quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als iemand wil huilen dan is het toch niet erg? Ik huil erg regelmatig, en behavle dat het soms lastig is, vind ik het geen enkel probleem. Huilen is een goede uitlaatklep...en iedereen gaat anders met emoties om...
quote:Ik krijg alleen altijd wel heel zere ogen en koppijn van huilenOp woensdag 27 oktober 2010 12:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Als iemand wil huilen dan is het toch niet erg? Ik huil erg regelmatig, en behavle dat het soms lastig is, vind ik het geen enkel probleem. Huilen is een goede uitlaatklep...en iedereen gaat anders met emoties om...
quote:okay, het kwam op mij over alsof je er een oordeel over gaf: wat stom dat jullie zoveel huilen...Op woensdag 27 oktober 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
DAt zeg ik toch ook net Nynke? In mijn eerste post gaf ik al aan dat het een stomme vraag is. Maar ik vraag het me wel degelijk af.
Voor mezelf werkt huilen niet louterend (ik vind het eerder vermoeiend), maar kan me daarom wel voorstellen dat het voor een ander zo werkt. Het viel me alleen op dat hier vaak gehuild wordt. En ik vroeg me af waarom.
quote:Nee, ik oordeel zelden over mensen (ook niet als ze taalfouten makenOp woensdag 27 oktober 2010 12:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
okay, het kwam op mij over alsof je er een oordeel over gaf: wat stom dat jullie zoveel huilen...
Verkeerd begrepen dus!
quote:Was het geen foto?Op woensdag 27 oktober 2010 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, en nu blijft de kunsthistoricus in mij maar zeuren wie dat huilende jongetje geschilderd heeft
En ik kom er niet op.... FAIL
quote:Volgens Google Bragolin (wat dan weer een pseudoniem zou zijn). Geen idee of dat klopt.Op woensdag 27 oktober 2010 12:15 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, en nu blijft de kunsthistoricus in mij maar zeuren wie dat huilende jongetje geschilderd heeft
En ik kom er niet op.... FAIL
quote:Bruno Amadio, blijkbaar.Op woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens Google Bragolin (wat dan weer een pseudoniem zou zijn). Geen idee of dat klopt.
quote:Oh ja, jij hebt je vrije dag... LekkerOp woensdag 27 oktober 2010 12:21 schreef Viking84 het volgende:
Hoi. Even douchen en dan stadwaarts
.
quote:Eens.Op woensdag 27 oktober 2010 12:16 schreef loveli het volgende:
Niks mis met huilen op z'n tijd. Zelf merk ik wel een groot verband tussen gezond leven en goed in m'n vel zitten. Afgelopen voorjaar had ik momenten dat ik al vol schoot als je vroeg of ik bloemkool lustte. Stokpaardje: hele hormoonhuishouding, hersenstofwisseling e.d. hangen samen met gezond leven. Sporten, voldoende groente, vette vis, vitamientjes en je kunt veel meer hebben dan wanneer je je lijf volstopt met suikers.
quote:Ook leuk: mensen die 1,5 stoel in beslag nemen en niet in de gaten hebben dat jij het zeer onprettig vindt dat hun been tegen jouw been leunt. Al helemaal vervelend als je eerst relaxt alleen zat, en opeens in een hoekje gedreven wordtOp woensdag 27 oktober 2010 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meestal haal ik mijn tas weg als het druk wordt. Dan hoeven ze niet te vragen en kunnen ze zo gaan zitten. Maar als er een tas staat, vraag het dan even. Ik vind het echt onfatsoenlijk als je dan zomaar ineens gaat zitten. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een vrouw mijn tas van de bank trok en daar ging zitten. Toen was ik 12 en reuze-geïntimideerd.
quote:UhuhOp woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt je vrije dag... Lekker
quote:Wanneer begon je met studeren?Op woensdag 27 oktober 2010 12:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Tot drie jaar geleden moest ik echt nooit huilen!
quote:Ja zo iets, maar ik eet nu veeel gezonder dan toen ik nog thuis woonde..Op woensdag 27 oktober 2010 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Wanneer begon je met studeren?
Niet dat studeren oorzaak is, maar ander leefpatroon bedoel ik.
quote:Toen sportte je fanatiekOp woensdag 27 oktober 2010 12:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja zo iets, maar ik eet nu veeel gezonder dan toen ik nog thuis woonde..
quote:Nou valt wel mee hoor, ik heb toen ik nog thuis woonde het laatste half jaar gesport maar daarvoor nooit..
quote:Hoe?
quote:Ja, dat dus, zelf nieuwe slang erop zetten. Je moet er wat voor over hebben om niet met washandjes in de weer te hoeven.Op woensdag 27 oktober 2010 12:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe?
Ik heb voorgesteld er plakband omheen te wikkelen, maar het is zo'n grote scheur dat dat volgens Nachtwacht niet gaat lukken. Ik ga er ook geen geld aan uitgeven als zij het gratis repareren [/zuinige Nederlander]
quote:HeheheOp woensdag 27 oktober 2010 12:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of je loopt een sportschool naar binnen en vraagt om een proefles... Vervolgens douche je je daar
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 12:37 schreef Perruche het volgende:
mo!
Hoi
Ik heb net weer moeten huilen. Ik vraag me af of deze relatie een lang leven beschoren is. En dan ga ik zondag oor 5 weken naar Londen. Nou ja. vrijgezel zijn is ook best.
quote:Aaaaahw wat zijn ze liefOp woensdag 27 oktober 2010 12:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je zin hebt in!!!!:
http://catteryfensalirkitten.web-log.nl/
quote:Ook veel minder last van je maag.Op woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef Viking84 het volgende:
Geen tobbe, geen tuinslang, geen tuin.
Ibuprofen in een zakje istrouwens. Werkt veel sneller dan een pilletje en is alleen op recept verkrijgbaar, ik heb nog een paar zakjes liggen vanwege de kiesextractie
quote:'gewoon' dat waar ik goed in ben: woonservice van een woningcorporatieOp woensdag 27 oktober 2010 12:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is het voor werk dan Moblo?
quote:Nee hoorOp woensdag 27 oktober 2010 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ontdek net dat Oz voor Australië staat [/helder licht]. Dan is The wizard of Oz zeker ook gewoon 'The wizard of Australia?'.
quote:Ok, pfiewOp woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee hoorgewoon voor fictief magisch land Oz.
quote:Stuur je even iemand om onze doucheslang (ik typte serieus doesslangOp woensdag 27 oktober 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'gewoon' dat waar ik goed in ben: woonservice van een woningcorporatie
quote:Top en herkenbaar!Op woensdag 27 oktober 2010 13:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en ik kom weer eens uit lurkstand wegens vakantie entijd
. 't Gaat heel goed hier met gezond leven, en dat voornamelijk wegens Evy
Ik ga morgen les 22 doen, merk dat ik ineens veel meer honger heb, eet méér, maar wel gezonde dingen, en weeg nu 71,6 kilo
.
En dat terwijl ik er vroeger van overtuigd was dat ik met mijn bouw nooit onder de 80 zou komen .
quote:Misschien omdat veel mensen hier te weinig eten. Als ik veel te weinig eet reageer ik ook veel heftiger op van alles..Op woensdag 27 oktober 2010 12:13 schreef Tinkepink het volgende:
Het viel me alleen op dat hier vaak gehuild wordt. En ik vroeg me af waarom.
quote:Dat zei mijn moeder inderdaad ook, en ik dacht echt dat het gewoon "bij me hoorde". Maar blijkbaar niet! Enige nadeel: Mijn broeken zakken van m'n kont af, en ik ben blutOp woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Top en herkenbaar!
Mijn zus zei altijd dat wij niet gemaakt zijn om slank te zijn en dat heb ik jaren als excuus gebruikt.
quote:Have fun, York is zo mooiOp woensdag 27 oktober 2010 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 2 boterhammen met smeerworst en kaas (niet tegelijk)
T: koffie
L: avocado (een hele), tomaat, zalm en rucola en 2 mokken melk
T: 2 cracottes
T: Cider
D: uit eten op de boot naar York
T: Guinness
quote:Fixed itOp woensdag 27 oktober 2010 13:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien omdat veel mensen hier te weinig groente en vette vis eten. Als ik veel te weinig eet reageer ik ook veel heftiger op van alles..
Tevens verkapt meelurkt
quote:Groente, en dan vooral broccoli moet het zijn!
quote:Nou, eenzijdig alleen brocolli eten lijkt me ook niet zo'n succes.Op woensdag 27 oktober 2010 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Groente, en dan vooral broccoli moet het zijn!![]()
quote:Eet je er te weinig van dan komt;Op woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, eenzijdig alleen brocolli eten lijkt me ook niet zo'n succes.
quote:Tja, dan kun je ze inderdaad beter eten als ze nog klein zijn..Op woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eet je er te weinig van dan komt;
[ afbeelding ]
Achter je aan!
Dat wil je natuurlijk ook niet
quote:ik gebruikte het nieuwe reeks knopje....
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik gebruikte het nieuwe reeks knopje....
blijkbaar meotje het nummer dan ook nog aanpassen!
Mo, doe eens een foto?
quote:vis: omega-3 vetzuren, prima voor je hersenstofwisseling en hormoonhuishouding.Op woensdag 27 oktober 2010 13:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is de relatie tussen groente en vis en emotioneler reageren?
quote:Op zo'n manier.Op woensdag 27 oktober 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
vis: omega-3 vetzuren, prima voor je hersenstofwisseling en hormoonhuishouding.
(groene) groente: andere gezonde stofjes die je lijf nodig heeft om goed te functioneren, bv. magnesium.
http://www.natuurdietisten.nl/detail.php?id=505&cod=430&page=9
http://nl.wikipedia.org/wiki/Omega-3 en dan bij 'gezondheidseffecten'.
quote:Haha, ik dacht dat jij nooit veel geld uitgaf aan kleding?Op woensdag 27 oktober 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
Mezelf meteen getrakteerd op een nieuwe jas! (200 fakking euro! maar hij is wel helemaal tof
)
quote:is een 4 seizoenenjas, of nou ja, triclimate, allemaal prima, voor mij dus gewoon 't hele jaar door, dus kan er ook in de zomer mee doen! Ik zag 'm hangen, deed 'm aan en dacht: ja, dit zit goed!Op woensdag 27 oktober 2010 13:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, ik dacht dat jij nooit veel geld uitgaf aan kleding?![]()
Heb je een foto?
quote:Noten (vooral walnoot als ik het me goed herinner) hebben hetzelfe effect.Op woensdag 27 oktober 2010 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op zo'n manier.Weer een extra reden om veel vis te eten.
quote:Het is een tijd geleden dat ik iets bereid heb met noten. Ik kom wel allemaal op goede ideeën op deze manier.Op woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
Noten (vooral walnoot als ik het me goed herinner) hebben hetzelfe effect.
quote:http://www.brain-food.nl/omega-3.htmOp woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Noten (vooral walnoot als ik het me goed herinner) hebben hetzelfe effect.
quote:Flashy kleurtje! Mooi!Op woensdag 27 oktober 2010 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is een 4 seizoenenjas, dus kan er ook in de zomer mee doen! Ik zag 'm hangen, deed 'm aan en dacht: ja, dit zit goed!
Is deze jas, *klik*!
quote:Wat dacht je van kiwi"s? Veel groenten bevatten ook vitamine c, zuurkool bijvoorbeeld en aardappels.Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef .Bo het volgende:
Uniekhoorn, of iemand anders natuurlijk, had je mijn vitamine C & banaan vraag nog gezien in 't vorige topic? Qua vit C of ik daar ook zonder sinaasappels aan zou komen (want daarvoor eet ik ze) en over banaan of dat wel oké is elke dag. Vandaag zijn m'n bananen op dus een ochtendexperimentje in de vorm van havermout met kersen (mwoah).
quote:Tegen scheurbuikOp woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef RenRen- het volgende:
Waar is vitamine C precies goed voor? Ik denk namelijk dat ik daar dus echt niets van binnenkrijg.
Hoi
quote:Paprika!!Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef .Bo het volgende:
Gefeliciteerd motorbloempje! & veel plezier in York.
Uniekhoorn, of iemand anders natuurlijk, had je mijn vitamine C & banaan vraag nog gezien in 't vorige topic? Qua vit C of ik daar ook zonder sinaasappels aan zou komen (want daarvoor eet ik ze) en over banaan of dat wel oké is elke dag. Vandaag zijn m'n bananen op dus een ochtendexperimentje in de vorm van havermout met kersen (mwoah).
quote:Volgensmij is het goed voor je weerstand,, je word minder snel ziek; bij verkoudheid bijv.Op woensdag 27 oktober 2010 14:02 schreef RenRen- het volgende:
Waar is vitamine C precies goed voor? Ik denk namelijk dat ik daar dus echt niets van binnenkrijg.
Hoi
quote:Ohja, okéOp woensdag 27 oktober 2010 14:07 schreef CutiePrinces01 het volgende:
[..]
Volgensmij is het goed voor je weerstand,, je word minder snel ziek; bij verkoudheid bijv.
quote:Een kennis van kennissen heeft serieus een keer die diagnose van de dokter gekregen... hij had kennelijk al maanden geen groente en fruit meer op
quote:In de koelkast leggen?Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef .Bo het volgende:
Dus we zullen wel genoeg binnenkrijgen, op de een of andere manier. Aardappels eet ik amper. Worden binnen no time slecht in mijn warme huis en ik weet amper wat ik er mee moet doen
. Maar goed, het zal ook wel goed zitten vast. Alleen vind het zo makkelijk en een instant goed en gezond gevoel, als ik mn eigen sinaasappeltjes sta te persen 's ochtends.
PF, paprika! Da's een goed idee. Binnenkort maar weer es wat meer rauwkostsalades maken, kan ik meteen twee broodjes laten vallen overdag.
quote:beetje weinig, en wat verkeerde keuzes!Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
![]()
Mo ik lees net dat je een nieuwe baan hebt; gefeliciteerd!
Verder zal ik zometeen even teruglezen, kom net binnenvallen van het winkelcentrum. M'n zusje is bijna 20 maar iets vragen aan een (superaardige!) medewerker van de Bruna durft ze niet. Dat wordt nog wat met haar, later
Lijstje tot nu toe:
O: twee beschuit met boter en hagelslag, beker optimel
T: niks
L: wit puntje met gerookte makreel
T: thee!
T: twee of drie mandarijntjes, halve liter aquarius
D: wat de pot schaft (weet ik pas tegen 17.30)
Vanmiddag dus een uur rondgelopen op het winkelcentrum, was wel lekker ondanks de regen. Ik heb Aquarius op advies van m'n psycholoog, dat schijnt mijn energielevel en concentratie te helpen en ik merk dat het inderdaad helpt(tis 163 kCal per halve liter, maargoed, als het helpt..)
quote:VertelOp woensdag 27 oktober 2010 14:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb een nieuw plan. Ik word spindoctor.
quote:Ja, maar tis stap voor stap dus tis al een hele vooruitgang. Andere broodjes hadden ze niet bij de viskraam, dus het was een wit puntje.Op woensdag 27 oktober 2010 14:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
beetje weinig, en wat verkeerde keuzes!
beschuit met boter en hagelslag, suiker en witmeel.
wit puntje met gerookte makreel:voor de makreel,
voor het witte puntje.
stop er eens een lekkere volkorenboterham met pindakaas bij!
[/loveli]
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Maar waarom een halve liter Aquarius?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
. Ik heb Aquarius op advies van m'n psycholoog, dat schijnt mijn energielevel en concentratie te helpen en ik merk dat het inderdaad helpt(tis 163 kCal per halve liter, maargoed, als het helpt..)
quote:Hmh, da's bij mij nog nooit een succes geweest, heb het wel eens geprobeerd. Hoe lang kan jij ze daar dan laten liggen voor je ze opeet?Op woensdag 27 oktober 2010 14:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
In de koelkast leggen?Dat doe ik met aardappelen.
quote:Wonderlijk.Op woensdag 27 oktober 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
Vanmiddag dus een uur rondgelopen op het winkelcentrum, was wel lekker ondanks de regen. Ik heb Aquarius op advies van m'n psycholoog, dat schijnt mijn energielevel en concentratie te helpen en ik merk dat het inderdaad helpt(tis 163 kCal per halve liter, maargoed, als het helpt..)
quote:Dit vind ik een mooi lijstje, geloof ik! Zeker als er groente in de nasi zit!Op woensdag 27 oktober 2010 14:26 schreef Swietje het volgende:
Lijst:
O: volkoren boterham met filet american, halfvolle melk
T: activia start
L: kaiserbroodje (of hoe heet zo'n wit hard bolletje) met rosbief, halfvolle melk
T: komkommertjes, mandarijn
D: nasi met hamblokjes, stukjes banaan, misschien nog een gebakken eitje bovenop
T: handje kroepoek, verse sinaasappelsap
quote:was dat?Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een TT'tje gedaan tijdens rijles net, van de spanning. En het is vies weer
.
quote:Wat is een TT?Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Een TT'tje gedaan tijdens rijles net, van de spanning. En het is vies weer
.
quote:Ik heb nu een zak liggen die er al 3 weken ligt ofzo? En nog steeds niet rot, geen uitlopers.Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef .Bo het volgende:
[..]
Hmh, da's bij mij nog nooit een succes geweest, heb het wel eens geprobeerd. Hoe lang kan jij ze daar dan laten liggen voor je ze opeet?
quote:Ja dat zegt iedereen, maar nogmaals, ik doe het stap voor stap. Stap van vorige week was: iedere dag fruit. Stap van deze week: minstens 1 keer minimaal een uur wandelen. Volgende week is de stap: naar de sportschool.Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wonderlijk.![]()
Hij had je beter een gezonder eetpatroon kunnen aanraden.
Met veel groente en veel minder snelle suikers.
quote:Het is mijn man ook geadviseeerd. Hij moest minder water drinken en meer sportdranken. En hij voelt zich inderdaad 100% beter. Gezond eten deed hij al.Op woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wonderlijk.![]()
Hij had je beter een gezonder eetpatroon kunnen aanraden.
Met veel groente en veel minder snelle suikers.
quote:Danku, er zit groente in de nasi en ik hoop heel erg dat we eieren hebben want nasi zonder ei is niksOp woensdag 27 oktober 2010 14:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dit vind ik een mooi lijstje, geloof ik! Zeker als er groente in de nasi zit!
quote:Tinus Tussengas?Op woensdag 27 oktober 2010 14:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is een TT?
Naast topictitel, lijkt me niet slim om tijdens de rijles te doen.
quote:Ik zie het als een vakantie-ontbijt, neem aan dat Engelsen enzo ook niet elke ochtend ontbijten met worstjes? En waarom geen koolhydraten 's morgens, als je tussendoortje meteen vol met snelle suikers zit? Schiet het zijn doel dan niet een beetje voorbij?Op woensdag 27 oktober 2010 14:32 schreef Alicey het volgende:
Dat apart dat zie ik niet helemaal Chicolate. Voor Nederlandse begrippen misschien wel, maar in de rest van de wereld valt dat best mee. Het zal vetter zijn dan een ander soort ontbijt, maar er zitten weer vrij weinig koolhydraatjes in. Ik doe het er vrij goed op.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Deze topictitel. Maar dan een meisje.
quote:Ok, da's best lang. Ik ga er gewoon nog es een poging aan wagen binnenkort! Dan maar eens fatsoenlijk recepten ermee zoeken (ik houd me aanbevolgen, mocht je een goeie hebben).Op woensdag 27 oktober 2010 14:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb nu een zak liggen die er al 3 weken ligt ofzo? En nog steeds niet rot, geen uitlopers.
quote:Ik geloof je wel hoor.Op woensdag 27 oktober 2010 14:31 schreef Daph_ het volgende:
Ik weet gewoon dat ik het niet volhoud als ik plotseling mijn eetpatroon omgooi, dat ik er dan moedeloos van wordt en weer ga zitten vreten. Ik ben nu twee weken van het bunkeren af en dat is voor mij al een hele vooruitgang. Ik ben op dit moment redelijk tevreden met mijn lijstjes. Ik weet dat het bij lange na niet perfect is, maar ik wil je best een vergelijkingslijstje geven van een maand geleden zodat je kunt zien hoe het verbeterd is.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net nog heel hard zitten huilen.
quote:Ik doe het ook regelmatig. Niet én vette worst én eieren én spek. Maar een groente omlet met bijvoorbeeld een witte duitse ontbijtworst zou ik ook wel eten.Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zie het als een vakantie-ontbijt, neem aan dat Engelsen enzo ook niet elke ochtend ontbijten met worstjes? En waarom geen koolhydraten 's morgens, als je tussendoortje meteen vol met snelle suikers zit? Schiet het zijn doel dan niet een beetje voorbij?
quote:Er zijn er zat die het doen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef Chicolate het volgende:
Ik zie het als een vakantie-ontbijt, neem aan dat Engelsen enzo ook niet elke ochtend ontbijten met worstjes?
quote:Geen idee, dat moet ik nog ondervinden.En waarom geen koolhydraten 's morgens, als je tussendoortje meteen vol met snelle suikers zit? Schiet het zijn doel dan niet een beetje voorbij?
quote:Nee, was dat maar zo.
quote:Damn XM, echt snel wat aan doen hoor...Op woensdag 27 oktober 2010 14:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net nog heel hard zitten huilen.
Oh en feli Mo, rest nog niet gelezen.
quote:O niemand luistert ooit naar mij. Zo kan ik mijn snode plannen toch nog de wereld in helpen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vertel![]()
Oh, en Moblo, gefeliciteerd
quote:Ik geloof niet dat dit een positief bericht van je is.Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef neen het volgende:
O vmw, weet je al wie de nieuwe assistent coach is bij Vitessedat is deels de reden van mijn goede humeur
wat een mooie dag.
quote:ah...waarom? Rijlessen zijn frustrerend he!Op woensdag 27 oktober 2010 14:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Deze topictitel. Maar dan een meisje.
quote:Ik kook ze en bak ze dan opOp woensdag 27 oktober 2010 14:34 schreef .Bo het volgende:
[..]
Ok, da's best lang. Ik ga er gewoon nog es een poging aan wagen binnenkort! Dan maar eens fatsoenlijk recepten ermee zoeken (ik houd me aanbevolgen, mocht je een goeie hebben).
quote:Ja maar dat bedoelde ik ook, alleen drukte ik me niet zo handig uit. Het is wel erg veel vet voor 1 maaltijd (en ook nog met name verzadigd vet).Op woensdag 27 oktober 2010 14:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe het ook regelmatig. Niet én vette worst én eieren én spek. Maar een groente omlet met bijvoorbeeld een witte duitse ontbijtworst zou ik ook wel eten.
quote:Heb ik ook last vanOp woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O niemand luistert ooit naar mij. Zo kan ik mijn snode plannen toch nog de wereld in helpen.
quote:Maar als het misgaat krijg je nooit de schuldOp woensdag 27 oktober 2010 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb ik ook last vanben ondertussen heel goed geworden in het sturen van mensen op zo"n manier dat ze denken dat het goede idee rechtstreeks van hunzelf afkomstig is. Nadeel: ik zal er nooit de credits voor krijgen want ze hebben niet door dat het eigenlijk mijn idee was
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:41 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn eerste essay!
quote:Och, voor een teletekstsupporter is het wel goed nieuws. Geen idee wat voor een jij bentOp woensdag 27 oktober 2010 14:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit een positief bericht van je is.
quote:Oh, dat boeit me nietOp woensdag 27 oktober 2010 14:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar als het misgaat krijg je nooit de schuld
quote:Voornamelijk teletekst-, Studio Sport- en internetsupporter.Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef neen het volgende:Och, voor een teletekstsupporter is het wel goed nieuws. Geen idee wat voor een jij bent
ik heb wel kaartjes voor de topper tegen de Rijnsburgse boys.
quote:Ik vind het altijd vervelend om mij te verantwoorden.. Maar dat went misschien.Op woensdag 27 oktober 2010 14:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, dat boeit me niet
*gladde rug
quote:Moe: suikers naar beneden, vitamine B en z'n vriendjes omhoog.Op woensdag 27 oktober 2010 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, oké![]()
Ik ben alleen heel moe, maar dan moet ik. Vitamine D slikken right? Maar pillen vergeet ik altijd.
quote:Voetballend was het echt heel slecht met al die geweldige spelers. En de beste en publiekslieveling speelde nooit en het enige talent ook niet alleen zijn lieverdjesOp woensdag 27 oktober 2010 14:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Voornamelijk teletekst-, Studio Sport- en internetsupporter.
Ik ga wel naar Vitesse-Groningen.![]()
Maar waarom ben jij zo gelukkig om van 'm af te zijn?
quote:Vitamine D zit toch ook weer veel in 'goede' vis?Op woensdag 27 oktober 2010 14:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Moe: suikers naar beneden, vitamine B en z'n vriendjes omhoog.
Lustelood/dipperig: vitamine D, krijg je van zonlicht, dus buiten bewegen. Van binnen zitten wordt iedereen moe.
quote:Zou kunnen, het is vetoplosbaar. Maar het mooie van vitamine D is dat je het zelf kunt maken!Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Vitamine D zit toch ook weer veel in 'goede' vis?
quote:Ja das waar. Ik keek net naar de klok en aangezien ik pas tegen 19.30 avondeten ga eten, gooi ik er om 17.00 nog een bak yoghurt tussendoor..Op woensdag 27 oktober 2010 14:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik geloof je wel hoor.
Maar je eet ook zo weinig, dat kan toch al wel beter?
[..]
![]()
Wat is er toch XM?
quote:D: broccoli met zalmOp woensdag 27 oktober 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: bak yoghurt met muesli
T: appel
L: appelkoek
T: blikje water
Joy.
quote:Oh, dat zal bij Vitesse geen probleem worden want het is de geldschieter die bepaalt wie er op het veld staat.Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef neen het volgende:
Voetballend was het echt heel slecht met al die geweldige spelers. En de beste en publiekslieveling speelde nooit en het enige talent ook niet alleen zijn lieverdjes![]()
quote:Nope, maar mijn man heeft geregeld dat we kaarten kunnen halen op de seizoenskaart van een collega van hem.Vitesse - Groningen heb ik ook in m'n agenda staan, maar die kaartjes zijn nog niet in de verkoop toch?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja das waar. Ik keek net naar de klok en aangezien ik pas tegen 19.30 avondeten ga eten, gooi ik er om 17.00 nog een bak yoghurt tussendoor..
quote:Veel licht in het kantoor van buiten heb ik niet, en straks ook nog in het donker naar huis...Op woensdag 27 oktober 2010 15:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is vetoplosbaar. Maar het mooie van vitamine D is dat je het zelf kunt maken!
Weetje: hamsters kunnen zelf vitamine c aanmaken.
quote:Rondje lopen met bammetjes in de pauze!Op woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel licht in het kantoor van buiten heb ik niet, en straks ook nog in het donker naar huis...
Wordt dus gewoon weer m'n ouders lastig vallen om onder de zonnebank te gaan. Is ook altijd lekker voor m'n rug en spieren
quote:Daar heb ik dus zo'n daglichtlamp voor gekocht. Ideaal in het afwenden van sombere gevoelens/levenloosheidOp woensdag 27 oktober 2010 15:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Veel licht in het kantoor van buiten heb ik niet, en straks ook nog in het donker naar huis...
Wordt dus gewoon weer m'n ouders lastig vallen om onder de zonnebank te gaan. Is ook altijd lekker voor m'n rug en spieren
quote:Check!Op woensdag 27 oktober 2010 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Rondje lopen met bammetjes in de pauze!
quote:Is die stagiar eigenlijk een jongetje of een meisje? Je hebt het namelijk heel vaak over hem/haarOp woensdag 27 oktober 2010 15:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Check!
Doe ik zo'n beetje elke dagStagiair loopt dan altijd even mee en kan dan dingen bespreken, die hij liever niet verteld waar iedereen bij zit.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
* MevrouwPuff heeft een eigen huisje!
quote:Gefeli!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Tof!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:QFT, die dingen zijn handig en schelen véél spierpijnOp woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens Puff, de beste tip die ik je kan geven: koop een elektrische schroevendraaier.
quote:Is een jongetje.Op woensdag 27 oktober 2010 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die stagiar eigenlijk een jongetje of een meisje? Je hebt het namelijk heel vaak over hem/haar
quote:Zal het vragen aan mn pa.Op woensdag 27 oktober 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens Puff, de beste tip die ik je kan geven: koop een elektrische schroevendraaier.
quote:YES!!! Wat fijn!! Specs & picsOp woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Niiiiiice!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Ik kijk OprahOp woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gok wan aan 't kijken!
quote:Waar?Op woensdag 27 oktober 2010 15:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
gok wan aan 't kijken!
quote:*huizenboks*Op woensdag 27 oktober 2010 15:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
YES!!! Wat fijn!! Specs & pics![]()
Oh ik heb het koopcontract opgestuurd, dus ik kan jullie nu ook wel wat pics doen, in een spoilertje en dan later een K&W
quote:Klinkt goed!Op woensdag 27 oktober 2010 15:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Specs voor vmw: zelfstandig, aparte woon- en slaapkamer, dicht keukentje en bruikbaar balkon.
Andere specs via pm.
quote:Gefeliciteerd!!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:gefeliciteerd!Op woensdag 27 oktober 2010 15:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Geheel slankverantwoord dus om hier alle updates te posten!Op woensdag 27 oktober 2010 16:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Kan je spieren kweken met verven/ behangen/ etc.
quote:Veel plezier!Op woensdag 27 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
yay voor Puff en Syreen!
zit nu in de auto naar Europoort! York here I come!
quote:Waarom niet, 'Wij falen als ouders en doen aan symptoombestrijding' ?Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef neen het volgende:
Oh, er komt een nieuw programma op rtl... "ons kind is te dik" goed man.
quote:Die zijn toch niet lekker manOp woensdag 27 oktober 2010 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Veel plezier Mo & Mr. Mo!![]()
Geniet van de lekkere Engelse biertjes
quote:Fixed!Op woensdag 27 oktober 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
yay voor Puff en Syreen!
zit nu in de auto naar Europoort!YorkMaria, here I come!
quote:Nooit Kriek geprobeerd? Dat is erg lekker en smaakt wat minder naar bier.Op woensdag 27 oktober 2010 16:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik vond het bier hier beter te nassen dan het NL bier, maarja, ik hou dan ook normaliter niet van bier of van de meeste soorten alcohol![]()
Fruitcider heb ik laatst ontdekt, dat was best nog wel lekker!
quote:Eh nee! Ik denk altijd heel simplistisch: ik lúst cola, en het is goedkoop, dus drink ik dat welOp woensdag 27 oktober 2010 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nooit Kriek geprobeerd? Dat is erg lekker en smaakt wat minder naar bier.
quote:Ik doe dat ook vaak, alleen ik heb met alle drankjes het probleem dat ik het na 3 wel gezien heb.... dan zit ik vol of ik wil iets anders.Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh nee! Ik denk altijd heel simplistisch: ik lúst cola, en het is goedkoop, dus drink ik dat welAl proef ik wel eens van mensen. Zoals Wieckse Rosé enzo van mijn mamma. Maar ja cola wint nog steeds
quote:Oh, wat leuk!Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik kreeg net de uitnodiging voor de trouwerij van een collega van vriendje; in januari in Cambridgeen ik mag ook mee
Heb er zooo'n zin in, Cambridge lijkt me echt heel mooi, en het is zo'n lief meisje dat gaat trouwen, en we doen de avond ervoor met zn allen pre-wedding-drinks in een pub![]()
quote:Even nieuwsgierig aagje spelen: drink je wel alcohol normaal in de kroeg of ook nauwelijks?Op woensdag 27 oktober 2010 16:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Eh nee! Ik denk altijd heel simplistisch: ik lúst cola, en het is goedkoop, dus drink ik dat welAl proef ik wel eens van mensen. Zoals Wieckse Rosé enzo van mijn mamma. Maar ja cola wint nog steeds
quote:Oh spanneeeeend!! Eerste opzet of al een gecorrigeerde?Op woensdag 27 oktober 2010 16:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, wat leuk!
Zojuist mijn scriptieopzet verstuurd... ben benieuwd naar het commentaar..
quote:1e echte opzet, het eerste wat ik verstuurd had was meer een idee. Heb wel een eerdere opzet geschreven, maar dat was voor het scriptiecollege en aangezien ik die niet goed genoeg vond, heb ik die niet naar mijn begeleider gestuurd.Op woensdag 27 oktober 2010 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh spanneeeeend!! Eerste opzet of al een gecorrigeerde?
quote:Nou, dat verschilt bij mij per drankje: met port bijvoorbeeld doe ik makkelijk zo lang als de rest over 3 biertjes, maar met cola gaat t wel sneller. Dus alcoholvrij naar de kroeg is voor mij eigenlijk duurderOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof, Cambridge! Ik wil er een dag-tripje heen doen een keertjeSuperleuk!
En ik drink zo langzaam dat ik meestal toch niet verder kom dan 2 drankjes per avondje uit
quote:Ik zou willen dat ik dat konOp woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tof, Cambridge! Ik wil er een dag-tripje heen doen een keertjeSuperleuk!
En ik drink zo langzaam dat ik meestal toch niet verder kom dan 2 drankjes per avondje uit
quote:Nauwelijks. Sinds ik hier ben (en in Engeland lusten ze er wel één of ehh twintigOp woensdag 27 oktober 2010 16:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig aagje spelen: drink je wel alcohol normaal in de kroeg of ook nauwelijks?
Ik hield vroeger ook niet van bier, totdat ik lid werd bij een studentenvereniging.
quote:Dos cervezas por favor.Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n Spaans bij te spijkeren, of laat dat bij eigenlijk maar weg aangezien ik 3 woorden ken. Ik ben gewoon aan het spijkeren dus. En dat v-lezen en b-zeggen blijft vreemd. Por favor is gewoon por faBor en Sevilla SeBilla.Onlogische lui daaro. Schrijf dan ook gewoon een b.
quote:Ja apart heOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
Ik zit m'n Spaans bij te spijkeren, of laat dat bij eigenlijk maar weg aangezien ik 3 woorden ken. Ik ben gewoon aan het spijkeren dus. En dat v-lezen en b-zeggen blijft vreemd. Por favor is gewoon por faBor en Sevilla SeBilla.Onlogische lui daaro. Schrijf dan ook gewoon een b.
quote:Cyrillisch schrift is nog erger...Op woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
quote:Ik vind het altijd ergens tussen een w en een b inzitten! Maar ik ben dan ook ehh toondoof? Zeg maar kleurenblind op gebied van fonologie, was leuk toen ik moest transcriberenOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
quote:Laat jij je vanavond even goed vertroetelen door Duvel?Op woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
feli puff en mo. Ik meld me het volgende topic wel weer een keer.
quote:Dat deed ik vroeger ook! Slokje jenever of whiskey vragen en dan iedere keer weer semi-verschrikt: "AAAH da's echt VIESOp woensdag 27 oktober 2010 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
Het is ook een beetje jongens-eigen geloof ikmijn neef was als 4-jarige al aan het bedelen om een hapje advocaat van oma, en een slokje bier of jägermeister van opa...
Mijn vriend is ook erg trouwens, die drinkt al vanaf zn 4e koffie!
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
en speen in de wijn dopen gebeurde toen we baby waren al heel soms
quote:Ja scheelt weer he!Op woensdag 27 oktober 2010 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar ben je nog best goed uitgekomen dan
quote:Because I'm worth itOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.
quote:Holaaaaaaaa con leche! Que talllll? Yo quieres un cafee con lecheOp woensdag 27 oktober 2010 16:58 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me wel af met wat voor kleur panty ik hem zal combineren. Ik wil hem dragen met mediumbruine laarzen, heeft iemand een idee? Grijs misschien? En dan een bolero in dezelfde kleur?
Nu eens even bijlezen.
Edit: oh ben hem vergeten rechtop te zetten. Ik ben niet aansprakelijk voor nekklachten [/disclaimer]Niet meer actief op Fok!
quote:Ik ken een hoop rare mensen, telt dat?Op woensdag 27 oktober 2010 17:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie is hier een beetje psychologisch onderlegt?
Ik zit met een omgangsissue met iemand die iets heeft..
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 17:42 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaai.
Ik moet nog even van het idee afstappen dat ik niet meer in Groningen woon en dat dus niet alles fietsbaar is. Vandaag zeker 15 km door de regen gefietst. Maar: ik heb wel een nieuwe blazer en Het Jurkje!
. Zie spoiler voor een foto. Tien foto's gemaakt oid, maar alles is wazig, omdat ik in de spiegel geen flits kan gebruiken (vandaar de gefronste wenkbrauwen
). Dus doe het er maar mee
.
Holy moses, boobies!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag me wel af met wat voor kleur panty ik hem zal combineren. Ik wil hem dragen met mediumbruine laarzen, heeft iemand een idee? Grijs misschien? En dan een bolero in dezelfde kleur?
Nu eens even bijlezen.
Edit: oh ben hem vergeten rechtop te zetten. Ik ben niet aansprakelijk voor nekklachten [/disclaimer]
crap in = crap out
quote:Don't wanna burst your bubble, maar zeewolf is mager, dus weinig omega's.Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef Daph_ het volgende:
Vanavond eten we zeewolf*omega vetzuren op pijl - check!*
Dubbele visdag..
quote:weet ik niet!Op woensdag 27 oktober 2010 17:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ken een hoop rare mensen, telt dat?
quote:Ik vind iets niet te snel té zwart en inderdaad, door de bruine laarzen wordt de boel sws gebroken. Heb je niet ook een bruin leren tas? En wat voor jas ga je erbij dragen?Op woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank jeHij is zwart. Maakt zwart niet té zwart? Of wordt dat weer geneutraliseerd door de bruine laarzen? En ik was niet van plan om in dit jurkje voor de klas te gaan staan ofzo
.
quote:Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchenOp woensdag 27 oktober 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind iets niet te snel té zwart en inderdaad, door de bruine laarzen wordt de boel sws gebroken. Heb je niet ook een bruin leren tas? En wat voor jas ga je erbij dragen?
quote:Je moet een nieuwe jas.Op woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchen.
Qua jas heb ik twee opties: een winterjas van O'Neill () en een kortere, getailleerde donkergroene-met-ruitjes tussendoorjas.
quote:Niks mis met zwartOp woensdag 27 oktober 2010 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Dank jeHij is zwart. Maakt zwart niet té zwart? Of wordt dat weer geneutraliseerd door de bruine laarzen? En ik was niet van plan om in dit jurkje voor de klas te gaan staan ofzo
.
quote:Alleen maar zwart maakt te hard bij jou.. Hm... Knalblauw of grijs.. Lekker veiligOp woensdag 27 oktober 2010 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat een ellende om een vrouw te zijn: alles moet matchen.
Qua jas heb ik twee opties: een winterjas van O'Neill () en een kortere, getailleerde donkergroene-met-ruitjes tussendoorjas.
quote:Haha I know, maar t was meer zo van 'erg veel vis' opeens. Heb makreel gegeten vanmiddag omdat we al een tijd geen vis hadden gegeten en dan zul je altijd zien dat m'n moeder dán besluit om vis te eten 's avondsOp woensdag 27 oktober 2010 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Don't wanna burst your bubble, maar zeewolf is mager, dus weinig omega's.
quote:
quote:If you 've got it, flaunt it!Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik post binnenkort nog wel een keer een foto en dan van de voorkant mét en zónder hemdje. Maar ik heb wel iets in de strijd te gooien natuurlijk als ik hem voor het eerst aandoe (ws bij de date
)
quote:InderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik hem toch nog eerder dan jij hè? Hij is echt heel mooi! En zit lekker enzo. Moet wel even wennen aan die strik, maar goed
.
quote:Mag ik daar nog iets over zeggen?Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik post binnenkort nog wel een keer een foto en dan van de voorkant mét en zónder hemdje. Maar ik heb wel iets in de strijd te gooien natuurlijk als ik hem voor het eerst aandoe (ws bij de date
)
quote:Nee hoor, dat voelt niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik daar nog iets over zeggen?
Ik vind het zo onbegrijpelijk en jammer dat je moedwillig voor een tweede plaats gaat!![]()
Of voelt dat niet zo?
quote:LeukOp woensdag 27 oktober 2010 18:01 schreef Blurred86 het volgende:
super leuk Vik!+ wat Loveli zegt
![]()
Ik heb ook een nieuw jurkje:
[..]
quote:Ok, ik had de gedachtengang erachter nog niet gehoord.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat voelt niet zo.
Maar deze discussie heb ik natuurlijk al heel vaak gevoerd de afgelopen twee jaar en ik was niet van plan om hem te herhalen. Toch even kort. Ik sta er zo in: ik vind iemand leuk en dan ga ik haar niet afwijzen, omdat ze toevallig bezet is (los van het feit dat ik dat nog liever heb ook: lekker veilig). Ik deel liever iemand dan haar helemaal niet te 'hebben' en het voordeel van zo'n verhouding vind ik ook dat ik mag blijven doen wat ik wil. Zo'n vrouw kan natuurlijk moeilijk van mij verwachten dat ik mijn aandacht exclusief op haar richt. Dit is blijkbaar wat ik nu wil en wat ik nu nodig heb en waarom zou ik actief gaan zoeken naar iemand voor mij alleen als dat niet is wat ik wil?
.
quote:Beschuitjes? rijst? kip? bouillon?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
Watvoor eten is licht op de maag? Ik zit morgen waarschijnlijk met iemand met buikgriep, en ik heb er nooit zoveel verstand van.
quote:Nee, precies, maar voor het geval hij én vandaag niet eet, en morgen ook niet, op een gegeven moment moet er IETS in. BedanktOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beschuitjes? rijst? kip? bouillon?
Als ik ziek ben wil ik überhaupt niet eten trouwens, maar da's ook niet altijd goed.
quote:MooiOp woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok, ik had de gedachtengang erachter nog niet gehoord.
Ik snap 'm
quote:niet perse nee, maar met een vest erover moet dat wel lukken denk ik. Of voor leuke feestjes of dates met knappe mannen (zie mij positief zijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk. Is 'ie wel voor de winter? Hij lijkt mij een beetje frisjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |