moet vertellen.
quote:Die keuze laat ik aan jou
quote:Mensen die denken dat je als supporter altijd in het stadion moet zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA hahahaha 3-0!!!!! super!
alle trollen hier weg inmiddels??
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Nope, want AjaxOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
![]()
quote:Het wat?Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gast, doe niet alsof ik dom ben ofzo. Ging om het foenetische.
quote:Die heeft het hele seizoen nog geen enkele voorzet gegevenOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Samael het volgende:
[..]
Schaken is bij ver de meest waardeloze speler van Feyenoord. Wat Been in 'm ziet is een compleet raadsel voor me. Maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |