quote:
quote:If you 've got it, flaunt it!Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik post binnenkort nog wel een keer een foto en dan van de voorkant mét en zónder hemdje. Maar ik heb wel iets in de strijd te gooien natuurlijk als ik hem voor het eerst aandoe (ws bij de date
)
quote:InderdaadOp woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb ik hem toch nog eerder dan jij hè? Hij is echt heel mooi! En zit lekker enzo. Moet wel even wennen aan die strik, maar goed
.
quote:Mag ik daar nog iets over zeggen?Op woensdag 27 oktober 2010 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik post binnenkort nog wel een keer een foto en dan van de voorkant mét en zónder hemdje. Maar ik heb wel iets in de strijd te gooien natuurlijk als ik hem voor het eerst aandoe (ws bij de date
)
quote:Nee hoor, dat voelt niet zoOp woensdag 27 oktober 2010 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mag ik daar nog iets over zeggen?
Ik vind het zo onbegrijpelijk en jammer dat je moedwillig voor een tweede plaats gaat!![]()
Of voelt dat niet zo?
quote:LeukOp woensdag 27 oktober 2010 18:01 schreef Blurred86 het volgende:
super leuk Vik!+ wat Loveli zegt
![]()
Ik heb ook een nieuw jurkje:
[..]
quote:Ok, ik had de gedachtengang erachter nog niet gehoord.Op woensdag 27 oktober 2010 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat voelt niet zo.
Maar deze discussie heb ik natuurlijk al heel vaak gevoerd de afgelopen twee jaar en ik was niet van plan om hem te herhalen. Toch even kort. Ik sta er zo in: ik vind iemand leuk en dan ga ik haar niet afwijzen, omdat ze toevallig bezet is (los van het feit dat ik dat nog liever heb ook: lekker veilig). Ik deel liever iemand dan haar helemaal niet te 'hebben' en het voordeel van zo'n verhouding vind ik ook dat ik mag blijven doen wat ik wil. Zo'n vrouw kan natuurlijk moeilijk van mij verwachten dat ik mijn aandacht exclusief op haar richt. Dit is blijkbaar wat ik nu wil en wat ik nu nodig heb en waarom zou ik actief gaan zoeken naar iemand voor mij alleen als dat niet is wat ik wil?
.
quote:Beschuitjes? rijst? kip? bouillon?Op woensdag 27 oktober 2010 18:19 schreef RenRen- het volgende:
Watvoor eten is licht op de maag? Ik zit morgen waarschijnlijk met iemand met buikgriep, en ik heb er nooit zoveel verstand van.
quote:Nee, precies, maar voor het geval hij én vandaag niet eet, en morgen ook niet, op een gegeven moment moet er IETS in. BedanktOp woensdag 27 oktober 2010 18:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Beschuitjes? rijst? kip? bouillon?
Als ik ziek ben wil ik überhaupt niet eten trouwens, maar da's ook niet altijd goed.
quote:MooiOp woensdag 27 oktober 2010 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok, ik had de gedachtengang erachter nog niet gehoord.
Ik snap 'm
quote:niet perse nee, maar met een vest erover moet dat wel lukken denk ik. Of voor leuke feestjes of dates met knappe mannen (zie mij positief zijnOp woensdag 27 oktober 2010 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuk. Is 'ie wel voor de winter? Hij lijkt mij een beetje frisjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |