2x zelfs.. enoh en lindgrenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh maar Ajax heeft wel al geel gekregen
Ik vind zijn gefrustreerde blik richting grensrechters echt heerlijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Hier nog eens, Suarez breekt z'n been .. niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus man, dat commentaar is echt zo pro-Ajax.Echt triest gewoon.
Niet overdrijven Ajax heeft hem ook vaak genoeg in het voordeel gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef truedestiny het volgende:
Ajax en arbitrage gaat gwn niet met elkaar. ghehe even de zieligerd spelen.
Volgens mij kijk je niet naar de juiste wedstrijd. Commentaar is juist onpartijdig. Maar iedereen kan dit toch zien?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
jij bent zo anti ajax dat je niet meer inziet dat de presentator gelijk heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je niet naar de juiste wedstrijd. Commentaar is juist onpartijdig. Maar iedereen kan dit toch zien?
Calimero.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:10 schreef truedestiny het volgende:
[..]
jij bent zo anti ajax dat je niet meer inziet dat de presentator gelijk heeft
Waar is hij partijdig dan? Hij geeft meerdere malen aan dat het een leuke pot is om te zien, dat Heracles het overwicht heeft enz. Maar dat de goals mooi zijn. Alleen omdat Ajax hier wordt benadeeld door de arbitrage.. als je zelf onpartijdig was zou je dat ook zien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |