quote:Jawel, want het is met medeweten van partner.Op woensdag 27 oktober 2010 09:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vind je dat wel netjes van jezelf Vik? Het is niet per ongeluk ofzo.
quote:Zo snel mogelijk de stressfactor wegnemen. Zodra je het achter de rug hebt, is de buikpijn vaak ook weg (ik heb hetzelfde probleem, vaak als ik een belangrijke afspraak heb, een telefoontje moet plegen naar instanties of naar de dokter moet...).Op woensdag 27 oktober 2010 09:56 schreef Swietje het volgende:
Ik heb buikpijn door stress. Wat te doen?
quote:Dan is het alweer iets anders, maar je wringt jezelf alsnog in een lastige situatie, er is maar een beperkte hoeveelheid tijd, je kan maar op een plek tegelijk zijn. Waarschijnlijk zal er altijd iemand zijn die 'voor gaat'.Op woensdag 27 oktober 2010 10:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, want het is met medeweten van partner.
Waarom schijnt iedereen te denken dat er in zo'n geval sprake is van 'vreemdgaan'? Jullie willen niet weten hoe vaak dit soort relaties in overleg met de vaste partner tot stand komen.
Maar ik heb er wel moeite mee in de zin dat 'de maatschappij' iets anders van je verwacht ofzo. En daar kan ik nog niet zo goed mee omgaan: wil ik iets echt zelf of doe ik het omdat het hoort en wil ik zelf eigenlijk iets anders? (en dan doel ik dus op een traditionele relatie)
quote:Ja maar ik wíl ook niet altijd beschikbaar zijn en ik wil ook niet dat zij zomaar op de stoep staat ofzo, dat is het hele punt geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan is het alweer iets anders, maar je wringt jezelf alsnog in een lastige situatie, er is maar een beperkte hoeveelheid tijd, je kan maar op een plek tegelijk zijn. Waarschijnlijk zal er altijd iemand zijn die 'voor gaat'.
quote:Oh ja, dat zal vast zo zijn, maar dan ga je ervan uit dat ik wil dat iemand vol voor me gaatOp woensdag 27 oktober 2010 10:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je verdient wel iemand die vol voor je gaat!
quote:Ik sluit me hierbij aan. Ik had mijn huidige vriend ook niet op de feiten uitgezocht ofzo, en toch is ie perfectOp woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon niet echt verliefd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Merel, ik zou gewoon nog 1x wat met hem gaan drinken. Daar ga je niet dood aan en dan weet je snel genoeg of het een definitieve nee is of niet.
quote:Je helpt niet echt mee, met je laatste opmerkingOp woensdag 27 oktober 2010 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zo. En waarom is hij wel leuk? Je doet het namelijk alweer, naar redenen zoeken om iemand niet leuk te vinden.
En wat is er mis met er lief uitzien? Zegt helemaal niets trouwens. Mijn ex met het liefste koppie was wel degenen die me bont en blauw geslagen heeft.
quote:Zal het onbereikbare wel zijn...Op woensdag 27 oktober 2010 09:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom val je op ze? Omdat ze getrouwd en dus onbereikbaar zijn of is het toeval?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 10:47 schreef AKnynke het volgende:
oh, ik m'n duutser ook niet. Klein, kaal en duits...Toch is ie lief!
Vandaag is m'n dag niet. Er was zonet iemand om m'n bureau hoger te zetten. Ik heb een tafel die aan een andere tafel vastzit, en de tafel waar mijn computer opstaat is een hoektafel, die echt alleen maar de hoek bezet. Nu is alleen die tafel omhoog gezet, en zit er een 10 cm gat naar beneden naar de tafel waarop m'n muis en m'n teksten liggen....
Bah, ik wil naar huis, janken en naar bed...
quote:nee, want hij zit weer vast gemonteerd aan de tafel van m'n collega. En ik kon er niets van zeggen, want de monteur sprak geen engels. Plus, ik was wat flabbergasted.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Kun je de tafel zelf niet proberen te verstellen of is er echt een monteur voor nodig?
Hoop dat het met je ma meevalt en snel weer goedkomt!
quote:Best een legitieme vraag. Ik vind het best zorgwekkend als iemand hier post dat ze een hele dag niet gehuild heeftOp woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik een stomme vraag stellen? Waarom huilen julie zoveel?
quote:ik ben altijd al een makkelijke janker geweest....Maar ik huil niet elke dag!Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Dat dus. Mijn ex is dyslectisch en kan dus echt niet spellen. Kwam ik pas later achter, en hoewel ik het normaal echt een afknapper vind, kon het me niet zoveel schelen. Net zoals wat de rest van de wereld van hem vond.Op woensdag 27 oktober 2010 09:52 schreef progje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan gewoon niet echt verliefd
Toen ik verliefd werd op mijn vriend was de situatie verre van ideaal, hij was mijn manager, bijna 2 jaar ouder en 2 kinderen. Ik wilde gewoon echt helemaal niet verliefd op hem worden... Heb er ook echt tegen gevochten.. Maar het was gewoon echt onvermijdelijk... (En nu zijn we al weer bijna 3 jaar bij elkaar)
quote:Is vaak alleen een imbus- en nr.13 steeksleutel voor nodig.Op woensdag 27 oktober 2010 10:54 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Kun je de tafel zelf niet proberen te verstellen of is er echt een monteur voor nodig?
Hoop dat het met je ma meevalt en snel weer goedkomt!
quote:Als ik niet lekker in m'n vel zit.Op woensdag 27 oktober 2010 11:03 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Als kerel zeker!Op woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef neen het volgende:
Als je lief bent en d/t fouten maakt kun je het wel schudden.
quote:Nah. Wat Progje zegt, als het goed zit maakt het geen donder uit.Op woensdag 27 oktober 2010 11:30 schreef neen het volgende:
Als je lief bent en d/t fouten maakt kun je het wel schudden.
quote:Dat ben ik dan weer niet met je eens, hoewel het wel heftig kan zijn.Op woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef conleche het volgende:
... liefdesverdriet. Dat is zo'n beetje de heftigste emotie die je kan meemaken denk ik.
quote:Ja dat is alleen uniek zei zo dat ze die fouten ook maakt maar wel lief is. Wat een pech dacht ik toen.Op woensdag 27 oktober 2010 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Nah. Wat Progje zegt, als het goed zit maakt het geen donder uit.
quote:Dat schreeuwt om taart!
quote:Jeej!
quote:Gefeliciteerd
quote:Onzin, mannen mogen ook huilen!Op woensdag 27 oktober 2010 11:47 schreef neen het volgende:
Nice! Maar waar ga je nu werken dan want ik heb het maar half gevolgd ofzo
Een man mag natuurlijk niet huilen, ook al heeft hij veel verdriet. Dat zong m'n vader vaak
quote:Oh, dat Burred liefdesverdriet heeft heb ik gemist geloof ikOp woensdag 27 oktober 2010 11:33 schreef conleche het volgende:
Ik vind het zorgwekkender als iemand nooit huilt eigenlijk. En Blurred zal wel niet haar hele leven elke dag huilen, maar ze heeft nu gewoon liefdesverdriet. Dat is zo'n beetje de heftigste emotie die je kan meemaken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |