quote:NeeOp woensdag 27 oktober 2010 22:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sorry, voor jou is het natuurlijk: Kut voor je, neus!
quote:Koop oren, ze roepen LUC LUC LUC
quote:Vandaar dat er steeds mensen sneller zijnOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Cunani het volgende:
Volgende keer pas even na 10 sec. zeggen dat het een goal wordt. EL loopt een paar seconden achter.
quote:Ja, kan niet meer fout gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Bolter het volgende:
Volgens mij is Feyenoord kampioen nu? toch?
quote:Nee, jíj loopt achter.Op woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Cunani het volgende:
Volgende keer pas even na 10 sec. zeggen dat het een goal wordt. EL loopt een paar seconden achter.
quote:Bij mij niet hoorOp woensdag 27 oktober 2010 22:40 schreef Cunani het volgende:
quote:Dan ken jij Beenhakker niet. Zoals ie nu keek..nou dan is er een feestje aan de gang in zijn hoofd hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Beenhakker zijn gezicht staat op ontploffen
quote:Ja dat maakt uitOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? De keeper was er toch eerder bij.
quote:Dat zijn dan ook droeftoeters dat wil je niet wetenOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef MrVanBraun het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-18380/p4/
Zo die slapen straks eindelijk goed
quote:Ik bedoelde die rooie gloed daarOp woensdag 27 oktober 2010 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan ken jij Beenhakker niet. Zoals ie nu keek..nou dan is er een feestje aan de gang in zijn hoofd hoor.
quote:Het is Luuk de Jong dat een Ajacied dat aan jou moet vertellen.Op woensdag 27 oktober 2010 22:41 schreef Plasterk het volgende:
Luc de Jong, de groeten aan je broer, de groeten aan je broer, de groeten aan je broer
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA hahahaha 3-0!!!!! super!
alle trollen hier weg inmiddels??
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Wow, je zegt iets zinnings, ben het volledig met je eens!Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk ziet Been nu ook dat je zonder Schaken veel beter bent
quote:Biseswar deed het aardig.Op woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Moet jij zeggen, met je 'is'Op woensdag 27 oktober 2010 22:37 schreef Toilutpaper het volgende:
Moet wel zeggen dat er weer eens drama commentaar is.. hou je bek gewoon is!
quote:Schaken is bij ver de meest waardeloze speler van Feyenoord. Wat Been in 'm ziet is een compleet raadsel voor me. Maar goedOp woensdag 27 oktober 2010 22:48 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Gast, doe niet alsof ik dom ben ofzo. Ging om het foenetische.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is Luuk de Jong dat een Ajacied dat aan jou moet vertellen.
quote:Die keuze laat ik aan jou
quote:Mensen die denken dat je als supporter altijd in het stadion moet zitten.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
voornamelijk de mensen die vanavond eigenlijk in de arena hadden moeten zitten maar as usual weer op het forum aanwezig waren?? hahaha![]()
![]()
quote:Nope, want AjaxOp woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
![]()
quote:Het wat?Op woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Gast, doe niet alsof ik dom ben ofzo. Ging om het foenetische.
quote:Die heeft het hele seizoen nog geen enkele voorzet gegevenOp woensdag 27 oktober 2010 22:49 schreef Samael het volgende:
[..]
Schaken is bij ver de meest waardeloze speler van Feyenoord. Wat Been in 'm ziet is een compleet raadsel voor me. Maar goed
quote:Nog geen bal geraakt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die heeft het hele seizoen nog geen enkele voorzet gegeven
quote:Sommige mensen vinden leedvermaak ook leukOp woensdag 27 oktober 2010 22:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo een, een anti-supporter
quote:Kun je nog dieper in de reet van feyenoord-supporters zitten, de tyfus zeg.Op woensdag 27 oktober 2010 22:47 schreef HaagsPietje het volgende:
![]()
quote:Altijd die cokesnuiver weer is toch wel een van de spitsen die er rondloopt.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef leolinedance het volgende:
PSV wint met 0-2. Reis en Doedelzak
quote:mensen die hier met ajax logo's lopen te smijten en zeggen ajax supporter te zijn maar ALTIJD online zijn als "hun" club een wedstrijd speelt, hahahaOp woensdag 27 oktober 2010 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die denken dat je als supporter altijd in het stadion moet zitten.
quote:watOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Altijd die cokesnuiver weer is toch wel een van de spitsen die er rondloopt.
quote:Ik bedoel in de Eredivisie
quote:Ja ik ben ook ALTIJD online want ik heb een laptop en Eredivisie LiveOp woensdag 27 oktober 2010 22:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
mensen die hier met ajax logo's lopen te smijten en zeggen ajax supporter te zijn maar ALTIJD online zijn als "hun" club een wedstrijd speelt, hahaha![]()
![]()
quote:Aan het eind van het seizoen snapt hij pas waarom het legioen stil was in de twaalfde minuut.Op woensdag 27 oktober 2010 22:53 schreef Samael het volgende:
Wijnaldum is zo met zichzelf bezig dat ie na al die jaren nog steeds het legioen niet kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |